jormalaiset

![]()
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Velipuolen periminen
Isälläni on kolme lasta, minä ja siskoni, sekä meitä vanhempi velipuoli jolla on eri äiti. Äitimme ei ole adoptoinut van3195Lapin rata
Jos jäämereltä tehdään rata eurooppaan mikä vaihtoehto? 1) Rovaniemi-Kirkkoniemi 2) Luulaja-Narvik Mikä olisi järkevin E10194Raiskaus
Siis Sunnuntaina tuli teemalta. Ruotsalaisesta laulajasta jota syytettiin raiskauksesta ja tuomio tuli. Lopputekstit ke0192Kuvat suoraan nettiin.
Minulla on vanha Nokian kännykkä. Siis tunne arvoa. Se ei ole älykännykkä. Mutta voin lähettää sillä ottamani valokuvan3192Vero petos?
Lainasin kaverille 10€. Pena maksoi takaisin vahingossa 10.000,-euroa. Palautin kuudauden päästä kun huomasin. Olisiko p3191Väkivarta rikoksen uhri
Jos saksassa joutuu rikoksen uhriksi eikä saa poliisilta apua. Eivät osaa englantia. Onko mitään vapaaehtoisjärjestöä jo2190Autolla Ääniselle
Onkohan saatavilla maantiekarttoja netissä Äänisestä länteen? Lähinnä Karhumäen tasolta10190Evoluutio muokkaa ihmistä
Perinteisesti kerrottiin että kun ravintoa on vähän niin nopeasti juoksevat ihmiset saavat ravintoa ja lisääntyvät. Siis7190Majoitus kahden hengen huoneessa ohjelmassa mainituissa hotelleissa
Katselin laivaristeilyjä. Majoituksesta mainittiin tuo • majoitus kahden hengen huoneessa ohjelmassa mainituissa hotelle3190Polyamorilaisuus
Onko ihmiselle psykologisesti hyötyä jos seurustelusuhteen kuuluu kaksi tai useampi ihminen. Ajattelen lähinnä että kolm1189vr-laseilla katselu
Siis voinko kytkeä vr-lasit suoraan videokameraan? Eli tehdessäni liikesarjoja kameran edessä näkisin itseni laseista ku0189Kirjeen vaihto netissä
Kiinnostaisiko ketään? En siis etsi tapaamista. Mitta kirjeen voisin naputella silloin tällöin.5188Haluaisin vastaaja prepaid-liittymään
Jos ostan R-kioskilta prepaid liittymän saanko siihen vastaajan? Edellyttääkö se henkilötietojen antamista?1188Laiton ase lahjana, kaverin puolesta vaan
Siis en minä vaan kaveri kuuli huoltoasemalla ongelmasta. -Kävin siis exreme matkalla idässä. En halunnut hypätä mistään6186Seksiä humanoidin kanssa, sana?
Muistaakseni sillä oli jokin oma sanansa kuvaamaan yhdyntää maan ihmisen ja humanoidin (olento maan ulkopuolelta) välill2186Eikoiset puut
Mitä erikoisen näköisiä puita olette istuttaneet puutarhaanne? Kasvillisuus hyökyke 2, etelä-suomi.2186Maalauksen arvo sähköpostitse
Löysin kellarista maalauksen. Antaisikohan siitä kukaan jonkinlaista arviota hinta/tekijä ihan digi-kuvan perusteella?2183Anteeksipyyntö?
Pitäisikö Romaaneilta pyytää anteeksi? Vihreiden kansanedustaja Pirkka-Pekka Petelius on päättänyt esittää julkisen ante6182- 5181
Arvotaidetta kirpparilta
Terve Minua on ruvennut vaivaamaan seuraava kysymys. -Omistanko taulun? Ostin maalauksen kirpparilta noin kymmenen vuot3181