Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuulolla10
profiilit
kuulolla10
kuulolla10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2226
Kommenttia
24438
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eiköhän raamatun mukaan kyseisen kaltaisista synneistä rangaista jälkipolviakin.
Ja tuo Ritarin aviorikos on jo jatkunut yhteen menoon 25 vuotta.
01.07.2007 19:07
vielä tärkeämpää on erottaa uskonto ja valtiovalta poliittisine päätöksentekoineen ja EU;ssa sitä jonkin verran jo kaavaillaan ja vielä joskus toteutunee.
Jeesuksen mukaan määriteltyä uskoa ei ole koskaan kellään ollutkaan.
Luuk 17:6 Niin Herra sanoi: "Jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle silkkiäispuulle: 'Nouse juurinesi ja istuta itsesi mereen', ja se tottelisi teitä.
30.06.2007 23:14
Helluntailaiset sattuu olemaan kristinuskon äärilahko ja pitävät itseään uskovaisina toisin kuin valtaosa kristityistä joille lyödään leima otsaan lapsena he marssivat tietämättään hanhenmarssia hellareiden lennellessä unien voimalla ja vanhemmiston käskystä jokainen sinne sun tänne kuin mehiläiset ilman kuningatartaan.
Ja hellarithan puhuu tällä palstalla kaikki asiansa oli se sitten mitä tahansa.
30.06.2007 22:47
En ole ollut tietoinenkaan mainitsemistasi tärskyistä mutta onhan se raukkamaista hellareilta kun lähtevät käpälämäkeen kun tulee totuus vastaan.
Ehkä poikkeat porukasta kun et minua teurastanut kun kerran kahviteltiin piirakoiden kera vai näinköhän vaan unta.
Hellarit näyttää vieläkin antavan siunauksia entisille ja nykyisille kansanmurhaajille ja erikoisessa suosiossa näyttää olevan ne jotka kylvää rypälepommeja lasten leikkipaikoille.
30.06.2007 22:27
Taas sä todé venkuloit sitä golgataa jota ei ole vielä löydetty.
Öljymäki on ainoa paikka josta saattoi nähdä ristin juurelta temppelin esiripun repeytyvän.
Itse vesikasteeseen minä en kehtaa enempiä ottaa kantaa kun se on teidän jäsentenvälinen asia ja Ritarikin toivoi etten puuttuisi asiaan kun minulla ei muka ole tarvittavia kykyjä.
Nykäsen Mattikin tuli kerran uskoon mutta en tiedä liittyykö hänen yksi kommentti tähän.
Jotain tapahtumaa hän kuitenkin kerran kommentoi sanomalla:
"Sauvakävelin siellä järvellä ja opin avantouinnin"
30.06.2007 21:58
Kristinusko mukaan lukien hellarinsa jotka on sen ääripäätä on verisyydessä vertaansa vailla ja lisäksi heidän Jumalansa on erittäin verinen oppikirjassanne joka on maailman verisimpiä kirjoja.
Veritöitä kristinuskon toimesta on tehty jo lähes 2000 vuotta.
Ruandan verilöylyn johtamisestakin on epäiltynä hellari-pappi (ainakin hellarit laskee omissa luvuissaan baptistit helluntailaisiksi).
30.06.2007 17:52
juuri eilen päivitin firefox-selaimen 2.0-versioon oikolukuominaisuuksien kera joka ilmoittelee virhepaikat.
Kun sinun edellistä tekstiä katselee niin tuskin oikolukuohjelma riittää kun siinä tarvis olla jo jokin käännösohjelma suomen kielelle.
http://www.mozilla-europe.org/fi/products/firefox/
http://www.emaileri.fi/?path=21,28,1
30.06.2007 14:16
Helluntailaiset ovat kyllä pirstoutuneet pahasti eri leireihin ja jos muutkin näistä verisistä uskonnoista hajoais samalla tavalla niin vois ajatella että se olis valtava verilöyly.
Mutta tuskin tuota verilöylyä tulee ainakaan meillä euroopassa kun kristityistä vain harvat ovat oikeasti fanaattisia uskovaisia.
30.06.2007 14:05
itse olet päässyt eroon siitä pari viikkoa kestäneestä "Saudi-lippu"-traumastas kun puskaladynä sitä heilutit palstalla niin olet nyt sitten tullut tuomitsemaan omalla nimimerkilläsi uskonsisariasikin.
Missä ne mainitsemasi eräät opit Suomessa on jotka pitää helluntailaisia pahimpina?
30.06.2007 13:52
Toivoit etten osallistu keskusteluun vaikka aloitin sen.
"Toivon, ettei Peku ota osaa tähän hengelliseen osaan keskuetelussa, koska hän ei voi ymmärtää hengellisiä asioita, muuta kuin pilkka mielessä!"
Ja perään pilkkaat minua.
Vaikuttaa viestisi perusteella että se mainitsemasi henki on omassa päässäsi ja olisiko vielä saatanasta.
29.06.2007 23:19
Minä tosin en usko satuihin mutta sulla on hyvät arvot ja melkein kaikki tuttuja juttuja ja minäkin kerran samoissa hommissa törmäsin ampiaispesään ja kävi vielä pahemmin.
Nehän iski suoraan naamatauluun ja pahkoja oli toistakymmentä.
29.06.2007 20:13
Alempana aloituksessas lukee otsikkona:
"Ekumenia ei ole Jumalasta!"
Joten äkisti se mieli vaihtui.
Toisessa viestissä äsken haukut jonkin puskaladyksi kun pari viikkoa on ite Saudi-lippuineen liehunut palstalla.
29.06.2007 00:46
En ole koskaan vihannut ketään en kristittyjä enkä sinua.
28.06.2007 23:05
Jos näin on niin konees tieturva ei ole kunnossa.
Suomessa lähes kaikki yksityiset koneet on merkittävästi saastuneet haittaohjemien takia ja vain harva käyttäjä sen itse tietää.
Haittaohjemia on joka lähtöön ja niiden avulla saadaan myös salasanat.
Verkkopankithan tietää tuon ongelman ja siksi niiden käyttöön ei riitä enää salasana vaan jokaiselle tapahtumalle on uusi koodi tai jopa kaksi.
Nykyisin tuo kaapattujen "zombi-koneiden" määrä on valtava.
Noista kaapatuista kone-armeijoista käydään myös rikollisten välillä kauppaa.
Huomaat kai tälläkin hetkellä tämän sivuston toimivan hitaasti joka tälläkin kertaa todennäköisesti johtuu eri puolilta maailmaa kaaoattujen koneiden avulla tehtävästä hyökkäyksestä ja koneiden omistaja ovat tietämättömiä heidän koneillaan tehtävästä rikoksesta.
Tuoosapa joitain uutisia enirostakin.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=30775
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=30487
http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1179530&s=r
28.06.2007 22:59
Aloitusviestissä väitettiin eräässä firmassa kaikkien työntekijöiden olevan tietyn tyyppisek ja vastasit että sittenhän tuntemasi tyyppikin olisi samanlainen.
Ja itse vastasin sulle poistetussa ketjussa että aloitus oli provo mutta sinun viestisi perässä ei ja se loukkaa yksityisyyden suojaa.
28.06.2007 20:31
Viestissä mainitsit yksityishenkilön sukupuolen, lapsimäärän,suhteesi häneen sekä työpaikan jossa sattuu olemaan vähän työntekijöitä.
28.06.2007 19:05
Kerroitko myös sille ulkopuoliselle henkilölle josta annoit eilen tunnistettavia tietoja olevasi Jumalan nyrkki ja maallisten lakien yläpuolella.
28.06.2007 18:37
Uskomushoitoa annetaan myös helluntailaisten keskuudessa ja pikkulapsillekin.
Juhannuskonferessillakin oli päävetonaulana uskomushoitoa antava.
Myös riivaaminen on uskomushoitoa ja sitä on helluntailaiset antaneet pikkulapsillekin.
28.06.2007 18:18
Minkäs takia panostat heti henkilöihin kohdistuvaan syytöksiin ja tuomitsemiseen.
Eikö olis järkevämpää keskustella asioista eikä palstan henkilöistä.
Mainitsemasi Ritarin poistettu viesti oli sääntöjen vastainen ja ellei hänellä ollut lupaa kopiointiin niin myös lainvastainen.
Ei uskovaisuus oikeuta ketään nostamaan itseään maallisten lakien ja sääntöjen yläpuolelle.
Itsekin rikoit eilen jo yksityisyyden suojaa antamalla liian tarkkoja vihjeitä tuntemastasi henkilöstä joiden perusteella hänet on helpohko tunnistaa.
28.06.2007 18:03
Paavali kumos noi sanat.
1.Korinttolaiskirje:
13:11 Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
28.06.2007 13:35
1213 / 1222