Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

525

Kommenttia

3505

1. Velipuolen periminen

Isälläni on kolme lasta, minä ja siskoni, sekä meitä vanhempi velipuoli jolla on eri äiti. Äitimme ei ole adoptoinut van
    Perintö ja testamentti
    3
    195
  2. Lapin rata

Jos jäämereltä tehdään rata eurooppaan mikä vaihtoehto? 1) Rovaniemi-Kirkkoniemi 2) Luulaja-Narvik Mikä olisi järkevin E
    Rovaniemi
    10
    194
  3. Raiskaus

Siis Sunnuntaina tuli teemalta. Ruotsalaisesta laulajasta jota syytettiin raiskauksesta ja tuomio tuli. Lopputekstit ke
    Laki
    0
    192
  4. Kuvat suoraan nettiin.

Minulla on vanha Nokian kännykkä. Siis tunne arvoa. Se ei ole älykännykkä. Mutta voin lähettää sillä ottamani valokuvan
    Luontokuvaus
    3
    192
  5. Vero petos?

Lainasin kaverille 10€. Pena maksoi takaisin vahingossa 10.000,-euroa. Palautin kuudauden päästä kun huomasin. Olisiko p
    Talousrikokset
    3
    191
  6. Väkivarta rikoksen uhri

Jos saksassa joutuu rikoksen uhriksi eikä saa poliisilta apua. Eivät osaa englantia. Onko mitään vapaaehtoisjärjestöä jo
    Saksa
    2
    190
  7. Autolla Ääniselle

Onkohan saatavilla maantiekarttoja netissä Äänisestä länteen? Lähinnä Karhumäen tasolta
    Karjalan palautus
    10
    190
  8. Evoluutio muokkaa ihmistä

Perinteisesti kerrottiin että kun ravintoa on vähän niin nopeasti juoksevat ihmiset saavat ravintoa ja lisääntyvät. Siis
    Evoluutio
    7
    190
  9. Majoitus kahden hengen huoneessa ohjelmassa mainituissa hotelleissa

Katselin laivaristeilyjä. Majoituksesta mainittiin tuo • majoitus kahden hengen huoneessa ohjelmassa mainituissa hotelle
    Laivamatkat ja risteilyt
    3
    190
  10. Polyamorilaisuus

Onko ihmiselle psykologisesti hyötyä jos seurustelusuhteen kuuluu kaksi tai useampi ihminen. Ajattelen lähinnä että kolm
    Tiede
    1
    189
  11. vr-laseilla katselu

Siis voinko kytkeä vr-lasit suoraan videokameraan? Eli tehdessäni liikesarjoja kameran edessä näkisin itseni laseista ku
    Karate
    0
    189
  12. Kirjeen vaihto netissä

Kiinnostaisiko ketään? En siis etsi tapaamista. Mitta kirjeen voisin naputella silloin tällöin.
    Nettideittailu
    5
    188
  13. Haluaisin vastaaja prepaid-liittymään

Jos ostan R-kioskilta prepaid liittymän saanko siihen vastaajan? Edellyttääkö se henkilötietojen antamista?
    Tele Finland
    1
    188
  14. Laiton ase lahjana, kaverin puolesta vaan

Siis en minä vaan kaveri kuuli huoltoasemalla ongelmasta. -Kävin siis exreme matkalla idässä. En halunnut hypätä mistään
    Laki
    6
    186
  15. Seksiä humanoidin kanssa, sana?

Muistaakseni sillä oli jokin oma sanansa kuvaamaan yhdyntää maan ihmisen ja humanoidin (olento maan ulkopuolelta) välill
    Yleistä rajatiedosta
    2
    186
  16. Eikoiset puut

Mitä erikoisen näköisiä puita olette istuttaneet puutarhaanne? Kasvillisuus hyökyke 2, etelä-suomi.
    Yleistä puutarhasta
    2
    186
  17. Maalauksen arvo sähköpostitse

Löysin kellarista maalauksen. Antaisikohan siitä kukaan jonkinlaista arviota hinta/tekijä ihan digi-kuvan perusteella?
    Kuvataide
    2
    183
  18. Anteeksipyyntö?

Pitäisikö Romaaneilta pyytää anteeksi? Vihreiden kansanedustaja Pirkka-Pekka Petelius on päättänyt esittää julkisen ante
    Romano
    6
    182
  19. Pohjoisnapa vaeltaa

Mutta mihin se vaikuttaa. Näin arki elämässä.
    Tiede
    5
    181
  20. Arvotaidetta kirpparilta

Terve Minua on ruvennut vaivaamaan seuraava kysymys. -Omistanko taulun? Ostin maalauksen kirpparilta noin kymmenen vuot
    Kirpputorit
    3
    181