satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
sairaalassa
ei ole mukava näin kesähelteillä maata. Varsinkaan jos on saanut huonetoverikseen esiintymishaluisen kaverin. Mieheni ei1191Uuden elämän alku
Miten voikaan olla pitkän avioliiton jälkeen niin totaalisen vaikea löytää rohkeus hakea uusi ihmissuhde. Kotoa ei kuule32164Ajattelin tässä
että kaikki asiat on käännettävissä positiivisiksi, vaikka olisivat miten hankalia. Kaikista kriiseistä sikiää jotain hy1157Onnekas sattuma
Ajelin tänään mieheni kanssa Tampereelle. Nälkä kurni vatsassa ja pysähdyttiin Vammalan kohdalla ostamaan evästä...onnek1152Zonette
Vastaisitko sinä... olen 52 vuotias nuorekas nainen. Tällä hetkellä vailla vakituista työtä. Olen ollut kovin positiivin1127- 0126
- 0125
Oikea näkijä?
Miten voin päästä eteenpäin, jos menneet tapahtumat ovat kiviriippana. Työllistymisestäni on nyt kysymys. Karvaita petty1121Kahdestaan
Osaatko olla puolisosi kanssa kahdestaan. Vai kaipaatko suurempaa seuraa, enemmän tekemistä. Minä nautin kahdenkeskisest2101Sentra
Koskapa sinulle on siunaantunut näkijän lahja, voisitko minulle katsoa tulevaa. Ehkäpä minulle on näköpiirissä jotain mu097Tarot-velholle
Voitko sinä minulle katsoa, ku olen kovin epätoivoinen. Olen hakemassa työtä ja tuntuu että lyön päätä seinään koko ajan291Ennustusta vailla
Miten järjestyy työ. Mitä pitää tehdä että työllistyn. Joka paikkaan olen laittanut hakemusta ja kouluttautunut. Milloin081zonette
voitko kertoa minulle jotain tämän vuoden tapahtumista. Kiitos vaivannäöstäsi. nyt tarvitsen tukea,077Erna Sampio
voisitko sinä minua lohduttaa. Alan olla niin kovin väsynyt pään hakkaamiseen seinään. Minun on löydettävä työtä, mutta076Hyvät näkijät
Nyt on tullut ns. lunta tupaan ihan liikaa ja taidan masentua. Näetkö sinä ilonaihetta. Työrintamalla? Historiaan kun en074ennustus
Saisinko itselleni helpotusta sinulta joka juuri nyt luet tätä. Minulla on kovin vaikeaa juuri nyt. En näe valoa missään073Näkijälle
voitko katsoa minulle, saanko työtä piakkoin. Mitä pitää tehdä työllistyäkseni. Olen mielestäni hakenut jo kaikkiin mahd065Onnen pipanoita
Onko mitään mahdollisuutta, että pääsisin tästä oravanpyörästä, mikä on henkisesti kovin raskasta. Työstä on kysymys, ta250Tulevaisuus
Uskon siihen, että meitä ohjaa suurempi voima. Nyt olen kuitenkin umpikujassa ja räpiköin, enkä tiedä mitä minun kuuluis049Tulevaisuus
Haluaisin tietää, voinko vaikuttaa jotenkin työtehtäviini ja asemaani työyhteisössä. Olen vihdoinkin työssä, josta pidän036