Kun Jeesus oli ottanut hapaviinin,hän sanoi "Se on täytetty"Ja hän kallisti päänsä ja antoi hengensä.joh.19:30.noi sanat on todella hienoja koko ihmiskunnalle,kun Jeesus sovitti meidän synnit,sillä olimme ansaineet tuomion,meidän ei tarvi kuin ottaa vastaan hänet,niin olemme saanneet täydelisen sovinnon.Raamattu sanoo että nyt on pelastuksenpäivä,eli älä viivytele vaan ota nyt JEESUKSEN TYÖ SYDÄMEEN.AAMEN.
se on täytetty!
7
315
Vastaukset
- umpihetero.
olet niin reppana että sinulle ei viitsi oikein edes vastata...saati sitten piruilla.
- ...................
kun kalman kylmä koura alkaa kuristaa ja demonin niljakas kynsi tarttuu tulijärvessä tuskasta polskivaan nilkkaasi, otaksun mielialasi katuvaiseksi, mutta myöhäistähän se jo on...
................... kirjoitti:
kun kalman kylmä koura alkaa kuristaa ja demonin niljakas kynsi tarttuu tulijärvessä tuskasta polskivaan nilkkaasi, otaksun mielialasi katuvaiseksi, mutta myöhäistähän se jo on...
ei sitä sovi unohtaa=)ootaivanoikeessa.
- umpihetero.
aksu521 kirjoitti:
mutta sovinto on sullekin auki,aameen
jos minun pitäisi viettää teikäläisten kanssa tuntikin hississä joka on juuttunut kolmannen ja neljännen kerroksen väliin, niin tulisin varmaan hulluksi. saati sitten iäisyys jossain perkeleen taivaassa...
- ...............
umpihetero. kirjoitti:
jos minun pitäisi viettää teikäläisten kanssa tuntikin hississä joka on juuttunut kolmannen ja neljännen kerroksen väliin, niin tulisin varmaan hulluksi. saati sitten iäisyys jossain perkeleen taivaassa...
umpihetero. kirjoitti:
suloista aikaa kun
Ps. 68:18
(68:19) "... niskoittelijatkin joutuvat asumaan Herran Jumalan tykönä".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719427- 756412
- 286056
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965870Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435719Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995604- 625043
- 434727
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574066- 493695