helluntailaisten ohjenuorana?
Luuk. 14:26 "Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni."
Nämäkö Jeesuksen
5
216
Vastaukset
- ne ovat
Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan, maailmaa tuomitsemaan, vaan sen tähden että maailma Hänen kauttansa pelastuisi.
Johanneksen evankeliumi 3:17 - sanonut tätä
siis tosissaan?
Mistä te voitte tietää, ettei Jeesus tarkoittanut aloituksen sitaattia vakavasti otettavaksi?
Lausuiko Jeesus paljonkin sellaista, mitä ei tarvitse niin vakavasti ottaa? - juuri...
tuo opetus. Jos en minäkin olisi vihannut puolisoani siltä osin, kun hän pyrki mitätöimään uskoani ja esti yhteyttä uskoviin, en olisi tänään uskossa, mutta koska rakastan Jeesusta yli kaiken, olen tänään uskossa ja siitä puolisoni on ollut jo kauan iloinen.
- elvinoora
Onko sinulla lapsia..inhoatko heitäkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947733- 374087
- 483650
- 2473206
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402752Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as402715Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212684- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292549