Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. # Vaiheessa #

####### ♥ 100 ♥ ####### ... VAIHEESSA ... Ajattelin - Eiku Kohtaus kulissien takana Ramppikuume Varietee Värähdys sis
    Rakkausrunot
    5
    390
  2. ~ Vulture ~

~~ ♥ Se tulee lähelle kiertää ja kaartaa tavoittaa sydäntä mutta jääkin lopulta, sisän päälle ~~ ♥ http://www.youtube
    Rakkausrunot
    23
    388
  3. # Oikkuja #

♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ # OIKKUJA # Oikkuna kulkee elämä Oikkuja siellä Oikkuja täällä Kerran jos sais Nähdä ihmise
    Rakkausrunot
    7
    387
  4. Hebrealaiskirje !

Adventistin on varmaan vaikea lukea RAAMATUN Hebrealaiskirjettä tarkasti aistit Totuudelle avoinna, koska se nimittäin r
    Adventismi
    131
    385
  5. ~ Niittyjen Lilja ~

~~ ♥ Tie kulkee yli kukkuloiden läpi liljojen niityn hiljaisiin laaksoihin kivikkojen kätköihin lohkareitten lomaan Se
    Rakkausrunot
    12
    383
  6. ^ TIETÄÄ SYDÄN ^

♥**********♥**********♥ ♥ TIETÄÄ SYDÄN ♥ Kun kosket Joskus kun kosket Hetkeen se mahtuu - Päivään se kestää ♥ Ku
    Rakkausrunot
    10
    382
  7. ~ Kuka ~

~~ ♥ Kuka voi rikotun ehjätä vajaan täyttää murskautuneet kerätä yhteen sulattaa voimallaan valaa vaasiksi vapauden Ku
    Kirjallisuus
    5
    382
  8. ~ Kolmisäikeinen ~

~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Rakkaani, sinä vajaata täytät Ihanuutesi, sinä teet minusta ylitsevuotavaisen lämmität minun lempen
    Rakkausrunot
    8
    376
  9. ...Ikigai...

. Älä kadota minua ikigai . Älä sano turhuuksien turhuus kaikki on turhuutta . Ei ole vahinkoa koska sinä vielä olet sin
    Runot
    1
    373
  10. Paavi ei ole ilmestyskirjan "Peto" !

Oletteko te adventistit koskaan ajatellut sitä että Antikristuksen eli vastakristuksen yksi tunnistamisen pääperiaatteis
    Adventismi
    147
    373
  11. ~ Yön usvan takana ~

~ ♥♥ ~ Aamulla varhain me kietoutuneena yhteen kuin liljat aamunkajossa Se hetki on parhain hiljaisuus äänetön vailla
    Rakkausrunot
    11
    372
  12. ~ Sydänpuolet ~

~ ♥♥ ~ Jos haluat minua tänään etkä jaksa odottaa huomiseen Saat vain minut et sydäntäni Jos kuljet kanssani läpi pim
    Rakkausrunot
    8
    370
  13. ~ Ne sanat ~

~~~ ♥ Ennen kuin aurinko on palannut retkiltään noussut esiin varjoista maan Ennen kuin linnut ovat heränneet ja usva
    Rakkausrunot
    11
    368
  14. Jeesus ei voi olla Ylienkeli Mikael

Todiste 1 / Ellen G Whiten näky johon koko Adventistien harha Ylienkeli Mikael = Jeesus perustuu ! Ellen G White/ Kirj
    Adventismi
    71
    368
  15. # Pasha #

♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... PASHA ... Pasha - Mennä ohi Ja luutakaan Ei rikottaman Ei koskettaman Ei silittämän Me
    Rakkausrunot
    4
    367
  16. ~ Muukalainen ~

-----> Nämä vuoret ja nämä vuoripurot karut katajaiset kukkulat Nämä kalseat huuruiset yöt ne yhdessä ne nitoo yht
    Rakkausrunot
    21
    367
  17. ~ Skorpionin pisto ~

~~ ♥ Se kierii lierii liehakoi ilakoi se vierii se tarttuu kiinni takertuu Pyristän en pysty olen kiinni takertunut E
    Rakkausrunot
    12
    367
  18. ~ Saanko luvan ~

~~ ♥♥ Rakkaus on kuin tanssia sillä ei ole alkua ei loppua ja koskaan et voi tanssia väärin ~ ~~ ♥♥ Leonard Cohen
    Rakkausrunot
    6
    360
  19. Adventistien 10 Käskyn laki ?

10 käskyn laki on ensisijaisesti luotu SUOJEMAAN ihmistä ! ei siis siksi että sillä tuomittaisiin toisia ihmisiä ! . E
    Adventismi
    228
    359
  20. # Sirpaleet #

#######~#######~####### ~~ SIRPALEET ~~ Sirpaleet särkyneet Minä ne tein Ihan itse Ei syyttää ketään voi Itse itseni
    Runot
    2
    357