Liian halpa auto herätti epäilykseni.-.

Epäilevä nainen82

Mies oli hyvännäköinen ja hyväkroppainen ja oikeasti kävi salilla josta ilmoitti profiilissaan.. Mutta en ottanut sitä miestä koska epäilykseni siitä ettei hän kykene tarjoamaan minulle taloudellista turvallisuutta herätti hänen 1990 mallinen Toyotansa.. yli 30v miehellä tulee mielestäni olla jo alle 10v vanha auto.. Jos vanha..se herättää epäilyset menneisyydestä.. ja alkoholismista..jne Löysin sitten onneksi vastaavanlaisen Akateemisen Menestyvän miehen.. nyt suunnittelemme häitä..

14

995

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopohumanoidi
    • ^^^^^^^

Niin, miksi suoltaa tätä samaa sontaa. Se on kyllä tullut selväksi vähenmästäkin,
      että kuka sitten lienetkin, lyö sulla pahenman kerran tyhjää.

Olet säälittävä ja elät jossain syvällä mielikuvitus maailmassa.

• Hölmö Ämmä OOT

Provo ja jos ei oo nii oot aikamoine vosu

• fiksumpi..

Sinä se hölmö olet, jos et tuota tajua typerän miehen kirjoittamaksi. Kyse ei ole provosta, vaan joku purkaa turhatuneisuuttaan ja huonoa itsetuntoa, kun ei ole varaa autoon, vaikka on opiskellut pienen ikänsä..

• aivan turhaa

Avioliitto on ihan turhaa koska nainen ei pysty sitoutumaan siihen loppu elämäksi.

• marriagefuckno

Totta, meno on lähtenyt kääntymään ylösalaisin aina siitä saakka kun naiset sai oikeuksia

• Minä en ainakaan koskekaan 2000-luvulla tehtyihin paskoihin. Syynä on tekniikka, ei hinta. En koske sittenkään kun halpenevat.

On kaikkea paskaa, esim. käynnistyksenesto joka rikkimennessään lopulta estää omistajaltakin auton käynnistämisen.

Enpä kyllä koske edes 90-lukuisiin vaikka ovat jo nyt halpoja. Niissäkin jo syynä se, että ovat teknisesti liian monimutkaisia. Auton pitää olla yksinkertainen. Nykyiset monimutkaiset elektroniikkapommit ovat täyttä paskaa.

Kuka muutenkaan sanoo, että kallis auto on uusi? Kyllä vanhakin auto voi kallis olla. Riippuu siitä mikä se on.

• .

Kerro mikä se unelmien autosi sitten on -80 luvulta, vai vielä vanhempi?
        Siinä olet oikeassa, nykyautoissa on liikaan hajoavaa elektroniikkaa ja kalliita korjata, mutta vanhoissa on ruosteongelma, huono turvallisuus ja kasariauton ulkonäkö.

• firestone12
        . kirjoitti:

Siinä olet oikeassa, nykyautoissa on liikaan hajoavaa elektroniikkaa ja kalliita korjata, mutta vanhoissa on ruosteongelma, huono turvallisuus ja kasariauton ulkonäkö.

Chevrolet Bel-Air HTP -53 ei kovasti kasarilta näytä (en omista vielä :p). Toisaalta (näin yleisesti puhuen) jos sitten alkaa autoa vaatimaan tulevalta kumppaniltaan, niin miksi huolia perseaukista romukauppiaan mersulla tai näennäisrikkaan audilla ajelevaa? Alkaa suoraan etsimään ihmistä jolla on perseen alla uusin Bugatti Veyron 16.4!

• . kirjoitti:

Nyt talvella ajan 1988-mallisella, kesän ja syksyn ajoin 1970-mallisella.

Tuo 1970 edustaa niitä oikeita vuosimalleja minulle ja niissä on nimenomaan sen tyyppinen ulkonäkökin joka minua miellyttää. 80-lukuisissakaan en tykkää siitä, että niistä mitataan pakokaasupäästöt ja näinollen niitä ei saa katsastettua jos koneessa on vähänkin vikaa mikä vie päästöt pieleen. Vanhemmissa ei ole niin nuukaa kunhan pelaa.

Eli minun suosikkiautoni ovat niitä, joista ei mitata päästöjä, vanhempi kuin 1978. Plus ulkonäköasiat.

Ruosteongelmat ovat tosiasia, mutta sen kanssa on elettävä. Ne ovat kuitenkin tyhmälle ihmiselle helpommin ymmärrettävä vika kuin nuo elektroniikkaongelmat. Tiettyyn rajaan asti voi ruostevikoja itse korjata hitsivehkeillä. Tietenkin se vaatii paikan jossa tehdä, ja aikaa. Mutta minulla sitä aikaa on.

• kosla

Eikun etsikää sitä seuraa, eikä autoa. Autonkotteron voi ostaa, mutta kumppania
      ei...(vain hetken hupia) lukuunottamatta, mutta sehän onkin epätoivoisten
      eetujen puuhaa.

• Jari-81,karibialta

Olin keskustellut yhden naisen kanssa netissä ja hän vaikutti mukavalta, kivalta naiselta.
      Kunnes hänen liian ruma naamansa herätti epäilykseni...
      mukava ja kiva nainen, täytyisi edes jollain tavalla näyttää kauniilta
      epäilys heräsi alkoholismista ja menneisyyden huoraamisesta

Onneksi löysin karibialta unelma naiseni!!

Hajotkaa pakkasiin :))))

• nainen28

:D löytyyhän täältä jollain vielä huumoria

• koiran karvat

No mukavaa kun jätit sen autottoman akateemisen miljonäärin minulla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      71
      8416
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      135
      4768
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      112
      3876
    4. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      77
      3417
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      3006
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      141
      2730
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      11
      2424
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      39
      2167
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      1983
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      56
      1968
    Aihe