"Räsänen oli järkyttynyt tiedosta, että Helsingin poliisilla ei ole yhtään rekisteröityä lähdettä. Määräysten mukaan säännöllisesti käytetyt lähteet pitää rekisteröidä ja tapaamisista pitää laatia asiakirjat."
Ja minä olen järkyttynyt siitä, että tämä ei ole johtanut mihinkään--->
http://www.adressit.com/adressi_paivi_rasasen_erottamiseksi_ministerinvirasta
http://tinyurl.com/p8fxpxr
Nyt puhuu Päivi Räsänen!
4
234
Vastaukset
Eikö sitä Räsästä voilaittaa kirkkoministeriksi?
No ei voi laittaa muualle kuin syrjään, uskottavuus on asia, jonka voi menettää vain kerran. Miten jumalauta suomessa on vuodesta....vuosikymmenistä toiseen varaa roikottaa eturivin ministereinä milloin mallia, milloin hihhulia. Jos jumalauta uskonnon sekoittaa politiikkaan niin metsään mennään, mutta vielä vähemmän sitä pitää sekoittaa lääketieteeseen.Tämä lääketieteen edustaja jumalan armosta on milloin parantamassa esimerkiksi homoseksuaalisuutta, mitä väittää kehityshäiriöksi, josta ihminen voi ”parantua”. Jumalauta tuollaiset akat pitäsi potkia helvettiin ja äkkiä...mikäkin saatanan eheyttäjä! Todella joskus vitutta tämä supisuomalainen tyhmyys, ollaan valmiita nauramaan muille, mutta ei osata peilata omaa tekemistä.
- kastamaton
Hihhulit pois politiikasta, kun eivät noudata maallisia lakejakaan, sitä Päivi jo marmattikin.
Lefan mielestä harhajumalnsa käsky voittaa Suomen lain ja ottaa vapuden murhailla
ihmisiä, joka eivät suostu kylpyammekasteeseen päästäkseen sinne Uuteen Jerusalemiin "ylöstempauksen" jälkeen.
Siksi on hyvä olla maassa, jossa hihhukeita on vain 1%
nekin hullujenhuoneella Päivi Räsänen ilmoitti eilen iltiksessä, kuinka mätäpaise on puhkaistava. Olisi kiva tietää, onko mainittu mätäpaise Suomalaisen eliitin vaaleanpunainen kupla, vai liittyykö se henkilökohtaisemmin sisäministeriöön ja poliisilaitoksen johtoon?
Tässä vaan itsekseni ihmettelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153714Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322048Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 951631
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1031363- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1011106- 821103
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja97909Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.62803