Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ghero
profiilit
ghero
ghero
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
32
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ikävä kyllä just näin. Tuntuu tietty pahalta, kun suomalainen on kiipelissä, mutta lunnasrahoilla (joita ei tosiaan tule maksaa) saadaan tapettua moninkertainen määrä muita vääräuskoisia tuolla alueella. On hyvä muistaa, että Gaddafi maksoi aikoinaan Fräntin ja Vahasen vapaaksi, ja tällä rahalla on tehty jo aika paljon.
15.01.2013 20:27
Juu homoläppä lentää usein, ja viimeksi kun kaveri tuli glögille ja olin tunnelmoinut kynttilöillä, ensimmäinen kommentti olikin "jahas, se olis sitte homoilta". Ja joskus reissussa ollaan kolmisteen vedetty kivisaksetpaperia siitä, kuka saa motellihuoneessa oman sängyn, ja ketkä nukkuu lusikassa. Koskaan ei olla mitään oikeasti tehty, ajatuskin etoo. Mut sitä läppää on helppo heittää :D.
25.12.2012 18:34
Homoseksuaalisuus menee täysin jakeluun mulla, mutta osa omaksuu sellasen todella feminiinisen puhetyylin, joka ässän sihahteluineen kuulostaa todella koomiselta :P.
23.12.2012 21:31
No tämä aloittajan teksti toki pohjautuu hyvin konservatiiviseen ajatukseen, että miehen tehtävä jotenkin olisi rahoittaa ja huolehtia. Pudotetaan tuo oletus ja hoplaa, koko kysymys menettää merkityksensä.
06.11.2012 21:49
Kokemattoman käyttäjän hyppysissä ainakin Applen tietokoneet voivat tulla halvemmaksi Windowsien mennessä solmuun ennätysajassa.
08.07.2012 13:48
Ensinnäkin haluan sanoa, että ilman tätä oravanpyöräjengiä et ehtisi ajattelemaan yksinäisyyttäsi, koska käyttäisit kaiken aikasi hengissä selviytymiseen. Koko nykyinen hyvinvointimme on mahdollista vain siksi, että ihmiset ovat vuosisadasta toiseen tehneet suorittavaa, ehkä tylsää, tai välillä stressaavaa työtä. On selvää, että kaikki eivät voi tehdä itselle räätälöityä mukavaa työtä, kenties elää vapaaherran elämää, elää taiteella tms. ja mun mielestä on erittäin kyseenalaista halveksia työuria ja tavallista työtä. Rap-artisti Pyhimys kommentoi hienosti nuorten syrjäytymistä: "Ne vaihtoehdot, jotka olisivat realistisia, eivät tunnu mielenkiintoisilta. Elämä tavallisessa ammatissa tuntuu vähemmän merkitykselliseltä kuin mediassa näkyvien ihmisten elämät,--"
Kun sanot, että ihmiset ovat toistensa klooneja, kuulostaa siltä, että olet rakentanut jonkinlaisen suojamuurin itsellesi, etkä ole lopulta kovinkaan kiinnostunut muista ihmisistä. Ehkä se on jonkinlainen defenssi ja (turha) pelko siitä, että koet itsesi heidän seurassaan huonommaksi. Mun kaverit pukeutuvat hyvin tavallisesti, opiskelevat kuka mitäkin tai käyvät jossain töissä, ja jokunen sossupummikin löytyy joukosta. Kaikki ovat ulkoisista seikoista huolimatta hyvin erilaisia persoonia, ja itse asiassa väitän, että huomionhakuisen erilainen pukeutuminen on keinotekoinen tapa luoda itselleen persoonaa, jonka lopulta kuuluisi olla siellä vaatteiden alla.
Jos halveksii muita, jää ja ansaitsee jäädä yksin. Suosittelen siis ennakkoluulotonta asennetta muita kohtaan, jos oikeasti haluat eroon yksinäisyydestä. Koko erilainen/samanlainen/laumaeläin -juttu on mun mielestä ehkäpä pienin murhe maailmassa, ja sellaiseen noin verisesti takertuminen on kyllä tyhmä tapa tehdä elämästään helvettiä. Me eletään vain kerran, ja ainakin itselleni tärkeintä on nauttia elämästä, olin mä sitten kuinka laumaeläin tahansa.
Tarkoitukseni ei ole lyödä lyötyä, mutta ainakin tekstin perusteella yksinäisyys vaikuttaa olevan ihan oma valinta, ja omaan negatiiviseen sävyyni vaikuttaa se, että oikeasti vltuttaa ihmiset, jotka halveksivat toisia ulkoisten juttujen takia.
14.04.2012 21:39
Olet selvästi oivaltanut jotain. Elämällä ei tietenkään ole mitään tarkoitusta, ja koko ajatuksen vatvominen on tietyllä tavalla turhaa. Miksi helvetissä edes pitäisi olla jokion "tarkoitus"? Suosittelen, että elät itsesi näköisen elämän, ja voit aloittaa vaikka heti. En kuitenkaan usko että sekunnista toiseen lyhytjänteisesti eläen saavutat kaipaamaasi hekumaa, vaan todennäköisemmin hajoitat itsesi kappaleiksi. Elämän suola on tavoitteet ja niiden saavuttaminen. Siihen kuuluu erottamattomasti tylsiä ja arjellisia hetkiä, ilman että se olisi elämän tuhlaamista.
Jos kaikki materiaalinen tavoittelu tuntuu sinusta turhalta, maailma on täynnä muita haasteita. Miljoonat ja taas miljoonat ihmiset näkevät nälkää ja asiat on monessa paikassa melko lailla päin persettä. Se "elämän tarkoitus" voi sinunlaisillesi löytyä toisten auttamisesta. Tai sitten et ole lainkaan kiinnostunut. Se oli vain tällainen miettimisen arvoinen asia :-).
Tee ihmeessä se irtiotto, säästä hetki rahaa ja mene sitten sinne bambumajaan miettimään syntyjä syviä. Tule viisaampana takaisin.
15.11.2011 13:16
Seksiä on tullut harrastettua ekana iltana monen monituista kertaa, eikä niistä jutuista ole koskaan syntynyt mitään. Seksin jälkeen on tullut yleensä sellanen vähän harhaanjohtava fiilis, että "tässäkö tää oli?", vaikka todellisuudessa ei tunne toista vielä lainkaan. Mulle pahin mahdollinen virhe on mennä sänkyyn ekana iltana, ellei nyt sit välttämättä ole vain seksin tarpeessa. Ja noin yleensäkin on melkonen turn-off, jos saa heti kaiken haluamanasa, ja tyrkyt yleensä.
15.01.2011 20:26
Kyllä meillä on sellanen kolmen jätkän kopla, jolla ei ole salaisuuksia :P. Aina jos on jotain peliä ollut, tieto jaetaan. Jos kertoo toiselle, kolmas tietää seuraavana päivänä. Nykyään olen tosin meistä kolmesta ainoa, joka seurustelee. En koe tarvetta kertoa, mitä tein tyttöystäväni kanssa, vaan tyydyn juttelemaan niiden kahden muun panoista. Ehkä tyttöjen juoruringit ovat vain laajempia ja hieman ilkeämielisempiä. Me lähinnä tsempataan toisiamme, ja toivotaan, että jokainen meistä löytää elämänsä beiben!
23.12.2009 00:16
En unohda lisiä, en mä muuten saiskaan 3400e/kk ;P.
08.11.2008 07:56
Kyllä ihan kuukausipalkkalaisetkin jäävät helposti alle 1700. Varastomiehillä esim. kaupan tessissä jää vieläkin kai alle 1600e.
27.09.2008 05:11
Se, mitä luit viimeaikoina lehdestä, liittyy siihen, että etukäteen pitäisi ilmoittaa tulostaan, oliskohan ollut usan suurlähetystöön. Tämä tulee pakolliseksi vasta ensi vuonna. Tämän vuoden elokuusta lähtien sen on vapaaehtoisesti voinut tehdä, joten jonkinlaisessa siirtymävaiheessa ollaan. Jos oikein ymmärsin, silloin ei tarvitsisi lentokoneessa täytellä niitä lappuja.
05.08.2008 22:00
Olen itse juuri nyt jenkeissä käymässä. Lähtöselvityksessä kysyivät nyt sitä osoitetta, kolme vuotta sitten eivät kysyneet kuin vasta lentokoneessa. Laitoin lentokoneessa tällä kokeiluksi eri osoitteen kuin minkä annoin kotopuolessa. Mitään ongelmia ei ole vielä tullut, joten se lienee aiivan sama mitä sinne laittaa, kunhan sellainen osoite on olemassa. Tietty jos jotain käy, tai jostain syystä usan poliisi haluaa ottaa suhun yhteyttä niin noista osoitteista varmaan lähdetään liikkeelle. Aikaisemmilla kerroilla ne on vielä jenkkien puolella passikontrollissa kysynyt, että kuka asuu tässä osoitteessa.
05.08.2008 21:55
Kuulostat joltain Amwayn kaverilta. Mainitsemasi "suosittelumarkkinointi" on vain kiertäen ilmaistu termi. Esim. juuri Amwayn värvääjät sanovat, että "oikeastaan sinähän et myy mitään, vaan suosittelet kaverillesi niitä tuotteita, joita sinun kaupassasi on". Suoramarkkinointifirmojen tuotteet eivät ole sen halvempia kuin kaupasta ostetutkaan. Tätä on perusteltu sillä, että tuotteet olisivat muita laadukkaampia.
Verkostomarkkinointi on moraalitonta, koska se perustuu siihen, että suurin osa verkostoon osallistuneista tulee markkinatilanteen tai omien puutteellisten myyntikykyjensä takia menettämään rahaa. Oikeasti menestyjiä ovat vain harvat, ja jotkut heistä tienaavatkin jo erityisen hyvin, toisten kustannuksella.
Suosittelen ottamaan asioista selvää ennen kuin tulette tänne "suosittelemaan" yhtään mitään. Se, että joku värvääjä sanoo että tämä on hyvä juttu, ei vielä tarkoita sitä.
Asia, josta kukaan verkostomarkkinointijärjestö ei värväystilaisuuksissa puhu on Amwayn oikeudenkäynti vuosina 1975-1979, kun Amwaytä syytettiin laittomasta pyramidipelistä. Oikeuden lopputulos oli, että toiminta ei ole pyramidipeliä, jos vähintään 70% tuotteista myydään verkoston ulkopuolisille henkilöille. Jälleenmyyjien tulee myydä kuukausittain kymmenelle henkilölle, ja tuotteille tulee olla kunnolliset palautusoikeudet.
Jälkimmäistä toteutetaan tänäkin päivänä, mutta kahta ensimmäistä ei todellakaan, koska niitä ei voida mitenkään valvoa.
05.08.2008 21:41
Ei siis mitään eroa suomalaiseen rikolliseen.
16.05.2008 08:24
Sakkolaskurin mukaan 324e... Löytyisi kyllä muutakin käyttöä sille rahalle. Voi venäjä!
14.05.2008 07:00
Kyllä itse tutustuin yhteen 21v intialaissyntyiseen Joehen, jolla oli jokin järkyttävän kokoinen pickup. "Btw. I have a bazooka in my truck". Avasi hieman lavansa pressua, ja sinkohan siellä.
26.04.2008 04:57
Tietenkin arvasit. Jos se ei tee tästä yhtään hyväksyttävämpää, sinun täytyy olla sitä mieltä, että on aivan sama, julkaistaanko tekstarit kyseisessä laulussa, vai onko tekstarit jo kaikkien huulilla valmiiksi. Onhan siinä nyt helvetin suuri ero, mieti nyt..
16.04.2008 17:06
Mitä eroa on suomalaisessa ja ulkomaalaisessa rikollisessa?
16.04.2008 16:39
...tekstarit julkaistiin Hymyssä, ja ne ovat kaikkien saatavilla. YLE kyllä hieman kääntää veistä haavassa, mutta en usko sen juurikaan pahentavan tilannetta. Puutarhan hoitoa puitiin jo Iltalehden, vai oliko Ilta-Sanomien, etusivulla.
15.04.2008 21:28
1 / 2