Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

366

Kommenttia

6932

1. ensiksi sun täytyy mennä sinne ja sitten sut pyydetään alttarille siunattavaksi(jos ensiksi oot vastannut kun ne kysyy saarnan aikana:"onko täällä joku joka haluaisi antaa tänään elämänsä Jeesukselle, käsipystyyn")
    ja sen jälkeen ne pyytää sut johonkin soluun(miehille ja naisille eri).
    Sitten jos jaksat käydä siellä tarpeeksi monta kertaa, he kysyvät sinulta mitä olet kasteesta mieltä ja kun/jos vastaat että se sopii sinulle, he järjestävät sen tilaisuuden sinulle.
    Se on upea tilaisuus.
    Saat itse valita virret ym.
    Sulle laitetaan päälle sellainen valkoinen puku(ikäänkuin konfirmaatiopuku)ja he vievät sinut sellaiseen kastealtaaseen ja painavat sinut sinne.
    Se tarkoittaa että uusi elämäsi Jeesuksen kanssa on alkanut julkisesti ja että et häpeä Kristusta.
    Lopuksi juodaan kahvit.
    Sen jälkeen voit jatkaa kokouksissa käymistä ihan normaalisti.
    Kokoukset alkavat yleensä
    ylistysmusiikilla, jonka jälkeen on saarnaosuus.
    Tämä kestää n.kaksi tuntia.
    Sen jälkeen lauletaan lisää lauluja(ylistysmusiikki on kiitoksen antamista Jumalalle)jonka jälkeen voit ostaa lisää ylistysmusiikkia(ym.musiikkia)erillisestä huoneesta.
    Rakennuksen tiloista löytyy yleensä myös soppi, johon on asennettu kaiuttimet. Sitä sanotaan lastenhoitohuoneeksi.
    Monet kuuntelevat saarnaa siellä istuen tai lepäillen sohvalla(jos on sairas).
    Näitä kokouksia järjestetään usein. Ainakin kahdesti viikossa.
  2. Pentecostal.1
  3. noi sanoo niin:-(.
  4. .....................
  5. mä muistan tän.
  6. ja kauniita unia.