Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

843

Kommenttia

198

1. PERHOSVAIKUTUS

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% PERHOSVAIKUTUS Menin autolla - näin vain tien. Vastaani tuli toisia autoja. Auto meni ri
    Runot
    4
    306
  2. ~ Maailman luominen ~

~~ ♥ Ei munahat ne lepämähän joua siemenehet veen sekaha sadevesjuoksuks pelloho pientarehille munasen tiehä se o ylhä
    Rakkausrunot
    2
    306
  3. Mihin sijoitan " KAKSOISPISTEEN " ! Luuk 23:43

JOHDANTO: - Ryövärin viimeinen päivä: ( Luuk 23:42,43) "Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi.
    Adventismi
    106
    306
  4. Kummastus.

~~~ . Outo lintu runoilijan kehto . Ystävän selkä ei ole ystävän hymyile ja niele itsesi . Kahden hiekkalaatikon välissä
    Runot
    0
    306
  5. " PYHÄKÖN PUHDISTUSTA "

Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esit
    Adventismi
    34
    304
  6. ~ Luotathan ~

~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~ Riisu rakkaani jo menneet roudat, kylmät jään peittämät pitkospuusi Etkö kuule ~ Tuulessa takana
    Rakkausrunot
    9
    303
  7. DAAVID EI OLE NOUSSUT YLÖS TAIVAASEEN !

Johdanto: Ap 2:34 Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu
    Adventismi
    23
    303
  8. Jeesus on "ego eimi"

NÄISSÄ JAKEISSA JUURI JEESUS OSOITTAA RAAMATUSSA JUMALLISEN ALKUPERÄNSÄ ! Joh 8:57 Niin juutalaiset sanoivat hänelle: "
    Jehovan todistajat
    104
    303
  9. Vanheneminen

*** Ikääntyminen on pujottelurataa vaivoja kipujen keskellä yritys väistellä keppejä osumatta jokaiseen *** https:/
    Runot
    1
    303
  10. Kaikki tiet

*** Minne minä muka menisin kaikki tiet vievät kuitenkin sinun luoksesi harhapolkuja ovat muut kaikki tyyni turhaa tu
    Rakkausrunot
    1
    302
  11. Kaikki on valmistettu

*** Missä on sinun aarteesi siellä on sinun sydämesi elämän vauraus sielun rikkaus aarrekammiosi Sinussa ja sisälli
    Runot
    1
    302
  12. # Kesäpörriäinen #

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ KESÄPÖRRIÄINEN ~ Kesä työntää tuloansa ovet paukkuen kolisee talviset routakämpät Ih
    Runot
    1
    302
  13. ~ Uusi kevät ~

~~ ♥ Oi jos vois rakastaa silloinkin kun muistot raastaa vuosien pettymykset, kalvavat muistikuvat opittu rakkaus ja ta
    Kirjallisuus
    4
    302
  14. Ihmisen ruumis maatuu ja katoaa !

Room 8:22 Me tiedämme, että koko luomakunta yhä huokaa ja vaikeroi synnytystuskissa. 8:23 Eikä vain luomakunta, vaan my
    Adventismi
    65
    301
  15. ...Asurim...

~~~ Ihminen, itsensä orja sidottu, vangittu tekee vaikka ei tahtoisikaan vasen käsi, miettii sitä mutta ei ymmärrä Tah
    Runot
    1
    301
  16. ~ Laivaköysi kolmisäikeinen ~

~~~ ♥ Voimavaraksi kahdelle ystävä iänikuinen Iloksi ehtyvään suloksi salaisuuteen Ole vain oma itsesi voit olla varm
    Rakkausrunot
    4
    300
  17. Shakkipatti

*** Ensin tulee elämän pelko se ajaa takaa ja ahdistaa kuin taivaanrannasta nouseva myrsky ajaa ihmisen pieneen nurkka
    Runot
    1
    298
  18. Polkuja ristin rastin

~~~ Sinä teit jäljen lähtemättömän olit kulkenut tästä ennenkin polkusi varrella eläimet tanssivat tanssivat elämääns
    Rakkausrunot
    0
    296
  19. ~ Muistatko ~

~ ♥♥ ~ Muistatko kun tanssittiin, muistathan sinä Muistathan kuinka nojasitkaan minua vasten silloin, ja kuinka me hen
    Rakkausrunot
    10
    296
  20. # Paperitähdet #

♥♥ ¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤ ♥♥ # PAPERITÄHDET # Oi sinä Auervaara Sinä Valentino Kuinka sinä voit Kuinka sinä kykenet Minä ole
    Rakkausrunot
    0
    295