Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies68
profiilit
mies68
mies68
Vapaa kuvaus
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
aivan,Petri ja Toni Tolssa,Andreas Wirth vastasi ylistyksestä.
04.02.2007 23:09
NOKIA EI OO HENKILÖPALVONTAA,MARKKU ON VAAN JUMALA VOIDELTU.EI OO RAHASTUSTA,UHRI ON VAPAAEHTOINEN.EI OO JOUKKOPSYKOOSIA,VAAN PYHÄLLÄ HENGELLÄ ON TOIMINAN AVAIN.KAATUMINEN ON VOIMAVAIKUTUS,SE EI OO TÄRKEETÄ ETTÄ KAATUKO VAI EI.SIUNATAAN NOKIA MISSIONIA.RUKOILAAN MISSIONIN PUOLESTA,TERVEISIN:AKI
04.02.2007 14:06
Että hekin pelastuvat.
03.02.2007 01:53
onko se markun persoona?Raamattu on hyväesimerkki siitä kuin JUMALA käyttää ihmisiä,jumala nostaa nykyääkin joitakin ihmisiä julkisuuten,että ilosanoma leviää.millä tavoin me saataisi ihmisiä pelastettua helvetin kourista,jos on parempi idea,niin sano,niin totta kai me jokainen ollaa velvolisia levittämään evankeliumia,mutta tarvitaan kuitenki nokia missoinin kaltaista menetelmää,
03.02.2007 01:43
Arvasin tämän,kun laitoin kirjoituksen että palautte on monenkirjavaa.no parikolme juttua.1:Ensinäkin Markku Koivisto antaa kunnian Jeesus Kristukslle.2:Parntumiset,vapautumiset riipuvaisuuta aiheutuvista aineista,ja sadat muut rukousvastaukset puhuvat selvää kieltä.3:missiossa ylistetään ja kiitetään.Eli kaikki menee Raamattun mukaan.
30.01.2007 23:23
mulla on sama oikeus kirjoittaa,kuin kellä tahansa.mutta en hauku ateistipalstalla,vaikka evankelionti menetelmäni voi olla voimaksta,enemän teikäkäiset kirjoitavat meidänpalstalla kuin minä ateistien sivuilla,nyt mie en lähde enempää väitelemään tästä,oon sanonut joskus että en lähde väitelyihin mukaan,hyvää yöttä
25.01.2007 00:41
toi oli vaan sellainen kehotus nasselle,kun kävi herjaamassa yhtä veljeä joka oli sairas,Jumala oli auttanut häntä,niin jotain allania heitämään siinä.Jotain rajaa herjan heitoossa pitää olla.
25.01.2007 00:24
Jumala kantaa sua,veli Kristuksessa.siunausta t:Aki
19.01.2007 01:18
Mie oon muutaman kerran evankelionut ateistipalstalle.ne ovat jotkut kaverit yllätävän fiksuja,heitävät aina pahan kommentin,johon tekisi mieli vastata,mutta mie yritän välttää väittelyjä,tää on semmoista kuka on oikeassa väitelyä,ei se rakenna ketään,ehkä jonkun egoa.mulla on jumalan sana,johon mie tukeudun.kaikille täytyy levitää ilosanomaa,myös ateisteille,rukouksen kera
17.01.2007 03:05
MUTTA RAAMATTU ON.JUMALA ON LUONNUT KOKO LUOMAKUNNAN,ELÄIMET JA KASVIT.JUMALA LOI IHMISEN KUVAKSEEN.JA ANTOI KOKO LUOMAKUNNAN IHMISEN HOITOON.MUTTA KÄÄRME JOTA MYÖ SAATANAKSI KUTSUTAAN SAI IHMISEN LANKEAMAAN SYNTIIN,JONKA SEURAUKSENNA KUOLEMA,SAIRAUS,VÄKIVALTA,YMYM TULI KUVAAN MUKAAN ELI KOKO MAAPALLO KUULLUU SAATANALLE.MUTTA JUMALLAN PELASTUS-SUUNITELMA TOTEUTUI JEESUS KRITUKSEESSA.OTTAMALLA JEESUKSEN VASTAAN OOT MUKANA NIIDEN JOUKOSSA,JOTKA ERÄÄNÄ PÄIVÄNÄ TEMMATTAAN TAIVASEEN,SITTEN TULEE 7 VUOTINEN VIHANAIKA JOLLOIN ANTIKRISTUS HALLITSEE KOKO MAAILMAA,TULEE KAIKENLAISIA KAUHEITTA JUTTUJA JONKA RINNALLA KAIKKI NYKYISET SODAT ON LASTENLEIKKIÄ.MUTTA SITTEN JEESUS TULEE TÄNNE MAAN PÄÄLLE KAIKKIEN PYHIEN KANSSA,TUODEN RAUHAN JA ILON.ELI KYSYMYS SULLE JOKA LUET TÄTÄ,KUMMAN JOUKOSSA SEISOT,SAATANAN JOKA HEITETÄÄN TULIJÄRVEEN KAIKIEN NIIDEN KANSSA JOTKA EIVÄT USKO.VAI JEESUKSEN JOKA TARJOO IKUISEN ELÄMÄN,RAUHAN,ILON YMYM,NO SE TÄLLÄ KERTAA
17.01.2007 00:38
sorry
10.01.2007 21:29
Kuuntelin toissa iltana saarnanetistä Niilon saarnan Jeesuksen toisesta tulemuksesta vuodelta 1977 syksyltä.oli todella väkevää tekstiä.Todalla Jumalla mies,antoi kaiken kunnian Jeesus Kristuskselle.Niin myö uskovaiset emme saisi haukkua ketään Jumalan voideltua,vaan päinvastoin siunata ja rukoilla.Totta kai astian makua on joukossa,mut myö kaikki ollaan vajavaisia ennen kun Jeesus hakee meidät pilviin.siunausta tälle palstalle toivotaavi:Aksu
10.01.2007 01:22
Aamen,
08.01.2007 22:15
NIIN KUIN TOI KIRJOITAJA TOSSA VAROITTI JOKA TURHASTA SANASTA ON TEHTÄVÄ TILI.JEESUS ON KUOLLUT SUNKIN PUOLESTA,SUN ASIASI ON PÄÄTTÄÄ,OTATKO VASTAAN.TEKSTISTÄSI PÄÄTELLEN HALUUT SINNE KUUMAAN PAIKAAN,MIETI TÄTÄ.
30.12.2006 02:12
totta kai.tutkimista.ym ymmärrystä tarvitaan.
20.12.2006 21:58
ongelma on siinä että kaikki pitää selittää järjellä,kouriintuntuvalla todistusaineestolla.Raamatussa on paljon sellaista.mitä ei järjellä voi selittää.Tarvittaan uskoa ja pyhää hengeä avamaan Raamatun teksti todeksi.
20.12.2006 21:33
tarkoituksella kirjoitin isolla,ja toistin niitä sanoja mitä mie oon saanut kuulla kirkkocafeessa teikäläisiltä,työhän viihdytte siellä niin mielellään.Nyt vähän ilosanomaa teille,niin on Jumalla rakastanut teitäkin,että uhrasi ainoan poikansa ettei yksikään ateisti hukkuisi.Aamen.
16.12.2006 15:14
PASKA,ÄLÄ VITTUILE.ONKO LÄÄKITYS UNOHTUNUT,JOULUPUKKI,SAATANAN PASKANPUHUJA.YMYM.JOO OOTTE TOSI ÄLYKÄSTÄ PORUKKAA
15.12.2006 23:10
Israel on valittu kanssa.siunaat Israelia sua siunataan,kiroat Israelia sua kirotaan.Saatana haluua estää kaikin keinoin Jeesuksen paluun Öljymäelle perustamaan tuhatvuotista valtakuntaa. siinä yhdeydessä saatana sidotaan.Teille jotka ette oo uskossa tää on hullutusta,mutta tämä tulee tapahtumaan.Kehoitan todella varomaan mitä sanotte Israelista.
13.12.2006 21:40
työ ootte Jeesukselle yhtä arvokaita kuin kuka tahansa,Jeesus ei sanonut eikä sano ketään tyhmäksi eikä huonoksi.kaikki on yhtä syntisiä.mutta nykyään saarnataan liikaa armoa,eikä sitä että pitäisi tehdä Parannus.eli tee niin paljon syntiä kuin kerkiät,kyllä sitä päässee taivaaseen.Jumalla ei oo mikään armoautomaatti.Kun ihminen uudestisyntyyn ottamalla Jeesuksen Sovintoveren vastaan,hän ei halua tehdä syntiä.Eli ihmisen vastuu on ottaa pelastus vastaan.no mulla on varmaan astian makua tuossa viestissä.Rakkaudella mie teittä lähestyn.Mie oon heikkoille heikko,vahvoille vahva,ja niin edelleen.Kuten Paavali totesi jossain kirjeissään.t:Aki
06.12.2006 04:08
46 / 48