Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuoleman ja ylösnousemuksen välistä aikaa, onko silloin mielestäsi tietoisuutta olemassa?
15.08.2008 20:01
Jeesus niin sanoi..
Matt.
12:25 Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä.
12:26 Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
12:27 Ja jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia, kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos? Niinpä he tulevat olemaan teidän tuomarinne.
15.08.2008 18:31
Uskotko ettei tietoisuutesi kuolemassa lakkaa?
15.08.2008 16:55
Itse suuri H.S. Ja osoitti myös käytöksellään sen.
13.08.2008 23:38
Lestadiolaiset ovat kehittäneet oman taikauskonsa, jonka keskeisenä, heidän mielestään ihmitätekevänä teemana on : Synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä julistus. He ovat ottaneet itselleen Jumalan anteeksianto-oikeuden.
Tämä pienoisevankeliumi sisältää kaiken, näin vapaasti muistin varaisesti esitettynä.
Joh. 3:16
Ja niin Jumala rakasti maailmaa, että antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi vaan pelastuisi.
13.08.2008 23:32
Kokouksilla oli vahva primitiivinen tausta, asianomaisten itse sitä tiedostamatta.
Niillä kokouksilla pyrittiin jalostamaan täydellinen lestadiolainen ihminen, Monella paikkakunnilla tämä jalostustoiminta johti siihen, että kaikki pojat eliminoitiin liikkeestä pois, jolloin tultiin tilanteeseen, etteivät lestadiolaisnaiset löydä enää puolisoa liikkeestään.
Liikkeen primitiivisyys näkyy myös runsaan hedelmällisyyden palvontana.
13.08.2008 23:25
No suunnilleen näin, että tietoisuus säilyy kuoleman yhteydessä. Josta tule hokemat. Kuolemaa ei ole yms.
13.08.2008 23:09
Tiedätkö Miletsu?
Joka alistuu vääryyteen, edistää sitä.
Olen omalta osaltani edistänyt jo ihan tarpeeksi vl-vääryyttä, alistumalla siihen.
On aika nousta barrikadeille.
13.08.2008 22:10
Kunnianhimo on se synti.
Joskus oli jopa hoitokokouspäätös, että jos jostakin on taloudellista hyötyä, ei se synti ole. Joten kai nykyisellään sitten urheilukin joutaisi syntilistalta pois, ainakin lätkä-ammattilaisilla.
13.08.2008 12:21
Ainakin minun tietämäni lestadiolaiset harrastavat monenlaista urheilua, mutta kilpaurheilu on heiltä kielletty.
Ainoita asioita siinä liikkeessä, jota pidän jopa järkevänä.
13.08.2008 12:04
Otan pari median edustajaa mukaani. Sopiiko?
13.08.2008 11:59
Tiedän monia, jotka ovat alkaneet vihata Jumalaa, vl-opetuksen pohjalta. Eikä heille mene enää millään ymmärrykseen, jos kerrot heille rakastavasta Jumalasta.
13.08.2008 10:22
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sadomasokismi
13.08.2008 10:17
Kirkko siis on läpimätä.
12.08.2008 20:08
"hoitokokousten tulkitsijat täällä palstalla itkevät kun ei ole pokkaa mennä ry:lle juttelemaan asiasta."
Jutellaan täällä? Mieluummin täällä, kuin "sudensuussa". Eikä se ry:llä juttelu, ole edes mahdollista, tiedät sen hyvin itsekin.
12.08.2008 16:02
Tämä Antti oli tyypillinen esimerkki lestadiolaisnuoresta. Ei sitten niin minkäänlaista uudestisyntymisen kautta saatua omakohtaista vakaumusta.
Itse olin varmaan samanlainen aikoinani.
12.08.2008 15:49
Ota omat palvelut ja sieltä, muuta henkilökohtaisia tietojasi. Siellä on kohta, jossa voit poistaa käyttäjätunnuksesi. Sitä myötä poistuu rek. nimimerkkisikin.
Kirjoituksesi säilyvät, etkä enää niitä sen jälkeen voi poistaakaan.
Oikeastaan ihmettelen, miten heino nimeä voi käyttää, kun kokemukseni mukaan ei voi käyttää kerran rekisteröityä, vaikkakin poistettua nimimerkkiä.
12.08.2008 10:58
Rekisteröi kiireesti nimimerkki itsellesi, kun se on nyt mahdollista.
Ilmeisesti joku heino on poistanut rekisteröintinsä.
12.08.2008 10:23
Roomalaiskirje:
4:1 Mitä me siis sanomme esi-isämme Aabrahamin saavuttaneen lihan mukaan?
4:2 Sillä jos Aabraham on teoista vanhurskautettu, on hänellä kerskaamista, mutta ei Jumalan edessä.
4:3 Sillä mitä Raamattu sanoo? "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi."
4:4 Mutta töitä tekevälle ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta,
4:5 mutta joka ei töitä tee, vaan uskoo häneen, joka vanhurskauttaa jumalattoman, sille luetaan hänen uskonsa vanhurskaudeksi;
10.08.2008 17:41
Aivan oikein, olemme saaneet armon ILMAN OMIA ANSIOITAMME. Jos saisimme armon omista ansioistamme, ei se olisi armoa, vaan palkka.
Tätäkö Raamatunkohtaa tarkoitit?
Sananlaskut:
28:13 Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.
Täytyy tunnustaa, että käytin Raamattuhakua..
10.08.2008 17:38
258 / 275