otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
831
Kommenttia
198
Tuonela eli ns."Aabrahamin helma" !
Tuonela on henkimaailmallinen ihmisen minuuden ja tietoisuuden säilyttävä kuolleitten sielujen ns. "Välitila", "Aabraham64412~ Yöperho ~
*******♥♥******* Kun yö sulkee silmänsä usvaisten niittyjen taa ja hiljaisuuteen vaipuu päivän leikit askareet ajan a26410....Kesä....
. Kaunis kesäaamu - heinäkuu en ole aivastanut, ollenkaan Minun korvissani soi - nyt loputon kaunis lintujen viserrys p1406~ Tuuleen kirjoitettu ~
~~ ♥♥ ~~ Yhä yllämme pilviemme lampaat kuin tummien varjoista etsien tietään nuo puhtaan valkoiset Sormesi liukuu hen23404~ Yön usvan takana ~
~ ♥♥ ~ Aamulla varhain me kietoutuneena yhteen kuin liljat aamunkajossa Se hetki on parhain hiljaisuus äänetön vailla11404~ Tartuthan ~
~ ♥♥ ~ Sinä rakkaani käteeni tartuthan Sinä silmiini katsothan sillä olen tässä edelleen tässä, sinun Vaikka myrsky r15403~ Piste ~
♥ ~~~ Hetki hetkeltä yhä enemmän Pala palalta yhä vähemmän Luotin rakkauteesi hetkiin yhteisiin tuleviin Niinkuin t9403...Perus ta...
### . Mitä sydän on täynnä sitä suu puhuu Sydämen siirtoko mahdollista Kyllä kai tai sitten ei Hedelmistään puu tunneta0403# Laki #
~~~ Jos, rakkaus on lakia täytettyjä toiveita pidettyjä lupauksia Tahto taivutettuna tekojen tielle, aina uhrautuen..8402#.. Minä olen Mies.. #
oOOOo Minä olen Mies, Vuh Vuh ! Annan tassua pyydettäessä istun kun käsketään Minä olen Mies Olen paikalla kun tarvi13402.Paradoksi.
~~~ Kun onnistut laita leukasi rintaasi vasten Kun epäonnistut nosta leukasi ylös Ja muista kaikella on tarkoituksens1402~ Rakkaus ~
~~ ♥ Jumala on täydellinen ihminen on epätäydellinen itsekäs ja omahyväinen Jumala on Rakkaus ihminen on vain sen heij19401# Vaiheessa #
####### ♥ 100 ♥ ####### ... VAIHEESSA ... Ajattelin - Eiku Kohtaus kulissien takana Ramppikuume Varietee Värähdys sis5400~ Illusions ~
~~ ♥ Rakastunut harhaan mielikuvaan, joka ei ole totta Ihmisen totuus ei ulotu kauas Katse, kosketus, suudelma mielen6400Hetken perhonen ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kävelen retkeilypolulla Aurinko on jo korkealla ohittanut keskipäivän Lämmin etelätuuli2399~ Vulture ~
~~ ♥ Se tulee lähelle kiertää ja kaartaa tavoittaa sydäntä mutta jääkin lopulta, sisän päälle ~~ ♥ http://www.youtube23398Säkkipukuun
*** Pukeudun säkkipukuun ajaksi häpeäkseni mutta en minun... Vetäydyn hiljaisuuteen pimeään laaksoon että en näkisi en2398~ Etkö huomaa ~
~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Elämää, virtaa häilyvää, joukot ihmisten taakse jää, unohtuu, unhoon jää ... Rakastinko ? Ehkä raka7395# Oikkuja #
♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ # OIKKUJA # Oikkuna kulkee elämä Oikkuja siellä Oikkuja täällä Kerran jos sais Nähdä ihmise7394Kuuluuko Nikodeemus pelastettuihin ?
Kuuluuko Nikodeemus pelastettuihin ? Ja todistaako Nikodeemus Johanneksen evankeliumin autenttisuudesta ? Johanneksen e12393