otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
~ Selvää seksiä ~
~ ♥♥ ~ Huuruinen yö vaihtuu päiväksi kääntynyt on lasi avarampaan ~ Rakkaani, sinun raikas tuoksusi Älä sano mitään9467# Mikset sä vastaa #
####################### # MIKSET SÄ VASTAA # Mähän sanoin jo - Mä oon mikä oon Sun seinät - kaatuu - Huutaa tuskaa4464- 4462
...Perus ta...
### . Mitä sydän on täynnä sitä suu puhuu Sydämen siirtoko mahdollista Kyllä kai tai sitten ei Hedelmistään puu tunneta0462Adventistien 10 Käskyn laki ?
10 käskyn laki on ensisijaisesti luotu SUOJEMAAN ihmistä ! ei siis siksi että sillä tuomittaisiin toisia ihmisiä ! . E228462~ Yön usvan takana ~
~ ♥♥ ~ Aamulla varhain me kietoutuneena yhteen kuin liljat aamunkajossa Se hetki on parhain hiljaisuus äänetön vailla11458- 8456
Kuuluuko Nikodeemus pelastettuihin ?
Kuuluuko Nikodeemus pelastettuihin ? Ja todistaako Nikodeemus Johanneksen evankeliumin autenttisuudesta ? Johanneksen e12456# Jos Rakkaus #
♥###♥####♥####♥###♥ ... JOS RAKKAUS ... Jos elämän sain Elämän - Että jos Lahjaksi elämän Sitten kun - Jos elämän -7455~ Etkö huomaa ~
~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Elämää, virtaa häilyvää, joukot ihmisten taakse jää, unohtuu, unhoon jää ... Rakastinko ? Ehkä raka7455Totuuden Henki kuka Hän on ?
Näillä sivuilla on nyt eri avauksessa (http://keskustelu.suomi24.fi/t/14360849/mika-irtautuu-ihmisen-persoonasta- ) kova36454~ Myrskyssä ~
~~~ ♥ Sinun lantiosi huumaavaa tuoksua kaaresi, sinun kasteesi ~ Olet kuin mesi kielelläni huuleni halajaa koskettaa s13450Kikkaillen /o\
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ~ KIKKAILLEN ~ Mä kikkailen sua luritan längistä korvan takaa kuulematta Lantiolla keinautan häm2449#.. Minä olen Mies.. #
oOOOo Minä olen Mies, Vuh Vuh ! Annan tassua pyydettäessä istun kun käsketään Minä olen Mies Olen paikalla kun tarvi13448~ Se elää ~
~~ ♥♥ Yö usvainen henkii puiden kellastuneille lehdille se henkii sinua, se henkii minua Silmin suljetuin aistein niin6448~ Kätketty ~
~~ ♥ Mainoksissa lukee Etsitkö Rakkautta... Ihminen etsii ihmiset kaipaa Rakkautta Se on ollut ja se on Se on ihmise18444~ Kotiin ~
~~ ♥ Ihminen omassa viisaudessaan se on ihminen omassa viisaudessaan Sotamiehen onni on Hän saa katsella vihollistaan3442Minuuden kasvutarina
. Näköalana näköalattomuus Seisoo peilin edessä ja tuumaa Kuka helvetti toi on ! ######0438~ Yöperho ~
*******♥♥******* Kun yö sulkee silmänsä usvaisten niittyjen taa ja hiljaisuuteen vaipuu päivän leikit askareet ajan a26436~ Rakkaus ~
~~ ♥ Jumala on täydellinen ihminen on epätäydellinen itsekäs ja omahyväinen Jumala on Rakkaus ihminen on vain sen heij19436