otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
~ Siinähän Se ~
~~ ♥♥ Sinä katsoit minä katsoin katseesi kysyi minä vastasin halaus ja aika on pysähtynyt ~~ ♥♥ http://www.youtube4338Shakkipatti
*** Ensin tulee elämän pelko se ajaa takaa ja ahdistaa kuin taivaanrannasta nouseva myrsky ajaa ihmisen pieneen nurkka1338JUMALAN 10/2 KÄSKYÄ !
JOHDANTO: Matt 22:34 "Mutta kun fariseukset kuulivat, että hän oli tukkinut saddukeuksilta suun, kokoontuivat he yhtee8336DAAVID EI OLE NOUSSUT YLÖS TAIVAASEEN !
Johdanto: Ap 2:34 Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu23334Kummastus.
~~~ . Outo lintu runoilijan kehto . Ystävän selkä ei ole ystävän hymyile ja niele itsesi . Kahden hiekkalaatikon välissä0332~ Eeli Eeli Lama sabaktani ~
~~ ♥ " Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit " ~ Näin huusi kärsivä Kristus ristiltä viitaten ehken psalmiin 22 ..1332* EI VAIHTOMIEHIÄ *
§§§§§§§§§§§§§§§§§§♥§§§§§§§§§§§§§§§§§§ EI VAIHTOMIEHIÄ Kummaa peliä - ei vaihtomiehiä Elämän valtatiet - siintää ede8331Herran sotilas
*** Sinä olet syystuulessa hioutunut tyrskyissä sileäksi siloutunut rakkauden rantakallioksi talven laduiksi lakeuksill2330,., ¤ Saanko luvan ¤ ,.,
♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥ ¤ SAANKO LUVAN ¤ Mä vien sut Mä keinutan sua Avaa mulle maailmas Pyöritä mua Mennään ete8329Captain Hook ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Outo otus suloinen sähisee ja raapii kehrää ja puskee Sanat solmii liittää ottaa sieltä laitta3328Harhainen Ellen G White on epäraamatullinen !
Ellen G White näki näyn josta kertoo kirjassaan "Hengellisiä kokemuksia" (1851) näin: Esim. Sivu 38 Ellenin näkyä... .53327Mihin sijoitan " KAKSOISPISTEEN " ! Luuk 23:43
JOHDANTO: - Ryövärin viimeinen päivä: ( Luuk 23:42,43) "Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi.106327Jeesus on "ego eimi"
NÄISSÄ JAKEISSA JUURI JEESUS OSOITTAA RAAMATUSSA JUMALLISEN ALKUPERÄNSÄ ! Joh 8:57 Niin juutalaiset sanoivat hänelle: "104324~ Luotathan ~
~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~ Riisu rakkaani jo menneet roudat, kylmät jään peittämät pitkospuusi Etkö kuule ~ Tuulessa takana9323# Sudenkorento #
######################### ~~ SUDENKORENTO ~~ Sudenkorennon lento Ihmeellinen aina Lammella lapsuuden Tulitikkuleikeis2322# Rakkauden avaimet #
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... RAKKAUDEN AVAIMET ... Olen täällä taas Rantavesi myrskyn jälkeen Samea liejun sekoit6321ME TARZAN YOU JANE
. Aromanttinen romantikko aseksuaalinen androkyynikko ollako vai ei olla . Entinen minä, deadname merkintä asiakirjoissa1321...Asurim...
~~~ Ihminen, itsensä orja sidottu, vangittu tekee vaikka ei tahtoisikaan vasen käsi, miettii sitä mutta ei ymmärrä Tah1320~ Rikotut ~
~ ♥ ~ Nuoruus toi onnen valuen vuosiin katkeriin Nyt näet vain kaipuun itkee tulevaisuus sylissäsi sinun kasvosi on me8320Ei "LAIN TEOISTA" vaan RAKKAUDESTA !
Ef 2:8 "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-2:9 ette tekojen kautta9319