Miesten aikuistuminen

doremifasola

Teille haluaisin esittää muutamia kysymyksiä. Minkä ikäisistä naisista olette yleensä kiinnostuneita ja miksi? Missä vaiheessa miehet yleensä aikuistuvat, ja alkavat miettiä vakiintumista? Aika yksilökohtaistahan tämä varmaan on ja jotkut eivät aikuistu ikinä, mutta noin suurinpiirtein..Millainen on yleensä kolmekymppinen miessinkku?

Olen itse 23 vuotias nainen, ja jostain syystä päälle kolmikymppiset miehet osoittaa minua kohtaan eniten kiinnostusta. Itse olisin ehkä enemmän kiinnostunut itseni ikäisistä tai muutaman vuoden vanhemmista miehistä, mutta monet minun ikäluokkani miehet ovat vielä jumissa jossain biletysvaiheessa, ja etsivät suhteelta erilaisia asioita kuin minä tai sitten he eivät ole vielä valmiita sitoutumaan. Itselläni taas ei ole mitään biletys/örvellys tarvetta vaan olisin valmis vaikka perustamaan perheen kunhan sopivanlainen mies löytyisi. Kolmikymppiset vaikuttavat mielestäni kypsemmiltä, tietävät paremmin mitä haluavat ja ovat valmiimpia sitoutumaan.

Toisaalta kolmikymppiset arvelluttaa siinä mielessä, että haluaisin olla suurinpiirtein samalla "tasolla" miehen kanssa. Ja, no vaikea sanoa, mutta tuntuisi jotenkin oudolta seurustella miehen kanssa, joka olisi vaikka vasta eronnut viiden vuoden avioliitosta, jolla olisi lukemattomia irtosuhteita takana tai jolla olisi lapsi. Itse kuitenkin olen vielä aika kokematon näiden asioiden suhteen, niin tuntuisi oudolta jos miehen menneisyys olisi niin erilainen kuin minun. Päälle kolmikymppiseksi ikänsä sinkkuna pysytelleet miehetkin arvelluttaa jossain määrin, vaikka ei heissä välttämättä mitään vikaa tarvi olla. Jos on tuon seurauksena ihan kyynistynyt, katkeroitunut ja erakoitunut niin sitten se kyllä häiritsee.

Ois mielenkiintoista kuulla tän palstan miehiltä minkä ikäisiä olette? Haluatteko suhteeseen, jos haluatte niin minkälaiseen? Jos tapaisitte nyt kaikenpuolin kiinnostavan ja ihanan naisen, voisitteko kuvitella menevänne naimisiin hänen kanssaan? Haluaisitko lapsia, milloin?

41

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doremifasola

      Oho..Alun kysymykset oli siis suunnattu päälle kolmikymppisille miehille, jos täällä sellaisia sattuis olemaan.

    • sillitrooli

      Kuulostat kivalta naiselta, hienoa että haluat kunnollisen parisuhteen. Olen kolmekymppinen mies. Ota mut. Olen kiva mies ja haluan sitoutua :)

      P.S. Tähän tulee sitten jotain nimettömiä naiskirjoittajia rääkymään kaikkea ilkeää. Kannattaa jättää ne ihan omaan arvoonsa :)

      • nimetön naiskuoro

        Ei me mitään ilkeitä olla! Ota siili, ap. Siinä on sinulle hyvä ja sopiva mies; ei niin katkera kuin ensisilmäykseltä saattaa vaikuttaa. (Eikä se ole oikeasti noin epätoivoinenkaan.)


      • sillitrooli
        nimetön naiskuoro kirjoitti:

        Ei me mitään ilkeitä olla! Ota siili, ap. Siinä on sinulle hyvä ja sopiva mies; ei niin katkera kuin ensisilmäykseltä saattaa vaikuttaa. (Eikä se ole oikeasti noin epätoivoinenkaan.)

        Olisi kiva tutustua kuorolaiseen, joka noin rohkeasti uskaltaa olla eri mieltä kuin kuorosisarensa, ja ottaa siskojen tuliset miinustelut vastaan. :)


      • doremifasola

        Kiitos sillitrooli :) Mutta it's not so simple, kunpa olisikin.
        Eipä oo paljon rääkyjiä näkyny.


      • sillitrooli
        doremifasola kirjoitti:

        Kiitos sillitrooli :) Mutta it's not so simple, kunpa olisikin.
        Eipä oo paljon rääkyjiä näkyny.

        On ne sentään käyneet muutaman miinuksen rääkäisemässä nimimerkki nimetön naiskuorolle. :)


      • sillitrooli
        doremifasola kirjoitti:

        Kiitos sillitrooli :) Mutta it's not so simple, kunpa olisikin.
        Eipä oo paljon rääkyjiä näkyny.

        Mut ei vaan, jos ihan tosissaan vastaisin tähän aiheeseesi, niin kyllä, suosittelen ottamaan joku sanotaan 5-10 vuotta itseäsi vanhemman miehen, jos haluat perhettä perustaa pian. 20-vuotiaiden ja aika paljolti vielä 25-vuotiaiden miestenkin porukoissa, jos joku mies puhuu lapsista, niin sitä pidetään vähän kummallisena ja nössönä.20-25v miehissä harvat isät ovat yleensä tulleet isiksi vahingossa, eivätkä ole lasten äidin kanssa yhdessä.

        Sitten menee pari vuotta, ja yhtäkkiä humps, 30-35 vuotiaiden miesten porukoissa, lasten tekeminen ei olekaan enää tabu.


      • doremifasola
        sillitrooli kirjoitti:

        On ne sentään käyneet muutaman miinuksen rääkäisemässä nimimerkki nimetön naiskuorolle. :)

        Ai, niinpä näkyy. No ainahan noita pahveja riittää, jotka miinustelevat vähän mitä sattuu :)


      • sillitrooli
        sillitrooli kirjoitti:

        Mut ei vaan, jos ihan tosissaan vastaisin tähän aiheeseesi, niin kyllä, suosittelen ottamaan joku sanotaan 5-10 vuotta itseäsi vanhemman miehen, jos haluat perhettä perustaa pian. 20-vuotiaiden ja aika paljolti vielä 25-vuotiaiden miestenkin porukoissa, jos joku mies puhuu lapsista, niin sitä pidetään vähän kummallisena ja nössönä.20-25v miehissä harvat isät ovat yleensä tulleet isiksi vahingossa, eivätkä ole lasten äidin kanssa yhdessä.

        Sitten menee pari vuotta, ja yhtäkkiä humps, 30-35 vuotiaiden miesten porukoissa, lasten tekeminen ei olekaan enää tabu.

        "20-25v miehissä harvat isät ovat yleensä tulleet isiksi vahingossa, eivätkä ole lasten äidin kanssa yhdessä"

        tulipas epäselvästi ilmaistua tuo ylläoleva. Tarkoitan siis, että 20-25v miehissä ne harvat miehet, jotka isiksi jo ovat ehtineet, ovat vahinkolapsen isiä useimmat, ja maksavat sitten vain elatusmaksuja. Ainakin omissa tuttavapiireissäni oli näin, kun olimme nuorempia.


    • Kuudesti aukeava

      Miehet ovat kiinnostuneita kaikenikäisistä naisista, tyypillisesti kuitenkin nuoremmista, sillä nuoremmat eivät ole vielä ehtineet rupsahtaa.

      Kolmikymppiset miehet ovat joskus olleet ikäisiäsi, ja muistavat, etteivät ikäisesi tytöt ole kiinnostuneita ikäisistään pojista, koska pitävät näitä kersoina. Näinpä he aivan oikein tulevat siihen johtopäätökseen, että 20-25-vuotiaat naiset ovat keskimäärin kiinnostuneita vanhemmista miehistä, esimerkiksi vähän päälle 30-vuotiaista. Moneen nuoreen naiseen, varsinkin opiskelijoihin, vetoaa myös asiat, joita vähän vanhempi mies kykenee tarjoamaan: ravintola- ja kulttuurielämykset, etelän matkat, omistusasunto, kunnollinen auto jne. Näihin ei monella nuorella ole varaa, mutta ne ovat aika normaali osa työssäkäyvän keskiluokkaisen miehen elämää, joista kumppanikin pääsee nauttimaan.

      Osa yli 30-vuotiaista miehistä ei ole ikäistään naista, koska tuonikäisillä naisilla on vauvakuume. Nuoremmilla naisilla on vielä aikaa odottaa, kuten on myös vaikkapa 35-vuotiaalla miehellä.

      Tyypillinen yli 30-vuotias sinkku on varmaankin ollut elämänsä aikana ainakin parissa pidemmässä suhteessa. Osa on varmasti pysytellyt sinkkuna nuoruusajan ja pitänyt hauskaa. Osalla taas on ollut opinnoissa ja uran luomisessa niin kiire, ettei naiselle ole jäänyt tilaa elämässä. 30 vuoden jälkeen jatkotutkinnot ja muut alkavat kuitenkin olla suoritettuna, eikä niitä tarvitse enää yön tunteita painaa duunin lisäksi. Silloin aikaakin on enemmän.

      Itse olen 27-vuotias mies ja olen nyt tapaillut pari viikkona 21-vuotiasta naista. Haluaisin parisuhteen, mutta lapset tai naimisiinmeno eivät ole ajankohtaisia vielä 3-5 vuoteen. Haluan vielä suorittaa tiettyjä lisäopintoja alta pois ja painaa duunia niin perkeleesti, ettei sellainen tulisi nyt kyseeseenkään. Haluaisin suhteeseen naisen, jolla ei tule vauvakuumetta vielä muutamaan vuoteen. En tästä syystä ole katsellut yli 25-vuotiaita.

      • monia totuuksia

        meitä on moneen junaan. opiskelukavereissani ei ollut yhtäkään naista joka olisi seurustellut jo työelämässä olleen vanhuksen kanssa vaan kaikkien kumppanit oli opiskelijoita, osa toki vähän vanhempia. en minä ainakaan ole havainnut tätä ilmiötä että vanhemman miehen parempi elintaso houkuttelisi, vaan ihan yhdessä opiskelukämpissä viihtyivät ja junilla matkustivat.

        en olisi seurustellut 27-vuotiaana 21-vuotiaan kanssa. siihen olisi itse asiassa ollut mahdollisuus, mutta viihdyin silloinkin oman ikäisten kanssa.


    • MallaMagia

      En nyt ihan ymmärrä miten 35-vuotiaalla miehellä olisi paljon sen enempää aikaa odottaa niiden lapsien kanssa kuin samanikäisellä naisellakaan? No tietenkin se naisen hedelmällisyys laskee siinä iässä reippaasti mutta miehet nyt kuitenkin keskimäärin kuolevat huomattavasti nuorempina kuin naiset. Eli jos mies tulee isäksi 40-vuotiaana, on hän jo melkein 60v kun lapsi on täysi-ikäinen ja omillaan. Siinä iässä ei monella miehellä enää ole hirveästi elinaikaa jäljellä, surullista kyllä 70-vuotias mies on usein jo todella huonokuntoinen ja muiden vastuulla. Ei ole oikein lasta kohtaan että joutuu alkaa huolehtimaan isästään ja käymään vanhainkodissa vierailuilla jo kolmikymppisenä...Naiset taas porskuttavat usein siihen 90-vuotiaiksi ja keskimäärin paremmassa kunnossa. Eli jospa ei mietittäisi vaan sitä hedelmöityshetkeä vaan vähän nenäänsä pidemmälle ja lapsenkin etua, eli miehet isiksi ENNEN kolmenkympin syntymäpäiviä!!

      • afgagsömgsldkmg

        35-vuotiaalla miehellä ei ole mitään erityistä syytä hankkia lapsia mahdollisimman nopeasti. 30-vuotiaalla naisella on.


      • tunnetko vanhuksia??

        heh no vähän menee mutkat suoriksi. ei seitsenkymppiset ole vielä toisten vastuulla (ellei ole joku vaikea sairaus ja niitä tulee nuoremmillekin). osahan on vasta jäänyt eläkkeelle...


      • Miksi kakaroita tarvitsee tehdä ollenkaan?


      • MallaMagia
        afgagsömgsldkmg kirjoitti:

        35-vuotiaalla miehellä ei ole mitään erityistä syytä hankkia lapsia mahdollisimman nopeasti. 30-vuotiaalla naisella on.

        Niinhän te ikivanhat kolmekymppiset sinkkuluuskamiehet haluatte kuvitella, samoin kuin että parikymppiset naiset haluaa mieluummin teidät kuin omanikäisensä;) Ja Joulupukkikin on olemassa...


      • No kylä näi o... :)

        "surullista kyllä 70-vuotias mies on usein jo todella huonokuntoinen ja muiden vastuulla."

        Esimerkiksi presidenttiehdokkaana on muutama tällainen tapaus.


      • MallaMagia
        No kylä näi o... :) kirjoitti:

        "surullista kyllä 70-vuotias mies on usein jo todella huonokuntoinen ja muiden vastuulla."

        Esimerkiksi presidenttiehdokkaana on muutama tällainen tapaus.

        Juuh on, mutta katsellaan vaan tässä vuosien saatossa miten käy ja kumpi kupsahtaa ensin, Tarja Halonen vai Paavo Lipponen. Taitavat olla aika samanikäisiä. Kyllä naiset keksimäärin vaan ovat 70-vuotiaana paremmassa kunnossa ja kuolevat vanhempina kuin miehet. Tilastoja vastaan ette nyt vaan voi taistella.


      • No niinpä

        Nimenomaan sen parikymppisen näkökulmasta sitä katsotaankin, jos nainen kerran on sen ikäinen. 10 vuotta on puolet 20-vuotiaan koko elämästä.


      • fgfgdgfddgf
        afgagsömgsldkmg kirjoitti:

        35-vuotiaalla miehellä ei ole mitään erityistä syytä hankkia lapsia mahdollisimman nopeasti. 30-vuotiaalla naisella on.

        Miksi lapsia pitää hankkia? Ilman niitäkin voi -yllätys- elää!


      • VoiJestasSentään
        M1978 kirjoitti:

        Miksi kakaroita tarvitsee tehdä ollenkaan?

        Joku raukka on sutkin tänne tehnyt - ja ihan turhaan.


    • 24-35 jos laitettaan tommonen ... noin 10v haarukka... Joo aikaisemmin ollut 34, mutta kun toi oma 29 alkaa lähestyä. Totuus tosin on, että ei tuo ole todellinen rajaus, sillä joustaahan se aika paljon.

      Tänä lähinnä siksi, että ehkä ~20 vuotiaiden pitää vielä saada kirmata vapaana... Tai siis että niin ne tekee todennäköisemmin kuin hieman vanhemmat.

    • sfggiu

      Itse olen 27-vuotias. Olen kiinnostunut 16-23 vuotiaista naisista. Miksei sitä vanhemmistakin mutta kun tuntuu että sitä vanhemmat usein odottaa että minun pitäisi olla jo joku valmis paketti aviomieheksi. En ole. Minulla ei ole vielä kunnollista vakituista työtä. Olen kuitenkin kiinnostunut suhteesta tositarkoituksella niinkuin olen aina ollut.
      Mutta aika vaikea tässä olisi ruveta vielä perhettä perustamaan kun ei ole kunnollista rahan lähdettä.
      Tunnen paljon hyviä miehiä jotka ovat sinkkuja vielä kolmekymppisinä. Kannattaa unohtaa turhat ennakkoluulot.

    • 13+16

      "Päälle kolmikymppiseksi ikänsä sinkkuna pysytelleet miehetkin arvelluttaa jossain määrin"

      Niinpä niin

      • .............

        Luitko loput tuosta kohdasta?

        "... vaikka ei heissä välttämättä mitään vikaa tarvi olla. Jos on tuon seurauksena ihan kyynistynyt, katkeroitunut ja erakoitunut niin sitten se kyllä häiritsee."


      • Epäreilua
        ............. kirjoitti:

        Luitko loput tuosta kohdasta?

        "... vaikka ei heissä välttämättä mitään vikaa tarvi olla. Jos on tuon seurauksena ihan kyynistynyt, katkeroitunut ja erakoitunut niin sitten se kyllä häiritsee."

        Miksi kyynistynyt, katkeroitunut ja erakoitunut ei kelpaa?


      • doremifasola
        Epäreilua kirjoitti:

        Miksi kyynistynyt, katkeroitunut ja erakoitunut ei kelpaa?

        Koska heidän kanssaan ei saa tasapainoista suhdetta. Ovat vaan ottavina osapuolina, eivätkä kovin miellyttävää seuraa jos asenne on tyyliin "kaikki naiset ovat ääliöitä".


    • "minkä ikäisiä olette?"
      No mähän oon 28v tällä viikolla.

      "Haluatteko suhteeseen, jos haluatte niin minkälaiseen?"
      En välttämättä halua mitään kovin vakavaa suhdetta heti eli siis että suoraan naimisiin vaan sellasta tutustumista ja hyvää oloa jne. Mutta siis kuitenkin niin ettei muita tapailla silloin.

      "Jos tapaisitte nyt kaikenpuolin kiinnostavan ja ihanan naisen, voisitteko kuvitella menevänne naimisiin hänen kanssaan?"
      Kyllä voisin, mutta se vähän riippuu ensin tuleeko toimeen ja se vaatis ensin yhdessä oloa ehkä vuosi pari siis yhdessä asumista.

      "Haluaisitko lapsia, milloin?"
      En ainakaan nyt heti, sitten joskus kun on vakiduuni ja tuntenut pidemmän aikaa siis yhdessä asumista.

    • Tyhjiä_arpoja

      Moi,

      Kuulostaa niin tutulta. Olen tosin mies :P. Alla oleva teksti on hyvin sekavaa, näiden asioiden jäsentely on mielestäni toivotonta.

      Lyhyesti itsestäni:
      Oon 24-v. Olen valmistunut korkeakoulusta, tietyssä mielessä aika kypsä ja käyn töissä. En voi suoranaisesti sanoa itseäni bilettäjäksi, mutta en nyt kuitenkaan kotonakaan yksin tykkää istuskella - pidän "menossa" olemisesta.

      Sanoisin itseäni fiksuksi, supliikiksi, urheilulliseksi ja kaikin puolin meneväksi. Ihmettelenkin miten "olen vielä sinkku" niinkuin monet naispuoliset tuttavanikin ihmettelevä.

      Tänäkin vuonna käynyt lukuisten naisten kanssa kahvilla, yleensä ne siihen vaiheeseen ovat jääneetkin - en oikein aina tiedä mikä milloinkin on ollut vialla. Joidenkin kanssa olen todennut itse ettei tämä oikein toimi ja sitten joskus toisinpäin.

      Minkäikäisten naisten kanssa nyt sitten edes haluaisin seurustella? Samassa elämäntilanteessa olevan kanssa kenties! En arvostele naisia pelkän ulkonäön perusteella - en sitten tiedä onko tääki outoa mieheltä. Olen deittaillut niin uskomattoman kauniita naisia, kuin tavallisia tyttöjä.

      Minua nuoremmat, 18-24, on suurimmaksi osaksi "henkisesti epäkypsiä", en aina löydä juuri yhteistä puheenaihettakaan. Osa opiskelee, osa ei ole edes aloittanut opiskelua, osa töissä ja tietenkin osalla saattaa olla jo jokin pitempi parisuhde takana. Harvoin tapaan ketään ikäistäni, jonka kanssa oikeasti tuntisin niin fyysistä kuin henkistä vetovoimaa. Ehkä etsimäni nainen saattaisi löytyä kuitenkin itseäni nuoremmista.

      Minua vanhemmat 25 on taas yleensä liian "kypsiä". Osa haluaisin samantien perustaa perhettä, johon en ole valmis. Joillain taas on ennakkoluuloja nuorempia kohtaan ja olen samantien turn-off listalla. Keskustelutasolta löytyy paljon mielenkiintoisempaa porukkaa kuin nuoremmista. Yleisesti kuitenkin jollain tapaa turn-offeja taas itselleni kokonaisuutena. Kenties johtuu siitä, etten ole itse mitenkään kokenut seurustelija niinkuin monet vanhemmat ovat.


      Olen pikkuhiljaa tullut lopen kyllästyneeksi "etsimään" ketään. Olen tätä nettiäkin kokeillut, mutta aika tyhjiä arpoja olleet. Eiköhän joku mielenkiintoinen tyyppi tule vastaan jos on tullakseen, en nyt kuitenkaan kovin vanhakaan ole. Riippuen naisesta olen valmis oikeastaan mihin vaan. En nyt vakavaa seurustelua rajaa pois, jos joku sellaisen kuvan on saanut, mutta en ole tähän mennessä koskaan oikeasti seurustellut. Mutta eipä sitä seurustelukokemustakaan saa jos mikään ei kelpaa, itselleni tai sitten muille. Yleensä ne, joista oikeasti olen ollut kiinnostunut, ovat kuitenkin aina tyrmänneet minut :(

    • hmph.

      nainen on kauneimmillaan 10-12 vuotiaana.

    • Sun ikäisiä miehiäkin on, jotka on kiinnostuneita sitoutumaan ja perustamaan perheen rakastamansa naisen kanssa. Ja osa heistä miettii ihan samoin, että miksi oman ikäisistä ei löydy sitä kumppania, joka haluisi sitoutua ja perustaa perheen. Ei vaan ole taas halutussa ikähaarukaasa samoin ajattelevat kohdanneet.

      Eikä se ikä kerro sitä miten kypsä on mihinkin. Sun ikäinen mies voi olla paljon henkisesti kypsempi, kun joku mun ikäinen yli 30 mies. Pätee myös naisiin. Elämänkokemus ja perhetaustat, elinympäristö kaikki sellainen vaikuttaa.

      • Niinpä niih

        Totta. Sen ikäisiä, sitoutumishaluisia miehiä kyllä on. Valitettavati valtaosa nuorista naisista vain pitää heitä tylsinä tms ja kuolaa enemmän niiden menevien miesten perään. Pitäisi saada se kaikki naiset hurmaava pelimies, mutta joka olisikin yhtäkkiä valmis sitoutumaan vakavasti juuri ko. naiseen. Just joo.


    • 8+9

      Niin meitä miehikin on monenlaisia.

      Valtaosa alkaa rauhoittaa bilettämistä viimeistään kun alkaa työelämään siirtyminen olemaan edessä. Tai korkeakouluopiskelijat parin ekan vuoden jälkeen, kun alkaavat tuntea ittensä liian vanhoiks teinien keskellä :)

      Mutta sit on tietysti niitäkin, joiden on vielä 30-kymppisenäkin pakko päästä 1-2 kertaa viikonlopussa bilettämään.


      Mutta noin yleistäen kyllä tossa noin 22-25w paikkeilla pitäs olla jo paljon miehiä, jotka tekee mielellään muutakin kuin bilettää. Tosin toisaalta moni niistä on jo parisuhteessa.

      Ongelma vaan on, että jos olet sinkkumies, niin todennäköisesti joudut ravaamaan bilettämässä toisinaan naisen toivossa, vaikkei se bilettäminen välttämättä muuten enää kiinnostaisikaan. Ja tässä 30w lähettyvillä oman ikäisten sinkkujen osuus alkaa olemaan aika pieni, joten harvoin edes törmään ikäisiini sinkkunaisiin silloin harvoin kun baariin enää vaivaudun. Joka ei siis tarkoita sitä, että minua kiinnostaisi iskeä jotain 18w kakaroita. On vain todella vaikea erottaa onko joku vaikka 23w vai 27w pelkän ulkonäön perusteella, etenkin muutaman olusen jälkeen hämärässä baarissa.

      Ja toki meitä 30-kymppisiä miehiäkin on erilaisia, kuten aiemminkin totesin. Jotkut varmasti pyörii siellä baarissa vain pokaamassa helppoa teinipi**ua. Mutta eiköhän kypsä ajatteleva nuori nainen osaa seksin vonkaajat hylätä jo heti kättelyssä? :)

    • Paatunut romantikko

      Riippuu henkilöstä. Olen kaksikymppinen mies ja olen tullut itse siihen tulokseen että kun sen tytön tai naisen tapaan joka sytyttää minussa todellisen kipinän, aion vakavasti harkita vakiintumista.


      Sillä välin jatkan erilaisten ihmisten tapailua, ja etsin tuon rakkauden kipinän sytyttäjää.

    • Die ATM die

      ATM:t on hiekkalaatikolla leikkiviä naperoita vaikka fyysistä ikää on jo päälle 30 pojilla. Aivot kun on pas-kan turruttamat niin eihän siellä järkeä ole.

      • yks atm

        Totta


    • "Minkä ikäisistä naisista olette yleensä kiinnostuneita?"
      20-28

      "Missä vaiheessa miehet yleensä aikuistuvat, ja alkavat miettiä vakiintumista?"
      Siinä opiskelun jälkeen.

      "Itse olisin ehkä enemmän kiinnostunut itseni ikäisistä tai muutaman vuoden vanhemmista miehistä, mutta monet minun ikäluokkani miehet ovat vielä jumissa jossain biletysvaiheessa, ja etsivät suhteelta erilaisia asioita kuin minä tai sitten he eivät ole vielä valmiita sitoutumaan."
      Itseasiassa on tullut törmättyä just samanhenkisiin naisiin jotka etsii sitä kuukauden kestävää huumaa ja lemppaa sen jälkeen pellolle. Mikäli ei tee heti sellaista poikkeavaa vaikutusta joita ei olisi jo aikaisempien miesehdokkaiden kohdalla tehty, niin saa jäädä nuolemaan näppejään.


      "Ois mielenkiintoista kuulla tän palstan miehiltä minkä ikäisiä olette? Haluatteko suhteeseen, jos haluatte niin minkälaiseen? Jos tapaisitte nyt kaikenpuolin kiinnostavan ja ihanan naisen, voisitteko kuvitella menevänne naimisiin hänen kanssaan? Haluaisitko lapsia, milloin?"
      25v, haluan suhteeesen, pitkäikäiseen sellaiseen, kyllä, kyllä, joskus 30 tietämillä.

    • Oma ikä /- 5 vuotta on ihan jees. En tietenkään "pane pahitteeksi" muun ikäisiä ;) Omaa ikää 35, mikä on siitä hankala, että ihmisgenetiikan luennolla proffa sanoi että "naisen kannattaa hankkia lapsia ennen 35 v. ikää, koska sen jälkeen ongelmat kasvavat eksponentiaalisesti". Joten tietyssä mielessä toivoo toki alle 35 v. naisen löytävänsä, mutta ei käytännössä kuitenkaan jos oikea kohdalle osuu varmaan haittaa vaikka olisi 45... ehkä... no, ei ole tarvinnut miettiä käytännössä näitä vielä.

      • No itseasissa isän ikä lisää häiriöiden riskiä myös. Että myös niin päin... Ja joku tutkimus sanoi, että 50 vuotiaiden isien lapset pärjäisivät älyllisissä testeissä heikommin.

        Eli kyllä riskit kasvaa kun ikää tulee lisää, oli nainen tai mies. Autismin, skitsofrenian, down syndrooman ja monen muunkin on epäilty lisääntyvän, isän iän ylös hilautuessa...
        Vaan se saa kai olla vajaa 50 ja ylöspäin, ennen kuin näkyy tilastoissa. Kait...

        Riskit pieniä, mutta kuitenkin.


      • hahmotelma kirjoitti:

        No itseasissa isän ikä lisää häiriöiden riskiä myös. Että myös niin päin... Ja joku tutkimus sanoi, että 50 vuotiaiden isien lapset pärjäisivät älyllisissä testeissä heikommin.

        Eli kyllä riskit kasvaa kun ikää tulee lisää, oli nainen tai mies. Autismin, skitsofrenian, down syndrooman ja monen muunkin on epäilty lisääntyvän, isän iän ylös hilautuessa...
        Vaan se saa kai olla vajaa 50 ja ylöspäin, ennen kuin näkyy tilastoissa. Kait...

        Riskit pieniä, mutta kuitenkin.

        Olet muuten oikeassa; silloin kun kävin noilla luennoilla tuota miesten riskien samansuuntaista kasvua ei vielä tiedetty! Se on vähän uudempaa juttua... Eli paineet kasseissa kasvaa jatkuvasti...


    • Oikeat Vastaukset

      Minkä ikäisistä naisista olette yleensä kiinnostuneita ja miksi?
      Suunnilleen samanikäisistä kai. Ehkä sitä voisi olla jossain määrin samalla aaltopituudella suunnilleen samanikäisen kanssa.

      Missä vaiheessa miehet yleensä aikuistuvat, ja alkavat miettiä vakiintumista?
      En tiedä. Varmaan aika yksilöllistä.

      Millainen on yleensä kolmekymppinen miessinkku?
      Ei tietoa

      Ois mielenkiintoista kuulla tän palstan miehiltä minkä ikäisiä olette?
      35

      Haluatteko suhteeseen, jos haluatte niin minkälaiseen?
      Kaipa sitä haluaisi. En osaa eritellä toivottavaa suhdetta sen tarkemmin.

      Jos tapaisitte nyt kaikenpuolin kiinnostavan ja ihanan naisen, voisitteko kuvitella menevänne naimisiin hänen kanssaan?
      Ehkä

      Haluaisitko lapsia, milloin?
      Ehkä, tosin näin vanhana epäilyttää jo lasten tekeminen varskinkin jos nainenkin olisi yhtä vanha.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      169
      2861
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1288
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      949
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      936
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      90
      830
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      803
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      68
      770
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      60
      744
    9. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      740
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      74
      733
    Aihe