Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. sillä hän paransi monta, jonka tähden kaikki, joilla oli vaivoja, tunkeutuivat hänen päälleen koskettaaksensa häntä. Ja kun saastaiset henget näkivät hänet, lankesivat ne maahan hänen eteensä ja huusivat sanoen:"Sinä olet Jumalan Poika". Ja hän varoitti ankarasti heitä saattamasta häntä julki. Ja hän nousi vuorelle ja kutsui tykönsä ne, jotka hän itse tahtoi, ja he menivät hänen tykönsä.
    Niin hän asetti 12 olemaan kanssansa ja lähettääksensä heidät saarnaamaan(tulee lista opetuslapsista viimesenä Juudas Iskariot, joka hänet kavalsi)
    Ja hän tuli kotiin. Ja taas kokoontui kansaa niin etteivät he päässeet syömäänkään. Kun hänen omaisensa sen kuulivat, menivät he ottamaan hänet huostaansa, sillä he sanoivat;hän on poissa suunniltaan.
    Ja kirjanoppineet, jotka olivat tulleet Jerusalemista, sanoivat:"Hänessä on Beelsebul"ja "Riivaajien päämiehen voimalla hän ajaa ulos riivaajia." Niin hän kutsui heidät luoksensa ja sanoi heille vertauksella:"kuinka saatana voi ajaa ulos saatanan? Ja jos valtakunta riitautuu itsensä kanssa, ei se valtakunta voi pysyä pystyssä. Ja jos joku talo riitautuu itsensä kanssa ei se talo voi pysyä pystyssä. Ja jos saatana nousee itseänsä vastaan, ei hän voi pysyä, vaan hänen loppunsa on tullut. Eihän kukaan voitunkeutua väkevän taloon ja ryöstää hänen tavaraansa, ellei hän ensin sido sitä väkevää; vasta sitten hän ryöstää hänen talonsa.
    Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin; mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi vaan on vikapää ikuiseen syntiin." Sillä he sanoivat:"Hänessä on saastainen henki."
    Ja hänen äitinsä ja veljensä tulivat, seisahtuivat ulkopuolelle ja lähettivät hänen luoksensa kutsumaan häntä Kansanjoukko istui hänen ympärillään, ja he sanoivat hänelle:"Katso, sinun äitisi ja veljesi kysyvät sinua."
    Hän vastasi heille ja sanoi:"Kuka on minun äitini , ja ketkä ovat minun veljiäni?" Ja katsellen ympärilleen niihin, jotka istuivat hänen ympärillään, hän sanoi:"Katso, minun äitini ja veljeni!"
  2. juopot kuuluu kapakkaan.
  3. linkkiä?
  4. Voi olla että kirjotin.
    Risto kietäytyy puhumasta mulle:-(