Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ~ Selvää seksiä ~

~ ♥♥ ~ Huuruinen yö vaihtuu päiväksi kääntynyt on lasi avarampaan ~ Rakkaani, sinun raikas tuoksusi Älä sano mitään
    Rakkausrunot
    9
    467
  2. # Mikset sä vastaa #

####################### # MIKSET SÄ VASTAA # Mähän sanoin jo - Mä oon mikä oon Sun seinät - kaatuu - Huutaa tuskaa
    Rakkausrunot
    4
    464
  3. @

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
    Rakkausrunot
    4
    462
  4. ...Perus ta...

### . Mitä sydän on täynnä sitä suu puhuu Sydämen siirtoko mahdollista Kyllä kai tai sitten ei Hedelmistään puu tunneta
    Runot
    0
    462
  5. Adventistien 10 Käskyn laki ?

10 käskyn laki on ensisijaisesti luotu SUOJEMAAN ihmistä ! ei siis siksi että sillä tuomittaisiin toisia ihmisiä ! . E
    Adventismi
    228
    462
  6. ~ Yön usvan takana ~

~ ♥♥ ~ Aamulla varhain me kietoutuneena yhteen kuin liljat aamunkajossa Se hetki on parhain hiljaisuus äänetön vailla
    Rakkausrunot
    11
    458
  7. ~ Ystävyys ~

D~~~~~>♥♥♥♥
    Rakkausrunot
    8
    456
  8. Kuuluuko Nikodeemus pelastettuihin ?

Kuuluuko Nikodeemus pelastettuihin ? Ja todistaako Nikodeemus Johanneksen evankeliumin autenttisuudesta ? Johanneksen e
    Adventismi
    12
    456
  9. # Jos Rakkaus #

♥###♥####♥####♥###♥ ... JOS RAKKAUS ... Jos elämän sain Elämän - Että jos Lahjaksi elämän Sitten kun - Jos elämän -
    Rakkausrunot
    7
    455
  10. ~ Etkö huomaa ~

~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Elämää, virtaa häilyvää, joukot ihmisten taakse jää, unohtuu, unhoon jää ... Rakastinko ? Ehkä raka
    Rakkausrunot
    7
    455
  11. Totuuden Henki kuka Hän on ?

Näillä sivuilla on nyt eri avauksessa (http://keskustelu.suomi24.fi/t/14360849/mika-irtautuu-ihmisen-persoonasta- ) kova
    Uskonnot ja uskomukset
    36
    454
  12. ~ Myrskyssä ~

~~~ ♥ Sinun lantiosi huumaavaa tuoksua kaaresi, sinun kasteesi ~ Olet kuin mesi kielelläni huuleni halajaa koskettaa s
    Rakkausrunot
    13
    450
  13. Kikkaillen /o\

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ~ KIKKAILLEN ~ Mä kikkailen sua luritan längistä korvan takaa kuulematta Lantiolla keinautan häm
    Rakkausrunot
    2
    449
  14. #.. Minä olen Mies.. #

oOOOo Minä olen Mies, Vuh Vuh ! Annan tassua pyydettäessä istun kun käsketään Minä olen Mies Olen paikalla kun tarvi
    Rakkausrunot
    13
    448
  15. ~ Se elää ~

~~ ♥♥ Yö usvainen henkii puiden kellastuneille lehdille se henkii sinua, se henkii minua Silmin suljetuin aistein niin
    Rakkausrunot
    6
    448
  16. ~ Kätketty ~

~~ ♥ Mainoksissa lukee Etsitkö Rakkautta... Ihminen etsii ihmiset kaipaa Rakkautta Se on ollut ja se on Se on ihmise
    Rakkausrunot
    18
    444
  17. ~ Kotiin ~

~~ ♥ Ihminen omassa viisaudessaan se on ihminen omassa viisaudessaan Sotamiehen onni on Hän saa katsella vihollistaan
    Rakkausrunot
    3
    442
  18. Minuuden kasvutarina

. Näköalana näköalattomuus Seisoo peilin edessä ja tuumaa Kuka helvetti toi on ! ######
    Runot
    0
    438
  19. ~ Yöperho ~

*******♥♥******* Kun yö sulkee silmänsä usvaisten niittyjen taa ja hiljaisuuteen vaipuu päivän leikit askareet ajan a
    Rakkausrunot
    26
    436
  20. ~ Rakkaus ~

~~ ♥ Jumala on täydellinen ihminen on epätäydellinen itsekäs ja omahyväinen Jumala on Rakkaus ihminen on vain sen heij
    Rakkausrunot
    19
    436