Kun Jeesus oli ottanut hapaviinin,hän sanoi "Se on täytetty"Ja hän kallisti päänsä ja antoi hengensä.joh.19:30.noi sanat on todella hienoja koko ihmiskunnalle,kun Jeesus sovitti meidän synnit,sillä olimme ansaineet tuomion,meidän ei tarvi kuin ottaa vastaan hänet,niin olemme saanneet täydelisen sovinnon.Raamattu sanoo että nyt on pelastuksenpäivä,eli älä viivytele vaan ota nyt JEESUKSEN TYÖ SYDÄMEEN.AAMEN.
se on täytetty!
7
326
Vastaukset
- umpihetero.
olet niin reppana että sinulle ei viitsi oikein edes vastata...saati sitten piruilla.
- ...................
kun kalman kylmä koura alkaa kuristaa ja demonin niljakas kynsi tarttuu tulijärvessä tuskasta polskivaan nilkkaasi, otaksun mielialasi katuvaiseksi, mutta myöhäistähän se jo on...
................... kirjoitti:
kun kalman kylmä koura alkaa kuristaa ja demonin niljakas kynsi tarttuu tulijärvessä tuskasta polskivaan nilkkaasi, otaksun mielialasi katuvaiseksi, mutta myöhäistähän se jo on...
ei sitä sovi unohtaa=)ootaivanoikeessa.
- umpihetero.
aksu521 kirjoitti:
mutta sovinto on sullekin auki,aameen
jos minun pitäisi viettää teikäläisten kanssa tuntikin hississä joka on juuttunut kolmannen ja neljännen kerroksen väliin, niin tulisin varmaan hulluksi. saati sitten iäisyys jossain perkeleen taivaassa...
- ...............
umpihetero. kirjoitti:
jos minun pitäisi viettää teikäläisten kanssa tuntikin hississä joka on juuttunut kolmannen ja neljännen kerroksen väliin, niin tulisin varmaan hulluksi. saati sitten iäisyys jossain perkeleen taivaassa...
umpihetero. kirjoitti:
suloista aikaa kun
Ps. 68:18
(68:19) "... niskoittelijatkin joutuvat asumaan Herran Jumalan tykönä".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39906Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad32644- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26578- 25555
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30547Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17543Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523