oma pitsa paras pitsa

Tykkäättekö noiden pitserioiden pitsoista. Itse teen aina pitsani, mutta jos joskus ostan jostain paikasta niin ehottomasti kotipizza tai Rosso.

4

216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pizoouu

Harvemmin tilailen tai teen itse, lidlin pakasete pizzat ja grandiosat on sen verran parempia kuin omat tai pizzerian pizzat.

• pizzantekijä

Jeh, itse tulee tehtyä. Kunnon raaka-aineista tulee hemmetin maukasta tavaraa. Joskus, kun laiskottaa ihan hirveesti, ostan just Lidlistä Margarita-pizzan, jonka voi sit kalustaa mieleisekseen, silloinkin maltillisesti.

• kikkakolmonen

Minäkin teen pizzani yleensä itse, mutta kun kiire ja laiskuus iskee ostan jonkin pakasteen makuni mukaan (yleensä Dr. Oetkerin salamin) ja tuunaan sen tarpeen mukaan - vähän chiliä, pippuria ja hyvää mustaleimaista raastettuna.

Hyvä kikka säilyttää pakastepitsa ja sen pohja syötävänä on laittaa pitsa kylmään uuniin ja lämmöt päälle 225 asteeseen. Kun uuni on saavuttanut 225 asteen lämpötilan ja pitsan keskus kupruilee saatuaan kauniin ruskean värin pintaansa on pitsa valmis nautittavaksi. Toki tämä on vastoin valmistajien ohjeita, mutta näin toimien pitsan mehukkuus säilyy kuivattamatta pohjaa liikaa.

• ei jaksa

Lahdesta löytyy Suomen parhaat pitsat! Kokemusta on asiaan!! Tilaan kun pitsaa tekee mieli, soon sen pitsan ideakin joka just valmistettu isossa uunissa.
      Itse tehden on toki oma juttunsa, mutta ei nykypäivää oikeasti kun extempore tulee vaikka sunnuntai aamu just herännyt klo 11... niin kukaan ala leipomaan pitsaa! :D

No pieni lisäys asiaan eli kyllä se tilauspitsa voi olla kun just itse kotiin tullut.... Se pitserian nimi Lahdessa on se ... :D no se A*****

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4402
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2859
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2612
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1585
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      192
      1030
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59