Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tulla tuolta alusta tänne asti, kun piti taas niitä mielipiteitään tuolla laukoa.
Uusiakin näkyisi olevan tulossa, usein vaan käy niinkuin yhdistyksessä, missä toimin sihteerinä. Uusista jäsenistä on huutava pula, kun kaikki aletaan olla jo eläkeiässä, mutta kun joku uusi käy mukana niin ei siellä olekkaan semmoista mitä hän kaipaisi. Me "vanhat" taas odotetaan, että uudet ihmiset toisivat uusia tuulia toimintaan, me kun ollaan jo paikoilleen jämähtäneitä.
Onko palstalla samanlaista, jos ei heti miellytä niin ei tulla uudestaan?
09.10.2007 10:46
asui ensin vuokralla muutettuaan pois kotoa.
En puutu heidän asioihinsa millään tavalla muuten, mutta silloin kun alkoivat talon ostoa suunnittelemaan, olin kannustamassa.
Mielestäni vuokrarahat ovat täysin hukkaan heitettyä rahaa. Tietysti vuokralla asuminen huoletonta on, ei tarvitse remonteista huolehtia, mutta ei sitten ole mitään omaakaan.
09.10.2007 10:35
on Tampereen ympäristössä, tarkemmin en osaa selittää.
09.10.2007 10:27
oli ehkä juuri niin, että ei naiset voineet mennä Alkoon, mutta ei kai nykyaikana.
Juuri hiljattain tapasin erään, joka tuli äitinsä kanssa Alkosta ja hän sanoi äidin joskus olleen sitä mieltä, ettei siellä muut naiset käy kuin jotkut "puliakat", mutta niin on vaan mieli muuttunut, että itse hakee likööripullonsa.
Nykyään, kun Alkot ovat ruokakauppojen kyljessä, siihen on varmaan siksikin helppo pistäytyä.
Itselläni ei ole asian suhteen ongelmia, kun ei tarvitse käydä.
09.10.2007 10:24
tv:n katsojia ikäänkuin syyllistetään katsomisesta. Sehän on jokaisen oma asia maksaako luvan ja katsoo tai jos sanoo luvan irti, niin miksi täytyy mainostaa, että nyt ollaan ilman ja tehdään sitä ja tehdään tätä.
Minä ainakin myönnän katsovani tv:tä ja kun en paljon missään käy enkä laita rahaa "turhuuteen",
niin en tunne itseäni miksikään toisen luokan kansalaiseksi, vaikka tv:n edessä viihdyn.
Ja onhan niissä säätimissä nappulat mistä sen saa kiinni kun ei katso.
09.10.2007 09:52
Sama meno jatkuu - hiljaista on kuin huopatossutehtaassa!
Luulisi sitä nyt pimeinä syksyn iltoina taajempaan Pystyn ovenkin käyvän - missä kaikki luuraavat.
Kaikkea täällä on jo yritetty, pitääkö vielä alkaa ompeluseuraa pitämään, kaikki vaan tänne sukankutimiensa kanssa.
Mitä keksittäisiin miehille puhdetöiksi, tai no eihän täällä enää käy muut kuin Pohpoika molskista luikkaamassa ja on saman tien jo menossa.
Minäkin taidan taas poistua hiljaa takavasemmalle täältä horisemasta!
Heippa!
08.10.2007 20:48
mutta se harmittaa, kun sanomalehteä pöydän päällä lukee niin vahakangas tai poppana tulee aika pian mustaksi. Poppanan saa pesukoneessa puhtaaksi, mutta vahakankaaseen en ole keksinyt konstia mikä puhdistaisi - juuriharja ja pesuaine eivät auta.
08.10.2007 20:37
Sähköpostin käyttäjänä olen hyvinkin aktiivinen, se on kätevä tapa pitää yhteyksiä.
Lisäksi vastailen kaiken maailman kilpailuihin, tosin huonolla menestyksellä!
08.10.2007 20:28
ainakin minun käyttöni syystä, että aloitin vasta viime syksynä kansalaisopistossa opiskelun koneen käytöstä täysin "ummikkona".
Laskut maksan netin kautta ja yhden yhdistyksen sihteerinä pöytäkirjat ym. "asiapaperit" tallettelen koneelle.
Googlesta sitten haen kaikenlaista tietoa mitä mieleen tulee. Pelejäkin vähän pelailen, eikö se ole eläkeläisen ajanvietettä!
Eri lehtien sivuilta uutisia käyn lukemassa.
Keskustelupalstoista en oikein ikäryhmille suunnattuja muita tiedä tai en ole osannut hakea.
Mielessä on kyllä ollut useinkin, että jos löytyisi muitakin, kun täällä tahtoo sensuuri olla liian pikkumaista. Kuitenkin tämä vain on tuntunut kaikesta huolimatta luontevammalta.
Kuulun juuri tähän 60+-ikäryhmään.
Että tämä minun osaltani.
08.10.2007 20:23
En tiedä ehditkö lukea viestiäni sieltä Krissen viitan juurelta, joten tässä vielä uusintana.
Niistä sämpylöistä - kypsennän niitä 225 asteessa noin 15 minuuttia. Jos sivelee ne maidolla ennen uuniin laittoa saa niihin kauniin pinnan.
Pitäisikö tästä koneesta löytyä asteen merkki?
Minä en ainakaan ole löytänyt.
Kyllä on viisas kone, kun väitti minun lähettäneen jo samanlaisen viesti ja ei tämä nyt niin samanlainen ollut. Muutin otsikkoa, katsotaan miten käy.
04.10.2007 21:16
Mitä ne sinun turhuutesi sisältää?
Minä en normaalisti kuluta kuukaudessa kaiken kaikkiaankaan noin paljon.
Turhuuteen ei ole paljon varaa laittaa, alkaa rahapussin pohja näkymään.
04.10.2007 19:06
mutta enhän mä valitettavasti tehnyt mitään muuta kuin komensin päällepäsmärinä.
Ei vaan ole oikein työhaluja tänään.
Kyl mää sit joskus taas...
04.10.2007 16:27
on muistaakseni muutossa mukaan tarttunut - joskus jopa vessan pyttykin!
04.10.2007 15:19
ne sämpylät kans jostain, jos haluatte uusia sämpylöitä. Jäiks ne sit johonkin tolpan juurelle, taitavat olla entisiä, saavat pulut syödä koko sämpylät!
04.10.2007 15:17
Oletko se tosiaan sinä ite?
Poikkea nyt sitten Pystybaariinkin, kun kerran liikenteeseen olet lähtenyt.
Siellä saat sanoa mielipiteesi, me emme sensuroi!
04.10.2007 13:05
Ei kukaan muuta minnekkään, Pystybaari on ja pysyy.
Ei siitä kukaan mitään tiedä - varmaan jossain Huitsin Nevadassa.
Meillä on +8 astetta ja pilvistä, pilvistä, Taitaa teillä olla lämpöä ihan triplasti ettei tupla riitä?
Nyt menen leipomaan niitä sämpylöitä, taikina nousee kohta itse pöydälle!
04.10.2007 10:24
Ei kait nyt Pystiksessä puuroa aleta tarjoilemaan?
Taitaisi silti olla hyväkin idea, kuulostaa vaan vähän hassulta.
Minä menen nyt leipomispuuhiin, sämpylöitä pitäisi tehdä, kaurapuuro on jo niitä varten tulemassa. Nauratte vai? Puuro on ihan hyvää sämpylätaikinaan, ihan totta!
Heippa!
04.10.2007 09:00
kysymään samaa asiaa.
Toivottavasti ei ole joutunut pahoille teille;)
03.10.2007 21:04
kyllä paljon paremmalta, minä kun sitä sanaa pyörittelin en lainkaan löytänyt sopivaa muotoa.
Onpa vaikea sana meikämantan käytettäväksi, ei pitäisi alkaa hienostelemaan, vaan jättää se Pertta-tädille.
03.10.2007 19:26
Vaikka sinut Pystiksessä kaikki tuntee, niin varmaan saat niiden adoniksiesi kanssa (hei kielimaisterit, miten se kuuluu taivuttaa, menikö oikein?) kulkea aivan rauhassa.
Tuskin paparazzit häiritsee.
Matti Vanhanen on aivan eri juttu, eikö se ole sen Susan Kurosen ex-poikaystävä?
03.10.2007 13:18
66 / 123