Usein kuulee sanottavan, että baarit on vain sinkuille. Ja että kun on löytänyt elämänkumppanin itselleen, ei baarit enää huvitakaan. Tai jos sinne varattu menee, niin on vierasta vailla. Moni vielä sanoo, ettei baareissa ole edes hauskaa.
Kysynkin, että eikö baarissa voi pitää kumppanin tai kavereiden kanssa hauskaa? Semminkin kun toinen mokoma ihmisistä on sitä mieltä, että baarista ei voikaan löytää seurustelukumppania, ainoastaan panoseuraa.
Mitäs olette mieltä?
Onko baarit vain sinkuille?
25
366
Vastaukset
- ei kysyvä tieltä exy
Ei tarvitse olla sinkku mennäkseen baariin. Hyvässä porukassa voi hauskaa pitää ilman että hakee mitään romanssia. Jutella voi ja vaikka suudella, halata myös varattu. Tunteella mennään mutta ei varattuna edetä pitemmälle.
Baarista voi hyvinkin löytää itselleen kumppanin mutta melkoinen lottovoitto. Kuinka moni on aito itsensä kahden promillen humalassa?- tavis
Varattu voi suudella ja halailla? No ei v*tussa voi.
- ^
tavis kirjoitti:
Varattu voi suudella ja halailla? No ei v*tussa voi.
Kerros varattuna. Voiko käydä varattuna baarissa.
No tottakai voi, vähemmän kummallista se on kuin sinkkupalstalla pörrääminen. Eikös? - tavis
^ kirjoitti:
Kerros varattuna. Voiko käydä varattuna baarissa.
No tottakai voi, vähemmän kummallista se on kuin sinkkupalstalla pörrääminen. Eikös?Menee ken haluaa. Käytöstään voi miettiä jokainen ihan itse. Tuliko sulle nyt joku isompikin ongelma siitä, että mulla on ihminen tavoitettavissa kun kaipaan?
- ^
tavis kirjoitti:
Menee ken haluaa. Käytöstään voi miettiä jokainen ihan itse. Tuliko sulle nyt joku isompikin ongelma siitä, että mulla on ihminen tavoitettavissa kun kaipaan?
Ei. Ihmettelen vaan, kuten jokaisen kaltaisesi kohdalla, että miksi täällä kirjoittelet.
- tavis
^ kirjoitti:
Ei. Ihmettelen vaan, kuten jokaisen kaltaisesi kohdalla, että miksi täällä kirjoittelet.
Sultako siihen lupa tarvitaan? Mitäs kyttäät toisten tekemisiä.
- ^
tavis kirjoitti:
Sultako siihen lupa tarvitaan? Mitäs kyttäät toisten tekemisiä.
Ei tässä mitään lupakirjaa kysytty, vaan sitä että miksi täällä?
- tavis
^ kirjoitti:
Ei tässä mitään lupakirjaa kysytty, vaan sitä että miksi täällä?
Mille palstalle mun mielestäsi pitäisi siirtyä ollakseni oikeassa paikassa? On kyllä totta, ettei täällä juurikaan keskustella kovin oleellisia. Mut siis jokainen, jolla on vakipano,on täällä mielestäsi väärin perustein?
- ^
tavis kirjoitti:
Mille palstalle mun mielestäsi pitäisi siirtyä ollakseni oikeassa paikassa? On kyllä totta, ettei täällä juurikaan keskustella kovin oleellisia. Mut siis jokainen, jolla on vakipano,on täällä mielestäsi väärin perustein?
Jaa vakipano vaan. Ei sit mtn.
- tavis
^ kirjoitti:
Jaa vakipano vaan. Ei sit mtn.
Koitan muotoilla tän kauniisti: Kun kyttää, kyttää kunnolla niin ei tarvitse kompuroida nilkkoihinsa.
- ei kysyvä tieltä exy
Kyllä voi!!
Hetkessä elävä ihminen tuntee ja myötäelää jolloin ei seisota kuin toteemipaalu. Totean tämän hyväksyvänä kädet puuskassa enkä hyväksy vastaväitteitä. - vcxvxvcxv
Kyllä minä ainakin haluan tavata uusia ihmisiä, vaikka olen varattu. Piristävää jutella, tanssia ja pitää hauskaa naisten kanssa ja ehkä hieman flirttaillakkin.
- ei kysyvä tieltä exy
Niin. Ei jokainen tapaaminen tai vietetty aika johda romanssiin.
No ei varmaankaan, mutta väitetään, että se tai ennemminkin seksi olisi kuitenkin perimmäinen tarkoitus. Onko näin?
Baarissa käydään viihtymässä kavereiden kanssa, juomassa ja/tai tutustumaan uusiin ihmisiin.
Minä olen löytänyt baarista avomiehen joskus. Koskaan en kylläkään ole mennyt baarista hakemaan suhdetta tai seksiä.- Vittu jakeluun vaan
"Koskaan en kylläkään ole mennyt baarista hakemaan suhdetta tai seksiä. "
Nainen on niin tekopyhä ettei voi edes tällaisella anonyymipalstalla tunnustaa menevänsä baariin jakamaan vittuaan. - Kohtalon ivaa
Vittu jakeluun vaan kirjoitti:
"Koskaan en kylläkään ole mennyt baarista hakemaan suhdetta tai seksiä. "
Nainen on niin tekopyhä ettei voi edes tällaisella anonyymipalstalla tunnustaa menevänsä baariin jakamaan vittuaan.Ja silti sinä ja palstan muut ruikuttajat ette ikinä saa yhtään keneltänään?
- sinkku nainen
Minusta on baarissa hauskempaa kumppanin ja kavereiden kanssa,nyt kun olen sinkku niin oikeasti tympii liikkua baareissa ,ja katsella kun pariskunnat pitävät hauskaa ja itse olla yksin.Kyllä sitä hauskaa voi pitää ja tanssia ,mutta on kyllä maku mennyt baarissa olemiselta.Kavereiden kanssa on kyllä mukava pitää hauskaa baareissa ja saa uusia tuttuja,mutta kun on pohjimmiltaan parisuhde ihminen niin ei huvita enää kulkea baareissa.
"mutta kun on pohjimmiltaan parisuhde ihminen niin ei huvita enää kulkea baareissa."
Kuitenkin sanot, että monet parisuhteessaolevatkin viihtyvät baarissa yhdessä. Minusta tuossa on ristiriita.
- Tyttönen_82
Musta se on ennemmin niin, että baari on tietyntyylisten ihmisten paikka. Jotkut viihtyvät baareissa, toiset eivät, oli elämäntilanne mikä tahansa. Paikat tietysti vaihtuvat iän mukana. Mutta sitten on se joukko jotka tosiaan lopettavat baarissa käymisen kun alkavat seurustella tai varsinkin sitten kun saavat lapsia, tai sitten kun ei ole enää ketään kenen kanssa sinne baariin lähteä. Ehkäpä nämä ovat niitä ihmisiä jotka eivät ole pitäneet baaria koskaan omana paikkanaan.
Minä olen raitis sinkku, joten en käy baarissa.
- otapullaa
Pitäisi määritellä baari.
Vanhassa ravintolamaailmassa baari tarkoitti fiinimmän ravintolasalin välittömässä läheisyydessä olevaa huonetta/aluetta, joka oli tarkoitettu enemmän juomiseen kuin syömiseen(joissain baareissa oli ehkä suppea baarimenu). Baarissa saattoi istua koko illan, tai odotella pöytää ruokapuolelta. Onhan näitä vieläkin, tosin vain oikeissa ravintoloissa.
Pub. Public house= kaikenkansan olohuone. Tärkein ominaisuus pubille on kautta aikojen ollut se, että sinne on helppo tulla (kaikille avoin), sinne voi pujahtaa kadulta ilman isompia ponnistuksia, mahdolliset ikkunat kadulle pitää olla melko peitetyt(pubin maailmassa herrat ja narrit kohtaavat, ei ole kadulla kulkijoiden asia ketä siellä on).
Baari puhekielessä voi tarkoittaa myös jonkinlaista yökerhoviritelmää nykyään: musiikki soi kovaa, ravintoloitsijan liiketoiminta perustuu pääsylipputuloihin ja alkoholin myyntiin.
Itse olen sitä mieltä, että kaikissa vaihtoehdoissa baarissa voi olla hauskaa jos niin itse haluaa. Meni sitten seurueessa/kavereiden kanssa tai yksin.
Ihmettelisin suuresti, jos kumppani ei haluaisi koskaan lähteä kanssani baariin.
Panoseuraa en ole mihinkään baariin lähtenyt koskaan hakemaan, mutta joskus on käynyt niin, että baarikaveri on syönyt kanssani aamupalaa luonani.Aloituksen aiheen kannalta lienee se ja sama, mitä baarilla tarkoitetaan. Kunhan se on joku paikka, missä myydään alkoholia ja missä ihmiset kohtaavat.
- otapullaa
Ratikkakuski kirjoitti:
Aloituksen aiheen kannalta lienee se ja sama, mitä baarilla tarkoitetaan. Kunhan se on joku paikka, missä myydään alkoholia ja missä ihmiset kohtaavat.
Mutta kun mietit, kuinka monenlaisia baareja on, niin huomaat että kysymyksesi "onko baarit vain sinkuille" on hiukan hassu.
Voisi ennemminkin kysyä, onko osa baareista tarkoitettu ainoastaan nuorille aikuisille. Siihen voisin vastata että on. On olemassa baareja, joihin en halua mennä yksin enkä kavereiden kanssa. Johtuen rasittavan lapsellisesta asiakaskunnasta ja sitä myöten tunnelmasta. - "hienostoyökerho"
otapullaa kirjoitti:
Mutta kun mietit, kuinka monenlaisia baareja on, niin huomaat että kysymyksesi "onko baarit vain sinkuille" on hiukan hassu.
Voisi ennemminkin kysyä, onko osa baareista tarkoitettu ainoastaan nuorille aikuisille. Siihen voisin vastata että on. On olemassa baareja, joihin en halua mennä yksin enkä kavereiden kanssa. Johtuen rasittavan lapsellisesta asiakaskunnasta ja sitä myöten tunnelmasta.jotkut harvat paikat sopii vain hengailuun, lehtien lukuun, pelien katsomiseen. ne joissa sinkut lojuu arkisin ja sunnuntaisin. mut ne kusiset lasinsiruhelvetit joissa melu pauhaa ja turpaansaanti on hiuskarvan varassa... ei niissä kukaan käy ku panetuksen takii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a687772Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,904643Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1103855Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut703315Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742986Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1302684SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het362137Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621957Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2591902Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä561878