Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

1. Tervetuloa

meidän aikuisten kerhoon Raimo "Höyry" Häyrynen. Täytät tänään 70v. Puhua papatit parhaimmillasi 440 sanaa minuutissa. Y
    70 plus
    1
    168
  2. Olisikohan tuosta sittenkin apua

Enontekiölläköhän se oli, ainakin jossain Lapissa, muuttui kuntalaisten elämä kun kuntaan saatiin alkoholikauppa. Keskar
    70 plus
    3
    167
  3. Kunta säästää

Näin kunnallisvaalien alla kannattaa muistuttaa, kuinka helposti kunta voi säästää meidän iäkkäiden terveydenhoitokuluis
    Ikäryhmät
    8
    167
  4. Piispat hiekkalaatikolla

Hieman olen huvittuneena seurannut piispojen neuvonpitoa siitä, voiko lapsella olla vähemmän kummeja, kuin kaksi ja sitt
    70 plus
    4
    165
  5. Minä nuukailen ja kostan näin nuukuusviikolla

Minä nuukailen ja kostan yhteiskunnalle sen meille eläkeläisille verotuksen kautta temät rikokset. Meille on määrätty m
    70 plus
    10
    165
  6. Sikapyssy Suomenlinnaan

Tuo sikainfulenssainen risteilijä on palaamassa Helsinkiin. Pitäisikö Suomenlinna valjastaa entiseen käyttöön uusilla t
    70 plus
    2
    160
  7. Markettien kassahenkilöraukat

Sikainfluenssa-aalto lähestyy. Markettien kassatyöläiset ovat suoraan enemmän tai vähemmän sairaiden asiakkaiden hengity
    70 plus
    5
    160
  8. Vilkas päivä, mutta hiljenee jo

Istun edelleen seinän vieressä. Moneskohan kahvikupillinen on jo menossa. Keskustelun sorina on vaiennut huomattavasti p
    70 plus
    0
    159
  9. Suojatyöläiset

Kun silloin kauanaikaa sitten opiskellessa selviteltiin kuka on juridisesti vastuussa omista virheistään yrityksen tomin
    70 plus
    0
    159
  10. Hyödynnetään sadesäätä

Kyllähän sadesää tietysti kurjaa on, mutta kyllä sitä voi kaupunkilainenkin hyödyntää. Sateella voi esimerkiksi hyvällä
    70 plus
    8
    158
  11. 10 000 000€ Taivaan tuuliin parissa tunnissa.

Aikamoinen määrä tuo vuodenlopun ilotulituksiin käytetty rahasumma, kun sitä vertaa vaikkapa siihen laivalainaan ja a
    70 plus
    5
    157
  12. Pienet vesi-insinöörit

Menin lasten kanssa ulos. "Ukki, kiivetään tuonne kalliolle, sieltä näkee hyvin ja siellä on lähde ja joki." Kiivettiin
    Ikäryhmät
    0
    156
  13. Joko alkoi Persujen jakaantuminen?

Kun Soini joutui kääntämään takkinsa tuossa Portugali-jutussa, niin Persujen jakautuminen alkoi? Vain viikonko sitä onn
    70 plus
    23
    155
  14. Poliittinen jakomielitauti

Katselin tuon Jälkiviisaat-ohjelman. Siellä puhuttiin PM:n verojutuista. Tänään päätetään hallituksessa näin ja huomenn
    70 plus
    5
    154
  15. Älä auta kaveria

Olen avulias Aatu, sen tunnustan, eli menen ehkä liian herkästi antamaan neuvoja. Poikani neuvo nykypäivän käytännöstä
    70 plus
    5
    153
  16. Helpolla ennätysten kirjaan

Marin hallitus on nyt sitten Suomen ennätyksen tehnyt hallitus, koska Mari on pisimpään Suomen pääministerinä ollut nain
    70 plus
    0
    153
  17. Suositus on paha sana

Kun määräys muutetaan muotoon suositus, niin sitä ei tarvitse noudattaa muulloin, kun siitä on itselle hyötyä. Hyvä k
    70 plus
    24
    153
  18. En löytänyt vikoja

Kävin uudelleen selailemassa galleriassa, sähköpostissa ja vähän muuallakin. Kaikki toimi ainakin, minun mielestäni, ih
    70 plus
    4
    152
  19. Eihän se enää meitä koske,

mutta huvittaa seurata, kuinka virkamiehet ja lobbarit vievät nuoria kokemattomia ministereitä, kuin pässiä narusta. (Ni
    70 plus
    16
    151
  20. Minareetit

Noista minareettien rakentelusta länsimaihin on kovasti keskusteltu viimeaikoina. Kun en ole selvillä asiasta, niin aja
    70 plus
    8
    146