kartanomagister

![]()
30.7.2010 perjantai Tänään tytön aamu alkoi siten, että nukahti autooni mutta heräsi puheeseeni niin ettei ehtinyt nukkumaan kuin jotain 15 minuuttia. Nukahti n,09.30 aikoihin. Sitten kotiin ja likka nukahti uudelleen klo 11.10 ja nukkui 12.50 asti. Sen jälkeen tein Rachelille ruokaa, paistoin kananmunia ja amerikanpekonia. Ensimmäisen kerran likka söi kunnolla kananmunaa. Italiansalaattia oli myös. Sitten mentiin kastelemaan tomaatteja ja likka tietysti pääasiassa kasteli punasipuleitaan ja söi aika ison tomaatin. Sitten halusi keinumaan sekä sisällä että ulkona, myös riippumatossa hetken. Isi antoi lapselle taas metsämansikoita aika paljon, likka poimi itsekin suuhunsa yhden mansikan, myös vadelmia Rachel söi sekä yhden mustaviinimarjan.Sitten vähän piirrettiin ja soitettiin syntetisaattoriakin. Sitten iltapäivällä vähän ennen neljää likalle tuli taas uni mutta nyt ei voinut alkaa nukkumaan kun oli saunapäivä. Mentiin laittamaan kiukaaseen tuli ja sitten parin pesällisen jälkeen mentiin vessaan yhdessä. Isi istui pöntölle ja likka potalle. Pissaa ei tullut mutta kakkasi kyllä. Saunassa Rachel istui myös ylälauteilla leppoisissa löylyissä ja vihtoi itseään parisen viikkoa sitten hänelle tekemälläni pikkuvihdalla. Jalkojaan ja nassuaan ainakin vihtoi, oikein kunnolla nyt ensimmäistä kertaa elämässään itse. Viimeksi isi vihtoi likkaa. Ammeleluna likalla on Karoliina-tädin isille v.2006 lahjoittama Litle Pony. Pihalla likka tietysti talutteli isiä sormesta kiinni pitäen ja istumaankin piti taas päästä kurkkulavallekin, kuten joka kerta kun luonani on. Isin pikku puutarhuri.. Tällainen päivä meillä tänään oli. 10.8.2010 tiistai Tänään Rachel nukahti aamulla 09.40 ja nukkui tunnin ajan. Nukahti uudelleenkin isin viereen klo 16.00 ja heräsi 17.55. Otti isin sormesta kiinni ja laittoi poskelleen ennen nukahtamista että silittelisin. Oli sadepäivä että pääasiassa oltiin sisällä. Palloleikkiä yms, vähän väritystä ja kirjojen katselua. Kasvihuoneessa kasteltiin ja likka nappasi taas raa,ankin tomaatin. Karviaisista likka tykkää ja niitä yhdessä noukittiin ja sai niitä sitten taas mukaankin. Piikkikin pisti pieneen sormeen. Varsinaista ruokaa tyttö ei sitten syönytkään. 13.8.2010 perjantai Rachelin kanssa tavanomaista puuhastelua. Ajatuksissaan oli aamulla ensin tunnin verran. Makoili vierelläni tunnin verran, vähän väsyneen oloisena. Sitten kasteltiin kasvihuonetta, karviaiset ei enää niin maistuneet, tomaatin söi kyllä ja söikin muistaakseni yhteensä kolme tomaattia päivän aikana. Eija saapui kolmen aikoihin ja sitten lähdettiin Poriin ja ostettiin torin laidan kultasepänliikkeestä kihlasormukset. Kun oltiin menossa liikkeeseen huomasi likka naakan torilla kävelemässä ja likka tietysti kiinnostui heti. Valittiin sormukset ja mentiin odottelemaan kaiverruksien valmistumista ravintolan terassille. Eija joi janoonsa yhden oluen ja me likan kanssa jaffaa. Naapuripöydän nuoret naiset ihastelivat pikku-Rachelia. Kun haettiin sormukset pois, Eija aikoi ostaa likalle kaulaketjun, mutta sen sijaan omistajarouva lahjoitti Rachelille kullatun ketjun joka laitettiin likalle kaulaan jo liikkeessä. Kotiin päästyä laitoimme saunan lämpenemään ja saunottiin. Rachel ei ollut nyt innostunut vihtomaan. Oli kai aika väsynyt vaikka nukkuikin päivällä klo 12.00-13.55 välisen ajan. 20.8.2010 Rachelilla on kai vauvarokko, eikä tiistaina ollut luonani, eikä äiti tietenkään pitänyt tärkeänä antaa korvauksena likan tulla luokseni muuna päivänä.. Likka halusi taas karviaisiakin tomaatteja ei nyt syönyt, yhdestä vähän haukkasi. Kai sitten ei vaan nyt ollut oikein ruoka maistillaan. Saunamakkaraa tosin halusi sentään.Saunassa isi valutteli vesikupista likan varpaille vettä ja siitä likka tykkäsi ja naureskeli. Tomaatteja tietysti kasteltiin ja likka kasteli ruusupavutkin mökin seinustalta ja isi otti kuvia samaten kuin mm siitä kun likka makaili riippumatossa. Oli kaunis aurinkoinen päivä. Kun vein likan Poriin, oli hiljainen ja katseli poispäin minusta, kuin alakuloisena. Piristyi sitten kuitenkin kun perille päästyämme tuli tavanomaisesti syliini ennen kuin äiti hakee. Katseli kauan perääni kun äiti häntä kantoi pois. Mitkähän on likan mietteet, ne kun tietäisi.. Linkit: http://kartanonherra.suntuubi.com/, http://www.varola.fi/temp/olin.htm, http://racheltytsy.suntuubi.com, http://www.adressi.org/Virkarikoksettutkittavarangaistava, http://oikeuttakansalle.suntuubi.com, http://keskustelu.suomi24.fi/node/8640311, http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=1&announcementId=1174183&isMinilist=true&itemsCount=23&isHighlightList=false, http://kartanonherra.suntuubi.com/admin/?cat=13&preview=2 Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
556
Kommenttia
401
Vaikuttaa siltä kuin..
Riina olisi tuo kyseinen äiti, kun niin innokkaasti näitä asiaa koskevia viestejä poistelee..6326Kansanedustajatko palkkakuopassa...:-)
Voi jumalauta tätä suomen kansaa. Kaikenko se tosiaan päättäjiltään sulattaa. Vääryys kukoistaa maassamme mutta kukaan e13326Syyllistyikö myös poliisi rikokseen?
Satakunnan Kansan uutisoinnin mukaan syyttäjällä oli Rauman huumerikoksen ohessa käytettävissään kolmisensataa nauhoitet4323Avoin kysymys oikeuskansleri Jaakko Jonkalle / Suomen eduskunnalle
Onko Köyliön kunnanjohtaja Seppo Saariselle myönnetty erityisvapaus olla noudattamatta esim. Hallintolain 5.luvun 23 pyk6321Virkarikokset
Mitä mieltä Suomen kansa on.. Salliiko viranhaltijoiden tekemät rikokset ja hyväksyy sen, ettei virkavelvollisuuden laim2321Fysioterapeutin todistus Auerin asiassa
Käännekö murhatutkinnassa? Fysioterapeutti väittää murha-aseena käytetyn veitsen olevan hänen taloudestaan, josta epäile9321Nykänen ehkä toiminut
Itsepuolustukseksi tai yrittänyt ottaa haltuunsa veistä. Ainahan on mahdollisuus että vastapeluri olisikin yrittänyt its3319Pieni tyttö Kirkkosaarentiellä
Pieni tyttö tuli äitinsä ja pikkuveljensä kanssa vastaani Kirkkosaarentien pyörätietä pitkin kessäkuussa 2005. Pikkuveli20319Rikosilmoitus Varsinais-Suomen poliisilaitokselle
VARSINAIS-SUOMEN POLIISILAITOS Rikosilmoitus xxxx xxxxxxx, sosiaalityöntekijä xxxxxx xxxxxxx, sekä asianajaja xxxxx0317Lagerbomin Runopiiri
Koska huomasin että täällä palstalla on erinomaisia runoilijoita, niin ajattelin perustaa ihan ikioman runopiirin kaikki17316Pieni pyöräilijätyttö Paneliassa
Kävimme vaimoni kanssa tänään Paneliassa ja huomasin jalkakäytävällä kaksi pientä tyttöä polkupyöriensä vierellä ja että7315Fysioterapeutin todistus2
Fysioterapeutti on kertonut surmatalon lähistöllä olleesta sorkkaraudasta joka väriltään viittasi vereen tai ruosteeseen3314Karhu Ahlaisissa
Petoyhdysmies Mikko Jokisen mukaan karhusta ei ole vaaraa ihmisille.. Hmm, mitä Jokinen sen tietää, onko vaaraa vai ei..0312Mitä hyötyä talouskasvusta?
"Päivitetty 13.3.2012 09:33, julkaistu 13.3.2012 09:29.Sampo Pankki: Talous lähtee kasvuun ensi vuonna" Yllä olevan muk4312IBM 560 ja Acer 3100
Acer meni kokonaan pimeäksi. Näyttöön ei tule minkäänlaista valonpilkahdusta. Mitä tehtävissä? Miten tuon ibm:n saa nett1309Lyhyt ainekirjoitus
Aiheena jos minä olisin tuomari. Jos minä olisin tuomari, ottaisin aivan oleellisena asiana huomioon lastenhuoltajuusas17309Kansalaisadressin hahmotelma sähkön siirtomaksuja koskien
Me allekirjoittaneet vaadimme että Valtioneuvoston sähkömarkkinalain asetusta 1 luvun 5 §:ää on selvennettävä ja turha j6309Myllykoski / Viron viinaralli
Kansanedustaja Jari Myllykoski näkee viinarallin loppumiseen keinoksi pienpanimoiden tukemisen. Ahneudelle ei ole rajoja10304Köyliön sosiaalitoimi
Köyliön sosiaalitoimi on käyttänyt minua vastaan asiakirjaa, oppilashuoltopalaverin muistiota tammikuulta 2005 jossa tuo0303Lapin löylypäivät tänään
Harmittavaa että luin löylypäivistä vasta hetki sitten, muussa tapauksessa olisin itsekin sinne mennyt koska esiintyjänä4300