Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
analyyzi
profiilit
analyyzi
analyyzi
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
32
Kommenttia
353
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lienee moni ärsyyntynyt, mutta kun "silloin kun me olimme nuoria" pidettiin turpa kiinni.
Nyt ei enää tarvitse koska voimme tässä rakastamassani sume-kulttuurissa sanoa juuri sitä mitä ajattelemme anonyymisti.
Onko se paha asia? Minusta ei. Tai ainakaan omalla kohdallani ei. Anonyymit sanovat mitä ovat aina halunneet sanoa ja anonyymit lukevat mitä haluavat lukea.
04.02.2012 18:52
Useimmiten minäkin olen vain utelias.
Joskus on hetkiä elämässäni, jolloin voisin kytkeä ärsytyksen pois päältä. Ne hetket ovat niitä, jolloin hankielämässä on kuunnellut sen seitsämää mielipidettä ja masokistina jatkaa lukemalla mielipidepalstoja.
Asiasta toiseen: mutu-tuntumalla mielipidepalstoilla 1-10 mielipidettä ovat asiallisia. Saattaa sen jälkeen olla joitain hyviäkin, mutta yleensä viimeistään 11. on kutakuinkin raparperipiirakkaa.
04.02.2012 18:38
Onnea sinulle hyvästä päivästäsi.
Voi kun voisin sanoa, että olipa hyvä päivä. No ei ollut.
Paljastamatta enempää voin kertoa, että töitä jouduin tekemään koska olin myöhässä johtuen siitä, että almanakka ja määräpäivät eivät vaan mene yhteen omien tärkeitten asioiden hoitoon vaadittujen menojen kanssa.
En myöskään pystynyt vaatimuksieni mukaisiin suorituksiin vaan jouduin jättämään osan töistäni kesken. Pakkasten ja muitten syiden tähden ynnä hetkellisistä kiireistä johtuen en siis pystynyt vastaamaan minulta odotettuihin suorituksiin.
Lisäksi painaa päälle maanantaihin sovittu riita-asian neuvottelu joka on aivan p..seestä ja täysin turha.
Luultavasti olen myös lihonut, koska housunkaulus kiristää.
04.02.2012 18:26
Niinpä. Ja toisen kerran niinpä että on ajan ilmiö.
Kuten edelliselle eli Anjaniinalle vastasin, että ei ole ainoa syy kyllästymiseeni mielipiteet aiheesta pressan vaalit, vaan yleinen jatkuva jankutus joka hemmetin somessa että: mää olen sitä miältä.
Voin toki itse hallita itseni ja olla lukematta. Mutta valitettavasti olen a) masokista b) utelias ja c) hillitön.
04.02.2012 17:58
Tämän(kään) palstajuttuja en niinkään ole lukenut. Onneksi mielipiteensä kertojat ovat otsikoineet aloituksensa oivasti.
Totta töriset siinä, että mielipiteensä ilmaisemisella yritetään vaikuttaa toisiin äänestäjiin.
Jos oikein pohjamutiin menen, ei niinkään tämä presidenttijutska mieltäni kaikerra. Se on vaan nyt ylimmäisenä ja ajankohtaisena esillä.
Mie olen välillä niin väsynyt toisten mielipiteisiin ja silti haahuilen täällä julistamassa omaa mielipidettäni.
Pitänee mennä päänsä tutkituttamaan.
04.02.2012 17:54
Ei sitä missään ole kielletty. Saahan sitä omista tekemisistään kertoa.
Ihan kaikki vaan eivät ole kiinnostuneita kuuntelemaan sitä. Miten siitä voi kieltäytyä?
04.02.2012 17:41
Automaattilukitus on hyvä silloin kun se toimii ja osaa sitä käyttää. Ihan oikeesti näin viime yönä unta, että auton käynnistettyäni lukitsin nappia painamalla vahingossa auton ovet (en tiedä miten on mahdollista muuten kuin unessa) ja auto jäi käyntiin avaimet tietenkin sisällä.
Voisin kertomasi perusteella sanoa, että sitä se mun uneni tiesi :D
Ja tiesi senkin, että kyllä sinäkin opit.
24.01.2012 12:39
Mitä hauskaa siinä sitten olis?
Useimmat viiskymppiset käyvät työssä, jossa joutuu olemaan asiallinen ja käymään tarkoituksen mukaisia keskusteluja. Monilla on vastuuta vaikka toisille jakaa.
Tulevaisuutta varjostaa ikääntyminen mille kukaan ei voi mitään. Toisten palveluksessa olevat pelkäävät potkuja ja työttömäksi jäämistä.
Äidit/isät ovat huolissaan nuorista aikuisista lapsistaan ja siitä, miten he aikuiselämässään pärjäävät pienten lastensa ja asuntolainojensa kanssa.
Useilla 50+ on elossa hiljalleen rapistuva äiti/isä, jonka asioita on hoidettava kun hän ei enää itse pysty.
Ja sitten tulee joku joka vaatii ajanvietekeskutelupalstalla asiallista ja rakentavaa keskustelua. Kieltääkö aloittaja hauskanpidon p*skan puhumisen?
Mäne kuule aloittaja paffilaatikkoon asiallisuutesi ja rakentavuutesi kanssa. Rakenna asiallinen talo vaikka rakennuspalstalla ja anna meille meidän jokapäiväinen hölötyksemme.
24.01.2012 11:52
Juuri noin ajattelin itsekin. Ekat treffit ovat kovin stressaavia ja silloin tulee monelle paniikki ja hölöttää mitä sylki suuhun tuo. Ehkä kannattaa antaa toinen mahdollisuus ja vasta sen jälkeen diskata.
Aktivoin pitkästä aikaa oman treffiprofiilini ihan vaan haistellakseni ilmaa. En juurikaan mitään etsi, mutta voihan sitä kokeilla pitkästä aikaa.
Ihan heti ei tullut mieleeni lähteä erään kontaktinottajan matkaan joka oli liittänyt profiilinsa todella hyvän näköisen kuvan muka-itsestään ja kertoi olevan suomalainen leski.
*etsimällä elämäni ajan kumppani
Haluan löytää rakastava, huolehtiva ja ymmärrystä nainen. Tarvitsen naisen että me molemmat osake laimentamaton rakkautta yhdessä ja me molemmat olla siellä ikuisesti hyvinä ja huonoina aikoina. En tarvitse One Night Stand nainen. Mutta nainen, että me molemmat rakastamme toisiamme ja meillä on siellä ikuisesti yhdessä kunnes meidän viimeinen hengittää*
Tämä minua kovin tänään nauratti.
12.01.2012 21:37
Kerropas =DW= miten vielä liikennöitsijä voi pienentää katettaan kun kannattavuusrajoilla on liikuttu jo toista vuotta. Tämän vuoden rahtikorotukset on saatu kiristämällä ja lahjomalla 3%:n luokkaan ja -tiinan kertoman mukaan jo viime vuonna rahtikustannukset ovat nousseet 12% = tuota en tarkistanut, mutta tuo 3% on tosi.
Jokainen yrittäjä haluaisi saada tukiaisia vaan mitähän olis verotuloista tarjolla liikennöitsijälle? Tai vaikkapa kauppiaalle.
Niin se on yrittäjän kipailtava asiakkaista ja senkun pudotettava voittojaan. Niinhän se kauppa käy.
03.01.2012 19:25
En minä tahallani väärin ymmärrä. On vaan vaikeaa joskus tietää mitä tarkoitat kun ei tiedä mihin edellinen lause katkeaa ja uusi alkaa.
Nyt kun selitit uudelleen olen kanssasi aivan samaa mieltä. Kuljetusala on tosi rankoilla nyt.
02.01.2012 19:50
Ihan tarkkaan ei nyt viestisi auennut, mutta olin ymmärtävänäni, että liikennöitsijöiden katteesta haluat nyt oman katteesi otettavan. Eli tarkoititko että rahdit alas niin saadaan halvempaa ruokaa. Ja että polttoaineiden hinnakorotuksellako työllistetään lisää kuljettajia. Vai?
02.01.2012 19:34
Ikävä juttu aloittajalle sattunut.
Kävin lukemassa tuon ylläpidon koko ketjun vierailijoista. Tässä linkissä lisää tietoa laskureitten omituisuuksista.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10306393
02.01.2012 19:13
Löysin nämä sivut luultavimmin v. 2005. Luin pitkään ja löysin mainioita palstoja hyvine kirjoittajineen. Sittemmin joko itse olen muuttunut tai maailma on muuttunut. Luultavimmin molemmat.
Muutamia palstariitoja läpikäyneenä (lukeneena) sekä niihin kyllästyneenä käytän rekisteröityä nikkiäni jos minulla on jotain sanottavaa. Useimmiten ei ole.
Sen lisäksi mielestäni profiilissani on mahottoman hieno kuva. Sitä on mukava kattella.
29.12.2011 12:50
Emmätiä.
Eniten ehkä ottaa päähän kun ketä tahansa syytellään milloin mistäkin huutelusta. Joku on aina tuntevinaan jonkun, joka on jossain sanonut jotain tai kuuluu joukkoon tai ei kuulu.
Musta nikillisenä sanoo sanottavansa jos haluaa, jos ei niin ei.
29.12.2011 12:42
*Vielä hullumpaa on että aletaan sitten tekemään pilkka-aloituksia kirjoittajista?Eihän sillä todista muuta, kuin että on niin kehittymätön, et pitää kiukku purkaa tuntemattoman niskaan.
Se haukkujahan siinä ittensä hölmöksi tekee? Ja ilmoittaa muille olevansa kateellinen? *
Tähän vastineena: Aloitukseni ei ollut tarkoitettu pilkaksi ja ikävää jos joku sen sellaiseksi otti. En kohdistanut sitä kehenkään kirjoittajaan vaan halusin tarkastella ilmiötä.
Mukavaa tänään huomata, että aihe on kirvoittanut mielipiteitä.
17.12.2011 11:21
Sinulla on enemmän kysymyksiä mihin minulla on vastauksia.
Kirjoitin alemmas vastaukseni muutamalle kirjoittajalle.
He kirjoittivat asian niin mitä minä halusinkin sanoa.
En jaksa jankata kanssasi nyt, niin mukava kinakaveri kuin oletkin.
Ehkä jonain toisena iltana taas.
16.12.2011 20:47
Putkivalolle, tontuillen ja Teotwawkille.
Luulen hiljentyväni nyt koska te sanoitte sanottavani paremmin kuin itse osaan.
Julkisuus on joillekin tavoiteltava asia. Harva ymmärtää, että lauluilla on kovat lunnaat vaikka ei laulaisi nuottiakaan.
16.12.2011 20:44
Mielestäni rajasin aloituksessa minkä tyyppistä julkkista tarkoitin.
Mitä olet mieltä edellisessä vastauksessa kysymästäni jonka aloituksessani unohdin kysyä?
Onko palstan "johannatukiasen" tai miespuolisen vastineensa otettava kaikki loka vastaan mitä hänelle heitetään.
16.12.2011 20:37
Ikävää kuulla.
Unohdin aloituksestani kokonaan, vaikka sitä oikeastaan eniten tarkoitin, että pitääkö "julkkiksena" kestää ihan mitä vaan? Kuten stalkkarit, loan heitto, yksityiskeskustelujen julkistaminen.
Kysymys herää taas: onko julkisuus sen arvoista?
16.12.2011 20:19
2 / 18