aslakkos

Mukava, railakas ja huumoritajuinen pötikkä
Kotimaa: Suomi
Koulutus: ---
Ammatti:
Siviilisääty: naimaton
Lapset: ei ole
Aloituksia
70
Kommenttia
264
Jyväskylässä harrastepesistä?
Hei. Onko Jyväskylässä missään mitää aikuisten harrastepesisjoukkuetta/seuraa/porukkaa, jotka pelailisi iltojen iloksi4313Ampuma-aseet.
Voiko joku kertoa minulle, miksi tavallisella ihmisellä on ase, muyta kuin sen takia, että se tappaa ihmisen, eläimen ta14292mennyt ihan hulluksi.
Nämä rasismiasiat ja syyttelyt ovat menneet ihan hulluksi tänä päivänä, kun pienimmästäkin itketään. ja syy on mielestän17289RGB-pikselit pois kuvista?
Moi. Onko mitään keinoa saada hämärässä kuvatuista kuvista hyvinkin selvästi näkyvät RGB-pikselit piiloon..sellaista su14259Norjaan!
Tietääkö kukaan vieläkö Norjaan otetaan kalatehtaille työntekijöitä? Miten niihin kannattaisi parhaiten haeka ja mistä?0254Miksi globalisaatiota kannatetaan?
Miksi globalisaatio on niin tärkeää ihmisille? Onko elämä ollut niin kauheata ilman tätä ilmiötä? Ettekö ole päässeet er24246Rikkaus?
Kertoisitteko minulle maahanmuuton, pakolaisten yms. kulttuuristen asioiden muuttujien puolustajien ja sen lisäämisen pu2230CS6 bridge cr 2 ja valokuvan tarkennus
Hei. Osaiskohan joku sanoa, että a) miksi CS6 Bridge näyttää jotkut CR2-tiedostot, mutta joitain ei? B) kun katsoo k3222karaokevideon teko itse. ohjeita?
Hei. Haluaisin tehdä itse karaokevideon. Kuvaamisessa ei ole mitään ongelmaa, mutta sitten miten saisi ne sanat liitett0219Nikonille objektiivit?
Hei..Minulla on D3000 kamera ja tarvitsisin lisää objektiiveja. Kannattaako käytettyjä esim ostaa ja käykö tuohon kamera2216Salama Nikonille?
Mikä salama olisi edullinen ja paras ostaa, jossa olisi kohdistus 14mm-105mm ja tehot menisi 1/1 - 1/128 esim ja kävisi1210ääriviivat tasoitus kasvot + tukka
hei. Ajattelin kysellä miten erilailla ihmiset tämän homman tekevät..ongelmani siis tämä. Erotin kuvasta ihmisen, jolla3207tyhmä kysymys ehkä:)
Mutta olen ajatellut, että olisi kiva hankkia akvaario, mutta ahistaa, että ne kalat joutuu olemaan niin pienesä tilassa2198oma pitsa paras pitsa
Tykkäättekö noiden pitserioiden pitsoista. Itse teen aina pitsani, mutta jos joskus ostan jostain paikasta niin ehottoma4180HDR-kuvan tekeminen photoshopissa ei toimi, miksi?
Terve. MIksiköhän ei minulla toimi Automate ja script-kohdat sanoo, että error 22: window does not have a constructor L3178Levyformaattien toisto koneella-mistä tiedän mitkä toimivat
hei. Mistä saan tietooni mitkä CD ja DVD-levyt toimivat koneellani. Minulla on HP Pavillion P6000 Series PC- pöytäkone51765 kysymystä !
Moi. olen tekemässä ensimmäisiä nettisivuja ja minulla olisi 5 kysymystä, joihin haluaisin asiallisia vastauksia. Kiit0166Tahonasua mökissä!
Kirjoitan nyt tuntojani siitä, että haluaisin asua mökissä järven rannalla. Näyttää siltä, että koskaan en tule sitä saa9166rantuja tulostuksessa..
Miksi tulostuksessa kuvaan tulee rantuja? Se on häiritsevää ja kuvasta tulee käyttökelvoton. Tulostimeni on HP Photosm1164kuvaohjelmien aukeaminen automaattisesti..
Hei. Aina kun laitan muistikortin koneeseeni niin aukeaa automaattisesti Lightroom ja toisen kameran photofun ohjelmist4160