Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
minsu65
profiilit
minsu65
minsu65
Vapaa kuvaus
Koulutus: --- Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
86
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
itsellesi puutarhatonttu...se ei nalkuta vaikka se tuoppi siinä päälaella onkin, tosin ei taida olla muutenkaan puhelias.
14.10.2008 14:39
hän saa sen kunnioituksen ja palkinnon minkä todella on ansainnut, hienoa ja onnittelut.
10.10.2008 13:21
ajatellaan niin et musiikki lähtee jonkun aivoista ja päätyy jonkun lantioon heilumaan ja aivoton discojumppa on tosiaan helvetin huonon runoilijan tekosia :) Kerran erehdyin menemään discoon jossa soi tosiaan transmoderni jytke ja koko homma oli kuin Danten helvetin illuusiota...eli musiikki on kaikkea tuota.
10.10.2008 11:42
käyttänyt Rocherin tuotteita jo kauan ja minulle ei ainakaan ole tullut mitään iho-ongelmia. Myös aurinkotuotteet on olleet hyviä, varsinkin Monoi-öljy kuivalle iholle, kannattaa kokeilla.
10.10.2008 11:31
Tää ei oo ny varsinainen hitti mut mulle se nostattaa hymyn huulille ku kuulen sen eli Bloodhound Gang ja biisi The Bad Touch...apinat on apinoita :)
08.10.2008 18:58
Nahkarotsin kans farkut ja bootsit toimii aina. Vaikea sanoa muuta ku en tiedä nahkatakin mallia ja pituutta, se vaikuttaa aika paljon et mitkä housut ja kengät käy yksiin takin kans. Vaikutelmaa voi pehmentää esim. pörröisellä kaulaliinalla.
02.10.2008 18:06
Nää menee kaislikossa ku kala vedessä mut se vika niissä on et kalaa on vaikea saada tarttumaan. Aika paljon on karannut haukia. Vastaisku pitäs osata antaa just oikeella hetkellä ja se ei aina onnistu. Itse pidän enemmän ruohikko-räsäsestä, toimii ainakin mulla. Räsäsiä saa esim. marketeista ja kalastusliikkeistä.
10.09.2008 12:51
Oletan että se "reppu" on vaakasuunnassa ja silloin sen korjaaminen kannattaa jättää ammattilaiselle eli vie ompelimoon, varsinkin jos kyse on kalliimmasta jakusta. Pystysaumojen purkamisella ja kaventamisella vaakatason rypyt ei korjaannu koska kangasta on pituussuunnassa liikaa.
10.09.2008 08:58
parhaiten sokeri-hunajakuorinta. Teen sen n. kerran viikossa ja iho pysyy hyvänä. Mut jos sun iho reagoi herkästi ulkoiseen ärsytykseen niin sit en suosittele mekaanista kuorintaa. Toi sokeri-öljy on mun mielestä enemmän sopiva vartalon kuorintaan.
08.09.2008 09:35
Vittumainen akka, mikä on myös sanottu... luonne kuin puukkosahalla. Tällä mennään....
04.09.2008 20:19
tarkoitus on estää joustavia kankaita venymästä esim. olkasaumojen kohdalta. Yleensä niitä ei muihin saumoihin edes laiteta. Minä itse laittaisin tukinauhaksi kanttinauhaa joka ei tosiaankaan jousta. Ihme ohje sulla siellä ku neuvotaan neulekankaasta tukinauhat leikkaamaan. Ompeluohje on niinkuin tos kuvassa oli. Jos et laita vetoketjua jakkuun, niin silloin kannattaa ommella tukinauha myös etuosaan niin jakku pysyy kuosissaan ja helma ei ala roikkua edestä. Toivottavasti oli jotain apua :)
04.09.2008 19:55
mahdollisesti Panjabi MC - Mundian to Bach Ke
02.09.2008 13:37
löytyy mm. Sinooperista, Tiimarista ja ehkä muistakin askarteluliikkeistä. Painoväri kiinnitetään silittämällä ja kestää kyllä konepesun. Toki haalistuu ajan kanssa mut niinhän käy ostopaidoillekin. Maltat sit vain silittää sen ajan mikä ohjeissa on annettu, niin onnistuu :)
02.09.2008 09:33
mee ajeleen päätäs epilaattorilla tai voithan tehdä jos sulla on masokistisia taipumuksia. Mut en suosittele helvetin tuskia kenellekään, tekee kipeätä ajella säärensä sillä saatikka sit päänsä. Ajele vaan säännöllisesti hiustenleikkuukoneella.
29.08.2008 11:53
vielä mistäs sen sais???
28.08.2008 18:08
menee sitten Markolle:) Ja sulle kirjoittaja, sanoisin et kuuntelen toki hyvää musiikkia ja sitä Potf tekee mut sen ns. fanittaminen on mulle vähän vierasta.
04.08.2008 20:49
Itse olen törmännyt erääseen merkilliseen ilmiöön töitä hakiessani ja nimenomaan pääkaupunkiseudulta. Minä en ole asettanut ylimitoitettuja palkka- ja työsuhde-etuja vaan haluan vain kokopäivätyön ja liiton mukaisen palkan. Niin, se ilmiö on se etten ole saanut töitä kun ei ole asuntoa. Työnantajat laittavat työpaikkailmoituksiin et työ alkaa mahdollisimman pian (lue et suurinpiirtein eilen!!)ja vaikka olen selvästi ilmoittanut että asun satojen kilometrien päässä niin on kutsuttu haastatteluun ja sit haastattelussa kysytään ensimmäisenä et onko asuntoa, eräässä paikassa piti jopa laittaa asiasta erikseen merkintä et asunnon etsintä ko. paikkakunnalta. Niin, kyllä täältä kauempaa olisi tulossa osaavaa työvoimaa, mutta työnantajat vesittävät asian itse. Tää on kuin yx helvetin noidankehä; et saa töitä kun ei ole asuntoa ja asuntoa et saa kun ei ole työpaikkaa. Miksiköhän osaavaa työvoimaa on vaikea saada...
23.07.2008 09:56
Tyhjäpäät tottakai, höpsö :)
16.07.2008 14:52
sama sadisti joka ompelee vaatteisiin ne laput jotka kutittavat, pistelevät ja kuikertavat iholla:D
16.07.2008 14:36
Suomi pääsee eroon köyhistään ja epäonnistuneista kun ne menee tykinruoaksi Nato-joukkoihin. Just joo, että näin...
16.07.2008 10:24
3 / 5