Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tietäisitpä "otan osaa", miten läheiset vl-kytkyt Teuvolla on.
30.04.2013 15:52
Tyypillistä teuvoaggressiota, keneltä lieneekään. Wanhalle miehelle on pantu näköjään joku esto kirjoittaa omalla nimimerkillään.
30.04.2013 15:50
Onhan sellaiseenkin pieni mahdollisuus. Kuitenkin tunnen Teuvon niin hyvin ja maneerinsa pienintä yksityiskohtaa myöten, etten usko feikkiteuvon menevän minulle läpi. Totta on, että täällä näkyy muitakin yhtä aggressiivisia persoonia kuin tepu.
29.04.2013 19:42
Näkyy hän ainakin puskakirjoituksistaan päätellen olevan hengissä.
29.04.2013 17:36
Tuo Raamatun mainitsema portti on epäilemättä Sunin portti, jonka ulkopuolelle Jeesuskin jää.
26.04.2013 19:45
Teuvolla on ollut vahvat vl-kytkyt, siitä hänelle on jäänyt vl-trauma. Sitä paitsi sinä olet Teuvo. Onko jännää taas leikkiä "en ole Teuvoa"?
26.04.2013 19:41
****Olet löytänyt oikean jumalanlasten uskon.
Sillä vain Jeesuksen Kristuksen kalliissa sovintoveressä saamme kaikki syntimme anteeksi. *****
Teuvo, se että lestadiolaiset käyttävät tuota "jeesuksennimessäjaveressä" -mantraa, ei tee tyhjäksi sitä että Jeesuksen sovitusveressä on pelastus. Siinä mielessä lestadiolaisuuskin on tuhat kertaa enemmän oikeaa oppia kuin sinun veretön porttisi.
26.04.2013 19:35
Jeesus ei valehdellut edes saatanalle ja wanha mies väittää olevansa kuin Jeesus, kun valehtelee
1. Pietarin kirje
2:21 Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristuskin kärsi teidän puolestanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hänen jälkiänsä,
2:22 joka "ei syntiä tehnyt ja jonka suussa ei petosta ollut"
19.04.2013 19:37
Täytyy antaa tunnustus Teuvon mielikuvitusrikkaudelle jolla hän kaikin tavoin mollaa minua. Nytkin hän esiintyy "miehenä etelästä".
Voisit "etelän mies" siis Teuvo vastata, missä sinua pidettiin kuukausi(Jouduitko antamaan jo toisen kirjasi kiitokseksi, vai kirjasiko takia jouduit?) ja miksi lymyilet puskissa etkä tule esiin kirjoittamaan niitä s,aatana aloituksiasi (tosin en niitä kaipaa, että hyvä kun pysytkin puskissa).
17.04.2013 10:23
Jotakin näköjään harmittaa kun idolinsa on kadonnut.
12.04.2013 21:38
Minulta kysyttiin jo poistetussa aloituksessa missä Wanha mies on..
Sen tiedän että ei ole ainakaan kuolleeksi kiitetty. Mitään muuta tietoa minulla ei ole, on vain vahvat arvailuni, mutta ne jääkööt omaan tietooni.
12.04.2013 21:23
****Mikähän mies sinäkin loppujen lopuksi olet , tuskin tiedät itsekään? Väliin puolustat "lestoja" ja sitten taas arvostelet, ainakin näennäisesti. ****
Kyllä tosiasiat täytyy esiin tuoda, mutta asiaton arvostelu on erikseen.
08.04.2013 21:10
Onpa kuulunut sellaistakin että SRK on ottanut ruplarahoitustakin. Vastapalveluna siitä sitten vanhoillislestadiolaisten piti äänestää kekkosta.
02.03.2013 20:27
****Voihan silti olla että ne aktiivisimmat ovat nyt telkien takana.****
Melperi ei luultavasti -vielä-, ole telkien takana.
24.02.2013 22:13
***Kuuleppas nyt avaaja. Vuonna 1885 ei vl liikettä ollut vielä olemassakaan!!!
Liikke syntyi lestadiolaisuuden hajaantuessa, ***
Vl-liikekkeesähän painotetaan sitä että se on "aito ja alkuperäinen" vl-liike, eli kyllä Iin pappeinkokous koskee vl-liikettäkin.
16.02.2013 11:19
Nimimerkille "nuhteeksi". Olemme vapaassa maassa ja saamme käydä vl-palstallakin sanomassa mielipiteemme, mutta toivoisin että se olisi kaikilta asiallista arvostelua.
15.02.2013 23:49
Kysypä Teuvo Sunilta että olenko hänen mielestään ollut sunilainen? Sinänsä hauska lahkon ilmaisu kun, sunilaiseksi Teuvo ei itsensä lisäksi ole hyväksynyt muita. Tutustuin Teuvoon kun hän kritisoi vl-oppia, mutta vuosien myötä näin hänen riivaajahenkioppinsa vielä paaljon hullummaksi kuin vl-oppi.
Teuvon mukaan koko Jeesuksen jälkeisenä aikana muut eivät ole olleet kelvollisia Jumalalle kuin hän itse.
Minä en ole sen enempää vanhoillislestadiolaisuuteen päin kallellaan kuin ennenkään, mutta en tykkää kun yksi psykopaatti jatkuvasti herjaa heitä.
10.02.2013 19:43
Siinäpä se onkin melperi että kun et ole tavannut vanhoillislestadiolaisia. Suviseuroissa kävit arkana luikkimassa ja tuskin oikeasti näit yhtään tupakoijaa.
10.02.2013 19:29
Muistapa mitä Klimenko sanoi lähdettyään hellareista "Suurimmat roistot löytyvät uskovaisista"
10.02.2013 19:27
****Ymmärrän senkin että myös sinulla on taipumus pitää tiettyä sanamuotoa käyttäviä vihamiehinäsi. Tässä tapauksessa minua vl ihmisenä. Ymmärrän sinua, että hoitokokouslainen sana loukkaa. Minä en sitä tee, enkä epäile sinun olevan esim
jehovalainen. Ajattelen sinun olevan se minkä olet kertonut. ****
Juuri näin, muuten kuin että en pidä vl-ihmisiä vihollisinani, vaikka kritisoinkin oppia. Sanottaisiinko että rakkaat viholliseni :)
10.02.2013 17:59
24 / 275