S24 treffipuolesta

Kokemuksiaomaava

Olen kahteen otteeseen ollut S24 Treffit puolella miehenä sitä oikeaa, ihan tavallista naista elämääni etsimässä. Tässä toteamuksiani.

Samat naiset esillä kuukausista toiseen, vuoden ajan ainakin. Kun ovat vielä nk. maksavia plus jäseniä ei voi välttyä ajatukselta ovatko saaneet ilmaiseksi plus-jäsenyyttä houkutellakseen miehiä maksaviksi jäseniksi.
Yleistä on myös se, että näille voi lähettää viestiä vain maksavat jäsenet.

Tapaamieni naisten kohdalla on ilmennyt heidän kuviensa olevan vuosien takaisia ja eivät siten vastaa todellisuutta. Eräiden kohdalla voisi asiaa rinnastaa jo indentiteetti valheeseen.

Muun muassa yllä esittämiin viitaten joukossa on siis valtava määrä nk feikkejä / vain leikkimässä olevia. Se, että seuraamuksena voi olla taloudellista menetystä yksinäiselle miehelle vakavampaa ovat ne henkiset arvet joita ko. naiset aikaansaavat.

Naisten esittämät ihannekumppanitoiveet ovat järjestään epärealistisia. Eli esittävät toiveikseen sellaisia ominaisuuksia joihin heidän ikänsä tmv ei anna mahdollisuuksia toteutua.

Kun päädytään tilanteeseen ettei riittävää keskinäistä synergiaa löydy, eivät naiset tätä useinkaan ilmoita vaan yksinkertaisesti lakkaavat vastaamasta.

Ym tilanteista ei ole haittaa vain miehille, vaan haitat ulottuvat myös niihin naishenkilöihin jotka tosissaan ovat kumppania etsimässä. Miehet kyllästyvät etsintään ja katoavat. Varmasti jotkut miehet myös katkeroituvat siinä määrin että lopulta kuin kostona tekeytyvät muikdi kuin ovat ja toimivat siten samoinen naisten suhteen.

16

3168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dggt

      Miten niin vain maksavat jäsenet voivat laittaa viestiä plussajäsenille, mistä sen keksit?

    • PirkkoIrmelit

      Kyllä ymmärtääkseni kaikille voi lähettää viestejä. Jos on ilmaisjäsen, viestien määrä on kai jotenkin rajattu.
      Henkilö voi itse täyttää tarkaan ihannekumppaninsa tiedot ja sitten valita täpän, että ei halua yhteydenottoja muilta kuin näiltä jotka täyttävät omat hakuehdot. Näin saa karsittua hyvin pois esimerkiksi scammit, liian nuoret ja vanhat sekä naimisissa olevat & varatut. Jokainen asettaa itse omat kriteerinsä. Voi olla että sekä miehissä että naisissa kuvittelemme että muut ymärillä vanhenee ja rupsahtaa. Paitsi minä en vanhene. Etsitään niitä kauniita ja komeita kasvoja edelleen. Ei niitä pullonpohja silmälasien takaa luuraavia turvonneita ja ryppyisiä kasvoja. Hyi, en minä ainkaan näytä noin vanhalta. Lopputulema on, että oikeaa kumppania ei löydy kenties enää koskaan. Sekin sitten vaan pitää hyväksyä.

    • Tavallinen-tapaus

      Tavis naiset onkin niin nirsoja ettei 96% miehistä kelpaa niille.

    • alliissa

      En tiedä, mistä suunnalta aloittajamies on, mutta itse olen Imatra-Lappeenranta -akselilta toivonut suhdetta ihan turhaan. Kirjoittelu alkaa hyvässä hengessä, mutta sitten miehet katoavat johonkin. Voisi kai sitä kertoa, ettei kiinnostus riitä enempään. Myös varattuja miehiä oli tarjolla useita.
      Nyt olen tutustumassa oikeassa elämässä mieheen ja se on huomattavasti helpompaa.

    • jokumies83

      "Samat naiset esillä kuukausista toiseen, vuoden ajan ainakin."
      Tämä on tullut huomattua myös. Melko monen kohdalla voi sanoa vuodesta toiseen.. miehiä on kyllä tarjolla pilvin pimein, mutta ilmeisesti kukaan mies ei kelpaa heille. Tuskimpa edes haluavat ketään, sen johtopäätöksen voi sanoa.

      Itsellä ei siellä profiilia ole, mutta kun ilman kirjautumistakin näkee samat naamat niin turha laittaa profiilia. Mutta ulkomaisella deittisivustolla on ja melko monen kanssa olen tutustunut :) Joskin välimatka tappaa lähemmän tuttavuuden.

      • usa10

        mitä järkeä on ulkomaisessa deittiprofiilissa jos välimatka tappaa tuttavuuden


      • jokumies83
        usa10 kirjoitti:

        mitä järkeä on ulkomaisessa deittiprofiilissa jos välimatka tappaa tuttavuuden

        No ei se tapa sinällään, mutta hidastaa merkittävästi. Voihan naisellakin olla varaa matkustaa tänne ym. jolloin lähempikin tuttavuus on mahdollinen.


    • Eihän naiselle tarvitse loppu peleissä kelvata kuin se yksi, koska ei sitä usean kanssa voi yhtä aikaa elää. Melko turhalta vaikutti tuo S24 treffit sivusto kun siellä olin, jalkauduin tosi elämään ja pyysin yhtä naista treffeille mikä on epä tavallista itseltäni, mutta on kai se suu joskus avattava?
      Toivon aloittajalle onnea rakkaus rintamalle, ei ihmisen ole hyvä olla yksin ja mukavampi on jakaa kokemuksiaan toisen kanssa.

    • Realisti

      Kyllä toivoisi aikuisilta ihmisiltä sellaissta alkeellista realismia, että ei virttuaalimaailmassa mitään "henkisiä arpia" nyt todellakaan tarvitse syntyä. hiukan iso määritellmä. Jätetään ne live-elämään.
      Lisäksi kaiketi on jokaisen naisen ihan oma asia ketä haluaa tavata vai haluaako.

    • tuhkimoko

      Kyllä nuo aloittajan "ongelmat" ovat yhtä yleisiä varmasti kummankin sukupuolen kanssa. Valitettavaahan se on, ettei sivustolla tunnu olevan oikeasti kumppania etsivää ja olen myös ihmetellyt miksi mies maksaa pitkään jäsenmaksua jos ei kukaan kelpaa, äkkiähän profiilit on katsastettu. Myös hyvin yleistä on ettei vastata mitään kun ottaa yhteyttä, no se kyllä kertoo paljon ihmisestä, enkä välttämättä haluaisi sellaiseen tutustuakaan. Mutta yrittänyttä ei laiteta, sanoo sananlasku:)

    • litteänainen

      Tavallista miestä hain silloin joskus itsekin, ne komeat jätin suosiolla muille. Eipä kiinnostunut ne tavikset minusta. Hakivatko sitten jotain runsasmuotoista vailla omia mielipiteitä omaavaa naista- tiedä häntä. Elämä keveni huomattavasti, kun jättäydyin pois nettideiteiltä. Siihenkin voi ilmeisesti koukuttua, jos vuosia saiteilla pyörii ja yrittää hakea sitä oikeaa.

      • Vanha.nössö.ATM

        Kelpaisi minulle litteäkin nainen, ei se litteys haittaa. Olen nähnyt monta oikein miellyttävän näköistä litteääkin naista. Oikea koko ja ulkonäkö sekä suhteellisen terve eikä liian vittumainen. Siinä minun tavoitteeni, mutta utopiaa on kaikki. Sellaiset ovat jo parinsa löytäneet. Jäljellä on vain jämät, minä mukaanlukien.
        Niinkuin yksi kerran sanoikin: Ei se mitään haittaa, jos nainen on lankku, kunhan on toisesta päästä halki.


      • rrrot

        Litteä eli laiha nainen mieluummin kuin tukeva puree muhun.


    • mariko

      Oli yksi pettymys miesten joukossa täällä tapaamani mies. Sulkeutunut muuten kuin puhuessaan työurastaan ja matkojensa määrästä kymmenissä eri maissa. Kaikki yhteiskunnassa huonosti, ihmiset eivät osaa nykyään mitään.
      Kerroin oman näkemykseni, että omalla esimerkillään voi vaikuttaa asioihin ja se heijastuu lähipiiriin. Ja että itselleni ns. pehmeät arvot merkkaavat enemmän, tosin itse on elanto hankittava.
      Kun lähtömietelmät poikkeavat näinkin paljon kättelyssä, ei ole aiheellista jatkaa tutustumista. Alun kuukauden kirjoittelu ennen tapaamista oli miellyttävää ajatusvaihtoa, mutta nuo seikat menivät pahasti ristiin.

      • dddlf

        Eli jos olisit tavannut miehen jo aiemmin niin ei olisi tarvinnut käyttää kuukautta mieheen? Tosin vain kuukausi on vielä kohtuullinen aika mutta joidenkin mielestä minimi on kuukausia..


      • mariko
        dddlf kirjoitti:

        Eli jos olisit tavannut miehen jo aiemmin niin ei olisi tarvinnut käyttää kuukautta mieheen? Tosin vain kuukausi on vielä kohtuullinen aika mutta joidenkin mielestä minimi on kuukausia..

        Kyllä, opin tästä sen, että nopea tapaaminen kannattaa. Kirjoitettuna monet asiat saa näyttämään kauniilta, mutta vasta livena näet sen, missä sävyssä asiat tulevat ulos. Tuo mies ei jostain syystä halunnut koskaan puhua puhelimessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe