jormalaiset

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Majoitus kahden hengen huoneessa ohjelmassa mainituissa hotelleissa
Katselin laivaristeilyjä. Majoituksesta mainittiin tuo • majoitus kahden hengen huoneessa ohjelmassa mainituissa hotelle3164Anteeksipyyntö?
Pitäisikö Romaaneilta pyytää anteeksi? Vihreiden kansanedustaja Pirkka-Pekka Petelius on päättänyt esittää julkisen ante6164Kuvat suoraan nettiin.
Minulla on vanha Nokian kännykkä. Siis tunne arvoa. Se ei ole älykännykkä. Mutta voin lähettää sillä ottamani valokuvan3161Ilmainen liukastumisvaroitus
Suomessa voi tila ilmaisen liukastumisvaroituksen kännykkään. https://liukastumisvaroitus.fi/ Onkohan mahdollista tilata2161Puhelinnumero varmuuden vuoksi?
Hei Kun kirjautuu sisään niin ohjelma kysyy puhelinnumeroa. Voiko kahdella eri käyttäjä tunnuksella olla sama puhelinnu5160- 2160
Halal ruoka
Jos islamisti syö lihaa sen pitää olla halal-teurastettua? Voiko sen teurastaa kuka vain jos tekee oikein?1158Polyamorilaisuus
Onko ihmiselle psykologisesti hyötyä jos seurustelusuhteen kuuluu kaksi tai useampi ihminen. Ajattelen lähinnä että kolm1158YYA sopimus
Voiko YYA sopimuksen virittää uudestaan voimaan? Ruotsi ja Nato ei meitä uhkaa jote Varsovanliitto voisi olla meidän pel57158Demokraattinen Kiina vai Demokraattinen Venäjä
Kiinassa salaperäisesti kadonnut supertähti palasi nöyränä julkisuuteen ja ylisti maata johtavaa kommunistista puoluet1156Autolla Ääniselle
Onkohan saatavilla maantiekarttoja netissä Äänisestä länteen? Lähinnä Karhumäen tasolta10156Seksiä humanoidin kanssa, sana?
Muistaakseni sillä oli jokin oma sanansa kuvaamaan yhdyntää maan ihmisen ja humanoidin (olento maan ulkopuolelta) välill2156Facebook, kumpi kutsui kaveriksi
Ollaan oltu kavereita Facessa jo kauan. Mutta näenkö mitenkään kumpi meistä laittoi sen kaveripyynnön ja kunpi sitten hy1155Maalauksen arvo sähköpostitse
Löysin kellarista maalauksen. Antaisikohan siitä kukaan jonkinlaista arviota hinta/tekijä ihan digi-kuvan perusteella?2153Venäjän valtakeskittymät
Voisiko Venäjä hajota osiin. Pierari ja Moskova jakaisivat osan ja Ural vuorten taakse muodostuisi oma valtio. Mitä muit1153Riitaojan etunimi
Tuntemattomassa Sotilaassa on henkilö nimeltä Riitaoja. Kirjassa ei mainita henkilön etunimeä. Onkohan sitä esitetty mis2152Arvotaidetta kirpparilta
Terve Minua on ruvennut vaivaamaan seuraava kysymys. -Omistanko taulun? Ostin maalauksen kirpparilta noin kymmenen vuot3152Oma Elisan jako
Minulla on kolme saunalahden liittymää nimissäni. Oma elisa tunnuksilla pääsen katsomaan niiden tietoja ja päivittämään1151Evoluutio muokkaa ihmistä
Perinteisesti kerrottiin että kun ravintoa on vähän niin nopeasti juoksevat ihmiset saavat ravintoa ja lisääntyvät. Siis7151Älykkyyden jalostus
Joku aika sitten telkassa oli juttu amerikkalaisesta koirasta joka osasi laskea. Yhteen, vähennys,kerto ja jakolaskua, k4150