Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

6993

1. Luin+tutkimusta.+Siellä+luki+34-kiloisesta+c-hepatiitin+kantajasta...+Että+20%+niistä+paranee...+Onkohan+noin?+Kumpi+taho+oikeassa?+Nuo,+vai+gastroenterologian+ylilääkäri?+Nimittäin+hän(meilahdesta)+sanoi+että+vain+4%paranee.Ja+mulle+muut+lääkärit+yms.+hoitajat+sanoivat+että+ei+parane+ollenkaan.+Miten+selittävät,+nuo+kyyniset+pettyneet+sen+kun+tunsin+näkymättömät+kädet+maksani+päällä...+Ja+en+muista+kauan+meni...+V.+1999+sain+kuulla+että+neuvolanylilääkäri+oli+sanonut+että+ei+voi+olla+totta...+Siitä+meni+vuosia+ja+jouduin+syytteeseen+c-hepatiitin+tahallisesta+tartuttamisesta+ja+taas+testattiin.+Syyte+ei+mennyt+muutenkaan+läpi+sillä+mun+kimppuun+käytiin,+monta+ihmistä+ja+puolustauduin.+Parantunut+olin.Vielä+myöhemmin+väestöliiton+ylilääkäri+sanoi+että+ennen+lapsettomuushoitoja+hoidettaisiin+se+hepatiitti+pois.+Oli+ollut+vasta+aineita+veressä.+Hän+mut+nimenomaan+passitti+meilahteen.+Siellä+tutkittiin+eikä+virusta+ollut+vieläkään!+Jos+jopa+20%kantajista+paranee+miksi+lääkärit+eivät+meinaa+millään+uskoa+että+olen+vuodesta+1999asti+ollut+vapaa+siitä+taudista.+Ja+todella+mitkä+ne+kädet+oli?+Itsekään+en+tiedä.+Ajattelin+eka+enkeleitä.Että+onko+olemassa...
  2. Etkö+tunne+historiaa?