En tarkoin muista, kuinka kauan olen ollut sivussa palstan kirjoituksista (ehkä 2-3 kk), mutta nyt olen palaamassa palstalle. Kiitos jokaiselle, joka on muistanut minua rukouksissa. Niillä on ollut suuri merkitys.
Luin joitakin kirjoituksia menneiltä päiviltä. Paras oli Ritarin kirjoitus, joka nyt on poistettu. Poikalapsi, Työmies2 ja Peku jatkavat näemmä linjallaan, mutta heidän on kerran tehtävä nopea tili Herran kanssa, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Hänelle kaikki elävät.
Sähköpostiini on tullut satoja viestejä. Yritän purkaa niitä seuraavien päivien aikana.
Ne jotka pohdiskelevat ajassamme ilmeneviä harhaoppeja voivat ottaa yhteyttä minuun sähköpostilla. E-mail [email protected] tai huomisesta lähtien puhelimeeni.
Mutta Hänelle, jolle kunnia kuuluu, olkoon ylistetty tässä maailmanajassa ja maailmanajoista toisiin, totisesti.
Iltapäivää veljet ja sisaret Herrassa
43
1182
Vastaukset
- poikalapsi
Tärkeilevä ja itseä korostava Jukka.Finlandin linja on entisensä: harhaiopeista häneltä saa kysellä, ja TAAS on sähköposti sitten niin vallan pullollaan.... Niin: noin se ihminen tekee itsensä paremmaksi ja tärkeämäksi kuin muut.
Palaa vain, kunhan pidät suusi supussa sioista, joista et tajua tuon taivaallista. Ja KUN taas kohta selität, että homojen tulee eheytyä heteroiksi, varaudu TODISTAMAAN faktoin, että moinen on jossain tapahtunut. Odottelen niitä todisteita yhä. Muuten voitkin jättää minut rauhaan. Hyvässä muistissa ovat vanhat tapasi, joista taatusti muistutan, jos alat käyttäytyä entiseen tapaasi.
Kaikkea hyvää - ja pane laghkoveljesi kaaleppi ja Ftihet myös järjestykseen, kun niin voimallinen olet harhaoppienkin kanssa...Neuvon tekemään parannuksen, sillä homoseksuaalit eivät peri Jumalan valtakuntaa. Tämä on yksiselitteinen raamatun ilmoitus. Sitä ei voida selittää, kumota tai toisin julistaa kuin se on raamatussa kerrottu. Tiedät varmasti, että raamatussa ei homoseksuaaleille anneta mitään muuta toivoa kuin Jeesuksen risti ja parannuksen (mielenmuutoksen) tekeminen.
- poikalapsi
jukka.finland kirjoitti:
Neuvon tekemään parannuksen, sillä homoseksuaalit eivät peri Jumalan valtakuntaa. Tämä on yksiselitteinen raamatun ilmoitus. Sitä ei voida selittää, kumota tai toisin julistaa kuin se on raamatussa kerrottu. Tiedät varmasti, että raamatussa ei homoseksuaaleille anneta mitään muuta toivoa kuin Jeesuksen risti ja parannuksen (mielenmuutoksen) tekeminen.
Kuulepas nyt:
Kuten olen aiemminkin sanonut, uskon Jumalaan jo. Mistä minä parannuksen teen? Homo olen, olen aina ollut, eikä se asia muuksi voi muuttua. Jos en Jumalalle homona kelpaa, se on Jumalan ongelma - tosin uskon kelpaavani. Mielenmuutos: VIHJAAT siis taas, että homous on mielen asia, valittavissa oleva asia... Vihjaile vain: TIEDÄT, että homo ei heteroksi muutu. SATUN tietämään omasta kokemuksesta.
Älä enää markkinoi minulle parannustasi. Sanoitpa sinä mitä tahansa, minä kelpaan näin ja olen ihan onnellinen.
Neuvosi oli siis tarpeeton. Tarjoile sitä itsellesi. poikalapsi kirjoitti:
Kuulepas nyt:
Kuten olen aiemminkin sanonut, uskon Jumalaan jo. Mistä minä parannuksen teen? Homo olen, olen aina ollut, eikä se asia muuksi voi muuttua. Jos en Jumalalle homona kelpaa, se on Jumalan ongelma - tosin uskon kelpaavani. Mielenmuutos: VIHJAAT siis taas, että homous on mielen asia, valittavissa oleva asia... Vihjaile vain: TIEDÄT, että homo ei heteroksi muutu. SATUN tietämään omasta kokemuksesta.
Älä enää markkinoi minulle parannustasi. Sanoitpa sinä mitä tahansa, minä kelpaan näin ja olen ihan onnellinen.
Neuvosi oli siis tarpeeton. Tarjoile sitä itsellesi.Ilman mielenmuutosta on mahdoton olla otollinen Jumalalle.
Uskot Jumalaan. Hyvä, mutta riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat. Usko Herraan Jeesukseen niin pelastut.- poikalapsi
jukka.finland kirjoitti:
Ilman mielenmuutosta on mahdoton olla otollinen Jumalalle.
Uskot Jumalaan. Hyvä, mutta riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat. Usko Herraan Jeesukseen niin pelastut.Missä asiassa minun olisi tehtävä "mielenmuutos"?
Riivaajat eivät minuun liity kyllä mitenkään. - myöntää,
poikalapsi kirjoitti:
Missä asiassa minun olisi tehtävä "mielenmuutos"?
Riivaajat eivät minuun liity kyllä mitenkään.Olethan monet vuodet riivatun tavoin palstalla notkunut ja homouttasi mainostanut.
- Krusifiksu
poikalapsi kirjoitti:
Kuulepas nyt:
Neuvosi oli siis tarpeeton. Tarjoile sitä itsellesi.>>> Kuten olen aiemminkin sanonut, uskon Jumalaan jo. >>>
Usko Jumalaan ei riitä; paholainen demoneineenkin "uskoo Jumalaan"... Usko ilman tekoja on kuollut. Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut.
Roomalaiskirje:
10:9 "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut..."
Roomalaiskirje on muutenkin hyvä kirje, jota kannattaa lukea ihan alusta lähtien. - ettei ihminen
poikalapsi kirjoitti:
Kuulepas nyt:
Neuvosi oli siis tarpeeton. Tarjoile sitä itsellesi.voi muuttua! Sehän olisi sinulle maailmanloppu! Peräruikki!
- poikalapsi
Krusifiksu kirjoitti:
>>> Kuten olen aiemminkin sanonut, uskon Jumalaan jo. >>>
Usko Jumalaan ei riitä; paholainen demoneineenkin "uskoo Jumalaan"... Usko ilman tekoja on kuollut. Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut.
Roomalaiskirje:
10:9 "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut..."
Roomalaiskirje on muutenkin hyvä kirje, jota kannattaa lukea ihan alusta lähtien.MITÄS tekoja arvon krusityperys minulta NYT odottaa? Pitäisikö ruveta valehtelemaan, että olen muuttunut heteroksi? Vai mitä pitäisi?
Roomalaiskirjeen olen lukenut. Silkkaa sontaa! Paavali ei onneksi ollut Jumala. Etkä ole sinäkään. - kaaleppi..
poikalapsi kirjoitti:
MITÄS tekoja arvon krusityperys minulta NYT odottaa? Pitäisikö ruveta valehtelemaan, että olen muuttunut heteroksi? Vai mitä pitäisi?
Roomalaiskirjeen olen lukenut. Silkkaa sontaa! Paavali ei onneksi ollut Jumala. Etkä ole sinäkään.kyllä ne sun jutut on enempi sontaa ja haiseekin sille kun sinä "rakastat" miestäsi. Sanoit kärsiväsi h.....in tuskia jos et voi hinttailla. Miten se ilmenee voisitko kertoa?
- Krusifiksu
poikalapsi kirjoitti:
MITÄS tekoja arvon krusityperys minulta NYT odottaa? Pitäisikö ruveta valehtelemaan, että olen muuttunut heteroksi? Vai mitä pitäisi?
Roomalaiskirjeen olen lukenut. Silkkaa sontaa! Paavali ei onneksi ollut Jumala. Etkä ole sinäkään.Tuskinpa sinulla on sen suorempaa yhteyttä Jumalaan, kuin meillä muillakaan, joille Jumala ilmaisee tahtonsa raamatussa, profeettojensa ja apostoliensa kautta, jotka ovat olleet Jumalan valittuja sanansaattajia.
Usko Jumalan sanan ilmoitus äläkä kapinoi sitä vastaan, väittäen sitä roskaksi tms. Jumalan sanansaattajina voimme toki itse kukin toimia julistamalla pelastavaa evankeliumin ilosanomaa Jeesuksen Kristuksen sovitustyöstä. - Raamatussa...
jukka.finland kirjoitti:
Neuvon tekemään parannuksen, sillä homoseksuaalit eivät peri Jumalan valtakuntaa. Tämä on yksiselitteinen raamatun ilmoitus. Sitä ei voida selittää, kumota tai toisin julistaa kuin se on raamatussa kerrottu. Tiedät varmasti, että raamatussa ei homoseksuaaleille anneta mitään muuta toivoa kuin Jeesuksen risti ja parannuksen (mielenmuutoksen) tekeminen.
kenelle Raamatussa annetaan muuta toivoa kuin Jeesus. Homoudellehan ei itse mitään voi.
- RipiBak124
Hei Jukka, olitko Keuruulla helluntaikonferensissa ?
Siellä oli kuulemma mukana voimakas parantajaevankelista Guy Peh, joka on tehnyt ihmeitä, aloittanut River-seurakunnista ja, Sana ja ylistys-seurakunnasta ja päässyt luikertelemaan myös helluntaiseurakuntiinkin, ymmärtääkseni Tampereen Helluntaiseurakunnan myötävaikutuksella.
Oletko kuullut koskaan hänestä ?
Paransi konferenssin pääkokouksessa sokeita ja kuuroja ja rampoja, kiroamalla sairauksia ja lopuksi hän pyysi ihmisiä nostamaan kädet kohti taivasta, jos ovat kokeneet parantumisihmeen ja monet nostivat kätensä.En tunne henkilökohtaisesti evankelista Pehiä. En ole myöskään lukenut hänestä aikaisemmin.
Hänen tausta viittaa harhaoppisiin seurakuntiin ja onkin hyvin surullista, että tällainen puhuja kutsutaan konfrenssiin julistajaksi. Kutsujat kantavat vastuuta asiassa.
Itse paranin perinnöllisestä sydänsairaudesta 6.5.1988 ja tiedän, että Jeesus parantaa sairaita. Paranin langenneessa tilassa ja ryyppyputken aikana. Selityksiä ei ole. Jumala vain armahti. Olin vakavasti sairas. Siskoni oli kuollut perinnölliseen sydänsairauteen. Minä elän Jumalan armosta.
Vastaan Jumalalle tästä lausumasta: en usko Jumalan parantaneen Pehin kokouksessa sairaita.- RipiBak124
jukka.finland kirjoitti:
En tunne henkilökohtaisesti evankelista Pehiä. En ole myöskään lukenut hänestä aikaisemmin.
Hänen tausta viittaa harhaoppisiin seurakuntiin ja onkin hyvin surullista, että tällainen puhuja kutsutaan konfrenssiin julistajaksi. Kutsujat kantavat vastuuta asiassa.
Itse paranin perinnöllisestä sydänsairaudesta 6.5.1988 ja tiedän, että Jeesus parantaa sairaita. Paranin langenneessa tilassa ja ryyppyputken aikana. Selityksiä ei ole. Jumala vain armahti. Olin vakavasti sairas. Siskoni oli kuollut perinnölliseen sydänsairauteen. Minä elän Jumalan armosta.
Vastaan Jumalalle tästä lausumasta: en usko Jumalan parantaneen Pehin kokouksessa sairaita.Guy Pehin seurakunnan nettisivuilla mainostettiin hiljattain Rodney Howard-Brownen vierailua, ehkä siitäkin voi päätellä hiukan.
Eräs konfassa mukana ollut, kertoi minulle miten monet kokoukseen osallistuneet ihmiset olivat pettyneitä ja yhä sairaita, vaikka olivat tuon suuresti mainostetun ja kehutun parantajaevankelistan kokouksessa.
Ei siis kovinkaan vahvaa näyttöä sairaiden parantumisesta, vaikka netin kautta seuratessa muutamat nostivat kätensä pystyyn parantumisen merkiksi. - RitariOlevainen
jukka.finland kirjoitti:
En tunne henkilökohtaisesti evankelista Pehiä. En ole myöskään lukenut hänestä aikaisemmin.
Vastaan Jumalalle tästä lausumasta: en usko Jumalan parantaneen Pehin kokouksessa sairaita."Vastaan Jumalalle tästä lausumasta: en usko Jumalan parantaneen Pehin kokouksessa sairaita."
Minäkin allekirjoitan tämän lausuman!
Olin paikan päällä, ei tiettästi kukaan oikeasti parantnut. Ainahan käsiä nousee noin isossa joukossa, mutta en usko, että kukaan parani mistään. Pettymyksistä sensijaan olen kuullut, Guy Peh'in suhteen. Mies lupaa kuun ja tähdet taivaalta, mutta ei edes tuhiseva nuhainen nokka parane! Vei konfan rahoja vaan ison kasan. - frihet
RitariOlevainen kirjoitti:
"Vastaan Jumalalle tästä lausumasta: en usko Jumalan parantaneen Pehin kokouksessa sairaita."
Minäkin allekirjoitan tämän lausuman!
Olin paikan päällä, ei tiettästi kukaan oikeasti parantnut. Ainahan käsiä nousee noin isossa joukossa, mutta en usko, että kukaan parani mistään. Pettymyksistä sensijaan olen kuullut, Guy Peh'in suhteen. Mies lupaa kuun ja tähdet taivaalta, mutta ei edes tuhiseva nuhainen nokka parane! Vei konfan rahoja vaan ison kasan.Katsoin yhden lähetyksen netin kautta ja ihmettelin, miksi kutsua kaukaa tuollainen evankelista ja maksaa hirvittävät summat, kun teidän omissa seurakunnissa on varmaan taidollisia opettajia.
Hyvää kesän jatkoa. frihet kirjoitti:
Katsoin yhden lähetyksen netin kautta ja ihmettelin, miksi kutsua kaukaa tuollainen evankelista ja maksaa hirvittävät summat, kun teidän omissa seurakunnissa on varmaan taidollisia opettajia.
Hyvää kesän jatkoa.Meiltä puuttuu taidollisia opettajia tai sitten heidän ei anneta opettaa, koska seurakunnan johtajat ovat eksyneet ja haluavat "korvasyyhyynsä" kutsua opettajia, jotka puhuvat "heille mieluisia asioita". Päivinämme "oman Itsensä" korottajat ovat mieleen, ne, jotka eivät julista parannusta eivätkä Jumalan tahtoon taipumista.
- RitariOlevainen
että olet taas täällä palstalla, sydämestäni omaltakohdaltani toivotan sinut jukka.finland tervetulleeksi takaisin, syy miksi olit näin kauan poissa ei kuulu minulle eikä mielestäni kenelekkään. Pääasia on, että olet täällä taas, ja rukoilemme, että Herra saa käyttää sinua entistäkin voimakkaamin ,Häneltä saadulla viisaudella Sanasta!
Kirjoitan sen ymmärryksen ja armon mukaan, mitä Jumala suo. Jumalattomien teksteihin en juurikaan halua ottaa kantaa, mutta haluan opettaa uskovaisia Herran Jeesuksen tuntemisessa. Hänelle olkoon kunnia nyt sekä maailmanajoista toisiin, iankkisesti, totisesti.
- Häh?
Koska juristikaverisi järjestää ne käräjät Saria ynnä muita vastaan?
HS:kin antoi jopa niille tilaa toissapäivänä kotimaansivuillaan. Surullinen juttu. Kolme tuomittiin mm. tunkeutumisista yksityishenkilöiden tietokoneisiin. Itse en ole vaatinut rangaistuksia kenellekään, mutta muut tietokeisiinsa tunkeutujat kyllä ja toisten nimimerkkejä käyttäneet tuomittiin. Sari73 ei ollut vastaajana.
- Häh?
jukka.finland kirjoitti:
HS:kin antoi jopa niille tilaa toissapäivänä kotimaansivuillaan. Surullinen juttu. Kolme tuomittiin mm. tunkeutumisista yksityishenkilöiden tietokoneisiin. Itse en ole vaatinut rangaistuksia kenellekään, mutta muut tietokeisiinsa tunkeutujat kyllä ja toisten nimimerkkejä käyttäneet tuomittiin. Sari73 ei ollut vastaajana.
Mutta juristikaverisihan lupasi kunnianloukkauskäräjiä ja vannomalla vannoi sen. Ei hän mitään tietokonemurroista puhunut, vaan pyhästi vannoi saattavansa Sarin vastuuseen.
- sari73
Häh? kirjoitti:
Mutta juristikaverisihan lupasi kunnianloukkauskäräjiä ja vannomalla vannoi sen. Ei hän mitään tietokonemurroista puhunut, vaan pyhästi vannoi saattavansa Sarin vastuuseen.
Ja oikein HS:ssä juttu?
- Sari73...
Häh? kirjoitti:
Ja oikein HelsinginSanomissa juttu?
Häh? kirjoitti:
että (ainakin toistaiseksi) hallitsen itseäni ja omaisuuttani, eikä juristit tee mitään minulta lupaa saamatta. Omalta puoleltani olen antanut kaiken anteeksi kaikille ja asiat jäävät sillensä (siltä osin kuin kysymyksessä on ollut asianomistajarikos).
Asian käsittely päättyy nyt myös palstalla. Tämä tarkoittaa myös sitä, että Sari73 jätetään rauhaan.
En vastaa muiden kirjoituksista. Suomessa on sananvapaus.sari73 kirjoitti:
Ja oikein HS:ssä juttu?
HS:n juttu ei koskenut millään tavalla Sinua.
Mutta tämä koskee: heitä ne Ellenin kirjat roskiin. Vie ne viivyttelemättä.
Minkäs takia panostat heti henkilöihin kohdistuvaan syytöksiin ja tuomitsemiseen.
Eikö olis järkevämpää keskustella asioista eikä palstan henkilöistä.
Mainitsemasi Ritarin poistettu viesti oli sääntöjen vastainen ja ellei hänellä ollut lupaa kopiointiin niin myös lainvastainen.
Ei uskovaisuus oikeuta ketään nostamaan itseään maallisten lakien ja sääntöjen yläpuolelle.
Itsekin rikoit eilen jo yksityisyyden suojaa antamalla liian tarkkoja vihjeitä tuntemastasi henkilöstä joiden perusteella hänet on helpohko tunnistaa.Teen tilin Herralle Jeesukselle enkä koe rikkoneeni lakia. Jumalan lait käyvät maailman lain yläpuolella. "Enemmin tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä".
Neuvon yksinkertaisesti tekemään parannuksen. Tulen vastaisuudessakin kehoittamaan tähän kaikkia synnissä eläviä ja Jeesuksen Kristuksen Herrauden kieltäjiä.jukka.finland kirjoitti:
Teen tilin Herralle Jeesukselle enkä koe rikkoneeni lakia. Jumalan lait käyvät maailman lain yläpuolella. "Enemmin tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä".
Neuvon yksinkertaisesti tekemään parannuksen. Tulen vastaisuudessakin kehoittamaan tähän kaikkia synnissä eläviä ja Jeesuksen Kristuksen Herrauden kieltäjiä.Kerroitko myös sille ulkopuoliselle henkilölle josta annoit eilen tunnistettavia tietoja olevasi Jumalan nyrkki ja maallisten lakien yläpuolella.
- RitariOlevainen
"Mainitsemasi Ritarin poistettu viesti oli sääntöjen vastainen ja ellei hänellä ollut lupaa kopiointiin niin myös lainvastainen."
-lainvastainen, eikä ole kieltoakaan kopsta, koska kirjassa ei mainita mitään oikeuksista, mikä onkin tyypillistä uskovaisten kirjoille, ei he halua estää evankeliumin levittämistä, varsinkaan, jos ei kopsi ansaitsemis mielessä, niikuin en minäkään täällä kirjoittelusta euroja kerää! Pe.ku kirjoitti:
Kerroitko myös sille ulkopuoliselle henkilölle josta annoit eilen tunnistettavia tietoja olevasi Jumalan nyrkki ja maallisten lakien yläpuolella.
Mihin kirjoitukseeni viittaat?
jukka.finland kirjoitti:
Mihin kirjoitukseeni viittaat?
Viestissä mainitsit yksityishenkilön sukupuolen, lapsimäärän,suhteesi häneen sekä työpaikan jossa sattuu olemaan vähän työntekijöitä.
Pe.ku kirjoitti:
Viestissä mainitsit yksityishenkilön sukupuolen, lapsimäärän,suhteesi häneen sekä työpaikan jossa sattuu olemaan vähän työntekijöitä.
Ja se on poistettu? Minkä aloituksen alla se kirjoitukseni oli? Muistatko? Googlen muisti on lahjomaton.
jukka.finland kirjoitti:
Ja se on poistettu? Minkä aloituksen alla se kirjoitukseni oli? Muistatko? Googlen muisti on lahjomaton.
Aloitusviestissä väitettiin eräässä firmassa kaikkien työntekijöiden olevan tietyn tyyppisek ja vastasit että sittenhän tuntemasi tyyppikin olisi samanlainen.
Ja itse vastasin sulle poistetussa ketjussa että aloitus oli provo mutta sinun viestisi perässä ei ja se loukkaa yksityisyyden suojaa.
- mitä äijä
Ketäs seuraavaksi aiot uhkailla oikeudella? Poikalastahan tässä jo uhkailit oikeuteen haastamisella.
Eiköhän nuo kolme riitä, joista jo HS:kin kirjoitti toissapäivänä. Neuvon kuitenkin olemaan tunkeutumatta tiedostoihini ja käyttämättä nimimerkkiäni. Toisen nimimerkin anastaminen ja sillä kirjoittaminen on rikos.
Hyvää illan ja kesän jatkoa Sinulle.- RitariOlevainen
jukka.finland kirjoitti:
Eiköhän nuo kolme riitä, joista jo HS:kin kirjoitti toissapäivänä. Neuvon kuitenkin olemaan tunkeutumatta tiedostoihini ja käyttämättä nimimerkkiäni. Toisen nimimerkin anastaminen ja sillä kirjoittaminen on rikos.
Hyvää illan ja kesän jatkoa Sinulle.minun nimimekkiä käytetään jostain, niin ylläpito väittää, en kyllä ole ainakaan tällä palstalla havainnut sellaista.
-Miten saa selville, jos todetaan, että nimmaria käytetään väärin, voiko sen hakkerin jäljile ylipäätään tavallisin konstein päästä? Ajattelin sinulta kysyä, kun olet joutunut niiden kanssa tekemisiin! RitariOlevainen kirjoitti:
minun nimimekkiä käytetään jostain, niin ylläpito väittää, en kyllä ole ainakaan tällä palstalla havainnut sellaista.
-Miten saa selville, jos todetaan, että nimmaria käytetään väärin, voiko sen hakkerin jäljile ylipäätään tavallisin konstein päästä? Ajattelin sinulta kysyä, kun olet joutunut niiden kanssa tekemisiin!Jos näin on niin konees tieturva ei ole kunnossa.
Suomessa lähes kaikki yksityiset koneet on merkittävästi saastuneet haittaohjemien takia ja vain harva käyttäjä sen itse tietää.
Haittaohjemia on joka lähtöön ja niiden avulla saadaan myös salasanat.
Verkkopankithan tietää tuon ongelman ja siksi niiden käyttöön ei riitä enää salasana vaan jokaiselle tapahtumalle on uusi koodi tai jopa kaksi.
Nykyisin tuo kaapattujen "zombi-koneiden" määrä on valtava.
Noista kaapatuista kone-armeijoista käydään myös rikollisten välillä kauppaa.
Huomaat kai tälläkin hetkellä tämän sivuston toimivan hitaasti joka tälläkin kertaa todennäköisesti johtuu eri puolilta maailmaa kaaoattujen koneiden avulla tehtävästä hyökkäyksestä ja koneiden omistaja ovat tietämättömiä heidän koneillaan tehtävästä rikoksesta.
Tuoosapa joitain uutisia enirostakin.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=30775
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=30487
http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1179530&s=rRitariOlevainen kirjoitti:
minun nimimekkiä käytetään jostain, niin ylläpito väittää, en kyllä ole ainakaan tällä palstalla havainnut sellaista.
-Miten saa selville, jos todetaan, että nimmaria käytetään väärin, voiko sen hakkerin jäljile ylipäätään tavallisin konstein päästä? Ajattelin sinulta kysyä, kun olet joutunut niiden kanssa tekemisiin!Omalla koneellani on tukihenkilötyöni tähden useamman ihmisen henkilökohtaisia tietoja ja myös esimerkiksi merkintöjä kanssasi käymistäni puhelinkeskusteluista. Koska nämä tiedot oli tallennettu "tikulle" ei niitä päästy tutkimaan, mutta koneeltani oli lähetetty noin 10.000 tietoa kolmansille, ennenkuin asia selvisi. Tapauksessani kysymys oli nuorista henkilöistä jotka olivat tehneet tietomurtoja useisiin uskovaisten koneisiin ja mm. lähettäneet rekisteröidyn nimimerkin nimissä viestejä eteenpäin.
Omassa tapauksessani ei kysymyksessä ollut varsinaisesta rikoksesta vaan nuorten hakkereiden "viattomasta puuhailusta". Itse en vaatinut kellekään heistä rangaistusta, mutta jotkut muut vaativat. Muistaakseni HS:n 26.6.07 kotimaan sivuilla oli asiasta kirjoitus.
Oman koneeni tietoturvaa on parannettu kevätkesän aikana. Tietomurtojen mahdollisuus kannattaa ottaa huomioon. Varsinkin kotikoneet ovat haavoittuvia hakkereiden toimesta eikä edes Pentagon koneet ole välttyneet hakkereiden murtautumisilta. Onpa yksi 17-vuotias saanut aikaan jopa ydinhälytystilan USA:ssa vajaan minuutin ajaksi.- pierre-sylvester 12v.
jukka.finland kirjoitti:
Omalla koneellani on tukihenkilötyöni tähden useamman ihmisen henkilökohtaisia tietoja ja myös esimerkiksi merkintöjä kanssasi käymistäni puhelinkeskusteluista. Koska nämä tiedot oli tallennettu "tikulle" ei niitä päästy tutkimaan, mutta koneeltani oli lähetetty noin 10.000 tietoa kolmansille, ennenkuin asia selvisi. Tapauksessani kysymys oli nuorista henkilöistä jotka olivat tehneet tietomurtoja useisiin uskovaisten koneisiin ja mm. lähettäneet rekisteröidyn nimimerkin nimissä viestejä eteenpäin.
Omassa tapauksessani ei kysymyksessä ollut varsinaisesta rikoksesta vaan nuorten hakkereiden "viattomasta puuhailusta". Itse en vaatinut kellekään heistä rangaistusta, mutta jotkut muut vaativat. Muistaakseni HS:n 26.6.07 kotimaan sivuilla oli asiasta kirjoitus.
Oman koneeni tietoturvaa on parannettu kevätkesän aikana. Tietomurtojen mahdollisuus kannattaa ottaa huomioon. Varsinkin kotikoneet ovat haavoittuvia hakkereiden toimesta eikä edes Pentagon koneet ole välttyneet hakkereiden murtautumisilta. Onpa yksi 17-vuotias saanut aikaan jopa ydinhälytystilan USA:ssa vajaan minuutin ajaksi.ovat syyllisiä jos nimissäsi on lähetetty sopimattomia kirjoituksia tai tietoja, olikohan se lakimieskin nuori hakkeri? Onpa hirveää.
Tämän kirjoittaja en ole minä, vaan joku uskovainen nuori joka on kaapannut koneeni.Tästä oli juttukin Le Mondessa viime viikolla.
- M@k3
Heidän on kerran tehtävä nopea tili Herran kanssa, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Hänelle kaikki elävät.
-Myös pedofiilit saavat tuomionsa ja epäilisin että se ei ole sieltä lempeimmästä päästä.Mutta raamattu osoittaa yksiselitteisesti, että kaikkien on tehtävä tili Jumalalle. Uskovatkaan eivät välty tuomiolta, mutta "ei ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristukseen uskovat". Tässä ei ole yhtään erotusta, olkoon sitten tullut huorintekijänä, homona tai pedofiilina Jeesuksen turviin. Hän tuli sairaita ja syntisiä pelastamaan ja autuas on se ihminen, joka panee turvansa häneen.
Tee niin ja saat elää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13050Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.72103Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1121712Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91041Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450972Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn113927- 35744
- 66665
- 49657
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30625