Vapaa kuvaus

Aloituksia

80

Kommenttia

532

  1. olen kanssasi.Galleriasivua ei ole pakko laittaa julkiseksi. Itselläni se on, eikä ainakaan vielä ole ollut siitäkään harmia. Tiettyjä nimimerkkejä aika ajoin kaipaan ja heidän tyyliään kirjoittaa.Rekisteröidyn nimimerkin takaa harvoin kukaan moittii ja haukkuu tai pistää toisten mielen matalaksi ihan muuten vaan. Kirjoitellaan rekisteröidyt ja rekisteröimättömät kirjoittajat. Sana on vapaa
  2. tekisit!? :)