En ymmärrä miehiä

tirrlittan

Lähtee kohta järki kaikkien nettideittisivustojen kanssa. Joku saattaa muka tehdä aloitteen, mutta ei olekaan sitten yhtäkkiä ollenkaan kiinnostunut. Vastailee ehkä yhdellä lauseella tai parilla sanalla minun pidempiin vaivalla väännettyihin viesteihin. Kerron kyllä oma-aloitteisesti itsestäni, mutta toinen ei ikinä voi kommentoida tai kysyä jotain minuun liittyvää. Vastaa vain ja ainoastaan lyhyesti niihin kysymyksiin, joita minä hänelle esitän. Tyypistä ei ota yhtään selvää, onko hän minusta kiinnostunut vai olenko vaihtoehto ö lukemattomien muiden naisten joukossa. Niin paradoksaalista kuin se onkin, olen itse yleensä kaikista kiinnostunein juuri näistä miehistä, joista ei ota ollenkaan selvää, mitä he oikein haluavat. Joistain syystä juuri näitä miehiä minua kiinnostais tavatakin, mutta en viitsi ehdottaa mitään kun he vaikuttavat muutenkin niin nihkeiltä ja ei-kiinnostuneilta.

Toinen ääripää ovat sitten nämä heti ja epätoivoisesti kimppuun hyökkäävät miehet. He aloittavat mankumisen ja monkumisen heti eivätkä ymmärrä ollenkaan mitä ei tarkoittaa. He haluavat heti puhelinnumeron ja ovat suurinpiirtein seuraavana päivänä valmiita matkustamaan 100 km päähän tapaamaan minua, vaikka eivät tietäisi minusta juuri mitään. He koittavat epätoivoisesti tehdä vaikutusta ja kehuvat itseään maasta taivaisiin.

Jostain syystä törmään vain näihin kahdentyyppisiin miehiin netissä. Ei voi kuin ihmetellä, missä kaikki normaalit miehet piileskelevät, jotka tietävät mitä haluavat.

17

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gugguuu

No miten me voidaan jutella? Kuinka vanha olet? Oon sporttinen mies etelä suomesta. Ei juo, ei polta, ei petä.. Ikää yli 30 veetiä.

• tirrlittan

No me voidaan nyt alkajaisiksi jutella niin, että yrität selittää mistä tuo aloituksessa kertomani miesten toiminta johtuu. Olen 23.

• montyajah-lela

Samanlaista se on tosielämässä l. netin ulkopuolella. Oletat etenemistä johonkin suuntaan mutta karahtaa heti kiville. Olenkin sitä mieltä että on joku kosminen ulottuvuus mikä estää nämä etenemiset rivien välistä ymmärrettynä tai sitten päälleni on langennut kirous tarkoituksena viettää elämä yksin.

• fyfittan

Pilluahan kaikki haluavat.

Jotkut enemmän, jotkut vähän vähemmän.

Myös naisetkin haluavat, vaikkeivät jotkut sitä tiedosta myöntää, mutta näin on koska siellä se maanpäällinen rakkaus asuu.

• formerdesperado

Sehän ny on selvä, mutta jokasella naisella ja miehellä on värkit. Tarkotus ois löytää semmonen pari jolla ois vähän muutaki mistä tykkää, eikö? Baareista löytyy sitä seksiseuraa ihan riittämiin. Kannattas suhtautuu toiseen tutustumistilanteessa vähän samalla lailla ku kaveriin suhtaudut, paitti että kiinnostaa ehkä enemmän ja eri mielessä? Ettei rupee mitään tommosta ihmeellistä tuommosta säätään. Nuo ongelmat on asianomaisten ittensä pääkopissa ja niitä on turha lähtee korjaileen jos ei asianomainen itte ole valmis tekeen mitään asian korjaamiseks. Kysy ihan suoraan onko kiinnostunut susta jos vaivaa ja sitte jos kysyy että miks kysyit nii koska ei kyselly juuri mitään susta ja sait semmosen fiiliksen. Tie vaikka miten hyvän miehen saisit jos se oikee ymmärtää avautuu sulle.

• tirrlittan
        formerdesperado kirjoitti:

Sehän ny on selvä, mutta jokasella naisella ja miehellä on värkit. Tarkotus ois löytää semmonen pari jolla ois vähän muutaki mistä tykkää, eikö? Baareista löytyy sitä seksiseuraa ihan riittämiin. Kannattas suhtautuu toiseen tutustumistilanteessa vähän samalla lailla ku kaveriin suhtaudut, paitti että kiinnostaa ehkä enemmän ja eri mielessä? Ettei rupee mitään tommosta ihmeellistä tuommosta säätään. Nuo ongelmat on asianomaisten ittensä pääkopissa ja niitä on turha lähtee korjaileen jos ei asianomainen itte ole valmis tekeen mitään asian korjaamiseks. Kysy ihan suoraan onko kiinnostunut susta jos vaivaa ja sitte jos kysyy että miks kysyit nii koska ei kyselly juuri mitään susta ja sait semmosen fiiliksen. Tie vaikka miten hyvän miehen saisit jos se oikee ymmärtää avautuu sulle.

No joo, ku en nyt tiedä enää mistään mitään. Kyllähän se mulle vastaa, mutta ku vähän siltä vaikuttaa ettei ois kiinnostunut, vaikka ite nimenomaan otti muhun eka yhteyttä. Vois kertoa oikeasti suoraan jos ei oo kiinnostunut. Mua ei kiinnosta olla minään kenenkään varavaihtoehtona. Mun puolesta saa ottaa itse seuraavan kerran yhteyttä, luulis tuon nyt ottavan jos on oikeasti kiinnostunut.

• En minä ainakaan tiedä, mitä naiselta uskaltaa kysellä jos haluaisi kirjoittelun jatkuvan .

Nainen on ainakin minun tapauksessani aina se joka lopettaa kirjoittelun, jos yleensäkään on vastannut minun viestiini mitään.

• tirrlittan

"En minä ainakaan tiedä, mitä naiselta uskaltaa kysellä jos haluaisi kirjoittelun jatkuvan." No kerro sitten vaikka jotain itsestäsi rehellisesti. Liikaa ei kannata itseään kehua, mutta liian vaatimatonkaan ei kannata olla. Kerro naiselle, mikä sai sinut kiinnostumaan juuri hänestä. Mielummin alkuun jotain luonteeseen liittyvää kuin yletöntä ulkonäön kehumista. Älä latele mitään latteuksia, jotka eivät oikeasti pidä edes paikkaansa. Kysy mistä asioista nainen on kiinnostunut, jonka jälkeen voit sitten kysyä tarkemmin siitä asiasta. Älä kuitenkaan pommita ihan hullun lailla kysymyksillä. Tavoitteena olisi, että syntyisi jokin luonteva vuoropuhelu aiheesta, eikä molempien tarvitsisi loputtomilla kysymyssarjoilla nyhtää tietoa toisesta. Mitään liian henkilökohtaista tai moukkamaista ei tietenkään alkuun kannata lähteä kysymään.

"Nainen on ainakin minun tapauksessani aina se joka lopettaa kirjoittelun, jos yleensäkään on vastannut minun viestiini mitään." Niin minäkin ajattelin lopettaa tai ainakin pitää taukoa tuolle yhdelle miehelle vastailussa kun hän ei tosissaan vaikuta kovin kiinnostuneelta. En jaksa pitää yksin mitään monologia yllä. Sittenpähän ottakoot yhteyttä kun herraa sattuu kiinnostamaan. Se onkin sitten toinen juttu kiinnostaako minua enää silloin.

• zvghwapö

Vaikuttaa aika selvältä tuo sinun tapauksesi. Mies otti yhteyttä moneen naiseen. Nyt hän ei jaksa paljoa vastailla sinulle, koska joku muukin nainen vastasi takaisin. Joku kiinnostavampi nainen. Sinä olet nimenomaan joku vaihtoehto ö.

Syy miksi olet aina eniten kiinnostunut näistä nihkeistä ja ei-kiinnostuneista miehistä on todennäköisesti se, että olet kiinnostunut aina pikkaisen itseäsi ylempitasoisista miehistä.

• 16+2

Näin se menee. Kun selailee nuita naisten profiileja, niin siellä on tietyt miehet jotka kirjoittavat lähes jokaisen naisen vieraskirjaan siinä toivossa että lohkeaisi.
        Tässä on siis käynyt niin että olet vastaillut juurikin tällaisille henkilöille mutta heillä on ainakin siinä vaiheessa ollut jokunen heidän mielestään kiinnostavampi tapaus "lämmiteltävänä" ja sinä olet varasijalla x.

• tirrlittan
        16+2 kirjoitti:

Näin se menee. Kun selailee nuita naisten profiileja, niin siellä on tietyt miehet jotka kirjoittavat lähes jokaisen naisen vieraskirjaan siinä toivossa että lohkeaisi.
        Tässä on siis käynyt niin että olet vastaillut juurikin tällaisille henkilöille mutta heillä on ainakin siinä vaiheessa ollut jokunen heidän mielestään kiinnostavampi tapaus "lämmiteltävänä" ja sinä olet varasijalla x.

Juuri tuollaiseen mieheen olen tainnut törmätä. Hän on haalinut lyhyen ajan sisään suurinpiirtein kaikki samanikäiset ja kohtuu lähellä asuvat naiset kavereikseen. Useammankin "kaverinaisen" vieraskirjaan on käynyt kommentoimassa jotain latteuksia. Täällä kun miehet valittelevat siitä, että naiset eivät vastaa viesteihin, anna mahdollisuutta tutustua ja vaativat mahdottomia, niin minä annan kyllä mahdollisuuden mutta miehet sössivät sen aina jotenkin.

• mhfdaq
        tirrlittan kirjoitti:

Juuri tuollaiseen mieheen olen tainnut törmätä. Hän on haalinut lyhyen ajan sisään suurinpiirtein kaikki samanikäiset ja kohtuu lähellä asuvat naiset kavereikseen. Useammankin "kaverinaisen" vieraskirjaan on käynyt kommentoimassa jotain latteuksia. Täällä kun miehet valittelevat siitä, että naiset eivät vastaa viesteihin, anna mahdollisuutta tutustua ja vaativat mahdottomia, niin minä annan kyllä mahdollisuuden mutta miehet sössivät sen aina jotenkin.

Ehkä annat mahdollisuuden vain niille itseäsi ylempitasoisille miehille.

• montyajah-lela

Hyvää yötä.

• Gugguuu

Minä teen yleensä selväksi heti alussa, että nainen ei määräile :) Ei semmosesta mitään tule, jos ruvetaan pomppimaan muijan nuottien mukaan.

• Gugguuu

"No me voidaan nyt alkajaisiksi jutella niin, että yrität selittää mistä tuo aloituksessa kertomani miesten toiminta johtuu. Olen 23"

Ylimieliset ja epätoivoiset. Netis on vähän oma tyyli vedellä rooleja, mitkä ei sitten päde ollenkaan oikeessa elämässä. Se on aikas tyhmää.

• bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Kun minulla oli ilmoitus jossa luki jotain siitä millainen ihminen olen, niin sain monta kymmentä vastausta jossa joku mies kertoi olevansa ihan samantyylinen ihminen kuin minä. Sitten kyselin jotain ja pyysin esittämään minulle kysymyksiä, niin kenellekään ei vastaukset sitten olleetkaan sellaisia että olisin heille mieleen. Sitten tosiaan noita seksin vonkaajia ja niitä jotka luulee kahden mailin jälkeen että juttu on sillä selvä, että kohta ollaan parisuhteessa. Sitten vielä ne jotka sanoo että harrastetaan ensin seksiä ja katotaan sitten tuleeko siitä mitään muuta, vaikka terve parisuhde rakennetaan kyllä tutustumalla ensin ja nainen haluaa tuntea olonsa turvalliseksi miehen kanssa ennen kuin harrastaa seksiä.

• uyguyhgb

ootko monen nussima lutka/huora?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      182
      5107
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3656
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      23
      3069
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      61
      2697
    5. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      7
      2665
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2316
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      103
      2253
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      29
      2117
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      75
      2095
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2059
    Aihe