Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

14

Kommenttia

97

  1. Juu,ihmiset tekee virheitä,mutta: kynnys lyödä alenee jokaisesta kerrasta... Eli sanoopa mies muistavansa tai ei,niin näytä mustelma,lienee kyllä nähnytkin(?)ja ilmoita että tämä oli sitten ensimmäinen ja viimeinen kerta,tuliko selväksi!? seuraavan kerran kun tulee yhtä humalassa kotiin,lukitse itsesi turvaan tai poistu paikalta HETI kun alkaa jankkaamaan jotain. Sillä jupinalla lietsoo itseään raivoon! Ei kannata jäädä odottamaan,että sinusta tulee taas yksi otsikko perheväkivaltatilastoihin! Yksikään mies ei ole sinun henkesi arvoinen. Olen omassa lapsuudessani riittävästi seurannut känniraivokohtauksia,joissa käytettiin nyrkkiä,huonekaluja,aseita jne. Omalle avomiehelle sanoin jo kauan sitten,että riidellään vaan,mutta kerran kun lyöt,minua et näe sen jälkeen. Eipä ole kyllä yrittänytkään,ei sen puoleen. Jos nyt et saa miestä lopettamaan väkivaltaa,tilanne vain pahenee. Onko sen arvoista??
  2. Niin,sanontahan on se että ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa... Itsellä on ollut seropeja ja puhdasrotuisia,eikä mitään ongelmia. Nytkin on seropi,joka tuli "puun takaa" meille. Emästä ei mitään tietoa eikä isästä. Luonteesta ja ulkomuodosta päätellen rotuja löytyy ainakin pystykorva ja ajokoira matkan varrelta. Täällä maalla sekarotuiset on aina olleet enemmistönä koirissa,enkä muista luonnevikaisia yhtään. Luonnevika on muutenkin väärä termi mielestäni,koiran luonteeseen vaikuttaa pentuajan kokemukset ja kasvatus. Yleensä "luonnevikaisena" lopetettava koira sairastaa jotain (perinnöllistä) sairautta joka aiheuttaa agressiota tms. Ja yleensä nämä ovat rotukoiria,näitä paperit omaavia.

    Nämä rotukoirat taas Suomessa... Alkaapa olla vaikea löytää Suomesta tervelinjaista rotukoiraa näistä suosituista roduista. On lonkka-,sydän,nivel-jne vaivaa vähän joka rodulla. Ja syy on Suomen koirapopulaation pienuus. Rodun koiria on liian vähän,silloin koiria astutetaan sukulaisillaan ja sukulinjan vaivat vaan vahvistuu... Suvullani oli beagle,kuoli sydäntautiin alle 9v.,myös pystykorva (puhdasrotuinen),joka kuoli sydäntautiin alle 8v. Naapurilla oli 2 saksanpaimenkoiraa peräkkäin,jotka kuoli alle 10v sydäntautiin. Huomasi vasta kun toinen koira oli lähes täysikasvuinen ja ilmestyi sydänvika,että oli samaa sukulinjaa kuin ensimmäinen.

    Ymmärrän rotukoiraharrastajia,mutta kiihkoilijoita en. Ihminen on pilannut monta koirarotua jalostuksella,siitä tuloksena nyt sairaat koirat. Ja kaikki koirathan ovat tavalaan sekarotuisia,koska risteytyksiä on tehty esim.tietyn ulkonäön saamiseksi....

    Jokainen saa maksaa seropi-pennusta just sen verran kun haluaa. Kunhan varmistaa että koira on peräisin kunnolliselta kasvattajalta joka huolehtii koirastaan.
  3. No johan on ollu kaikki Seppo Surkimukset liikkeellä! Ihme äpyttäjiä. Jos nainen ei anna,se on pihtari. Jos se antaa,se on huora. KOETTAKAA NYT PÄÄTTÄÄ! Tällä palstalla on 2 miestä,jotka provosoituvat haukkumaan naisia oikein urakalla,kun sopiva aloituskirjoitus osuu kohdalle. Mahtaa olla pojilla elämä surkeella tolalla. Jos asenne on tuo,ei oo ihme että naiset on lähteny. Kannattaa kattoo peiliin ja miettiä miten itse on suhteeseen panostanu ja naiseen suhtautunu,ennenku tulee tänne haukkumaan. siihen peliin ku tarvii aina kaks!!!