Vapaa kuvaus

30.7.2010 perjantai Tänään tytön aamu alkoi siten, että nukahti autooni mutta heräsi puheeseeni niin ettei ehtinyt nukkumaan kuin jotain 15 minuuttia. Nukahti n,09.30 aikoihin. Sitten kotiin ja likka nukahti uudelleen klo 11.10 ja nukkui 12.50 asti. Sen jälkeen tein Rachelille ruokaa, paistoin kananmunia ja amerikanpekonia. Ensimmäisen kerran likka söi kunnolla kananmunaa. Italiansalaattia oli myös. Sitten mentiin kastelemaan tomaatteja ja likka tietysti pääasiassa kasteli punasipuleitaan ja söi aika ison tomaatin. Sitten halusi keinumaan sekä sisällä että ulkona, myös riippumatossa hetken. Isi antoi lapselle taas metsämansikoita aika paljon, likka poimi itsekin suuhunsa yhden mansikan, myös vadelmia Rachel söi sekä yhden mustaviinimarjan.Sitten vähän piirrettiin ja soitettiin syntetisaattoriakin. Sitten iltapäivällä vähän ennen neljää likalle tuli taas uni mutta nyt ei voinut alkaa nukkumaan kun oli saunapäivä. Mentiin laittamaan kiukaaseen tuli ja sitten parin pesällisen jälkeen mentiin vessaan yhdessä. Isi istui pöntölle ja likka potalle. Pissaa ei tullut mutta kakkasi kyllä. Saunassa Rachel istui myös ylälauteilla leppoisissa löylyissä ja vihtoi itseään parisen viikkoa sitten hänelle tekemälläni pikkuvihdalla. Jalkojaan ja nassuaan ainakin vihtoi, oikein kunnolla nyt ensimmäistä kertaa elämässään itse. Viimeksi isi vihtoi likkaa. Ammeleluna likalla on Karoliina-tädin isille v.2006 lahjoittama Litle Pony. Pihalla likka tietysti talutteli isiä sormesta kiinni pitäen ja istumaankin piti taas päästä kurkkulavallekin, kuten joka kerta kun luonani on. Isin pikku puutarhuri.. Tällainen päivä meillä tänään oli. 10.8.2010 tiistai Tänään Rachel nukahti aamulla 09.40 ja nukkui tunnin ajan. Nukahti uudelleenkin isin viereen klo 16.00 ja heräsi 17.55. Otti isin sormesta kiinni ja laittoi poskelleen ennen nukahtamista että silittelisin. Oli sadepäivä että pääasiassa oltiin sisällä. Palloleikkiä yms, vähän väritystä ja kirjojen katselua. Kasvihuoneessa kasteltiin ja likka nappasi taas raa,ankin tomaatin. Karviaisista likka tykkää ja niitä yhdessä noukittiin ja sai niitä sitten taas mukaankin. Piikkikin pisti pieneen sormeen. Varsinaista ruokaa tyttö ei sitten syönytkään. 13.8.2010 perjantai Rachelin kanssa tavanomaista puuhastelua. Ajatuksissaan oli aamulla ensin tunnin verran. Makoili vierelläni tunnin verran, vähän väsyneen oloisena. Sitten kasteltiin kasvihuonetta, karviaiset ei enää niin maistuneet, tomaatin söi kyllä ja söikin muistaakseni yhteensä kolme tomaattia päivän aikana. Eija saapui kolmen aikoihin ja sitten lähdettiin Poriin ja ostettiin torin laidan kultasepänliikkeestä kihlasormukset. Kun oltiin menossa liikkeeseen huomasi likka naakan torilla kävelemässä ja likka tietysti kiinnostui heti. Valittiin sormukset ja mentiin odottelemaan kaiverruksien valmistumista ravintolan terassille. Eija joi janoonsa yhden oluen ja me likan kanssa jaffaa. Naapuripöydän nuoret naiset ihastelivat pikku-Rachelia. Kun haettiin sormukset pois, Eija aikoi ostaa likalle kaulaketjun, mutta sen sijaan omistajarouva lahjoitti Rachelille kullatun ketjun joka laitettiin likalle kaulaan jo liikkeessä. Kotiin päästyä laitoimme saunan lämpenemään ja saunottiin. Rachel ei ollut nyt innostunut vihtomaan. Oli kai aika väsynyt vaikka nukkuikin päivällä klo 12.00-13.55 välisen ajan. 20.8.2010 Rachelilla on kai vauvarokko, eikä tiistaina ollut luonani, eikä äiti tietenkään pitänyt tärkeänä antaa korvauksena likan tulla luokseni muuna päivänä.. Likka halusi taas karviaisiakin tomaatteja ei nyt syönyt, yhdestä vähän haukkasi. Kai sitten ei vaan nyt ollut oikein ruoka maistillaan. Saunamakkaraa tosin halusi sentään.Saunassa isi valutteli vesikupista likan varpaille vettä ja siitä likka tykkäsi ja naureskeli. Tomaatteja tietysti kasteltiin ja likka kasteli ruusupavutkin mökin seinustalta ja isi otti kuvia samaten kuin mm siitä kun likka makaili riippumatossa. Oli kaunis aurinkoinen päivä. Kun vein likan Poriin, oli hiljainen ja katseli poispäin minusta, kuin alakuloisena. Piristyi sitten kuitenkin kun perille päästyämme tuli tavanomaisesti syliini ennen kuin äiti hakee. Katseli kauan perääni kun äiti häntä kantoi pois. Mitkähän on likan mietteet, ne kun tietäisi.. Linkit: http://kartanonherra.suntuubi.com/, http://www.varola.fi/temp/olin.htm, http://racheltytsy.suntuubi.com, http://www.adressi.org/Virkarikoksettutkittavarangaistava, http://oikeuttakansalle.suntuubi.com, http://keskustelu.suomi24.fi/node/8640311, http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=1&announcementId=1174183&isMinilist=true&itemsCount=23&isHighlightList=false, http://kartanonherra.suntuubi.com/admin/?cat=13&preview=2 Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

556

Kommenttia

401

  1. Eipä huomannut Rimma Salonen

    Hakea turvapaikkaa pojan kanssa aikanaan Köyliön kunnasta. Siellähän ei päde muun Suomen lainsäädäntö. Eilen tein Köyliö
    Yleistä Satakunnasta
    6
    403
  2. Tällaiset teot varmaan lisääntyvät

    Mies uhkasi räjäyttää sosiaalitoimiston tykillä 27.1.2009 13:46 (Päivitetty 27.1.2009 20:36) Ja mahdollisesti jopa tote
    Rikokset
    0
    402
  3. Laukaan maneesionnettomuus

    Iltalehden kuvista on havaittavissa että kattorakenteet olivat tehdyt erittäin heikosta materiaalista eli ns. kakkosnelo
    Yleistä Satakunnasta
    4
    400
  4. Onnellinen perhetapahtuma

    Taas tulossa. Pitää sitä ihmisen jotain yrittää kun eksät temppuilee tapaamisilla, virn..
    Yleistä Satakunnasta
    3
    396
  5. Kirouksen langettaminen eksälle

    Langetan kirouksen v.1895 syntyneen isoäitini nimissä eksälleni, joka on törkeästi rikkonut minua ja lastani vastaan. Tä
    Uusikaupunki
    13
    393
  6. Asuntoa Urjalan seudulta

    Etsin kaksiota- tai vastaavaa, Urjalan seuduilta talviajaksi. Omakotitalokin käy. Mahdollisesti pidemmäksikin ajaksi. Va
    Etsintäkuulutus
    1
    387
  7. Tyttärenikö huostaanotettu?

    Siltä vaikuttaa sillä en usko äitinsä olevan niin typerä ettei antaisi lapsen tulla isäänsä tapaamaan.
    Uusikaupunki
    2
    387
  8. Tyttäreni äiti

    Kieltäytyi sovintoratkaisusta tyttäreni tapaamisasiassa joten taas on laitettava tapaamisasia oikeuden käsiteltäväksi. H
    Uusikaupunki
    7
    379
  9. Uusi tutkimus Ulvilan surma-asiassa

    Olisiko syytä tutkia klapissa ollut veri dna-tutkija Jari Louhelaisen toimesta. Näinhän saataisiin poistettua siitä pol
    Ulvila
    1
    377
  10. Pääsiäisyö Kööliissä..

    Noidan Köyliössä pääsiäisenä kai moni näki. Ihmetteli sitä varmaan kylän väki.Noita luudan kanssa kylän yllä riekkui, lu
    Yleistä Satakunnasta
    0
    377
  11. Koiraohjaajan havainto Tähtisentiellä

    Alla olevasta ilmenee että koira sai vainun jäljestä naapurin tontin sivurajalla mutta että jälki hävisi asfaltilla. Oli
    Satakunta
    7
    375
  12. Susia Harolassa

    Äärilän metsätiellä on kuulemma nähty susia tai ainakin kolmen suden jäljet. Ja ilmeisesti susien syömä peuran raato.
    Yleistä Satakunnasta
    1
    375
  13. Oliko tahallaan sytytetty?

    Ugissa roihusi, syttymissyystä ei Iltalehden mukaan ollut tietoa. Tahallaanko on sytytetty, onko mahdollinen tekijä jo t
    Uusikaupunki
    10
    374
  14. Susista Köyliössä ja muualla

    Susien puolustajat sanovat suden kuuluvan Suomen luontoon. Niin kuuluu tietysti mutta ei kylläkään asutuskeskuksiin taik
    Yleistä Satakunnasta
    19
    374
  15. Näin niitä työttömiä tehdään.

    Ja ollaan tehty jo pidemmän aikaa, monilla aloilla. Syynä voiton maksimointi. Pitkään olisi saanut koneisiin menevän inv
    Yleistä Satakunnasta
    4
    374
  16. Haastehakemus Köyliön perusturvajohtajaa

    Vastaan on jätetty tällä päivämäärällä Satakunnan käräjäoikeuteen. Erääksi todisteekseni liitin mukaan myös aluehallinto
    Yleistä Satakunnasta
    18
    374
  17. Euran kolarista 8.8.2008

    Kukahan nainen mahtoi ajaa kolarin tänään farmarimallisella autolla Eurassa. Ihmetytti kun ei lehdessä kuvaa ollut, vaik
    Rauma
    1
    369
  18. Myykö Suomi24.fi sähköpostiosoitteita?

    Uudistuksen jälkeen minulle alkoi tulemaan erääseen sähköpostiini runsain määrin mainoksia, kuten tänäänkin parin päivän
    Yleistä Satakunnasta
    3
    369
  19. Katoamistapauksen faktatiedot

    Itse katoaminen on kai tosiasia. - onko näköhavainto varhaiselta katoamisaamulta faktatieto, kuka nähnyt, onko näkijän
    Nakkila
    17
    367
  20. Suomi tarvitsee vuosittain 10 000 ulkomaalaista???

    Poiminta Satakunnan Kansan nettisivulta 14.4.2009 Suomi tarvitsee huomattavan määrän lisää maahanmuuttajia joka vuosi,
    Yleistä politiikasta
    6
    366