Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

524

Kommenttia

3502

1. Palanut auto, entisöiminen

Välillä näkee kuvia pensaikoista löytyneistä ruosteisista autoista. Niistä on sitten rempattu ja entisöity tosi hienoja
    Museoautot
    3
    115
  2. Nokia Ovi palvelut

Jos Nokia puhelimia tulee niin miten Ovi palvelu. Onko sekin tulossa?
    Nokia-puhelimet
    2
    114
  3. Haalarimerkit?

Niin ne haalarit missä on ommeltu niitä merkkejä. Voiko niihin ommella minkä firman merkkejä vain. Vai pitääkö olla käyn
    Ammattikorkeakoulut
    1
    113
  4. Lippiksen tarrat

Ajattelin ostaa lippalakin. Siis päähine. Kävin katselemassa niitä. Jossain niissä on kiiltävä pyöreä tarra lipan päällä
    Tyyli
    4
    113
  5. Hissi ja avaruusasema

Voisiko rakentaa hissin jolla pääsisi avaruuteen ja miksi ei voisi?
    Yleistä tieteestä
    4
    112
  6. Velipuolen periminen

Isälläni on kolme lasta, minä ja siskoni, sekä meitä vanhempi velipuoli jolla on eri äiti. Äitimme ei ole adoptoinut van
    Perintö ja testamentti
    3
    112
  7. Shakki huijaus

Voisikohan tuota anaalihelmi juttua soveltaa muihin peleihin? -https://tekniikanmaailma.fi/anaalihelmien-kaytosta-epaill
    Yleistä urheilusta
    1
    112
  8. Facebook, kumpi kutsui kaveriksi

Ollaan oltu kavereita Facessa jo kauan. Mutta näenkö mitenkään kumpi meistä laittoi sen kaveripyynnön ja kunpi sitten hy
    Yleistä somesta
    1
    111
  9. Saako naapurin tontille rakentaa?

Koskee niitä joiden tontti rajoittuu puistoon tai metsään. Olen suunnitellut hedelmä puiden istuttamista naapurin puolel
    Puutarha
    9
    110
  10. Geenivirhe

Joillakin ihmisillä on ilmeisesti periytyvästä geenivirheestä johtuva sairaus. Voiko geenejä vaihtaa?
    Evoluutio
    5
    109
  11. Panssarit vastaan Dronet

Miten nykyiset panssarit kestää lennokkien hyökkäyksen?
    Maanpuolustus
    19
    109
  12. Riitaojan etunimi

Tuntemattomassa Sotilaassa on henkilö nimeltä Riitaoja. Kirjassa ei mainita henkilön etunimeä. Onkohan sitä esitetty mis
    Kirjallisuus
    2
    108
  13. Tuntemattomaksi

Jos värjään hiukset sellaisella yhdenpäivän kestävällä värillä ja laitan erilaiset lasit ja vaatteet muutunko tuntematto
    Meikkaus
    0
    107
  14. Kenen mopo

Meidän lähellä on mopo seissyt paikallaan jo pitemmän aikaa. Mistä saan selville sen omistajan? Valuutuskilpi on paikoil
    Vapaa-aika
    0
    106
  15. Viholliskuvia?

http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005343223.html -Ahvenanmaalaisilla on aivan oma käsityksensä turvallisuusuhist
    Ahvenanmaa
    1
    105
  16. Oman käden oikeus omaan kehoon?

Onko omalla kädellä oikeus kosketella omaa kehoa seksuaalisesti?
    Oman käden oikeus
    3
    104
  17. Hyttinen tuomittiin teosta vajaan 10 vuoden vankeuteen.

Lue myös: Anni Törnin tappajan liki 10 vuoden tuomio piti oikeudessa – miesystävä surmasi raskaana olleen naisen ja kätk
    Oikeudenkäynnit
    9
    104
  18. Geenitekniikka ja crispr-menetelmä

Geenitekniikan kehitys kasvinjalostuksessa on nyt huimaa. Niin sanotun crispr-menetelmän eli geenisaksien avulla on mahd
    Biologia
    5
    103
  19. Vessa mökillä

Jos puhutaan kompostikäymälästä niin tyhjennättekö sen alusta itse vai ostopalveluna. Jos se päätyy kompostoriin niin on
    1
    103
  20. Arvotaidetta kirpparilta

Terve Minua on ruvennut vaivaamaan seuraava kysymys. -Omistanko taulun? Ostin maalauksen kirpparilta noin kymmenen vuot
    Kirpputorit
    3
    101