Tykkäättekö noiden pitserioiden pitsoista. Itse teen aina pitsani, mutta jos joskus ostan jostain paikasta niin ehottomasti kotipizza tai Rosso.
oma pitsa paras pitsa
4
150
Vastaukset
- pizoouu
Harvemmin tilailen tai teen itse, lidlin pakasete pizzat ja grandiosat on sen verran parempia kuin omat tai pizzerian pizzat.
- pizzantekijä
Jeh, itse tulee tehtyä. Kunnon raaka-aineista tulee hemmetin maukasta tavaraa. Joskus, kun laiskottaa ihan hirveesti, ostan just Lidlistä Margarita-pizzan, jonka voi sit kalustaa mieleisekseen, silloinkin maltillisesti.
- kikkakolmonen
Minäkin teen pizzani yleensä itse, mutta kun kiire ja laiskuus iskee ostan jonkin pakasteen makuni mukaan (yleensä Dr. Oetkerin salamin) ja tuunaan sen tarpeen mukaan - vähän chiliä, pippuria ja hyvää mustaleimaista raastettuna.
Hyvä kikka säilyttää pakastepitsa ja sen pohja syötävänä on laittaa pitsa kylmään uuniin ja lämmöt päälle 225 asteeseen. Kun uuni on saavuttanut 225 asteen lämpötilan ja pitsan keskus kupruilee saatuaan kauniin ruskean värin pintaansa on pitsa valmis nautittavaksi. Toki tämä on vastoin valmistajien ohjeita, mutta näin toimien pitsan mehukkuus säilyy kuivattamatta pohjaa liikaa.
- ei jaksa
Lahdesta löytyy Suomen parhaat pitsat! Kokemusta on asiaan!! Tilaan kun pitsaa tekee mieli, soon sen pitsan ideakin joka just valmistettu isossa uunissa.
Itse tehden on toki oma juttunsa, mutta ei nykypäivää oikeasti kun extempore tulee vaikka sunnuntai aamu just herännyt klo 11... niin kukaan ala leipomaan pitsaa! :D
No pieni lisäys asiaan eli kyllä se tilauspitsa voi olla kun just itse kotiin tullut.... Se pitserian nimi Lahdessa on se ... :D no se A*****
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472