Kiitos Jeesus sankarini, kun menit ristille puolestani
Kiitos, kun sain armon tulla ikiomaks lapseksesi
Voi, kun kaikki ihmiset ymmärtäis tän totuuden
Taivaasta Jumala meille lähetti ainoan pelastuksen.
------------
Tunnustakaa syntinne ja hyljätkää ne, tehkää parannus, peskää vaatteenne vielä, kun ehditte karitsan verellä, niin puhdistutte,
synti eroittaa ihmisen Jumalasta.
Jeesus on ihana!!!
8
339
Vastaukset
- vanha koni
Kiitos Jumalalle noin intoa täynnä olevasta Herran lapsesta! Pidä Jeesus-lippu korkealla äläkä anna vastustuksen masentaa. Se kertoo vain että olet oikealla tiellä!
- Jeesus!
Sanonko mihin sun Jeesus vois painua?
- lllllllll
Jos vain sallit...
Miksi olet noin vihamielinen?
Mikä saa sinut sanomaan moista?
Siunausta, ota Jeesus vastaan ja löydät rauhan - Jeesus
lllllllll kirjoitti:
Jos vain sallit...
Miksi olet noin vihamielinen?
Mikä saa sinut sanomaan moista?
Siunausta, ota Jeesus vastaan ja löydät rauhanoli pelkkä kylähullu. Väität uskovasi Jumalaan ja Jeesukseen, mutta oletko AITO uskovainen?? Tarkoitan, onko sydämesi mukana siinä itsepetoksessa jota harjoitat? Monet väittävät uskovansa Jeesukseen, mutta eivät he silti aidosti USKO häneen.
Tämä tarkoittaa sitä, että pakanuus asuu yhä sydämmissämme, vaikka kirkko koettaakin poistaa meidän oikean luonteemme harhaopeillaan.
Ei Jeesus ole mikään herra, vaan pelkkä PASKA! - lllllllll
Jeesus kirjoitti:
oli pelkkä kylähullu. Väität uskovasi Jumalaan ja Jeesukseen, mutta oletko AITO uskovainen?? Tarkoitan, onko sydämesi mukana siinä itsepetoksessa jota harjoitat? Monet väittävät uskovansa Jeesukseen, mutta eivät he silti aidosti USKO häneen.
Tämä tarkoittaa sitä, että pakanuus asuu yhä sydämmissämme, vaikka kirkko koettaakin poistaa meidän oikean luonteemme harhaopeillaan.
Ei Jeesus ole mikään herra, vaan pelkkä PASKA!Lähti kyllä melkoisen hyvää opetusta kylähullulta;)
"Väität uskovasi Jumalaan ja Jeesukseen, mutta oletko AITO uskovainen?"
Uskoni näkyy teoissani ja teot joita teen teen Herralleni Jeesukselle.
Minä uskon ja uskoni ei ole mitään itsepetosta vaan sinun epäuskosi on paadutetun sdämmesi kautta itsepetos. Uskoni kautta saan armon ja armon kautta kokea kaiken Jumalan Rakkauden, ja tämä ei ole vähän.
"...vaikka kirkko koettaakin poistaa meidän oikean luonteemme harhaopeillaan."
Minun uskoni ei ole rakennettu kirkon rakentamalle pohjalle vaan uskoni on omaani. Nyky kirkosta puuttuu rakkaus ja Jumalan voima eikä se täytä uskovan tarpeita ainakaan oman kokemukseni ja kuulemani mukaan.
"Ei Jeesus ole mikään herra, vaan pelkkä PASKA!"
Täysin asiaton, sisällötön ja järjetön lause!
Tutki itseäsi ja mieti miksi sinä niin kovasti haluat Jeesukselle huonon nimen ja miksi niin kovasti riehut Häntä vastaan joka sinua Rakastaa.
Aamen,
- Pojan_Prinssi
Nostettakoon Jeesus jumalaksi Jumalan paikalle!!
Entinen Jumala potkittakoon alas taivaasta, kuten hän Jeesukselle teki! - Yksilö
Tarjoat omituista moraalia, hyvä isän-prinsessa.
Jeesukselle ei siis todellakaan ole tärkeätä mitä on tehnyt elämänsä aikana.
Kaikki synnit annetaan anteksi jos vain uskoo Jeesukseen.
Jos Josef Mengele sai henk koht suhteen Jeesukseen, noin puolituntia ennen kuolemaansa, niin hän pääsee taivaaseen, mutta kaikki pienet juutalaislapset tai muut, joille hän ei tuota mahdollisuutta suonut, kun hän teki kokeitaan, joutuvat helvettiin.
Oletan että se on Sinun oikeuskäsityksesi ja Jeesuksen moraalin mukaan oikein ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838