Päivän Sana 24. lokakuuta 2007
Sillä ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.
Room. 14:17 KR33/38
Hän on voimallinen antaa !! Ihan mitä ikinä Hän haluaa !!! Sen takia on niin ihanan turvallista Hänen kanssa kun tietää Raamatusta että Hänen tahto on Hyvä ihmislasta kohtaan !!
Jumalan Kaikki-valtiuutta !!
11
248
Vastaukset
- kndeen
Hallelyyjaaa
- Jesucsee!
2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään jasurmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oli Moosekselle käskyn antanut." - hansutuulia
Psalmit:
34:9 Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä. Autuas se mies, joka häneen turvaa!
100:5 Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.
135:3 Ylistäkää Herraa, sillä Herra on hyvä, veisatkaa kiitosta hänen nimellensä, sillä se on suloinen.
145:9 Herra on hyvä kaikille ja armahtaa kaikkia tekojansa. - Jumala ei nyt
halua antaa mitään. Ei hyvää eikä pahaa. Olisiko Jumala unohtanut suomalaiset kokonaan?
"Hän on voimallinen antaa !! Ihan mitä ikinä Hän haluaa !!! Sen takia on niin ihanan turvallista Hänen kanssa kun tietää Raamatusta että Hänen tahto on Hyvä ihmislasta kohtaan !!" kävin sun yhteisösi sivuilla...Ihan hyvin tuntuu menevän. Ihan kiva raamatunpaikka tuokin.
Mutta jos Herran silmät katselee toisella tavalla !!
Kiitos kun pistäydyit! Ole siunattu Rakas !! : )savonarola kirjoitti:
Mutta jos Herran silmät katselee toisella tavalla !!
Kiitos kun pistäydyit! Ole siunattu Rakas !! : )huonosti !! edelleen ole siunattu !!! : )
savonarola kirjoitti:
huonosti !! edelleen ole siunattu !!! : )
Just tuli hm.viesti kun en sais olla kotona...mua kaivattas nyt just muualla, mutta en voi sille mitään, että oon sairas..
Pakko lähtee lääkäriin=(
Rukoillaan että mä paranen.
Love, meauroraboreallis kirjoitti:
Just tuli hm.viesti kun en sais olla kotona...mua kaivattas nyt just muualla, mutta en voi sille mitään, että oon sairas..
Pakko lähtee lääkäriin=(
Rukoillaan että mä paranen.
Love, meSiunausta !!! Ja Hyvä Yötä jos oot vielä Hereillä ?
- tiinamari
Täyttä paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763521
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t282217Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831995Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191540- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271383Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065