Vapaa kuvaus

Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

1100

1. Olen lasketellut Fiat pohjaisilla matkailuautoilla reilut 350'000 km ja ainoat viat ovat olleet yksi laturikorjaus, yksi tietokoneen kierroslukuanturi ja 2 sulaketta ynnä huohottimen vastusta jotka sanoivat sopimuksen irti. Aikaa tuohon on mennyt noin 15 vuotta joten ei se vikatiheys ole kovin kummoinen ollut. Ainoastaan tuo laturin simahtaminen siinä ensimmäisessä käytettynä ostamassani haittasi matkantekoa vaan ei montaakaan päivää.

Ei ole ollut Mersupohjaisia joten millä niistä olisin selvinnyt en osaa sanoa.

Fiatin pohjia haukutaan varsin turhaan minun mielestäni jos ne noinkin vähällä päästävät. Olisikohan kuskeissakin ajoittain toivomisen varaa?
  2. Tänä aamuna pantiin kitkat alle, keleistä kun ei tiedä ja on hyvä ajaa hieman asfalttia ennen lumen tuloa, ne pinnat kun hieman kesällä saattavat kovettua.

Olen tällä 2008 autolla käyttänyt kitkoja talvisin ja todennut ne ihan käypäsiksi minun ajotyylilläni. En aio enää m-autoon nastoja laittaa van jos keli vaatii lueskelen päivän ja odottelen kelien paranemista. On niin mukavaa ajaa rapisematta!