Haittaako jos nainen tekee aloitteen?

Anonyymi

Uskaltauduin tekemään aloitteen kivalle tyypille ja pyysin ulos. Haittaako jos kaunis nainen tekee aloitteen?

20

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi haittaisi? Jotain voisi haitatakin? Saitko myönteisen vastauksen? Jutustellessa näet onko kaverilla pysyvämpää mielessä vai kokemuksia vain hakemassa?

      • Anonyymi

        Kiitos. Hän vastaili ja sanoi että ilmoittaa jos haluaa. Uskoisin että on varattu, tai ehkäpä ei kiinnosta. Olen ylpeä että uskalsin kuitenkin.

        Mutta kiitos vastauksesta, mietin pitääkö alkaa häpeämään kun nainen tekee aloitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Hän vastaili ja sanoi että ilmoittaa jos haluaa. Uskoisin että on varattu, tai ehkäpä ei kiinnosta. Olen ylpeä että uskalsin kuitenkin.

        Mutta kiitos vastauksesta, mietin pitääkö alkaa häpeämään kun nainen tekee aloitteen.

        Miten teit aloitteen? Se ratkaisee kiinnostuuko mies vai ei

        https://www.youtube.com/watch?v=xc5lUbNlTtY&feature=youtu.be


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten teit aloitteen? Se ratkaisee kiinnostuuko mies vai ei

        https://www.youtube.com/watch?v=xc5lUbNlTtY&feature=youtu.be

        Moi! Tavattiin pari vuotta sitten töiden kautta. Hän kiinnitti minun huomion. Muuten ei missään nähdä, joten lisäsin hänet FB:ssä. Se ei varmaan järkevää ollut lisätä puoli tuntematonta.

        Huomasin että hän on varattu joten annoin olla. Huomasin kuitenkin viime vuonna että suhde statusta ei ainakaan FB:ssä ole. Joten tein aloitteen. Aloitin juttelemaan niitä näitä ja kysyin samalla ulos kahville. (hänkin kyseli kuulumisia)

        noh, en tiedä oliko oikea tapa vai väärä. Ei nähdä missään joten vaikea tutustua.. Jos häntä ei kiinnosta niin ei voi mitään. Olen kyllä kaunis että luulisi että on imarreltu. Mutta jos ei tykkää, niin ei tykkää. Pääsin näin ainakin itse yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Hän vastaili ja sanoi että ilmoittaa jos haluaa. Uskoisin että on varattu, tai ehkäpä ei kiinnosta. Olen ylpeä että uskalsin kuitenkin.

        Mutta kiitos vastauksesta, mietin pitääkö alkaa häpeämään kun nainen tekee aloitteen.

        Olette melko tyrkky kyllä🤭🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Tavattiin pari vuotta sitten töiden kautta. Hän kiinnitti minun huomion. Muuten ei missään nähdä, joten lisäsin hänet FB:ssä. Se ei varmaan järkevää ollut lisätä puoli tuntematonta.

        Huomasin että hän on varattu joten annoin olla. Huomasin kuitenkin viime vuonna että suhde statusta ei ainakaan FB:ssä ole. Joten tein aloitteen. Aloitin juttelemaan niitä näitä ja kysyin samalla ulos kahville. (hänkin kyseli kuulumisia)

        noh, en tiedä oliko oikea tapa vai väärä. Ei nähdä missään joten vaikea tutustua.. Jos häntä ei kiinnosta niin ei voi mitään. Olen kyllä kaunis että luulisi että on imarreltu. Mutta jos ei tykkää, niin ei tykkää. Pääsin näin ainakin itse yli.

        "Olen kyllä kaunis" vielä itsekeskeinenkin ja itserakas vouhottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Hän vastaili ja sanoi että ilmoittaa jos haluaa. Uskoisin että on varattu, tai ehkäpä ei kiinnosta. Olen ylpeä että uskalsin kuitenkin.

        Mutta kiitos vastauksesta, mietin pitääkö alkaa häpeämään kun nainen tekee aloitteen.

        Ilmoittaa jos haluaa. Ei halua oikeasti. Aivan selvä tapaus.


    • se on vain positiivista.

      • Anonyymi

        Kiitos, hyvä kuulla. :)


    • Anonyymi

      Tee minulle aloite. Todella harvoin eli kerran 30 vuodessa naiset tekee aloitteen ja kyse on vain ettei naiset kehtaa.

      • tämä on vain peliä jossa toinen osapuoli haluaa tiukasti pitää ohjat käsissään


    • Anonyymi

      Ei lainkaan. Eräs nainen pyysi minua myös kahville, ja hämmästelin siinä ääneen jotenkin että aika outo tilanne kun nainen pyytää ulos, johon hän sitten vain nauroi että millä ihmeen vuosikymmennellä sinä oikein elät?

      • Anonyymi

        Joo, voisin itsekin pyytää mutta harvoin tulee vastaan tyyppejä joita pyytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, voisin itsekin pyytää mutta harvoin tulee vastaan tyyppejä joita pyytää

        Olette liian nirso


    • Jos nainen havaitsee sopivan ehdokkaan, hänen VELVOLLISUUTENAAN on tehdä aloite. Pelko olosta liian tyrkky tuhoaa monta romanssia, ennen kuin on alkanutkaan. 🌹

    • Anonyymi

      Ei tietenkään haittaa. Jos haluaa jonkun tietyn miehen, niin aloitteen tekemällä hänet saa. Toki voit odottaa, jonkun pelimiehen aloitetta joka seksiä saatuaan etsii taas seuraavan aloitekyvyttömän naisen.

    • Anonyymi

      Ei haittaa, mutta koska naiset edelleen tekevät aloitteita vähän, niin saatat saada hämmästelyä vastaukseksi. Mutta siihen ei kannata takertua, vaan jatkat vaan flirttailua.

      Kauneudesta vielä sen verran, että kaunis nainen voi saada pakit vapaalta mieheltä. Kauneus on eduksi mutta persoonaa pitäisi saada esiin, jotta tekee vaikutuksen mieheen, jos siis on tehdäkseen ylipäänsä.

    • Anonyymi

      Ei koskaan. Nainen joka tekee aloitteen on ihailtava, rohkea ja maata tärisyttävä. Tekee kauniista naisesta vielä kauniiman.

    • Eipä minua haittaisi, voisin ehkä yllättyä ainakin sellaisesta huomiosta. Eihän sitä koskaan tiedä miten hyvän tyypin kanssa pääsee ulos jos ei uskalla mennä virran mukana.
      Itse en pahemmin ota kontaktia naisiin muuten kuin baarissa ja parisuhteen päättymisen jälkeen pari vuotta sitten uskallus lähestyä toista olikin kummasti kasvanut, ei enää niin välittänyt vaikka pakit tulisikin.
      Saapi ne naisetkin kokeilla tuota asiaa mikä on mielletty miesten hommaksi. :D

    • Anonyymi

      No todellakaan haittaa. Minut on naiset aina iskenyt yhtä lukuunottamatta. Ja yhden kanssa oli 17v parisuhde jossa pääsimme avioon.

      Suosittelisin naisille lämpimästi että ottavat enemmän roolia parisuhteiden luomisessa. Miehet eivät saa huomiota samassa määrin kuin te naiset. Ja mies saattaa ajatella että on vain tyytymisen kohde jos hän iskee, joten naisen iskiessä mies voi oikeasti ajatella että ensisijainen kohteesi.

      Deitti palveluissa naisten aktiivisuus on enemmän kuin suotavaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe