Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

831

Kommenttia

198

1. Tuonela eli ns."Aabrahamin helma" !

Tuonela on henkimaailmallinen ihmisen minuuden ja tietoisuuden säilyttävä kuolleitten sielujen ns. "Välitila", "Aabraham
    Adventismi
    64
    412
  2. ~ Yöperho ~

*******♥♥******* Kun yö sulkee silmänsä usvaisten niittyjen taa ja hiljaisuuteen vaipuu päivän leikit askareet ajan a
    Rakkausrunot
    26
    410
  3. ....Kesä....

. Kaunis kesäaamu - heinäkuu en ole aivastanut, ollenkaan Minun korvissani soi - nyt loputon kaunis lintujen viserrys p
    Rakkausrunot
    1
    406
  4. ~ Tuuleen kirjoitettu ~

~~ ♥♥ ~~ Yhä yllämme pilviemme lampaat kuin tummien varjoista etsien tietään nuo puhtaan valkoiset Sormesi liukuu hen
    Kirjallisuus
    23
    404
  5. ~ Yön usvan takana ~

~ ♥♥ ~ Aamulla varhain me kietoutuneena yhteen kuin liljat aamunkajossa Se hetki on parhain hiljaisuus äänetön vailla
    Rakkausrunot
    11
    404
  6. ~ Tartuthan ~

~ ♥♥ ~ Sinä rakkaani käteeni tartuthan Sinä silmiini katsothan sillä olen tässä edelleen tässä, sinun Vaikka myrsky r
    Rakkausrunot
    15
    403
  7. ~ Piste ~

♥ ~~~ Hetki hetkeltä yhä enemmän Pala palalta yhä vähemmän Luotin rakkauteesi hetkiin yhteisiin tuleviin Niinkuin t
    Rakkausrunot
    9
    403
  8. ...Perus ta...

### . Mitä sydän on täynnä sitä suu puhuu Sydämen siirtoko mahdollista Kyllä kai tai sitten ei Hedelmistään puu tunneta
    Runot
    0
    403
  9. # Laki #

~~~ Jos, rakkaus on lakia täytettyjä toiveita pidettyjä lupauksia Tahto taivutettuna tekojen tielle, aina uhrautuen..
    Rakkausrunot
    8
    402
  10. #.. Minä olen Mies.. #

oOOOo Minä olen Mies, Vuh Vuh ! Annan tassua pyydettäessä istun kun käsketään Minä olen Mies Olen paikalla kun tarvi
    Rakkausrunot
    13
    402
  11. .Paradoksi.

~~~ Kun onnistut laita leukasi rintaasi vasten Kun epäonnistut nosta leukasi ylös Ja muista kaikella on tarkoituksens
    Runot
    1
    402
  12. ~ Rakkaus ~

~~ ♥ Jumala on täydellinen ihminen on epätäydellinen itsekäs ja omahyväinen Jumala on Rakkaus ihminen on vain sen heij
    Rakkausrunot
    19
    401
  13. # Vaiheessa #

####### ♥ 100 ♥ ####### ... VAIHEESSA ... Ajattelin - Eiku Kohtaus kulissien takana Ramppikuume Varietee Värähdys sis
    Rakkausrunot
    5
    400
  14. ~ Illusions ~

~~ ♥ Rakastunut harhaan mielikuvaan, joka ei ole totta Ihmisen totuus ei ulotu kauas Katse, kosketus, suudelma mielen
    Rakkausrunot
    6
    400
  15. Hetken perhonen ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kävelen retkeilypolulla Aurinko on jo korkealla ohittanut keskipäivän Lämmin etelätuuli
    Runot
    2
    399
  16. ~ Vulture ~

~~ ♥ Se tulee lähelle kiertää ja kaartaa tavoittaa sydäntä mutta jääkin lopulta, sisän päälle ~~ ♥ http://www.youtube
    Rakkausrunot
    23
    398
  17. Säkkipukuun

*** Pukeudun säkkipukuun ajaksi häpeäkseni mutta en minun... Vetäydyn hiljaisuuteen pimeään laaksoon että en näkisi en
    Runot
    2
    398
  18. ~ Etkö huomaa ~

~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Elämää, virtaa häilyvää, joukot ihmisten taakse jää, unohtuu, unhoon jää ... Rakastinko ? Ehkä raka
    Rakkausrunot
    7
    395
  19. # Oikkuja #

♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ # OIKKUJA # Oikkuna kulkee elämä Oikkuja siellä Oikkuja täällä Kerran jos sais Nähdä ihmise
    Rakkausrunot
    7
    394
  20. Kuuluuko Nikodeemus pelastettuihin ?

Kuuluuko Nikodeemus pelastettuihin ? Ja todistaako Nikodeemus Johanneksen evankeliumin autenttisuudesta ? Johanneksen e
    Adventismi
    12
    393