Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noin sanovat naiset eivät varmaan edes lue sarjakuvia, eivätkä siten tiedä mistä puhuvat.
06.01.2012 23:48
Minä taas olen usein huomannut, että moni nainen pitää tatuoinneista ja lävistyksistä, mutta itse en pidä, joten on se näinkin päin ongelma.
Vai kerääntyykö noita tatuointi ja lävistysnaisia siksi hakutuloksiin kun haen sellaisia naisia jotka eivät halua lapsia.....
03.01.2012 17:55
Kyllä minä luen "uudistunutta" tuulilasia.
Kun 1972-1974 tuulilasin kannessa luki "uudistunut tuulilasi" kun kansiasu muuttui.
02.01.2012 21:11
Kyllähän se sadevesikin tulee sisään ilman tuulilasia. Ja lumi.
02.01.2012 05:16
Ongelmaa on siinäkin, että uuden ostaja ei osta sitä kymppitonnin autoa, vaan 20 000-30 000 maksavan.
Autokanta muodostuu siis kalliiksi. Uusien ostajathan määrittävät sen, mitä on käytettynä tarjolla.
Tietysti kymppitonnin auto on pikkuauto, ja monille se ei riitä, mutta se voisi riittää jos tingittäisiin joistain asioista.
01.01.2012 03:52
Ennen oli.
Minulla on 80-luvun Suzuki Alto, jossa oli 130 km/h rajoitin alunperin. Monissa muissakin autoissa vastaava varuste oli.
31.12.2011 17:52
15 vuotta ei riitä suomessa autolle käyttöiäksi. Kyllä se luku menee 25-30 vuoden välille ja sen jälkeen päätyvät harrasteautoksi ne, jotka yhä ovat hyvässä kunnossa.
Ja autokanta ei muutenkaan uudistu "ostakaa uusia"-paskapuheella, vaan hintojen pitäisi pudota ainakin puoleen nykyisestä.
Jopa matalan autoveron maissakin monet varmaan ajavat yli 15 vuotta vanhalla, niin joko sitten suomessa?
31.12.2011 17:43
Lukkosula voiteleekin, sitä ei tarvitse laittaa kuin yhden kerran niin lukko toimii koko talven. Ja ehkä vielä seuraavanakin talvena. Ainakin omissa 80-luvun autoissani.
31.12.2011 06:09
Takamatkustajat eivät taitaisi mahtua tuossa minnekään?
29.12.2011 00:31
Mopoja joutuu virittämään turvallisuussyistä, juuri siksi kun mopon nopeusrajoitus on aivan liian alhainen.
Mopojen pitäisi saada mennä maantiellä samaa vauhtia kuin raskaan liikenteen, se hyödyttäisi kaikkia kun raskaan liikenteen ei tarvitsisi ohittaa mopoilijoita eikä mopoilijoiden pelätä että raskas ajoneuvo ajaa päälle.
25.12.2011 20:06
Yhden vuoden katsastamattomuus ei tee autosta romua.
Eikä se, että vero on yhdeltä vuodelta maksamatta. Auto on rekisterissä, ja pysyy niin kauan kuin omistaja haluaa, ja rekisterissä olevaa autoa saa pitää parkkipaikalla.
20.12.2011 04:33
Toisaalta asiassa on sekin puoli, että kun täällä on käynyt ilmi, että edes töissäkäyvät koulutetut ja hyvätuloiset miehet eivät kelpaa naisille, niin mitä toivoa itsellä olisi, kun en ole mitään noista? Loppukin toivo on mennyt.
Minä kuvittelin yläasteikäisenä lisäksi, että sukupuolijakauma olisi koko maassa tasapainoinen, kun minun koulussani pienellä paikkakunnalla tyttöjä oli jopa enemmän kuin poikia. Nyt aikuisena nettiä käyttäessäni on paljastunut senkin asian oikea todellisuus ja samalla mennyt romukoppaan viimeisetkin ajatukset siitä, että minunlaisellani luuserilla voisi koskaan olla mitään mahdollisuuksia parisuhdeasioissa.
Tieto lisää tuskaa, se lause sopii tähän. Toisaalta eipä valheessakaan kannata elää.
18.12.2011 05:47
Mitenkäs se muuten on, että jos koulutettu ja töissä oleva mieskin ilman naista on ATM, niin mikäs sitten on kouluttamaton ja työkyvyttömyyseläkkeellä oleva?
Kenties sellaista paskaa jolle ei edes löydy mitään nimitystä? Ei edes atm, vaan jotain alhaisempaa.
Minä olen sellainen.
17.12.2011 04:28
Ei etniset suomalaiset mitään venäjää puhuisi. Eihän eestiläisetkään venäjää ruvenneet puhumaan vuosikymmenien miehityksestä huolimatta.
Eri asia, jos suomalaiset olisi tapettu ja tilalla olisi venäläisiä, mutta silloin he eivät olisi "meitä", eli ei voi sanoa että "ME puhuisimme" venäjää....
15.12.2011 23:45
Miksi kakaroita tarvitsee tehdä ollenkaan?
14.12.2011 22:31
Niitäkin on, mutta kovin tehokkaita eivät ole.
12.12.2011 18:42
Tekniikan maailmassa 90-luvun alussa kerrottiin Opel Kadettista, jossa laturin jännitteensäädin oli rikki, latautui liikaa.
Akku oli kiehunut ja kuivunut, nesteet valuivat yli. Merkkihuolto "korjasi" vian vaihtamalla akun huoltovapaaseen. No, huoltovapaa akku räjähti sitten.
Eivät löytäneet laturivikaa merkkihuollossa....
12.12.2011 18:31
Ongelmia on erilaisia.
Kai se on "kauhea ongelma" naiselle itselleen jos 20-vuotias nainen on neitsyt.
Toisaalta kun yli 30-vuotiaalla miehellä on poikuus tallella, eipä enää tarvitse edes miettiä sitä parisuhdetta koska sitä ei koskaan kuitenkaan tule.
Terv. 33-vuotias mies, poikuus tallella.
12.12.2011 00:37
En minä ainakaan tiedä, mitä naiselta uskaltaa kysellä jos haluaisi kirjoittelun jatkuvan .
Nainen on ainakin minun tapauksessani aina se joka lopettaa kirjoittelun, jos yleensäkään on vastannut minun viestiini mitään.
11.12.2011 20:20
Nyt talvella ajan 1988-mallisella, kesän ja syksyn ajoin 1970-mallisella.
Tuo 1970 edustaa niitä oikeita vuosimalleja minulle ja niissä on nimenomaan sen tyyppinen ulkonäkökin joka minua miellyttää. 80-lukuisissakaan en tykkää siitä, että niistä mitataan pakokaasupäästöt ja näinollen niitä ei saa katsastettua jos koneessa on vähänkin vikaa mikä vie päästöt pieleen. Vanhemmissa ei ole niin nuukaa kunhan pelaa.
Eli minun suosikkiautoni ovat niitä, joista ei mitata päästöjä, vanhempi kuin 1978. Plus ulkonäköasiat.
Ruosteongelmat ovat tosiasia, mutta sen kanssa on elettävä. Ne ovat kuitenkin tyhmälle ihmiselle helpommin ymmärrettävä vika kuin nuo elektroniikkaongelmat. Tiettyyn rajaan asti voi ruostevikoja itse korjata hitsivehkeillä. Tietenkin se vaatii paikan jossa tehdä, ja aikaa. Mutta minulla sitä aikaa on.
11.12.2011 20:08
54 / 100