Vapaa kuvaus

Mukava, railakas ja huumoritajuinen pötikkä

Kotimaa: Suomi

Koulutus: ---

Ammatti:

Siviilisääty: naimaton

Lapset: ei ole

Aloituksia

70

Kommenttia

264

1. Jyväskylässä harrastepesistä?

Hei. Onko Jyväskylässä missään mitää aikuisten harrastepesisjoukkuetta/seuraa/porukkaa, jotka pelailisi iltojen iloksi
    Pesäpallo
    4
    313
  2. Ampuma-aseet.

Voiko joku kertoa minulle, miksi tavallisella ihmisellä on ase, muyta kuin sen takia, että se tappaa ihmisen, eläimen ta
    Boikotit
    14
    292
  3. mennyt ihan hulluksi.

Nämä rasismiasiat ja syyttelyt ovat menneet ihan hulluksi tänä päivänä, kun pienimmästäkin itketään. ja syy on mielestän
    Rasismi
    17
    289
  4. RGB-pikselit pois kuvista?

Moi. Onko mitään keinoa saada hämärässä kuvatuista kuvista hyvinkin selvästi näkyvät RGB-pikselit piiloon..sellaista su
    Kuvankäsittely
    14
    259
  5. Norjaan!

Tietääkö kukaan vieläkö Norjaan otetaan kalatehtaille työntekijöitä? Miten niihin kannattaisi parhaiten haeka ja mistä?
    Työ ulkomailla
    0
    254
  6. Miksi globalisaatiota kannatetaan?

Miksi globalisaatio on niin tärkeää ihmisille? Onko elämä ollut niin kauheata ilman tätä ilmiötä? Ettekö ole päässeet er
    Globalisaatio
    24
    246
  7. Rikkaus?

Kertoisitteko minulle maahanmuuton, pakolaisten yms. kulttuuristen asioiden muuttujien puolustajien ja sen lisäämisen pu
    Globalisaatio
    2
    230
  8. CS6 bridge cr 2 ja valokuvan tarkennus

Hei. Osaiskohan joku sanoa, että a) miksi CS6 Bridge näyttää jotkut CR2-tiedostot, mutta joitain ei? B) kun katsoo k
    Kuvankäsittely
    3
    222
  9. karaokevideon teko itse. ohjeita?

Hei. Haluaisin tehdä itse karaokevideon. Kuvaamisessa ei ole mitään ongelmaa, mutta sitten miten saisi ne sanat liitett
    Karaoke
    0
    219
  10. Nikonille objektiivit?

Hei..Minulla on D3000 kamera ja tarvitsisin lisää objektiiveja. Kannattaako käytettyjä esim ostaa ja käykö tuohon kamera
    Nikon
    2
    216
  11. Salama Nikonille?

Mikä salama olisi edullinen ja paras ostaa, jossa olisi kohdistus 14mm-105mm ja tehot menisi 1/1 - 1/128 esim ja kävisi
    Nikon
    1
    210
  12. ääriviivat tasoitus kasvot + tukka

hei. Ajattelin kysellä miten erilailla ihmiset tämän homman tekevät..ongelmani siis tämä. Erotin kuvasta ihmisen, jolla
    Kuvankäsittely
    3
    207
  13. tyhmä kysymys ehkä:)

Mutta olen ajatellut, että olisi kiva hankkia akvaario, mutta ahistaa, että ne kalat joutuu olemaan niin pienesä tilassa
    2
    198
  14. oma pitsa paras pitsa

Tykkäättekö noiden pitserioiden pitsoista. Itse teen aina pitsani, mutta jos joskus ostan jostain paikasta niin ehottoma
    Pizza
    4
    180
  15. HDR-kuvan tekeminen photoshopissa ei toimi, miksi?

Terve. MIksiköhän ei minulla toimi Automate ja script-kohdat sanoo, että error 22: window does not have a constructor L
    Kuvankäsittely
    3
    178
  16. Levyformaattien toisto koneella-mistä tiedän mitkä toimivat

hei. Mistä saan tietooni mitkä CD ja DVD-levyt toimivat koneellani. Minulla on HP Pavillion P6000 Series PC- pöytäkone
    Apua aloittelijalle
    5
    176
  17. 5 kysymystä !

Moi. olen tekemässä ensimmäisiä nettisivuja ja minulla olisi 5 kysymystä, joihin haluaisin asiallisia vastauksia. Kiit
    HTML ja XHTML
    0
    166
  18. Tahonasua mökissä!

Kirjoitan nyt tuntojani siitä, että haluaisin asua mökissä järven rannalla. Näyttää siltä, että koskaan en tule sitä saa
    Kesämökki
    9
    166
  19. rantuja tulostuksessa..

Miksi tulostuksessa kuvaan tulee rantuja? Se on häiritsevää ja kuvasta tulee käyttökelvoton. Tulostimeni on HP Photosm
    Tulostaminen
    1
    164
  20. kuvaohjelmien aukeaminen automaattisesti..

Hei. Aina kun laitan muistikortin koneeseeni niin aukeaa automaattisesti Lightroom ja toisen kameran photofun ohjelmist
    Yleistä valokuvauksesta
    4
    160