Minulla on ongelma, joka pitäisi jotenkin ratkaista. Asia junnaa paikoillaan ja aikataulu ahdistaa. Ei voi miettiä kuukausikaupalla. Olen miettinyt, jos Jumala antaisi jonkin suunnan näytön. Päiväkausia ei voi pohtia ongelmaa, muttei voi olla pohtimatta, koska asia ei etene niinkään.
Mietin mitä voi tehdä?
LS
Ystävälliselle ystävälle
10
<50
Vastaukset
rakas jumala!abba, isä!otathan nyt käsiisi tämän älässän pulman, ja näytä suuntaa mihin suuntaan kulkea, että tämä(salaperäinen😂)ongelma tulisi hoidettua aikataulussa.nyt sinun on kunnia.amen.
- Anonyymi
No joo en viitti paljastaa liikaa palstalle elämäni kuvioita ja siksi ilmaistu niin salaperäisesti :) kiitos ❤️
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo en viitti paljastaa liikaa palstalle elämäni kuvioita ja siksi ilmaistu niin salaperäisesti :) kiitos ❤️
LSEli sielunhoitajista on huutava pula tasavallassa. Joka näillä sivuilla kirjoitti, raamattu ei heitä tunne. Jopas jotakin. Esim. sosiaalityöntekijät tietävät asian laidan. Juorupalsta tämä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sielunhoitajista on huutava pula tasavallassa. Joka näillä sivuilla kirjoitti, raamattu ei heitä tunne. Jopas jotakin. Esim. sosiaalityöntekijät tietävät asian laidan. Juorupalsta tämä on.
Jokainen tarvitsee välillä kuuntelevaa korvaa, välittävää sydäntä ja rohkaisua ❤️
LS
- Anonyymi
Kun Jumala on hiljaa, hän haluaa, että odotat. Tai sitten ei. Itse käytän nuo odottamisenajat levossa olemiseen ja virkistyn siitä.
- Anonyymi
Tiedän että olen aika kärsimätön ja tuskastun helposti. Hyvä neuvo varmasti. Kait pitää odottaa, että tulee varmuus tai asia vain ratkeaa. Sitä miettii, että pitäs hirveesti miettiä minkä suunnan ottaa...ja ei yhtään tiedä...ja tietää, ettei näin voi olla kovin kauaa, aikarajat on asioihin...mutta koetan pitää yllä kärsivällisyyttä.
LS - Anonyymi
Kiitos :)
LS
- Anonyymi
LS, tee asiassa ratkaisu johonkin suuntaan, joka tuntuu hyvältä. Ala toimia sen puolesta. Jos kuitenkin alkaa "tuntua, että ei tää tällai toimi..." niin pysähdy siihen, äläkä jatka pidemmälle. Pohdi tarkkaan seuraava askel ja jatka siitä.
Kun rukoilet Jumalalta apua, niin hyväksy se suunta, jonka koet, että Hän osoittaa sinulle.
✨Taivaan Isä. Siunaa LS:ää ja ohjaa häntä hänen asiassaan. Aamen. ✨- Anonyymi
En voi oikein noinkaan tehdä kesken kaiken, kun teen johonkin suuntaan ratkaisun, minulta odotetaan sitä, että minuun voi luottaa asioissa tai niin koen. Voi olla että joudun tekemään olosuhteiden pakosta siirron, josta en ole varma onko hyvä...olen elämäni aikana väheksynyt kykyjäni, tahtoisin toisaalta haastaa itseäni, enkä vain tyytyä niin, että olen hätäinen...en osaa selittää...koen että jos nyt hätäilen, en vaadi tarpeeksi itseltäni.
Mutta kiitos soffiina. :)
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi oikein noinkaan tehdä kesken kaiken, kun teen johonkin suuntaan ratkaisun, minulta odotetaan sitä, että minuun voi luottaa asioissa tai niin koen. Voi olla että joudun tekemään olosuhteiden pakosta siirron, josta en ole varma onko hyvä...olen elämäni aikana väheksynyt kykyjäni, tahtoisin toisaalta haastaa itseäni, enkä vain tyytyä niin, että olen hätäinen...en osaa selittää...koen että jos nyt hätäilen, en vaadi tarpeeksi itseltäni.
Mutta kiitos soffiina. :)
LSMillainen on liberaaliteologien jumala?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833845
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322719Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261568Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261498- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731433- 251387