Tykkäättekö noiden pitserioiden pitsoista. Itse teen aina pitsani, mutta jos joskus ostan jostain paikasta niin ehottomasti kotipizza tai Rosso.
oma pitsa paras pitsa
4
172
Vastaukset
- pizoouu
Harvemmin tilailen tai teen itse, lidlin pakasete pizzat ja grandiosat on sen verran parempia kuin omat tai pizzerian pizzat.
- pizzantekijä
Jeh, itse tulee tehtyä. Kunnon raaka-aineista tulee hemmetin maukasta tavaraa. Joskus, kun laiskottaa ihan hirveesti, ostan just Lidlistä Margarita-pizzan, jonka voi sit kalustaa mieleisekseen, silloinkin maltillisesti.
- kikkakolmonen
Minäkin teen pizzani yleensä itse, mutta kun kiire ja laiskuus iskee ostan jonkin pakasteen makuni mukaan (yleensä Dr. Oetkerin salamin) ja tuunaan sen tarpeen mukaan - vähän chiliä, pippuria ja hyvää mustaleimaista raastettuna.
Hyvä kikka säilyttää pakastepitsa ja sen pohja syötävänä on laittaa pitsa kylmään uuniin ja lämmöt päälle 225 asteeseen. Kun uuni on saavuttanut 225 asteen lämpötilan ja pitsan keskus kupruilee saatuaan kauniin ruskean värin pintaansa on pitsa valmis nautittavaksi. Toki tämä on vastoin valmistajien ohjeita, mutta näin toimien pitsan mehukkuus säilyy kuivattamatta pohjaa liikaa.
- ei jaksa
Lahdesta löytyy Suomen parhaat pitsat! Kokemusta on asiaan!! Tilaan kun pitsaa tekee mieli, soon sen pitsan ideakin joka just valmistettu isossa uunissa.
Itse tehden on toki oma juttunsa, mutta ei nykypäivää oikeasti kun extempore tulee vaikka sunnuntai aamu just herännyt klo 11... niin kukaan ala leipomaan pitsaa! :D
No pieni lisäys asiaan eli kyllä se tilauspitsa voi olla kun just itse kotiin tullut.... Se pitserian nimi Lahdessa on se ... :D no se A*****
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725