Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ruma ei ole seksuaalisesti kiihottava. Se on karu totuus vaikkei ihminen ulkonäölleen oikein mitään voikaan.
Mieluummin ilman jos (kun) ei hyvännäköistä saa.
11.12.2011 19:57
Minä olen raitis sinkku, joten en käy baarissa.
11.12.2011 06:02
Minä en ainakaan koskekaan 2000-luvulla tehtyihin paskoihin. Syynä on tekniikka, ei hinta. En koske sittenkään kun halpenevat.
On kaikkea paskaa, esim. käynnistyksenesto joka rikkimennessään lopulta estää omistajaltakin auton käynnistämisen.
Enpä kyllä koske edes 90-lukuisiin vaikka ovat jo nyt halpoja. Niissäkin jo syynä se, että ovat teknisesti liian monimutkaisia. Auton pitää olla yksinkertainen. Nykyiset monimutkaiset elektroniikkapommit ovat täyttä paskaa.
Kuka muutenkaan sanoo, että kallis auto on uusi? Kyllä vanhakin auto voi kallis olla. Riippuu siitä mikä se on.
10.12.2011 23:25
Kotonahan ujot ja raittiit miehet ovat. Missäs muualla?
08.12.2011 19:08
Minä en haluaisi ajaa autolla, jonka tekniikasta en ymmärrä mitään, vaikka rahaakin olisi. Ja nykyautothan ovat monimutkaisia. Minusta siinä tulee liian avuttomaksi jos sellaisella vehkeellä joutuisi ajamaan, jota ei osaa korjata.
Jos olisi pakko ajaa uudella, olisi minun varmaan silloin ajettava mönkijällä.
Nykyautoja en haluaisi, koska niiden tekniikka on niin ihmeellistä ja niissä on sellaisia varusteita, joiden käyttöä en tajuaisi ollenkaan.
08.12.2011 00:10
Kuka sitä kaskoa käskee vanhassa autossa pitämään? Vain liikennevakuutus on pakollinen.
07.12.2011 20:23
Niihin asioihin jotka lapsena olivat mielenkiintoisia, kyllästyy aikuisena pääosin.
Tai ainakaan niiden merkitys ei enää ole yhtä suuri.
Kyllähän minua edelleenkin autot, musiikki ja sarjakuvat (asiat jotka lapsena kiinnostivat) kiinnostavat mutta elämänhalu on kadonnut, se vaikuttaa kaikkeen.
Itse asiassa taitaa olla ainakin minun kohdallani juuri niin, että olen ulökona työelämästä, koska mikään "aikuisten asia" ei ole ruvennut kiinnostamaan, vaan edelleenkin kiinnostaa vain ne lapsuuden aikaiset kiinnostuksen kohteet.
Minä ajattelin lapsena ruveta muusikoksi tai sarjakuvapiirtäjäksi. Ei siis ollut koskaan edes haaveena mitään "oikeaa" ammattia niinkuin monella muulla lapsella. Nuo joiksi ajattelin ruveta, ovat kuihtuneet luovuuden puutteeseen sekä pessimismiin siitä, ettei niillä kuitenkaan elantoa suomessa hankkisi.Harrastuksena ovat kumpikin olleet aikansa.
Minua on kiinnostanut tytöt jo 10-vuotiaasta lähtien, mutta yhtään kokemusta ei ole 33-vuotiaana. Se pistää kyllä vituttamaan.
07.12.2011 20:09
Ei ole.
Miehiä on monta kymmentä tuhatta enemmän kuin naisia. Siis alle 60-vuotiaissa.
Minä en laske satavuotiaita naisia sinkuiksi, kuten jotkut muut kirjoittajat tuntuvat tekevän. Ne vanhat naiset ovat leskiä, eivät sinkkuja.
07.12.2011 06:29
Miten elämästä nauttiminen ja uusi auto toisiinsa liittyvät?
07.12.2011 00:06
Takaisin antaminen onnistuu vain silloin, jos on fyysisesti mahdollista tapella.
Itse olin keskipituinen mutta hyvin kevyt. Nuoremmatkin olivat usein painavampia. Vaikea on silloin tapella.
Tosin ei minuun oikeastaan käsiksi käyty, joitain kampittamisia lukuun ottamatta.
Henkistä vittuilua oli. Ja kyllä se suu kävi minua fyysisesti paljon pienemmilläkin, mutta jos olisin lyönyt pienempiä, olisi pitänyt pystyä lyömään myös isompia. Ei se muuten hyödytä.
Joillainhan se johtaa siihen, että alkaa ampua koulussa. Yksi kouluammuskeluhan suomessa tapahtui jo 80-luvulla. Mutta en minä silti ajatellut sitä vaihtoehtoa.
Itselläni ei olisi ollut mitään asetta edes saatavilla.
06.12.2011 23:39
Minut vapautettiin rauhanajan palveluksesta, psykologin arvioinnilla. Se oli se mitä itse halusinkin.
Puhua ei asiasta ole tarvinnut koska en ole juurikaan ihmisten kanssa tekemisissä.
06.12.2011 23:19
Tupakointi on aina merkki heikkoluonteisesta, itsekkäästä ja laumasieluisesta ihmisestä. Sen aloittaminen alunperin ylipäätään on yksi merkki siitä, ettei kyseisellä ihmisellä ole omia ajatuksia.
Itsekkyys taas näkyy sellaisessa ihmisessä, joka ei piittaa tupakkaa polttaessaan siitä, että lähiympäristössä voi olla ihmisiä, joille tupakansavu on myrkkyä.
Lisäksi se vanhentaa ihoa, ja tupakoitsija haisee aina tupakalle. Hyvälle tupakoitsija ei haise koskaan.
Tupakoinnilla, kuten alkoholillakin, yritetään peittää lääkitystä tarvitsevaa mielenterveysongelmaa.
Sauhuttelevat juopot ovat sitten muka "terveitä"ihmisiä, kun eivät käytä masennus-tai rauhoittavia lääkkeitä, vaikka heillä olisi ilmiselvästi tarvetta siihen.
06.12.2011 23:01
Se naisen käyttäytymisessä onkin kaikkein ärsyttävintä, ettei sano mikä on vikana, ei anna palautetta. Ehkä nainen luulee sillä olevansa "kohtelias" mutta todellisuudessa sellainen saa raivostumaan.
Mies ei saa tietää, mistä oikeastaan kiikasti eikä siis voi muuttua eikä kehittää itseään.
Sellaiset naiset eivät ilmeisesti tiedä itsekään, mitä he oikeastaan haluavat.
Naisiin ei kannata ihastua, koska pettymys tulee joka tapauksessa.
Olisi hyvä jos keksittäisiin lääke, joka hävittäisi seksuaalisuuden kokonaan.
Naiset aiheuttavat vain pelkkää vitutusta. Jos heidät saisi kokonaan pyyhittyä mielestään pois, voisi elämässä keskittyä oleellisempiin asioihin.
06.12.2011 08:21
Kyllä mies voi rakastua luonteeltaan epämiellyttävään naiseen, jos naisen ulkonäkö on miellyttävä ja jos nainen on tavattu tilanteessa jossa hänen oikea luonteensa ei ole tullut esiin.
Naisen luonteen epämiellyttävyys tulee esille vasta sitten, kun mies ilmaisee kiinnostuksensa naista kohtaan. Oikeasti epämiellyttävällä luonteella varustetun naisen käytös voi olla miellyttävää tilanteissa, joissa naisen on teeskenneltävä työn puolesta olevansa mukava ihminen.
Yksityiselämän puolella sitten tulee oikea luonne esiin, jos väärä mies yrittää tunkeutua naisen elämään.
01.12.2011 22:00
Minulla on 130 km/h rajoitin. Tehtaalla asennettu.
Sellainen oli vielä 80-luvulla joissain autoissa. Minulla se on 800-kuutioinen 40-heppainen kone.
Lehtien testeissä juuri ja juuri se 130 saavutettiin aiukanaan.
29.11.2011 20:00
Onko pakko ohittaa?
29.11.2011 19:57
Taitavat olla huijareita. Itselläni oli pitkään siellä profiili, ilman että maksoin. Kukaan nainen ei kirjoittanut. Ei yksikään. Jotkut eivät vaivaudu edes katsomaan profiilissaan vierailleita profiileja.
Nyt sitten eilen minulle kirjoitti kuvan perusteella miellyttävän näkjöinen nainen, joka kirjoitti vieläpä hyvää suomea ja vastasikin minun viestiini, eli en heti tajunnut huijaukseksi, vaikka kuva kyllä vähän "studiomaiselta" näyttikin ja minullehan ei todellakaan kukaan kirjoita, eivät sen paremmin rumat kuin kauniitkaan naiset.
No, maksoin sen 28 euroa että sain vastattua. Pari vastausta tuli, selvää suomenkieltä siis, mutta sitten yhtäkkiä se naisen profiili katosi kokonaan pois, joten ilmi selvästi se oli vain E-kontaktin oma huijausprofiili, jotta saivat rahat kupattua.
Poistin profiilini vaikka olisin saanut sitä kuukauden käyttää. Pitäkööt saatanan huijarit tunkkinsa.
Eniten ei edes vituta se 28 euroa, vaan se, että huiputetaan mies, jolle kukaan ei ikinä laita viestiä, uskomaan, että muka joku viehättävä nainen otti yhteyttä, vaikka todellisuudesasa selvästi oli vain E-kontaktin itsensä tekemä huijausprofiili.
Törkeää. Ikäänkuin ei jo riittävästi vituttaisi pelkjästään se, ettei ketään koskaan kiinnosta.
Saunan taakse kaikki huijarit.
29.11.2011 04:58
Ylipäänsä ei kannata ryhtyä kaupantekoon vähemmistön edustajien kanssa.
Eikä samalla tavalla toimivien valtaväestönkään edustajien kanssa.
28.11.2011 20:17
Hassua muuten, että pienten ranskalaisten taloudellisuudesta aina puhutaan.
Kuitenkin Sunbeam 900 vei vähemmän bensaa kuin tipparellu (tuulilasin vertailussa 1971.) Kukaan ei silti puhu impistä pieniruokaisena autona, koska se ei "profiloitunut" sellaiseksi.
Myös toinen esimerkki: TM koeajoissa 1970, Datsun 1200 vei vähemmän bensaa kuin Citroen 2Cv.
Finni lieni markkinoiden pieniruokaisin auto silloin. Ainakin suorituskykyyn nähden.
Fiat 600 ei ollut taloudellinen. Vei lehtien mukaan 6 litraa jo 80km/h nopeudella. Samaan pääsivät 1,3-litraisetkin jo silloin.
Aloituksesta olen kyllä sitä mieltä, että en kyllä usko oikein minkään tuon ajan auton menevän enää nyt alle viiden litran. Ainakaan maantienopeudella.
Oma 80-luvun 800-kuutioiseni Suzuki Alto on kohtuu taloudellinen, mutta tuskin sitä mitä uutena ja silloinkin 1,5-litraisella nissanilla pääsi samaan....
Eli pieni moottori ei ole taloudellisin, kun sitä joutuu rasittamaan enemmän.
28.11.2011 07:13
Entä jos äidin kanssa on oltava tekemisissä siksi, koska äiti on vanha ja tarvitsee apua.
Mutta sitten taas tätien, serkkujen, yms. kanssa ei ole tekemisissä.
Näin on minulla asiat. Minun sukuni on äiti ja omat sisarukset, muiden kanssa en tekemisissä ole.
28.11.2011 06:04
55 / 100