Vapaa kuvaus

Aloituksia

80

Kommenttia

532

1. Posti hukkailee

kirjeitä ja paketteja... ja postimaksut huipussaan. Tänään ottaa tällainen asia päähän
    50 plus
    4
    229
  2. sairaalassa

ei ole mukava näin kesähelteillä maata. Varsinkaan jos on saanut huonetoverikseen esiintymishaluisen kaverin. Mieheni ei
    Huuhaa
    1
    214
  3. Ajattelin tässä

että kaikki asiat on käännettävissä positiivisiksi, vaikka olisivat miten hankalia. Kaikista kriiseistä sikiää jotain hy
    Huuhaa
    1
    172
  4. Zonette

Vastaisitko sinä... olen 52 vuotias nuorekas nainen. Tällä hetkellä vailla vakituista työtä. Olen ollut kovin positiivin
    Ennustukset
    1
    172
  5. Kiitos Zonette

Kiitos kun vastasit. Sain sinulta voimia huomiseen.
    0
    171
  6. Jossu

Ruskeaverikkö leijona. Mitä kortit kertovat
    0
    169
  7. Sentra

Koskapa sinulle on siunaantunut näkijän lahja, voisitko minulle katsoa tulevaa. Ehkäpä minulle on näköpiirissä jotain mu
    Ennustukset
    0
    165
  8. Oikea näkijä?

Miten voin päästä eteenpäin, jos menneet tapahtumat ovat kiviriippana. Työllistymisestäni on nyt kysymys. Karvaita petty
    Ennustukset
    1
    162
  9. Onnekas sattuma

Ajelin tänään mieheni kanssa Tampereelle. Nälkä kurni vatsassa ja pysähdyttiin Vammalan kohdalla ostamaan evästä...onnek
    50 plus
    1
    161
  10. Tarot-velholle

Voitko sinä minulle katsoa, ku olen kovin epätoivoinen. Olen hakemassa työtä ja tuntuu että lyön päätä seinään koko ajan
    Ennustukset
    2
    151
  11. Kahdestaan

Osaatko olla puolisosi kanssa kahdestaan. Vai kaipaatko suurempaa seuraa, enemmän tekemistä. Minä nautin kahdenkeskisest
    50 plus
    2
    145
  12. zonette

voitko kertoa minulle jotain tämän vuoden tapahtumista. Kiitos vaivannäöstäsi. nyt tarvitsen tukea,
    Ennustukset
    0
    140
  13. Näkijälle

voitko katsoa minulle, saanko työtä piakkoin. Mitä pitää tehdä työllistyäkseni. Olen mielestäni hakenut jo kaikkiin mahd
    Ennustukset
    0
    127
  14. Ennustusta vailla

Miten järjestyy työ. Mitä pitää tehdä että työllistyn. Joka paikkaan olen laittanut hakemusta ja kouluttautunut. Milloin
    Ennustukset
    0
    125
  15. Hyvät näkijät

Nyt on tullut ns. lunta tupaan ihan liikaa ja taidan masentua. Näetkö sinä ilonaihetta. Työrintamalla? Historiaan kun en
    Ennustukset
    0
    122
  16. Erna Sampio

voisitko sinä minua lohduttaa. Alan olla niin kovin väsynyt pään hakkaamiseen seinään. Minun on löydettävä työtä, mutta
    Ennustukset
    0
    122
  17. ennustus

Saisinko itselleni helpotusta sinulta joka juuri nyt luet tätä. Minulla on kovin vaikeaa juuri nyt. En näe valoa missään
    Ennustukset
    0
    122
  18. Tulevaisuus

Uskon siihen, että meitä ohjaa suurempi voima. Nyt olen kuitenkin umpikujassa ja räpiköin, enkä tiedä mitä minun kuuluis
    Ennustukset
    0
    100
  19. Tulevaisuus

Haluaisin tietää, voinko vaikuttaa jotenkin työtehtäviini ja asemaani työyhteisössä. Olen vihdoinkin työssä, josta pidän
    Ennustukset
    0
    100
  20. Onnen pipanoita

Onko mitään mahdollisuutta, että pääsisin tästä oravanpyörästä, mikä on henkisesti kovin raskasta. Työstä on kysymys, ta
    Yhteiskunta
    2
    95