jormalaiset
Vapaa kuvaus
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
524
Kommenttia
3502
Palanut auto, entisöiminen
Välillä näkee kuvia pensaikoista löytyneistä ruosteisista autoista. Niistä on sitten rempattu ja entisöity tosi hienoja3115Nokia Ovi palvelut
Jos Nokia puhelimia tulee niin miten Ovi palvelu. Onko sekin tulossa?2114Haalarimerkit?
Niin ne haalarit missä on ommeltu niitä merkkejä. Voiko niihin ommella minkä firman merkkejä vain. Vai pitääkö olla käyn1113Lippiksen tarrat
Ajattelin ostaa lippalakin. Siis päähine. Kävin katselemassa niitä. Jossain niissä on kiiltävä pyöreä tarra lipan päällä4113Hissi ja avaruusasema
Voisiko rakentaa hissin jolla pääsisi avaruuteen ja miksi ei voisi?4112Velipuolen periminen
Isälläni on kolme lasta, minä ja siskoni, sekä meitä vanhempi velipuoli jolla on eri äiti. Äitimme ei ole adoptoinut van3112Shakki huijaus
Voisikohan tuota anaalihelmi juttua soveltaa muihin peleihin? -https://tekniikanmaailma.fi/anaalihelmien-kaytosta-epaill1112Facebook, kumpi kutsui kaveriksi
Ollaan oltu kavereita Facessa jo kauan. Mutta näenkö mitenkään kumpi meistä laittoi sen kaveripyynnön ja kunpi sitten hy1111Saako naapurin tontille rakentaa?
Koskee niitä joiden tontti rajoittuu puistoon tai metsään. Olen suunnitellut hedelmä puiden istuttamista naapurin puolel9110Geenivirhe
Joillakin ihmisillä on ilmeisesti periytyvästä geenivirheestä johtuva sairaus. Voiko geenejä vaihtaa?5109- 19109
Riitaojan etunimi
Tuntemattomassa Sotilaassa on henkilö nimeltä Riitaoja. Kirjassa ei mainita henkilön etunimeä. Onkohan sitä esitetty mis2108Tuntemattomaksi
Jos värjään hiukset sellaisella yhdenpäivän kestävällä värillä ja laitan erilaiset lasit ja vaatteet muutunko tuntematto0107Kenen mopo
Meidän lähellä on mopo seissyt paikallaan jo pitemmän aikaa. Mistä saan selville sen omistajan? Valuutuskilpi on paikoil0106Viholliskuvia?
http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005343223.html -Ahvenanmaalaisilla on aivan oma käsityksensä turvallisuusuhist1105Oman käden oikeus omaan kehoon?
Onko omalla kädellä oikeus kosketella omaa kehoa seksuaalisesti?3104Hyttinen tuomittiin teosta vajaan 10 vuoden vankeuteen.
Lue myös: Anni Törnin tappajan liki 10 vuoden tuomio piti oikeudessa – miesystävä surmasi raskaana olleen naisen ja kätk9104Geenitekniikka ja crispr-menetelmä
Geenitekniikan kehitys kasvinjalostuksessa on nyt huimaa. Niin sanotun crispr-menetelmän eli geenisaksien avulla on mahd5103Vessa mökillä
Jos puhutaan kompostikäymälästä niin tyhjennättekö sen alusta itse vai ostopalveluna. Jos se päätyy kompostoriin niin on1103Arvotaidetta kirpparilta
Terve Minua on ruvennut vaivaamaan seuraava kysymys. -Omistanko taulun? Ostin maalauksen kirpparilta noin kymmenen vuot3101