otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
840
Kommenttia
198
Mihin sijoitan " KAKSOISPISTEEN " ! Luuk 23:43
JOHDANTO: - Ryövärin viimeinen päivä: ( Luuk 23:42,43) "Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi.106300JEESUS ON KAIKEN ALKUPER
" Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka, joku nousisi kuolleista." ( Luuk 16:319299# Kesäpörriäinen #
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ KESÄPÖRRIÄINEN ~ Kesä työntää tuloansa ovet paukkuen kolisee talviset routakämpät Ih1299~ Luotathan ~
~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~ Riisu rakkaani jo menneet roudat, kylmät jään peittämät pitkospuusi Etkö kuule ~ Tuulessa takana9299~ Uusi kevät ~
~~ ♥ Oi jos vois rakastaa silloinkin kun muistot raastaa vuosien pettymykset, kalvavat muistikuvat opittu rakkaus ja ta4299Kaikki on valmistettu
*** Missä on sinun aarteesi siellä on sinun sydämesi elämän vauraus sielun rikkaus aarrekammiosi Sinussa ja sisälli1298Messias Psalmeissa !
- Kristusta halveksittiin Ps 22:7,8 / Ps 69:19-22 - Hänet hylättiin Ps 118:22 - Häntä pilkattiin Ps 22:7-8 / 89:51,52 -33297" PYHÄKÖN PUHDISTUSTA "
Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esit34296~ Laivaköysi kolmisäikeinen ~
~~~ ♥ Voimavaraksi kahdelle ystävä iänikuinen Iloksi ehtyvään suloksi salaisuuteen Ole vain oma itsesi voit olla varm4295Jeesus on "ego eimi"
NÄISSÄ JAKEISSA JUURI JEESUS OSOITTAA RAAMATUSSA JUMALLISEN ALKUPERÄNSÄ ! Joh 8:57 Niin juutalaiset sanoivat hänelle: "104295# Paperitähdet #
♥♥ ¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤ ♥♥ # PAPERITÄHDET # Oi sinä Auervaara Sinä Valentino Kuinka sinä voit Kuinka sinä kykenet Minä ole0293# Etsintäkuulutettu #
############################ ... ETSINTÄKUULUTETTU ... Voi että sinä Vallaton viiriäinen Versoava maa Itävä viherpi4292Kummastus.
~~~ . Outo lintu runoilijan kehto . Ystävän selkä ei ole ystävän hymyile ja niele itsesi . Kahden hiekkalaatikon välissä0292NIIN TUHANNESTI ....>
♥ ************** ♥ ...> NIIN TUHANNESTI ...> Niin tuhannesti Niin tuhannesti Tästä on kerrottu Tästä on laulettu M4291~ Kaulakoru ~
~~~~~~~~♥♥~~~~~~~~ Riipuksesi kaulan se olla tahtoisin arvossasi liki sydämen Mukana matkallas - laulussas maailman va3289~ Muistatko ~
~ ♥♥ ~ Muistatko kun tanssittiin, muistathan sinä Muistathan kuinka nojasitkaan minua vasten silloin, ja kuinka me hen10289Vanheneminen
*** Ikääntyminen on pujottelurataa vaivoja kipujen keskellä yritys väistellä keppejä osumatta jokaiseen *** https:/1289Pieni runo...
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ PIENI RUNO Ennenkuin minut nöyryytettiin, eksyin. Sinä Uskollinen, nöyr3288Olla uskonnollinen vai olla uskossa ?
Autoritaarisissa uskonnoissa synti merkitsee ensisijaisesti tottelemattomuutta ja toissijaisesti eettisten sääntöjen rik11287Ei "LAIN TEOISTA" vaan RAKKAUDESTA !
Ef 2:8 "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-2:9 ette tekojen kautta9286