Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8848

1. Sali asiaa...

Tämä voi kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta onko kenelläkään joku elin tai lihasryhmä kasvanut omasta mielestä tarpe
    Miehen logiikka
    14
    212
  2. Mikä on vuoden kysymys?

Palstalla on kyselty ties mitä, missä, milloin tai kenellä koskaan:D Hah koska olit viimeksi lääkärissä tai putkassa, ka
    Miehen logiikka
    15
    208
  3. Mitä ihmettä noi enkeli höpinät oikein on?

Kuinka rikki ihmisen pitää mennä, että alkaa uskomaan moisiin höpinöihin. Siis on oikein olemassa sellainen enkelihoitaj
    Miehen logiikka
    21
    205
  4. Taito saada naiset itkemään.

Aikaisemmassa joku kyseli, että kuinka tärkeää teille naisille on se, että mies saa teidät nauramaan? Mutta kuinka mone
    Sinkut
    7
    205
  5. Kenellä palstan naisista.....

makaa kotona lihapullalta haiseva "raimo"?
    Miehen logiikka
    38
    204
  6. Millä mä pääsisin eroon

parista naisesta joista ei ole mihinkään. Kaikki on kohta kokeiltu paitsi turpaan veto (ei vaihtoehto). Oon ollu sika, p
    Miehen logiikka
    17
    203
  7. Puuroo vai pildee!

Mitä järkee että muijat alkaa soittelee jo aamu kasilta, mä oon kysyny niiltä, että ettexte nuku koskaan. Juma......mull
    Miehen logiikka
    2
    202
  8. Mä voin kertoo mitä saan joululahjaksi sen....

yhden jutun lisäksi mistä minua ei nyt huvita puhua. Tää on mun kolmas toive ne ykkösen ja kakkosen te tiedättekin:D ht
    Miehen logiikka
    8
    202
  9. Viinikerho!

Hei! Minulla on hyvä idea, perustetaan palstalle viiniklubi. Missä voidaan vaihtaa kokemuksia eri viineistä, vertailla n
    Miehen logiikka
    67
    201
  10. Nyt puhuu Päivi Räsänen!

"Räsänen oli järkyttynyt tiedosta, että Helsingin poliisilla ei ole yhtään rekisteröityä lähdettä. Määräysten mukaan sää
    Miehen logiikka
    4
    199
  11. Nyt on hyvä fiilis!

Sain hetki sitten kivan tekstiviestin -I got home safely. Thanks to the last and see you soon and........... http://
    Miehen logiikka
    7
    198
  12. Asia aihe koskien suomi24...

ml-palstan sivujen toimintaa teknisesti. Eli, oletteko havainneet sivustoissa hitautta tai/ja jumitusta esim. paluu edel
    Miehen logiikka
    32
    198
  13. Mitä "Jäbä" duunaa?

....kuvassa. http://tinyurl.com/5vmobel
    Miehen logiikka
    7
    196
  14. Iloinen suomi24 käyttäjä

Tällainen tuli vastaan kun etsin tietoa Java:sta ja Googlasin tietoja. Kaveri oli ilmeisemmin tullut beta:nsa päähän ja
    Miehen logiikka
    8
    194
  15. Windows 8

Kahden käyttökokemus päivän jälkeen olen valmis poistamaan kyseisen päivityksen ja siirtymään takaisin 7aan. Oikeesti to
    Suhteet
    29
    194
  16. Kenen palstalaisen kanssa,

tai sanotaan, että kenen suomalaisen kanssa et ole koskaan, tai siis sanotaanko, että kenen skandinavialaisen kanssa hal
    Miehen logiikka
    7
    193
  17. Millainen (f)iilis just nyt?

mul on jotain 9 luokkaa vaikka vitutta ihan perkeleesti.
    Miehen logiikka
    17
    193
  18. Onko keneläkään muulla kokemusta...

nymfo naisesta, mihin suhde loppui, miten olette tulleet toimeen, onko sinulla aikaa itsellesi.Mielipiteeni ei välttämät
    Miehen logiikka
    2
    193
  19. Kenen palstalaisen kanssa...

haluaisit tanssia Säkkijärven polkkaa läpi yön? Itse voisin kokeilla y.b:tä tai T_T:tä
    Miehen logiikka
    6
    191
  20. Miksi palstalla ei ole takuuvarmaa jyystäjämuijaa?

Millainen biker-tyttö on nais puolinen "Bicky R" tai sellainen niin kuin Hannibal Lecter on, sosiaalinen, älykäs ja mik
    Sinkut
    8
    190