Mix ei näy enää Tapani Suontio ?

savonarola

One Way Mission sivuistossa?

16

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hansutuulia

Tapani Suonto.

• Niinhän se pitikin ollakin ? : ) Hassu olen ! Mutta kiitos joka tapauxessa oikaistu ja huolenpidosta silleen se pitääkin olla oikessa perheessä? Niin olen huolissaan Tapanista kun hän on mun ystävä! Tiedätkö miten on käynyt?

• hansutuulia
        savonarola kirjoitti:

Niinhän se pitikin ollakin ? : ) Hassu olen ! Mutta kiitos joka tapauxessa oikaistu ja huolenpidosta silleen se pitääkin olla oikessa perheessä? Niin olen huolissaan Tapanista kun hän on mun ystävä! Tiedätkö miten on käynyt?

osaa vastata.
        Mutta jos on jälleen kerran ulkomailla, aina ei saada yhteyttä.
        Minunkin omaiseni on kaukana lähetystyössä ja emme ole heistä nyt kuulleet viime maanantain jälkeen mitään koska menivät toiseen maahan. Sissihyökkäyksiä on kyseisellä reitillä ollut, mutta uskon että Herra varjelee omiaan. Meillä on aseet, rukous, kaikkea vihollisuutta vastaan.

• Tietoo
      • hansutuulia

Jippiikuorosta onkin muutama meillä tuttuja ;)

• hansutuulia kirjoitti:

Jippiikuorosta onkin muutama meillä tuttuja ;)

liity mitenkään OneWayMissioniin.
        Se Jippii-kuoro on lasten juttu ja OneWay-systeemi on ihan vaan aikuisille tarkoitettu kaiken kaikkiaan.
        asiasta viidenteen, hansu..löysin mielenkiintoisen linkin.
        http://www.valiojogurtti.fi
        Semmonen. Mä alan keräilemään lusikoita.

• hansutuulia
        auroraboreallis kirjoitti:

liity mitenkään OneWayMissioniin.
        Se Jippii-kuoro on lasten juttu ja OneWay-systeemi on ihan vaan aikuisille tarkoitettu kaiken kaikkiaan.
        asiasta viidenteen, hansu..löysin mielenkiintoisen linkin.
        http://www.valiojogurtti.fi
        Semmonen. Mä alan keräilemään lusikoita.

onkin liikkuva, sillä siinä on myös tuttujamme. :)
        Jippiikuoro on mukana missä tapahtuu ja se on hyvä se. Ohjelmaa monen ikäiselle. :)

• Kommenttia kävijältä

Tunnen toiminnan hyvin, olen yli kymmenen vuotta ollut työyhteydessä

One Way Mission seurakunta sopii nuorille kristityille, jotka eivät vielä kestä vahvaa ruokaa. Siellä ei puhuta yleisissä kokouksissa avoimesti Pyhän Hengen täyteydestä ja sen voimavaikutuksista. Korostetaan Jumalan hyvää suunnitelmaa elämään. Siellä on ystävällinen hoitava ilmapiiri. Pienenä miinuksena on osin kielteinen suhtautuminen armolahjojen toimintaan, hengen hedelmää taas korostetaan, nämä eivät ole tasapainossa siellä. Järjellinen jumalanpalvelus on liian suuressa roolissa siellä, se väsyttää kulkijan jos Pyhän Hengen virtaan ei pääse uimavesiin. Moni joka tarvitsee jo vahvempaa ruokaa, joutuu käymään karismaattisimmissa tuilaisuuksissa muualla.

• Ettei kultahippoja, naurukohtauxia ja muut ylihengellisyyttä ei ymmäretä siellä?

• ..............
        savonarola kirjoitti:

Ettei kultahippoja, naurukohtauxia ja muut ylihengellisyyttä ei ymmäretä siellä?

Sinulle luettavaa:

Hepr. 5:14
        mutta vahva ruoka on täysi-ikäisiä varten, niitä varten, joiden aistit tottumuksesta ovat harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta.

Heprealaiskirje 5

1 Sillä jokainen ylimmäinen pappi, ollen ihmisten joukosta otettu, asetetaan ihmisten puolesta toimittamaan sitä, mikä Jumalalle tulee, uhraamaan lahjoja ja uhreja syntien edestä,
        2 ja hän voi säälien kohdella tietämättömiä ja eksyviä, koska hän itsekin on heikkouden alainen,
        3 ja tämän heikkoutensa tähden hänen täytyy, samoinkuin kansan puolesta, niin itsensäkin puolesta uhrata syntien edestä.
        4 Eikä kukaan sitä arvoa itselleen ota, vaan Jumala kutsuu hänet niinkuin Aaroninkin.
        5 Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";
        6 niinkuin hän toisessakin paikassa sanoo: "Sinä olet pappi iankaikkisesti Melkisedekin järjestyksen mukaan".
        7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.
        8 Ja niin hän, vaikka oli Poika, oppi siitä, mitä hän kärsi, kuuliaisuuden,
        9 ja kun oli täydelliseksi tullut, tuli hän iankaikkisen autuuden aikaansaajaksi kaikille, jotka ovat hänelle kuuliaiset,
        10 hän, jota Jumala nimittää "ylimmäiseksi papiksi Melkisedekin järjestyksen mukaan".
        11 Tästä meillä on paljon sanottavaa, ja sitä on vaikea selittää, koska olette käyneet hitaiksi kuulemaan.
        12 Sillä te, joiden olisi jo aika olla opettajia, olette taas sen tarpeessa, että teille opetetaan Jumalan sanojen ensimmäisiä alkeita; te olette tulleet maitoa tarvitseviksi, ei vahvaa ruokaa.
        13 Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi;
        14 mutta vahva ruoka on täysi-ikäisiä varten, niitä varten, joiden aistit tottumuksesta ovat harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta.

• Jaakko Kaitasalmi

Älä sinä nimetön puskasta huutaja pojan kloppi hauku Tapani Suontoa ja One Way Missionia, kun et tiedä mistä puhut!

Tapani Suonto on tehnyt vuosikausia evankeliumin työtä ja sinä kehtaat häntä täällä häväistä ja pilkata. Häpeäisit.

• Markku Tampio
        Jaakko Kaitasalmi kirjoitti:

Älä sinä nimetön puskasta huutaja pojan kloppi hauku Tapani Suontoa ja One Way Missionia, kun et tiedä mistä puhut!

Tapani Suonto on tehnyt vuosikausia evankeliumin työtä ja sinä kehtaat häntä täällä häväistä ja pilkata. Häpeäisit.

huutaja nyt Suontoa senkummemmin arvostellut, vaan arvosteli yleistä käytäntöä armolahja-asioissa aivan Jumalan tahdon mukaisella tavalla.

Sinä itse taidat sensijaan olla varsinainen puskasta huutaja, kun rähisemällä yrität saada mielipiteesi esille.

Se kalikka taisi nyt kohdallasi kalahtaa arkaan paikkaan, älähtelystä päätellen..

• .............
        Jaakko Kaitasalmi kirjoitti:

Olen hänen kanssaan tehnyt monta evankeliointimatkaa Eestiin, Neuvostoliittoon, Ruotsiin ja ympäri suomea. Hän on ok tyyppi. Mistähän noita syytöksiäsi keksit, taitaa uskonnollisuutesi nousta pintaan?

• One Way sivut avaudu kuin ennen? Ja sitten kun avautuu niin ei Tapanin nimi ole mukana siellä?

• ..................

mitä haluat tietää sieltä? Voin inhimillisesti välittää tietoa sinulle.

• Sulla ei taida muuta tekemistä olla kuin istua täällä netin äärellä päivät pitkät.
        Ei sulle tullut mieleen soittaa sille, jos oot huolissasi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      80
      3639
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2404
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      85
      2060
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1590
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1429
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1384
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1337
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1237
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1085
    Aihe