Täytyy suvaita:
1) Kaverittomuutta
2) Ujoutta
3) Seurustelemattomuutta (olen 30-vuotias)
4) Huonoa tutustumiskykyä
Pitäisikö sitä alkaa käydä muutaman kerran viikossa kirjastossa, vai mitäs?
Mistä suvaitsevia naisia?
60
297
Vastaukset
- niin ja lisäksi
alkoholin juomattomuutta, tupakoimattomuutta, lihaa syömättömyyttä, ajattelukykyä, liikunnallisuutta, ...
- tavis
Melki maksaisin kun olisi juomaton mies. Muutoinkin kun vakipanona. Alkoholi tuhoaa koko perheen elämän.
tavis kirjoitti:
Melki maksaisin kun olisi juomaton mies. Muutoinkin kun vakipanona. Alkoholi tuhoaa koko perheen elämän.
5 euroo
- tavis
hahmotelma kirjoitti:
5 euroo
Emme tule toimeen keskenämme, satun tietämään sun inhoovan mua. Harmi sinänsä, musta oot ihan jees.
tavis kirjoitti:
Emme tule toimeen keskenämme, satun tietämään sun inhoovan mua. Harmi sinänsä, musta oot ihan jees.
En minä inhoa näiltä foorumeilta muistaakseni kuin yhtä naista. No sepä on erityisasema sitten.
- tavis
hahmotelma kirjoitti:
En minä inhoa näiltä foorumeilta muistaakseni kuin yhtä naista. No sepä on erityisasema sitten.
Siis ot joskus sanonut, ettet kestä mua :) Tosin silloin tein jotain tosi tyhmää elämässäni. Se siitä.
- ap
Nämä voisi lisätä listaan osittain. Liikunta vähän pakkopullaa, mutta yritän harrastaa pysyäkseni terveenä. Syön pääasiassa kasviksia, aika vähän lihaa. Pitäisi kyllä siirtyä kokonaan kasvislinjalle. Jokainen varmaan osaa ajatella, mutten kyllä omaa järjenjuoksuani rankkaisi hirvittävän korkealle... Varmaan aika perustasoa. Olen tosiaan myös pitkäaikaistyötön. :(
tavis kirjoitti:
Siis ot joskus sanonut, ettet kestä mua :) Tosin silloin tein jotain tosi tyhmää elämässäni. Se siitä.
Et sä taida edes olla se yks jota inhoan, sori.
Mä tunnistan sen yleensä tekstistä vaistomaisesti. Nyt kun tänne palasin, oli se vaihtanu nikkiä. En tiennyt, mutta hyvin pian huomasin yhden nikin joka aiheutti mussa vaan inhon väreitä ja vähän myöhemmin mulle selvisi miksi kyseinen kirjoittaja sai mut tuntemaan vastenmielisyyttä... Se olikin entuudestaan tuttu...- ap
ap kirjoitti:
Nämä voisi lisätä listaan osittain. Liikunta vähän pakkopullaa, mutta yritän harrastaa pysyäkseni terveenä. Syön pääasiassa kasviksia, aika vähän lihaa. Pitäisi kyllä siirtyä kokonaan kasvislinjalle. Jokainen varmaan osaa ajatella, mutten kyllä omaa järjenjuoksuani rankkaisi hirvittävän korkealle... Varmaan aika perustasoa. Olen tosiaan myös pitkäaikaistyötön. :(
Alkoholia kuluu varsin vähän, enkä ole koskaan humalassa. Tupakkaa en polta. En kyllä ole matkustanut, enkä omista ajokorttia tai autoa. Taidan olla aika valtava tylsimys.
hahmotelma kirjoitti:
Mä tunnistan sen yleensä tekstistä vaistomaisesti. Nyt kun tänne palasin, oli se vaihtanu nikkiä. En tiennyt, mutta hyvin pian huomasin yhden nikin joka aiheutti mussa vaan inhon väreitä ja vähän myöhemmin mulle selvisi miksi kyseinen kirjoittaja sai mut tuntemaan vastenmielisyyttä... Se olikin entuudestaan tuttu...Ok, no nyt tuli mieleen yksi toinen, joka hipoo lähes vastenmielisyyttä, vaan ei lähellekään niissä sfääreissä kuin tämä toinen. Ja nyt en meinaa saada päähäni, mikä siinä mut sai vittuuntumaan...
Ai joo, taidan muistaa.- 5+8
hahmotelma kirjoitti:
Mä tunnistan sen yleensä tekstistä vaistomaisesti. Nyt kun tänne palasin, oli se vaihtanu nikkiä. En tiennyt, mutta hyvin pian huomasin yhden nikin joka aiheutti mussa vaan inhon väreitä ja vähän myöhemmin mulle selvisi miksi kyseinen kirjoittaja sai mut tuntemaan vastenmielisyyttä... Se olikin entuudestaan tuttu...Oliko hän White ... ?
- dfghjkl
ap kirjoitti:
Alkoholia kuluu varsin vähän, enkä ole koskaan humalassa. Tupakkaa en polta. En kyllä ole matkustanut, enkä omista ajokorttia tai autoa. Taidan olla aika valtava tylsimys.
Oletko myös hintelä?
5+8 kirjoitti:
Oliko hän White ... ?
No fak.
Kolmas nimi. Joo White... Se tais olla se miesvihaaja, joka sai mut käräyttämään hermoni kunnolla.- tavis
hahmotelma kirjoitti:
Ok, no nyt tuli mieleen yksi toinen, joka hipoo lähes vastenmielisyyttä, vaan ei lähellekään niissä sfääreissä kuin tämä toinen. Ja nyt en meinaa saada päähäni, mikä siinä mut sai vittuuntumaan...
Ai joo, taidan muistaa.No mut hei, aika aikaansa kutakin. Mulle ainakaan jääny isompia... XD
- tavis
hahmotelma kirjoitti:
No fak.
Kolmas nimi. Joo White... Se tais olla se miesvihaaja, joka sai mut käräyttämään hermoni kunnolla.No mussa ainakaan oo mitään valkosta kun ihokin on vaalean punainen XD
tavis kirjoitti:
No mussa ainakaan oo mitään valkosta kun ihokin on vaalean punainen XD
No et sä kyllä siiselikään taida olla. Ei sori, en mä nyt välttis sit kunnolla inhoa, kun en onnistu muistamaa. Ehkä joku temppi inho ollu päällä jossain kohtaa.
- tavis
hahmotelma kirjoitti:
No et sä kyllä siiselikään taida olla. Ei sori, en mä nyt välttis sit kunnolla inhoa, kun en onnistu muistamaa. Ehkä joku temppi inho ollu päällä jossain kohtaa.
Siiseli? Mikä se on?
- ap
dfghjkl kirjoitti:
Oletko myös hintelä?
Normaalipainoinen. Indeksin mukana lähempänä yli- kuin alipainorajaa.
hahmotelma kirjoitti:
Hmm
Jos yrittäs vielä...
Eli se yksi, jonka nimeä ei viitsi edes mainita.
White...
Siiseli...
Entä Essi? Se heitti niin uberia paskaa jossain nimi kysymyksessä, että mä voin pahoin. Enkä sen koommin oikein pitänyt siitä... Ja taisi liittyä vielä samaan insidenttiin jossa jouduin toteamaan White...n kusipääksi...
Olisko täällä nyt muita ollu...
No sano nyt ketä mää olen inhonnu, kun ei muisti pelaa. Jää nyt vaivaamaan.- tavis
hahmotelma kirjoitti:
Hmm
Jos yrittäs vielä...
Eli se yksi, jonka nimeä ei viitsi edes mainita.
White...
Siiseli...
Entä Essi? Se heitti niin uberia paskaa jossain nimi kysymyksessä, että mä voin pahoin. Enkä sen koommin oikein pitänyt siitä... Ja taisi liittyä vielä samaan insidenttiin jossa jouduin toteamaan White...n kusipääksi...
Olisko täällä nyt muita ollu...
No sano nyt ketä mää olen inhonnu, kun ei muisti pelaa. Jää nyt vaivaamaan.Nyt taidan vain luulla sun inhonneen mua, puhut nimittäin ihan jotain yli hilseen :)
- tavis
hahmotelma kirjoitti:
Jotain toisen asteen inhottavaa.
??
tavis kirjoitti:
Nyt taidan vain luulla sun inhonneen mua, puhut nimittäin ihan jotain yli hilseen :)
Mitä mutta ketä, sitä minä tässä yritän selvittää.Eiku se oli se lappalaismuija joka liitty siihen White...en ...
Äh... En minä tiiä.- Nunnuka ...
hahmotelma kirjoitti:
Mitä mutta ketä, sitä minä tässä yritän selvittää.Eiku se oli se lappalaismuija joka liitty siihen White...en ...
Äh... En minä tiiä.Eewuli kenties?
Nunnuka ... kirjoitti:
Eewuli kenties?
Niin se oli se lapplaismuija... Mikähän se juttu nyt oli josta lähti se yks juttu silloin...
Johon mun oli pakko puuttua, kun sanoi jotain aivan tärähtänyttä.
Liittykö se johonki raiskaus aiheeseen. Hitsi tätä vanhan juopon muistia. Voi olla että menee jutut sekasin.- tavis
hahmotelma kirjoitti:
Niin se oli se lapplaismuija... Mikähän se juttu nyt oli josta lähti se yks juttu silloin...
Johon mun oli pakko puuttua, kun sanoi jotain aivan tärähtänyttä.
Liittykö se johonki raiskaus aiheeseen. Hitsi tätä vanhan juopon muistia. Voi olla että menee jutut sekasin.Ihan sama, en ole mistään lapista kummiskaan. Olen tulkinnut sut väärin varmaan silloin kun tiuskaisit muutamaan otteeseen.
tavis kirjoitti:
Ihan sama, en ole mistään lapista kummiskaan. Olen tulkinnut sut väärin varmaan silloin kun tiuskaisit muutamaan otteeseen.
Kyllä mä tiuskin yleensä ihan syystä.
Sano nyt koska, miksi jne minä minä nyt sinulle murisin. Keeeerro nyt... Joo joo.tavis kirjoitti:
Ihan sama, en ole mistään lapista kummiskaan. Olen tulkinnut sut väärin varmaan silloin kun tiuskaisit muutamaan otteeseen.
Etkä Millakaan ole?
- hyvä raittius
Juomaton mies on aina kiinnostavampi kuin juoppo.
kirjasto on hyvä paikka! ja joku lounasravintolajossa on seisova pöytä. Siinä voi ruokaa kerätessä kommentoida vaikka ruuan ulkonäköä kanssaihmisille. Joku voi aina ilahtua juttuseurasta. - 34
Olet säälittävä ressukka, sinun ei kuulukaan saada naista.
- reippautta jokaisell
Ujous on pahin este tutustumiselle.
- Toivoton tapaus?
Minussa olisi paljon suvaittavaa
- Kaverittomuus
- Ujous
- Seurustelemattomuus
- Ei seksikokemusta
- Matala tulotaso ( noin 22000 e/ vuosi)
- Autottomuus ja ajokortittomuus
- Matkailemattomuus
- Täysraittius
- Tupakoimattomuus
- En ole missään tekemisissä sukulaisteni kanssa
- Liikunnallisuus ja sen tuoma suht hoikka kroppa ( 185/80) eli en ole mikään lihaskimppu tai tynnyrikroppa tyyliin moottoripyörä jengiläiset
- Ja varmaan löytyisi muutakin, mutta tässä pahimmat
Olen nelikymppinen rakennuksilla työskentelevä mies ja todennäköistä on etten koskaan kohtaa naista joka olisi samalla alltopituudella.- HAAAAAHAHAAAAAHAHA!
Et ole tosissasi. Ei tuollaista ole. Eeeiii.
Kukaan ei kiinnostuisi...
Paljon saisi muuttua.. - Perustelusi ..
HAAAAAHAHAAAAAHAHA! kirjoitti:
Et ole tosissasi. Ei tuollaista ole. Eeeiii.
Kukaan ei kiinnostuisi...
Paljon saisi muuttua.."Paljon saisi muuttua.. "
Muutos ehdotuksia kiitos? - olisikos :)
Perustelusi .. kirjoitti:
"Paljon saisi muuttua.. "
Muutos ehdotuksia kiitos?Se tais olla mies joka pitää itseään vielä alempana kuin yllä mainittu kuvaus.. Siksi "kyyneleet silmissä" raivoaa
- ihan kiva
Tossa mättää vain autottomuus ja matkustamattomuus. Ikääkin alkaa olla tarpeeksi.
- bussit kukee
ihan kiva kirjoitti:
Tossa mättää vain autottomuus ja matkustamattomuus. Ikääkin alkaa olla tarpeeksi.
Miksi miehellä on oltava auto?
Naisethan monastikin etsivät nimenomaan " autoilevaa miestä" MIKSI? - tavis
bussit kukee kirjoitti:
Miksi miehellä on oltava auto?
Naisethan monastikin etsivät nimenomaan " autoilevaa miestä" MIKSI?Koska julkisia ei tällä seudulla oikein ole.
- realismus
Ei tekemisissä sukulaisten kanssa on etu, ei haitta....
- Totta puhut
realismus kirjoitti:
Ei tekemisissä sukulaisten kanssa on etu, ei haitta....
Nimenomaan ISO ETU!
Äitinsä luona viihtyvällä miehellä ei tee mitään! Totta puhut kirjoitti:
Nimenomaan ISO ETU!
Äitinsä luona viihtyvällä miehellä ei tee mitään!Entä jos äidin kanssa on oltava tekemisissä siksi, koska äiti on vanha ja tarvitsee apua.
Mutta sitten taas tätien, serkkujen, yms. kanssa ei ole tekemisissä.
Näin on minulla asiat. Minun sukuni on äiti ja omat sisarukset, muiden kanssa en tekemisissä ole.
- ...
Sinähän olet kuin wlfwd. Oikeasti toivoo, että joku päivä joku muija ottaa ja kiinnostuu niin kovasti sellaiseen kaveriin, että ei luovuta vaikka ei näytä saavan vastakaikua, mikä johtuu vain siitä että tuo ei uskalla.
T.EI ihan yhtä toivottoman ujo kaveri - nainen.
Ootko sä minkä näköinen?
- ap
Ymmärtääkseni ihan kivannäköinen. Muutama tuntematon tyttö on alkanut joskus jututtaa, mutta niissä tilanteissa en osaa kuin vapista suu kuivana, joten se ei oikein johda mihinkään. Pitäisi kai yrittää aloittaa juttelu itse, niin saattaisi saada jonkinlaista varmuutta.
- Kaikki ei halua
Tätä en just tajua... Miks ihmisestä pitää tehdä mielikuvat sen statuksen perusteella. Ok samakai tuo onko seurustellut tai ei, onko seksi kokemuksia paljon vai ei ollenkaan, eikai sen kropan tarvitse olla samanlainen kuin moottoripyörä jengiläisillä.. Itse en ainakaan sellaisesta edes pidä.
Tupakoimattomuus ei tuskin ole pahasta, tai raittius. Itseäni ainakin inhottaa miehiä jotka ryypiskelee joka vkl ja tupakalla juostaan koko ajan( Itse lopettamasa tupakointia ja ryypiskelykin on satunnaista, muttei pakollista, lähinnä ilmennyt nyt sinkku aikana)
Sit ne rentut vetää niitä naisia puoleensa kuin veri itikoita jussina... Ihmettelen, joo. Mut toisaalta ei minulta ennenkään oo kysytty.
Silti en kaipaa mitään renttua viereeni, en enää.. Sellainen rehellinen, uskollinen, katseen kestävä ois just hyvä, mut ei niitä näy ei..- Kaikki ei halua
Ja se etten itse ole hyvä kertomaan tunteistani vaikka muuten puhunkin paljon :) Eihän se sen jälkeen vaikeaa ole kun tietää mitä toinen ajattelee, mut ennen sitä on :) Eli on niitä meissä naisissakin, vaikken tuohon atn kastiin itseäni luokittelekaan. (tosin jotkut palstalaiset luokittelee juuri em lauseen takia)
- valikoiva valikoima
TÄÄLLÄ on paljon sellaisia miehiä profiileineen joilla lapset asuvat jostain syystä enemmän äidin kuin isän luona. Siinä on IIISSOOO miinus niille miehille koska tulee mietittyä syytä moiseen.
Arvostan miestä joka pitää erolapsia yhtä paljon tai ainakin miltei yhtä paljon lapsia omassa kodissaan kuin äiti.
On seurustelukumppani tärkeä mutta lapsien on sovittava siihen kuvaan!
Mikään raha tms. ei korvaa seuraa. Koskaan. - Kaikki ei halua
valikoiva valikoima kirjoitti:
TÄÄLLÄ on paljon sellaisia miehiä profiileineen joilla lapset asuvat jostain syystä enemmän äidin kuin isän luona. Siinä on IIISSOOO miinus niille miehille koska tulee mietittyä syytä moiseen.
Arvostan miestä joka pitää erolapsia yhtä paljon tai ainakin miltei yhtä paljon lapsia omassa kodissaan kuin äiti.
On seurustelukumppani tärkeä mutta lapsien on sovittava siihen kuvaan!
Mikään raha tms. ei korvaa seuraa. Koskaan.Totta, mut toisaalta tiedän ihmisiä jotka valitettavasti eivät voi siihen kauheasti vaikuttaa, siis siihen kuinka paljon lapset on tai ei. Mut plussaa todellakin jos näin olisi. JA raha ei tuo onnea, eikä rakkautta voi ostaa
"alkoholin juomattomuutta, tupakoimattomuutta, lihaa syömättömyyttä, ajattelukykyä, liikunnallisuutta"
Kun lisätään aloituksen listaan nämäkin, niin saadaan aika osuva kuva ihastuksestani. Hän on tosin 26 ja hänen huono tutustumiskykynsä liittyy erääseen fobiaan.
Olen ilmeisesti siis ihan vitun suvaitsevainen....Lihan syömättömyys, ajattelukyky, liikunnallisuus nyt tosin ovat pelkkää plussaa. Pieni ujous myös mutta jos se on rampauttavaa ujoutta, johon liittyy myös äärimmäisen huono itsetunto, niin se hankaloittaa asioita huomattavasti.- niin ja lisäksi
No eipä vastaavia naisia kovin usein näy. Pitäisi saada jotenkin laajennettua kaverien ja tuttavien määrää niin ehkä sitten sitä kautta tai jotain.
- Todellisuudesta
Sen voin sanoa että jos vertaan omia asioita
1) Vähäisiä kaverisuhteita
2) Naisten kanssa "ujo" koska on saanut päihinsä niin pahasti
3) Ei vakavia suhteita takana (olen 30-vuotias)
4) En osaa iskeä naisia
Niin voinpa kertoa että sinulla voi olla todella vaikeaa.
Tai saat luopua kaikista omista kriteereistä.
Minulle on ehdoteltu ylipainoisia, yh-äitejä yms.
Mutta miksi ihmeessä?
Parempi yksin kuin suhteessa ihmisen kanssa jota ei halua.- ap
Yritetään pitää pää pystyssä, veliseni.
- Todellisuudesta
ap kirjoitti:
Yritetään pitää pää pystyssä, veliseni.
Toki pidetään, sehän on selvää. ;)
Yritin vain sanoa että se on totta että nuo ovat monille naisille negatiivisia asioita.
- jurotkin miellyttävä
Heh! Jokainen osaa iskeä jos on kerrankin onnistunut. On yksilökohtaista kehen kolahtaa mitäkin.
Jokaisen henkilön kanssa toimittava omalla tavalla. Jos joskus on tullut päihin ei ehkä jonkun toisen kanssa tule. On vain oltava tarkkana kenen kanssa liehittelee.- Todellisuudesta
En tiedä kommentoitko minun tekstiäni mutta en ole varsinaisesti "juro". Toisinaan naisten kanssa ja hyvästä syystä.
"On yksilökohtaista kehen kolahtaa mitäkin."
Tämä on suhteellista. Aika hyvin pystyy tekemään yleistyksiä naisistakin valitettavasti mitkä ovat miehissä huonoja piirtietä naisten mielestä tai oikeammin että nainen ei syty miehestä.
Päihin tulemisella en tarkoittanut pakkeja vaan sitä että nainen leikittelee sinun kanssasi tai kohtelee sinua huonosti.
"On vain oltava tarkkana kenen kanssa liehittelee. "
Nykyaikana lähes mahdotonta.
Nuorempana kohtasin naisia tuttavapiirien ja opiskelujen yms. kautta, mutta nykyään olisi pakko iskeä jos tahtoisi saada naisen vapailta markkinoilta koska vapaita naisia ei vain kohtaa missään jotka olisivat sopivia.
Ja jos sinua on kohdeltu huonosti myös niiden "kilttien" naisten tahtolta niin tajuat että mm. naiset tekevät miehille mitä heitä huvittaa sen vuoksi koska heillä riittää aina kysyntää eivätkä he oikeasti todennäköisesti osaa rakastaa ketään paitsi itseään.
Joillakin käy säkä kun he kohtaavat jonkun yksilön joka ymmärtää heitä ja hyväksyy heidät, mutta muut joutuvat kilpailemaan raaoilla avoimilla markkinoilla naisten suosiosta.
Ap:n listaamat asiat ovat valitettavan negatiivisia siinä mielessä kuten minunkin nuo "ominaisuudet" vaikka ovatkin lievempiä.
Käytännössä mies voi olla muuten ihan ok, mutta naisille pelkkää turhaa kuraa.
Tai sitten saa laskea rimaa siten että voi unohtaa omat odotukset naiselle ja kuka tahansa pääsee sen riman yli.
Se vain on niin. - Laatua laadukkaille
Todellisuudesta kirjoitti:
En tiedä kommentoitko minun tekstiäni mutta en ole varsinaisesti "juro". Toisinaan naisten kanssa ja hyvästä syystä.
"On yksilökohtaista kehen kolahtaa mitäkin."
Tämä on suhteellista. Aika hyvin pystyy tekemään yleistyksiä naisistakin valitettavasti mitkä ovat miehissä huonoja piirtietä naisten mielestä tai oikeammin että nainen ei syty miehestä.
Päihin tulemisella en tarkoittanut pakkeja vaan sitä että nainen leikittelee sinun kanssasi tai kohtelee sinua huonosti.
"On vain oltava tarkkana kenen kanssa liehittelee. "
Nykyaikana lähes mahdotonta.
Nuorempana kohtasin naisia tuttavapiirien ja opiskelujen yms. kautta, mutta nykyään olisi pakko iskeä jos tahtoisi saada naisen vapailta markkinoilta koska vapaita naisia ei vain kohtaa missään jotka olisivat sopivia.
Ja jos sinua on kohdeltu huonosti myös niiden "kilttien" naisten tahtolta niin tajuat että mm. naiset tekevät miehille mitä heitä huvittaa sen vuoksi koska heillä riittää aina kysyntää eivätkä he oikeasti todennäköisesti osaa rakastaa ketään paitsi itseään.
Joillakin käy säkä kun he kohtaavat jonkun yksilön joka ymmärtää heitä ja hyväksyy heidät, mutta muut joutuvat kilpailemaan raaoilla avoimilla markkinoilla naisten suosiosta.
Ap:n listaamat asiat ovat valitettavan negatiivisia siinä mielessä kuten minunkin nuo "ominaisuudet" vaikka ovatkin lievempiä.
Käytännössä mies voi olla muuten ihan ok, mutta naisille pelkkää turhaa kuraa.
Tai sitten saa laskea rimaa siten että voi unohtaa omat odotukset naiselle ja kuka tahansa pääsee sen riman yli.
Se vain on niin.Miksi naisten pitäisi suvaita jotain sosiaalisesti vammaisen tasolla olevaa miestä jne. ja laskea omaa rimaansa ja kelpuuttaa huonompaa kuin itse ansaitsee ja tahtoo, kun te ette itsekään ole valmiita laskemaan rimaanne ja hyväksymään esim. ylipainoista tai yksinhuoltajaa?
Käytännössä nainen voi olla muuten ihan ok, mutta miehille pelkkää turhaa kuraa. Tai sitten saa laskea rimaa siten, että voi unohtaa omat odotukset miehelle ja kuka tahansa pääsee riman yli.
Te sytytätte naista yhtä vähän ja kaltaisenne mies olisi kohtuuton kompromissi normaalille naiselle. On aivan turha odottaa myönnytyksiä naisilta, kun ette niitä ole valmiita tekemään itsekään. - Muistin virkistys
Laatua laadukkaille kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi suvaita jotain sosiaalisesti vammaisen tasolla olevaa miestä jne. ja laskea omaa rimaansa ja kelpuuttaa huonompaa kuin itse ansaitsee ja tahtoo, kun te ette itsekään ole valmiita laskemaan rimaanne ja hyväksymään esim. ylipainoista tai yksinhuoltajaa?
Käytännössä nainen voi olla muuten ihan ok, mutta miehille pelkkää turhaa kuraa. Tai sitten saa laskea rimaa siten, että voi unohtaa omat odotukset miehelle ja kuka tahansa pääsee riman yli.
Te sytytätte naista yhtä vähän ja kaltaisenne mies olisi kohtuuton kompromissi normaalille naiselle. On aivan turha odottaa myönnytyksiä naisilta, kun ette niitä ole valmiita tekemään itsekään.Mutta kun ei rumalla naisella tee mitään.
- ap
Laatua laadukkaille kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi suvaita jotain sosiaalisesti vammaisen tasolla olevaa miestä jne. ja laskea omaa rimaansa ja kelpuuttaa huonompaa kuin itse ansaitsee ja tahtoo, kun te ette itsekään ole valmiita laskemaan rimaanne ja hyväksymään esim. ylipainoista tai yksinhuoltajaa?
Te sytytätte naista yhtä vähän ja kaltaisenne mies olisi kohtuuton kompromissi normaalille naiselle. On aivan turha odottaa myönnytyksiä naisilta, kun ette niitä ole valmiita tekemään itsekään.Minulle kelpaisi hyvin samanlainen nainen kuin itse olen. En ole etsimässä mitään laatunaista, mutta miksi minun pitäisi alkaa seurustella esimerkiksi mielenterveydeltään heikon yksinhuoltajan kanssa? En usko, että meillä olisi paljonkaan yhteistä. Se ongelma tässä vain on, että ujojen ja sosiaalisilta taidoiltaan heikkojen ihmisten on vaikea tavata toisiaan. Voisin kyllä yrittää rohkaistua ja vaikka alkaa käydä kirjastossa, siellä voisi samantyyppisiä ollakin. Luen kyllä melkein kaiken kindlestä, mutta kai sitä jotain voisi kirjastostakin hakea...
Toisaalta koen, että nämä kirjastohiiret voisivat olla keskimäärin laadukkaampia (ihmismäisiä ja empaattisia) kuin jotkut muita ylenkatsovat tyypit, kuten esimerkiksi vääränlaista laatua (statusta, rahaa ja tyylikkyyttä) vaativat yhteiskunnan ja median määrittämiä laatustandardeja seuraavat henkilöt.
- nja4wrhrw
Mahdoton yhtälö. Viehättäviin ja hyviin ominaisuuksiin ihmiset kiinnittävät huomionsa ja ihastuvat. Ellei pysty tuomaan itsestään mitään hyvää esille ja ei edes itse arvosta itseään, selittäkää kuinka ihmeessä joku muu voisi? Pitää olla sitä itsetuntoa ja kääntää omat omituisuutensa positiivisiksi ja mielenkiintoisiksi asioiksi.
Naisilla siinä mielessä on erilainen tilanne, että kohtuullisen näköinen saa silti aloitteita ja miehet ovat sinnikkäämpiä. Jos ulkonäkö ei ole keskimäärin kenenkään mieleen, niin nainenkin syrjäytyy ainakin ps-markkinoilta ja sänkyynkiin saa vain epätoivoisia luusereita.
Valitettavasti nämä toiveet kuulostavat enemmän verrannollisilta uskonnollisiin ihmeisiin verrattavilta kuin jotain mikä voisi tapahtua todennäköisesti elämässä. Periaatteessa kuka vaan ihminen johon tutustut voi olla tuollainen. Suvaita noita asioita. Ongelma vaan on, että jos ei helposti tutustu kehenkään. Tai uskalla tutustua, niin jää silloin kaikki potentiaalisetkin vieraiksi. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a687772Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,904643Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1103855Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut703315Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742986Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1302684SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het362137Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621957Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2591902Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä561878