kartanomagister

![]()
30.7.2010 perjantai Tänään tytön aamu alkoi siten, että nukahti autooni mutta heräsi puheeseeni niin ettei ehtinyt nukkumaan kuin jotain 15 minuuttia. Nukahti n,09.30 aikoihin. Sitten kotiin ja likka nukahti uudelleen klo 11.10 ja nukkui 12.50 asti. Sen jälkeen tein Rachelille ruokaa, paistoin kananmunia ja amerikanpekonia. Ensimmäisen kerran likka söi kunnolla kananmunaa. Italiansalaattia oli myös. Sitten mentiin kastelemaan tomaatteja ja likka tietysti pääasiassa kasteli punasipuleitaan ja söi aika ison tomaatin. Sitten halusi keinumaan sekä sisällä että ulkona, myös riippumatossa hetken. Isi antoi lapselle taas metsämansikoita aika paljon, likka poimi itsekin suuhunsa yhden mansikan, myös vadelmia Rachel söi sekä yhden mustaviinimarjan.Sitten vähän piirrettiin ja soitettiin syntetisaattoriakin. Sitten iltapäivällä vähän ennen neljää likalle tuli taas uni mutta nyt ei voinut alkaa nukkumaan kun oli saunapäivä. Mentiin laittamaan kiukaaseen tuli ja sitten parin pesällisen jälkeen mentiin vessaan yhdessä. Isi istui pöntölle ja likka potalle. Pissaa ei tullut mutta kakkasi kyllä. Saunassa Rachel istui myös ylälauteilla leppoisissa löylyissä ja vihtoi itseään parisen viikkoa sitten hänelle tekemälläni pikkuvihdalla. Jalkojaan ja nassuaan ainakin vihtoi, oikein kunnolla nyt ensimmäistä kertaa elämässään itse. Viimeksi isi vihtoi likkaa. Ammeleluna likalla on Karoliina-tädin isille v.2006 lahjoittama Litle Pony. Pihalla likka tietysti talutteli isiä sormesta kiinni pitäen ja istumaankin piti taas päästä kurkkulavallekin, kuten joka kerta kun luonani on. Isin pikku puutarhuri.. Tällainen päivä meillä tänään oli. 10.8.2010 tiistai Tänään Rachel nukahti aamulla 09.40 ja nukkui tunnin ajan. Nukahti uudelleenkin isin viereen klo 16.00 ja heräsi 17.55. Otti isin sormesta kiinni ja laittoi poskelleen ennen nukahtamista että silittelisin. Oli sadepäivä että pääasiassa oltiin sisällä. Palloleikkiä yms, vähän väritystä ja kirjojen katselua. Kasvihuoneessa kasteltiin ja likka nappasi taas raa,ankin tomaatin. Karviaisista likka tykkää ja niitä yhdessä noukittiin ja sai niitä sitten taas mukaankin. Piikkikin pisti pieneen sormeen. Varsinaista ruokaa tyttö ei sitten syönytkään. 13.8.2010 perjantai Rachelin kanssa tavanomaista puuhastelua. Ajatuksissaan oli aamulla ensin tunnin verran. Makoili vierelläni tunnin verran, vähän väsyneen oloisena. Sitten kasteltiin kasvihuonetta, karviaiset ei enää niin maistuneet, tomaatin söi kyllä ja söikin muistaakseni yhteensä kolme tomaattia päivän aikana. Eija saapui kolmen aikoihin ja sitten lähdettiin Poriin ja ostettiin torin laidan kultasepänliikkeestä kihlasormukset. Kun oltiin menossa liikkeeseen huomasi likka naakan torilla kävelemässä ja likka tietysti kiinnostui heti. Valittiin sormukset ja mentiin odottelemaan kaiverruksien valmistumista ravintolan terassille. Eija joi janoonsa yhden oluen ja me likan kanssa jaffaa. Naapuripöydän nuoret naiset ihastelivat pikku-Rachelia. Kun haettiin sormukset pois, Eija aikoi ostaa likalle kaulaketjun, mutta sen sijaan omistajarouva lahjoitti Rachelille kullatun ketjun joka laitettiin likalle kaulaan jo liikkeessä. Kotiin päästyä laitoimme saunan lämpenemään ja saunottiin. Rachel ei ollut nyt innostunut vihtomaan. Oli kai aika väsynyt vaikka nukkuikin päivällä klo 12.00-13.55 välisen ajan. 20.8.2010 Rachelilla on kai vauvarokko, eikä tiistaina ollut luonani, eikä äiti tietenkään pitänyt tärkeänä antaa korvauksena likan tulla luokseni muuna päivänä.. Likka halusi taas karviaisiakin tomaatteja ei nyt syönyt, yhdestä vähän haukkasi. Kai sitten ei vaan nyt ollut oikein ruoka maistillaan. Saunamakkaraa tosin halusi sentään.Saunassa isi valutteli vesikupista likan varpaille vettä ja siitä likka tykkäsi ja naureskeli. Tomaatteja tietysti kasteltiin ja likka kasteli ruusupavutkin mökin seinustalta ja isi otti kuvia samaten kuin mm siitä kun likka makaili riippumatossa. Oli kaunis aurinkoinen päivä. Kun vein likan Poriin, oli hiljainen ja katseli poispäin minusta, kuin alakuloisena. Piristyi sitten kuitenkin kun perille päästyämme tuli tavanomaisesti syliini ennen kuin äiti hakee. Katseli kauan perääni kun äiti häntä kantoi pois. Mitkähän on likan mietteet, ne kun tietäisi.. Linkit: http://kartanonherra.suntuubi.com/, http://www.varola.fi/temp/olin.htm, http://racheltytsy.suntuubi.com, http://www.adressi.org/Virkarikoksettutkittavarangaistava, http://oikeuttakansalle.suntuubi.com, http://keskustelu.suomi24.fi/node/8640311, http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=1&announcementId=1174183&isMinilist=true&itemsCount=23&isHighlightList=false, http://kartanonherra.suntuubi.com/admin/?cat=13&preview=2 Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
556
Kommenttia
401
Tutkintapyyntöni Sisäministeriön Poliisiosastolle 11.2.2014
Poliisiylijohtaja Mikko Paatero / Sisäministeriön Poliisiosasto Olen alla olevasta ilmenevästi tehnyt Helsingin syyttäj4164Myllykosken kannattaisi
"http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194868993679/artikkeli/myllykoski oy suomi ab - kaikki myynnissa .html" Palja1163Valkoinen Pontiac Nakkilassa eilen
Nakkilassa ajeli kotimme ohitse valkoinen Pontiac-merkkinen tila-auto.. Minullakin oli osin sellainen taannoin, ennen ku8163Tulee aika jolloin lapset otetaan pois psyykensairailta
Jo vuosien ajan on tullut hälyttäviä esimerkkejä siitä mitä tapahtuu kun psyykkisesti sairastavat, yleensä äidit, saavat9162Voi nyt jumalauta, Urpilaisen Juttali
Nyt Urpilainen varoittelee veroparatiisifirmoista, että niiden veroeurot menevät ulkomaille. Voi helvetin kuustoista. Ei8160Auerin lapsilla runsaasti arpia...
"Auerin seksirikostuomio koveni – lapsilla runsaasti arpia Auer oikeudessa 13 KOTIMAA 27.6. 15:54 31" Kultaseppäsukuise5160Hormiston Vesiosuuskunnan vesi keitettävä, hmm..
Onkohan nyt tapahtunut pidemmän aikaa jotain salailua vesiosuuskunnan taholta.. Jo pariin otteeseen on lisätty lipeää ve1160Äidillä ja rakkaalla ystävättärelläkö
Välit hankauksissa vaiko kokonaan poikki, vai tuliko peput jo kuvailtua kaikilta puolilta niin tarkoin, ettei löytynyt e0159Piileskelekö Pönkkä ugissa...
Liikeasioita sielläpäin vaikkapa.. Viime viikolla Kylmäkosken vankilaan lomaltaan palaamatta jäänyt paloittelusurmaaja8159Onko saatavilla
Porilaisten lastenvaununkuljettajien käsimerkkiopasta, joka kattaisi yleisimmät merkit, kuten keskisormen näyttämisen ky1159Hormonilihasta vanha uutinen
Mitenkä on, joskus liikkui huhu, että broilerintuotannossa käytetään kasvua nopeuttamaan jotain hormooneja. Mahtaako pit1158Ihmisoikeudet Yk:n julistuksen mukaan / Suomen tilanne
Alla otteita ihmisoikeusjulistuksesta. Ei ainakaan meidän maassamme näitä noudateta, vaan poliitikot ja rahamaailma ohja2158Kallispa on tämä yksi pakolainen
On maksanut jo oikeudenkäyntikuluina kuulemma yli miljoona euroa. Toivottavasti tästä ei synny jonkinlaista buumia. Ja j0157Millähän rahalla Vanhanen lainailee
Merkillistä kun köyhä Suomi on jatkuvasti syytämässä rahaa milloin minnekin. Alla Iltalehden uutisointia jossa Vanhanen4157Metso / muut poliitikkojemme suojeluksessa
Tätähän tämä on. Kansaa kuritetaan ajamalla elämä yhä ahtaammalle, poliitikot ja muut päättäjät porskuttavat. Työttömyyt1156Tyttäreni mustelmien tutkinta
Koska lastensuojelu ja - taikka poliisi ei ole halukas tutkimaan mistä ovat aiheutuneet tyttärelläni esiintyneet runsaat0155Onnellinen kesävauva tulossa
Onneksi äidillä ei ole havaittavissa minkäänlaisia psyykenongelmia, joten nytkö viimein onnellista perhe-elämää luvassa10155Melkoisia kuvia taas tuotantoeläintiloilta
Sonnan ryvettämiä nautaeläimiä, eikä kanojenkaan olosuhteet ihanteellisia ole.. Pitäisi ihmisten nyt jo ymmärtää että e0154Päivähoitopaikat tulevaisuudessa
Säästöt luovat erinäisiä paineita, enkä usko että pitkään voi jatkua tilanne jossa psyykkisesti sairaita yksinhuoltajaäi6154Osingot, osakkeistaminen työttömyyden aiheuttaja
Valtion velvollisuus on työllistää kansalaisensa. Valtiojohtoiset yritykset mm osakkeistettiin ja lopulta seurauksena ah3154