Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

369

Kommenttia

7148

  1. Täällä Palstalla ei ole minulle mitään kristittyjä näyttäytynyt, ainoastaan riitelevät keskenään jostain kippokasteista,kolminaisuudesta, maailmanlopun tapahtumista ym.saviseurulainen,kalamos...he on aika etäisiä mulle.
    Tietenkin usko, ja tämä palsta yhdistää.
    Lightningin näen ihan tavallisena suomalaisena naisena, kotiäitinä, jolla on omat ilot ja murheet. Näitä ollaan jaettu.
    Uskonsisar hän ei ole,ja olen hänelle tiukasti vastaan sanonut olkiukkojen rakentelusta ym.uskon suhteen. Siinä hän on väärässä, sillä Jumala on, ja rakastaa.
    Mutta mikä pakko on tehdä eiuskovista vihollisia itselleen?