Vapaa kuvaus

HÄH HÄÄ...olinpas poistanut tekstin. Suosikkibändit/artistit: AC/DC Suosikkileffat: Ponterosa ja Barb Wire Lempikirjat: Roope Ankan taskukirjat....Eiks nekin oo kirjoja? Vapaa-aikanani: Istun sohvalla AC/DC-fanipaita päällä ja katson pilates-videoita..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Mikä tahansa, missä ei ole kaltaisiani kusipäitä pilaamassa lomaa :D Katson tv:stä mieluiten: Teksti-tv:n Kotieläimet: villakoirat, pölypunkit En pidä: En pidä naisista, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa...... Ruoka & juoma: sika Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go, http://www.voittaja.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=04, http://www.leegio.vuodatus.net/blog/archive?&y=2006&m=03, http://www.argumentti.fi/raamattu_sumerit_sumerien_mytologia/Raamattu_sumerit_kosmologia_maailmankuva.pdf Koulutus: --- Koulut: Joo Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Mielummin en,mutta taloudellinen tilanne pakottaa siihenkin:( Ase tai siviilipalvelus: Juu Yhdistykset/kerhot: Peräkammarin poikain käsityökerho,Peräkammarin poikain lukunurkka-yhdistys. Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

295

Kommenttia

12386

  1. Minä käsittelen asian asiana, enkä lukitse mitään kantaa. Mikäli kristitty todistaa asiansa, niin sen mukaan sitten eletään. Mikäli ateisti, niin sen mukaan eletään. Idiottimaiset perusteet ei saa kannatusta, oli kyseessä sitten kristitty tai ateisti.
  2. Saattoi hyvinkin olla, kun aramean kielikin oli sitä perua. Juutalaisilla oli temppelittömiä aikoja, joten heillä oli aikaa harjoitella uusia jumalanpalvelustapoja. Saattoi olla samarialaistenkin tavat tuon puutteen seurausta. Essealaiset pitivät muutenkin Jerusalemin ylipappi vääränä henkilönä tehtäväänsä, joten se aiheutti omat kismansa ja tapansa.