Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
afterburner
afterburner
afterburner
Vapaa kuvaus
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger:
[email protected]
Email:
[email protected]
Liittynyt 20v sitten
6
aloitusta ·
56
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ensin ostetaan joku hemmetin kallis tabletti tai macbook air ja sitten ei ole varaa kunnolliseen kuvankäsittelyohjelmaan???
27.07.2014 20:47
Toivottavasti vesihana toimii eikä ala vuotamaan läpi. Se tarkoittaa että pian kone ilmoittaa vikakoodia ja poistopumppu alkaa pyörimään poistaen vettä koneesta jatkuvasti. Kutsu silloin huoltomies heti.
17.07.2014 11:45
Halpa-Hallista ainakin löytyy sellanen kuin "Kubu" 28cm ....taitaa olla sitä Tom Björk sarjaa. Tosi lujaa tekoa ja paistaminen sekä peseminen todella helppoa.
04.06.2014 20:08
Pistät tehokkaan prossun, ssd-kovalevyn ja lisäät keskusmuistia, niin ei viruksentorjunnat hidastele konetta ;)
27.04.2014 07:40
No laadukas nasta/kitkarenkaan yhdistelmä rengas toimii lähes moitteetta sen 4-6 vuotta. Sen jälkeen kumiseos alkaa olemaan aika kovaa talvikelillä eikä edes lumessa tahdo olla pitoa ja nastatkin alkavat olla silloin finaalissa. Halvasta vastaavasta renkaasta saat puolittaa eliniän puoleen tuosta.
Ja vielä... kaikkeen tuohon kestävyyteen vaikuttaa myös ajotavat ja juuri 100km/h kovempaa ei nastoilla kannata ajella, varsinkaan paljaalla asfaltilla.
15.12.2013 14:12
Mä oon jo auttanut niin paljon, että nyt teidän pitää itse selvittää. Mutta vaikeeta se ei ole kun on netti apuna ;)
18.11.2013 23:46
Eli siis komentorivin kautta koneen saa edelleen tekemään järjestelmäluokitusta.
12.11.2013 05:41
No Windows 8.1 versiossa sen voi nähdä näin:
SystemScore>4.2
7.3
4.2
4.5
4.9
4.6
4.2
0
4.2
TRUE
TRUE
8.05
10.11.2013 22:44
Ihan mihin vaan.... mielikuvitus rajana. Kyse ei ole siitä "mihin" vaan miten paljon siihen voi saada ja millanen kone on käyttää sen jälkeen. Vanha kone pääsi 32-bit käyttiksellä siihen 3GB.
07.08.2013 18:08
Kyllä ainakin täälä pohjanmaalla Honda Accordeja/Civiccejä tulee vastaan tuon tuosta ja molempia jopa Type R versiona. Itsellä on jo neljäs Accord menossa ...ja viimesin on vm. 1993 Accord 2.0 is. Sen ostin 205tkm ajettuna 4 vuotta sitten ja nyt alkaa olemaan 273tkm lasissa ja lähes 3 vuoden huoltamattomuus aiheutti sen että nyt mennyt kulutusosaa jarrulevyjä, tukivarsia ja vaihdoimpa vielä eteen purkaamolta vähemmän ajetut iskarit jousineen. Ei ainakaan näin vanhaan Hondaan ole kalliita osat.
01.08.2013 18:48
Jep... oikeessa olet. Eivät pidä 11" miniläppärinä, mutta onhan tämä pieni. Erityisesti pidän siitä kun voin pitää konetta tässä soffan käsinojalla (mikä ei 15-17" läppäreillä onnistu) surffata netissä ja suorittaa vaativiakin ohjelmia ilman että kone juuri hidastuu ja jos tarvitsen levyltä jotain niin kytken vain asuksen cd/dvd aseman kiinni. Onhan näitä (kin) mukava rakennella ja haastetta on jonkinverran enemmän kuin isoissa läppäreissä tai pöytäkoneissa ...mutta se motto siinä on "pieni ja tehokas"
01.08.2013 17:48
Acer Aspire One 11" ....tyyppinumeroa en nyt muista.
30.07.2013 23:32
No niin.... vanhan miniläppärin tie päättyi siihen että kaatui rommikolat päälle :D Ja nyt on uusi miniläppäri käytössä, joka edustaakin ehdottomasti miniläppäreiden huippua. Vakiona 8GB RAM, 500GB kovalevy, tuplaydin Celeroni ja HD-näytönohjain. Asensin koneeseen heti Kingston Hyper X SSD:n ja myöhemmin tulen asentamaan 16GB RAM muistikammat ja kellotan prosessorit
27.07.2013 11:06
Itse vaihdoin juuri vasemmanpuoleisen etuiskarin CC7 koppaiseen Accordiin. Vanha oli aivan loppu, joten hommasin purkaamolta vähän käytetyn etuiskarin jousineen. Tässä korimallissa irroitetaan ylätukivarsi (2kpl konehuoneenpuoleista pulttia 14-19mm). Sitten irroitin U-muotoisen iskarin alapäänpultin irti, sen jälkeen U-alaosa irroitetaan itse iskarista (1kpl 14mm pultti) Nyt iskari on siis kahdessa osassa, ja alaosa on helppo ottaa pois, jonka jälkeen irroitin konehuoneen puolelta iskarin yläpäästä 3kpl olikohan 12 tai 14mm mutteria, jonka jälkeen iskari kirjaimellisti putoaa alas. Niin ja muistakaa ottaa ne jarruletkun 2kpl 12mm pulttia "tolpasta" irti. Tämän jälkeen asensin uuden iskarin päinvastaisessa järjestyksessä takaisin. Pultit oli lujassa mutta eivät katkenneet vaikka auto on vuodelta 1993. Käyttäkää paljon CRC:tä tai vastaavaa ja hyvä olisi laittaa kiinnitysvaiheessa pyöräkotelossa oleviin pultteihin esim. kraffitivaseliinia helpottamaan joskus myöhemmin tulevia irroituksia varten.
Tuo ylätukivarren irroitus ei pakosti ole välttämätöntä, mutta itse halusin sen pois edestä. Missään nimessä alkää alkako irroittamaan vetonivelen ulointa päätä rengasnavasta tai muita tukivarsia paitsi ylätukivarsi, muuten olette todella hukassa. Mukavia työskentelyhetkiä ja varatkaa muutama rööki siihen sivuun.
24.07.2013 23:16
Toimii ainakin mulla. Tosin tämä on Acer aspire one, mutta sisuskalut taitaa olla aivan samat. Itellä on peräti 4GB 1333Mhz kampa josta 3GB käytössä.
02.06.2013 00:38
Nyt 3GB käytössä.
22.04.2013 21:05
Repikää tästä... Acer Aspire One D270. Tuplaydin Intel Atom 1600Mhz, Corsair Force GT 120GB SSD, 4GB 1333Mhz RAM (käytössä 2GB). Kone nousi pystyyn myös Windows 7 Home Premium 64-bit käyttiksellä mutta Kingston Hyper X SSD levisi alta ja ajureita en saanut mistään. Ps: muistakaa että juotokset voi sulattaa ;)
15.04.2013 21:26
Noh... tuskin täälä kukaan alle 65v normieläkkeelle tulee pääsemään. Se on yhteiskunnalle huomattavasti edullisempaa, kun jannu tuupertuu sorvin ääreen. Harmi vaan kun nuorten työttömyys lisääntyy jatkuvasti :/
17.03.2013 16:02
Itse ainakin menen töihin, olin miten sairas tahansa, syön vaan paljon lääkärin määräämiä lääkkeitä sivussa. Oksennustaudissa myös, ainahan sitä voi "yrjöt" heittää siinä sivussa ja jatkaa hommia. Työn iloa vaan kaikille :)
02.10.2012 16:26
Meillä aikoinaan exän kanssa oli molemmilla ilmoitukset samassa treffisivustossa ja mikä parasta, kiinnostuimme toistemme profiileista :D:D Sitten luultiin että tämä on varmaan jotain kohtalon ivaa, että meidät oli tarkoitettu yhteen.... heh just joo paskan vitut.
01.09.2012 08:36
1 / 3