Vapaa kuvaus

Tintti tässä seisoo vankasti kahdella tikkujalalla. Elämän myrskyissä vain höyhen putoaa,mutta höyhenpeite pitää. Kotivintti on lämmin paikka, ajatuksia kirkkaita ammentaen.;) Huumori kukkii kotipihlajassa,marjoissa virne. Tullaanko tutuksi/mutuksi..vai väännetäänkö mielialoja?:) Varattuna birdienä käyn sirputtamassa ilman viettelyksiä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

37

Kommenttia

1037

  1. Pitäisikö pantata osallistumistaan siihen asti, että voi käyttää douppareita ajatuskulun luistamiseksi? :D

    Toisaalta tekstistä voi tulla niillä konsteilla turhankin korkealentoista. Noo sopishan se, jos kyseessä ilmailun merkeissä toteutuva matka. Ans kattoo :)
  2. Soriii..:D