Onko se rikos jos

näkee unta tai edes ajatteleekin harrastavansa seksiä alaikäisen kanssa. Tytär (17v) on kiinnostuneepi kuin äiti.

http://youtu.be/bwvpIts15Ws

62

205

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      17 v ei oo alaikäinen, mut kuuluu suojaikään. Eli voi syyttää hyväksikäytöstä helkemmin mitä 18 v.

      • lollaaja!

        öö 17-vuotias ON alaikäinen ja suojaikäraja on 16-vuotta. LOL.


      • määmy
        lollaaja! kirjoitti:

        öö 17-vuotias ON alaikäinen ja suojaikäraja on 16-vuotta. LOL.

        Toi kaava kertoovain sen, et 20 v. on alaikäinen, ku ei pääse K 21 raflaan.

        Wikipediasta poimittu
        "Suomessa

        [muokkaa]Historia
        Suomen lainsäädännössä yleisenä suojaikärajana on perinteisesti pidetty 16 vuoden ikää. Hallitus on seksuaalirikoksia koskevien lakiuudistusten yhteydessä vuosina 1970 ja 1997 esittänyt ikärajan alentamista Ruotsin tavoin 15 vuoteen, mutta eduskunta on molemmilla kerroilla päättänyt pitänyt ikärajan 16 vuodessa.[1][2]"

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Suojaikäraja

        Vaikka Espanja omaa suojaikärajan 13 v. ei tarkoita et suomalainen voi bylsiä siellä 13 vuotiaita. Tuomio napsahtaa sen maan lain mukaan, missä maassa tekijä on lähtöisin.


    • ...

      Totta kai on tytär enemmän..Koska tytär on älyllisesti enemmän samalla tasolla sinun kanssasi, viinan tuhoamine aivosoluinesi, kuin äitinsä.

    • Kysynpähän vaan

      Minkä ikäinen olet?

      • modelIi

        15. Melkein.


    • Jos alat kieltämään itseltäsi ajattelemisen ja uneksumisen, niin joudut kahta pahempaan kiusaukseen.

      17v "nainen" tarvitsee paljon ihailua ja hyväksyntää.

      Jos teet jotakin ajatustesi sijaan, saatat hyvin todennäköisesti vahingoittaa häntä, jollet pyydä häntä seurustelemaan kanssasi julkisesti ja arvostaen.

      • dfghytr.

        Tuo on jo niin paksua soopaa, että voi mennä läpi vain Suomen "oikeus"laitoksessa.
        No, jos ei vankilaan, niin sitten mielisairaalaan ja pakkopaitaan, loppuelämäksi.


      • dfghytr. kirjoitti:

        Tuo on jo niin paksua soopaa, että voi mennä läpi vain Suomen "oikeus"laitoksessa.
        No, jos ei vankilaan, niin sitten mielisairaalaan ja pakkopaitaan, loppuelämäksi.

        Noh. Olin samoilla linjoilla kuin Ratikka ja turha minun on yökötellä toisten unelmille, kun ei näkijäkään itse niille mitään voi.

        Tekojaan voi kontroloida. Mistä sen tietää, että joku rakastaa aidosti toista?

        Modelli voi pyytää nuorta naista kihlautumaan kanssaan ja esittää toiveensa esiaviollisen seksin harrastamisesta. Mikäli nuoren naisen vanhemmat ovat vastaan, tai tytärtä käy oksettamaan, kannattaa Modellin vetäytyä pyrkimyksistään arvokkaasti ;)


      • ¤
        sxthsens kirjoitti:

        Noh. Olin samoilla linjoilla kuin Ratikka ja turha minun on yökötellä toisten unelmille, kun ei näkijäkään itse niille mitään voi.

        Tekojaan voi kontroloida. Mistä sen tietää, että joku rakastaa aidosti toista?

        Modelli voi pyytää nuorta naista kihlautumaan kanssaan ja esittää toiveensa esiaviollisen seksin harrastamisesta. Mikäli nuoren naisen vanhemmat ovat vastaan, tai tytärtä käy oksettamaan, kannattaa Modellin vetäytyä pyrkimyksistään arvokkaasti ;)

        Oletko kännissä jo tähän aikaan??


      • .....
        sxthsens kirjoitti:

        Noh. Olin samoilla linjoilla kuin Ratikka ja turha minun on yökötellä toisten unelmille, kun ei näkijäkään itse niille mitään voi.

        Tekojaan voi kontroloida. Mistä sen tietää, että joku rakastaa aidosti toista?

        Modelli voi pyytää nuorta naista kihlautumaan kanssaan ja esittää toiveensa esiaviollisen seksin harrastamisesta. Mikäli nuoren naisen vanhemmat ovat vastaan, tai tytärtä käy oksettamaan, kannattaa Modellin vetäytyä pyrkimyksistään arvokkaasti ;)

        Päivän paras. Mahtavaa ironiaa ja sarkasmia.


      • sxthsens kirjoitti:

        Noh. Olin samoilla linjoilla kuin Ratikka ja turha minun on yökötellä toisten unelmille, kun ei näkijäkään itse niille mitään voi.

        Tekojaan voi kontroloida. Mistä sen tietää, että joku rakastaa aidosti toista?

        Modelli voi pyytää nuorta naista kihlautumaan kanssaan ja esittää toiveensa esiaviollisen seksin harrastamisesta. Mikäli nuoren naisen vanhemmat ovat vastaan, tai tytärtä käy oksettamaan, kannattaa Modellin vetäytyä pyrkimyksistään arvokkaasti ;)

        Samoilla linjoilla.Modellille vaan luokkasormus kaulaan killumaan ja käsi kädessä julkisesti tyttösen kanssa kylillä kävelemään ;)

        Ja eikun sitten parin päivän päästä vanhemmilta kättä pyytämään :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Samoilla linjoilla.Modellille vaan luokkasormus kaulaan killumaan ja käsi kädessä julkisesti tyttösen kanssa kylillä kävelemään ;)

        Ja eikun sitten parin päivän päästä vanhemmilta kättä pyytämään :)

        Arvasin sinun tulevan takaa vasemmalta ja tunsin sukkapuikon piston kyljessäni. Osaat sitten olla ilkeä ja pilata moraalisoimalla kaiken hauskan vetämällä juuri niistä naruista mitkä vie kaikki fiilikset.


      • y.b läx siivoo
        modelli kirjoitti:

        Arvasin sinun tulevan takaa vasemmalta ja tunsin sukkapuikon piston kyljessäni. Osaat sitten olla ilkeä ja pilata moraalisoimalla kaiken hauskan vetämällä juuri niistä naruista mitkä vie kaikki fiilikset.

        Etkö omista enää luokkasormusta? :(


    • rek.

      Vastenmielinen aloitus, jää ikävä fiilis.

      • Näin taas viime yönä unta tästä tyttärestä ja hänen ystävättärestä, äiti ei esiintynyt unessa.


    • Ajatusrikos kuulostaa vielä absurdimmalta kuin George Orwellin aikoinaan 1984:ssä maalaamat kauhukuvat. Vanha viisaushan sanoo, että tekojaan voi kontrolloida, muttei ajatuksiaan. Tosin ajatuspoliisit eivät nykyaikanakaan tunnu olevan mikään katoava kansanperinne.

    • .

      On

    • huhhuh.

      olet ilmeisesti vähintään 50-vuotias, joten sinulla taitaa olla häiriö mielenterveydessä ja seksuaalisessa suuntautumisessa.

      rikoshan uni tai ajatus ei voi olla, mutta sairas ja epäeettinen kyllä.

      • Tytär ystävättärineen pyysi juuri minua tekstiviestillä heidän mökille, haluavat minut sinne koska olen mukavaa seuraa ja vanhempi. Äitiä eivät halua sinne, koska hän on tylsä. Tytär täyttää 18 nyt "jussina".


      • 0+o
        modelli kirjoitti:

        Tytär ystävättärineen pyysi juuri minua tekstiviestillä heidän mökille, haluavat minut sinne koska olen mukavaa seuraa ja vanhempi. Äitiä eivät halua sinne, koska hän on tylsä. Tytär täyttää 18 nyt "jussina".

        että viitsit säveltää vanha ukko näitä tarinoitas. koska se olikaan kun saatiin täällä lukea että naisjohtaja töistäsi ehdotti suuseksiä XD

        ei sua kukaan eikä varsinkaan 17 vuotias ole minnekään pyytänyt .


      • 0+o kirjoitti:

        että viitsit säveltää vanha ukko näitä tarinoitas. koska se olikaan kun saatiin täällä lukea että naisjohtaja töistäsi ehdotti suuseksiä XD

        ei sua kukaan eikä varsinkaan 17 vuotias ole minnekään pyytänyt .

        Hän on tämän tyttären äiti, tämä naisjohtaja. Juttu on hieman monimutkainen ja vaikeasti selitettävissä. Kysyin neuvoa myös ystävältäni joka on varatuomari ja hän neuvoi minua olemaan varovainen asian suhteen, mutta lisäsi siihen, että hänen tytär tarvitsisi myös opastusta.


      • Varatuomarit ry.
        modelli kirjoitti:

        Hän on tämän tyttären äiti, tämä naisjohtaja. Juttu on hieman monimutkainen ja vaikeasti selitettävissä. Kysyin neuvoa myös ystävältäni joka on varatuomari ja hän neuvoi minua olemaan varovainen asian suhteen, mutta lisäsi siihen, että hänen tytär tarvitsisi myös opastusta.

        Buhahahahhaa! :D:D


      • huhhuh.
        modelli kirjoitti:

        Tytär ystävättärineen pyysi juuri minua tekstiviestillä heidän mökille, haluavat minut sinne koska olen mukavaa seuraa ja vanhempi. Äitiä eivät halua sinne, koska hän on tylsä. Tytär täyttää 18 nyt "jussina".

        keskenkasvuisia nuoria naisia saattaa kiinnostaa tuollainen mies, mutta eihän se tarkoita, että sinun olisi hyväksyttävää fantasioida tytöstä tai yrittää pelehtiä tytön kanssa.

        kyllä mua hävettäis edes ajatella oman tyttäreni ikäisiä nuoria naisia, puhumattakaan että tulisi mieleen ajatella pelehtiväni heidän kanssaan..

        toisaalta sulle olisi parasta tehdä ajatuksesi paljastava aloite tytölle ja saada tyttäresi ja ystävänsä vihat niskoillesi. saattaisi herättää sinut todellisuuteen.


    • teewarit

      Olipa hyvä, että Herra modelli otti asian puheeksi
      Vastedes vaadin nähdä partnerieni henkkarit eroottisissa unissani

    • inhon värähdys

      Fiksu mies ei yleensä julkaise kaiken kansan luettavaksi ihan jokaista ajatustaan.

      • U2

        modelli ei olekaan fiksu mies vaan sääliö joka yrittää netissä päteä.


      • Minulla on siihen asianosaisten siunaus tai ainakin sinne päin. Jos nyt päätän lähteä sinne mökille ja mitä ikinä siellä tapahtuukin, niin niistä en aijo täällä puhua, koska tiedän kokemuksesta miten huulaantuneita nuoret naiset ovat juhannuksena ja varsinkin jos ovat nauttineet aperitivejä.


      • U2 kirjoitti:

        modelli ei olekaan fiksu mies vaan sääliö joka yrittää netissä päteä.

        Sääliö tai ääliö, kerran täällä vaan eletään. Ja haluan muistuttaa vielä kaikkia siitä,että minä olen ollut koko ajan se passiivinen osapuoli joka on tarkkaillut tilannetta.


      • huhhuh.
        modelli kirjoitti:

        Minulla on siihen asianosaisten siunaus tai ainakin sinne päin. Jos nyt päätän lähteä sinne mökille ja mitä ikinä siellä tapahtuukin, niin niistä en aijo täällä puhua, koska tiedän kokemuksesta miten huulaantuneita nuoret naiset ovat juhannuksena ja varsinkin jos ovat nauttineet aperitivejä.

        ja känniinkin aiot tyttäresi ystävineen juottaa. säälittävää ja tuomittavaa sinun vastuuton narsistinen seksuaalisesti kieroutunut käytöksesi..


      • huhhuh. kirjoitti:

        ja känniinkin aiot tyttäresi ystävineen juottaa. säälittävää ja tuomittavaa sinun vastuuton narsistinen seksuaalisesti kieroutunut käytöksesi..

        En ole missään vaiheessa ilmaissut sitä, että minulla olisi oma tytär ja se, että kajoaisin omaan tytäreeni on teidän omissa päissänne muodustunut sairas ajatus.


      • modelli kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa ilmaissut sitä, että minulla olisi oma tytär ja se, että kajoaisin omaan tytäreeni on teidän omissa päissänne muodustunut sairas ajatus.

        Niin. Aika surullista.

        "Tiedetään kokemuksesta, miten huulaantuneita nuoret naiset ovat juhannuksena ja varsinkin jos ovat nauttineet aperitivejä".

        Jollekin käy aina tyhmästi. Tuskin se sitä ajattelee jälkikäteen edes paljon, mutta jollakin tavalla särkee itseään. Ehkä näytät rikkaalta ja sellaiselta, joka voisi maksaa paikkoihin, mihin harvoin nuori nainen pääsee. Ehkä ihailet häntä paljon ja hän pitää siitä nuorten naisten narsistimaiseen tapaan valtavasti. Kiusoitteleekin, jotta ystävänsä huomaisivat miten silmäsi palavat. Modelli, modelli. Elämä näyttää toistavan itseään aina sillä surkeimmalla tavalla. Mä en viitsi käydä sua ojentamaan. Mitä se edes auttaisi.


      • Mun ystävän äidin miesystävä, joskus kun olin 16v ja ystäväni 15 v. Kai se on tavallista. Seurasi paljon inhottavia asioita...

        Nuoret naiset tarvitsevat paljon ihailua jms. Kun oma isä ei ole sitä antamassa, niin sitä kerjätään muilta. Ei aina arvata.. Äidin miesystävä näyttää rikkaalta ja se lupaa hankkia alkoholia ja ehkä viedä paikkoihin, joihin ei muuten pääsisi..


      • ;)
        sxthsens kirjoitti:

        Mun ystävän äidin miesystävä, joskus kun olin 16v ja ystäväni 15 v. Kai se on tavallista. Seurasi paljon inhottavia asioita...

        Nuoret naiset tarvitsevat paljon ihailua jms. Kun oma isä ei ole sitä antamassa, niin sitä kerjätään muilta. Ei aina arvata.. Äidin miesystävä näyttää rikkaalta ja se lupaa hankkia alkoholia ja ehkä viedä paikkoihin, joihin ei muuten pääsisi..

        Kai ymmärrät että Modellin jutut on täysin keksittyjä?


      • sxthsens kirjoitti:

        Mun ystävän äidin miesystävä, joskus kun olin 16v ja ystäväni 15 v. Kai se on tavallista. Seurasi paljon inhottavia asioita...

        Nuoret naiset tarvitsevat paljon ihailua jms. Kun oma isä ei ole sitä antamassa, niin sitä kerjätään muilta. Ei aina arvata.. Äidin miesystävä näyttää rikkaalta ja se lupaa hankkia alkoholia ja ehkä viedä paikkoihin, joihin ei muuten pääsisi..

        Mun ystävä oli pieni, siro ja soman pyöreä. Minä oli pitkä, hontelo ja alipainoinen. Mun ystävä pinnasi koulusta ja lähti toisen ystävänsä kanssa äidin ystävän mökille. Minä olin sinä päivänä koulussa. Mun ystävä oli sekava ja itkuinen. Se selitti miten joivat ensin viinaa ja miten katosta riippuva korituoli pyöri ja se oksensi, ja miten sen äidin ystävä oli yrittänyt sitä. Ja miten se oli pyörinyt ja kontannut mökkiä ympäri. Mä en uskaltanut kysyä enempää. En löytänyt sanoja. Mä olin ehkä kateellinen, et sen äidin miesystävä oli mun ystävästä niin kiinnostunut. Tunsin olevani ruma.


      • Oukei. En neuvo vieläkään, mut kerron tämän loppuun.

        Mun ystävältä jäi koulut kesken. Sen ensi-ihastus haukkui sitä huoraksi. Sitten ystäväni ihastui toiseen nuoreen kaveriin ja teki pari aborttia alaikäisenä. Vasta kolmannen kolmannen hän halusi pitää. Mun ystävä väitti että minä olen maho, kun en ole tullut raskaaksi. Tiedän nyt, et hän sanoi sen katkeruuttaan. Miedän välit katkesivat ja ystäväni vihasi minua, et minun elämä jatkui kuten muillakin nuorilla. Enkä minä osannut eläytyä teiniäidin elämään. Mun ystävä erosi melko pian, sillä nuori miehensä väitti et ystäväni oli tullut tahallaan raskaaksi. No ei tahallan, mut ei ollut jaksanut opetella miten pillereitä syödään. Eron jälkeen hän pian löysi itseään 20v vanhemman miehen. Liitto on kyllä kestänyt, kun ystäväni tuli uskoon, mut hän meni ihan sekaisin. Kielsi itseltään elokuvat, alkoholin ja ties mitä.

        On surullista, et jonkun oma isä kuolee ja elämään tulee uusia miehiä.


      • sxthsens kirjoitti:

        Mun ystävä oli pieni, siro ja soman pyöreä. Minä oli pitkä, hontelo ja alipainoinen. Mun ystävä pinnasi koulusta ja lähti toisen ystävänsä kanssa äidin ystävän mökille. Minä olin sinä päivänä koulussa. Mun ystävä oli sekava ja itkuinen. Se selitti miten joivat ensin viinaa ja miten katosta riippuva korituoli pyöri ja se oksensi, ja miten sen äidin ystävä oli yrittänyt sitä. Ja miten se oli pyörinyt ja kontannut mökkiä ympäri. Mä en uskaltanut kysyä enempää. En löytänyt sanoja. Mä olin ehkä kateellinen, et sen äidin miesystävä oli mun ystävästä niin kiinnostunut. Tunsin olevani ruma.

        No ainakin kunnon selkäsauna aluksi.....ei nyt mitään turpaan vetoa tietenkään, että oppisivat olemaan, eivätkä alkaisi käyttäytymään kuin äitinsä...mistä nyt kuitenkaan ei taida olla pelkoa.


      • huolestunutäippä
        modelli kirjoitti:

        Minulla on siihen asianosaisten siunaus tai ainakin sinne päin. Jos nyt päätän lähteä sinne mökille ja mitä ikinä siellä tapahtuukin, niin niistä en aijo täällä puhua, koska tiedän kokemuksesta miten huulaantuneita nuoret naiset ovat juhannuksena ja varsinkin jos ovat nauttineet aperitivejä.

        17-vuotias ei lain mukaan saa nauttia alkoholia. Jos juotat tytöt humalaan ja käytät heitä seksuaalisesti hyväksi, voi siitä olla sinulle ikäviä seurauksia.

        16-vuotta on ehdoton suojaikäraja, mutta varmaan tiedät, että tilanteesta riippuen on annettu tuomioita lapsen hyväksikäytöstä, myös vanhenpien nuorten kohdalla. Eli, jos käytät asemaasi väärin, olet tuttu ja turvallinen aikuinen, johon lapsi/nuori luottaa, ja käytätkin häntä seksuaalisesti hyväksi, on tilanteesi huono.

        Ja vielä lopuksi; eikö ylläpito voisi hiukan kiinnostua näistä aiheista, joissa liikutaan lain hämärällä aluella?

        Tässäkin suunnitellaan mahdollisesti hyväksikäyttöä ja alkoholilla näemmä tulee olemaan osuutta asiaan.


    • ...

      Jos ajattelee ja fantasioi seksiä allle täysi-ikäisen kanssa on se rikos. Unennäkö on ongelmallisempi tulkittava. Ihminen voi vaikka nähdä unta siitä, että joku tekee jotain. Hän ei välttämättä itse ole tuo joku siinä unessa. Uni voi vääristyä muotoon jossa saattaa vaikuttaa siltä, että näkijä itse tekee tuon asian vaikka näin ei olekaan. Ongelmallista se on tulkinnan kannalta, jos puhuu unissaan ja samassa tilassa on joku, joka kuulee ne puheet. Montakohan "oikeusmurhaa" on tehty unissa puhumisen takia.

      En kyllä usko tämän aloituksen todellisuuspohjaan, se on varmasti herra Modellin provosointia.

      • En tietä miten muilla mutta itse saan melkein päivittäin tekstiviestin missä joku minulle lähes tuntematon nainen kertoo nähneensä minusta erootisia unia. Numeron ovat urkkineet mistä milloinkin, mitä ihmettelen suuresti, onko oikeasti salainen puhelin-numero salainen, vai mikä se on.


      • modelli kirjoitti:

        En tietä miten muilla mutta itse saan melkein päivittäin tekstiviestin missä joku minulle lähes tuntematon nainen kertoo nähneensä minusta erootisia unia. Numeron ovat urkkineet mistä milloinkin, mitä ihmettelen suuresti, onko oikeasti salainen puhelin-numero salainen, vai mikä se on.

        No taidat olla jotenkin kuuluisa ja nimesi/naamasi ansioineen esillä. Muutoinhan tuo on mahdotonta... tai sitten olet.. hmm..


      • EIKirj
        modelli kirjoitti:

        En tietä miten muilla mutta itse saan melkein päivittäin tekstiviestin missä joku minulle lähes tuntematon nainen kertoo nähneensä minusta erootisia unia. Numeron ovat urkkineet mistä milloinkin, mitä ihmettelen suuresti, onko oikeasti salainen puhelin-numero salainen, vai mikä se on.

        Itsetuntosi on todella huono kun viitsit jatkuvasti heittää tuollaista tarinaa.


      • EIKirj kirjoitti:

        Itsetuntosi on todella huono kun viitsit jatkuvasti heittää tuollaista tarinaa.

        Pitää paikkansa ja mistäköhän se johtuu. Tai sanotaako näin, että tarinat ovat huonoja mutta itsetunto ja järki ovat sentään balanssissa.


      • sxthsens kirjoitti:

        No taidat olla jotenkin kuuluisa ja nimesi/naamasi ansioineen esillä. Muutoinhan tuo on mahdotonta... tai sitten olet.. hmm..

        Sehän tässä ihmetyttääkin kun olen aina vetänyt matalaa profiilia, mikä toisaalta on johtanut siihen ettei suhteeni ole muodostuneet kovinkaan pitkäkestoisiksi.


      • herätyskello!
        modelli kirjoitti:

        Pitää paikkansa ja mistäköhän se johtuu. Tai sanotaako näin, että tarinat ovat huonoja mutta itsetunto ja järki ovat sentään balanssissa.

        Herää todellisuuteen!!


      • herätyskello! kirjoitti:

        Herää todellisuuteen!!

        Herää itse mikä lienet joku palstavahti vai ulottuuko vaikutuksesi eurooppaan asti. Sulla taitaa olla vieterit löysällä.


      • herätyskello!
        modelli kirjoitti:

        Herää itse mikä lienet joku palstavahti vai ulottuuko vaikutuksesi eurooppaan asti. Sulla taitaa olla vieterit löysällä.

        Sulta ne vieterit tippu jo tossa keskustelun avauksessa!!


    • Auto tuli nyt pihaan ja 3 naista siellä näyttä olevan, joten se on molskista vaan meikä häippää nyt, joten ei sitten asiasta enempää.

      • F(Y

        Alkoi modellin vaikein vaihe,pitää malttaa pysyä puskissa jonkun aikaa .


    • 8+o

      Jotenkin säälittävää miten jotkut miehet vanhetessaan alkaa pitää itseään luojan lahjana lapsenlapseksi sopivan ikäisille tytöille.

      • Kysyntää on

        Niin se vaan menee.....kokenutta kysytään!


      • YDH
        Kysyntää on kirjoitti:

        Niin se vaan menee.....kokenutta kysytään!

        Pedariksi ;P


    • Eikös muutama vuosi sitten kristillset tehneet oikein eduskunnassa lakialoitteen suojaikärjan laskemisesta 15 vuoteen? Olenko ainoa, joka muistaa tällaista?

    • Ois ihan hienoo, jos nuoret flikat älyis ite suojella itseään vanhoilta käppänöiltä. Siis olkoon se suojaikä mikä hyvänsä. Voihan sitä silti itsekin vähän ajatella onko järkee vai ei. Siis lyöttäytyä pappojen seuraan.

      :-)

      Eiks jeh.

      • Huomenta :) No mun sanoma ei suinkaan ollut tuo, vaikka sekin pitää paikkansa.

        Yritin kertoa, et nuoret naiset tarvitsee paljon positiivista huomiota ja ihailua omalta isältään. Jos sitä ei saa, niin milläs muulla sitä saa helpommin kuin olemalla seksikäs ja flirttaamalla vanhemmille miehille - sillä kaikki nuoret naiset ovat aina kauniita, vaikka kaikkea muuta itsestään uskoisivat. Se huomio jonka saavat, ei sitten ole aina sellaista, jonka turvallisessa isäsuhteessa saisivat.


    • Fantasiat, joihin liittyy toisia yksilöitä, ovat fantasioita, useimmat vailla totuuspohjaa, ne pitäisi jättää fantasioiksi. Niiden toteuttamisyritykset vievät monesti pettymykseen, joka voi johtaa kaikkeen muuhun negatiiviseen.

      Silti vastaus kysymykseesi on: ajatus ei ole rikos. Eikä asiasta puhuminenkaan tai kirjoittaminen, ainakaan ihan aina. Rikokseen tarvitaan useinmiten tekeminen, joskin on olemassa myös rikoksia ennaltaehkäisevää toimintaa, joka ainakin periaatetasolla voi olla vähän kyseenalaista, mutta jos yhteiskunta sellaisen siunaa, niin silloin asia on ok.

      • Monestikaan ihminen ei voi hallita uniaan, joten siinä mielessä ihminen on uniensa kanssa vähän kuin syyntakeeton.


      • teewarit
        vajaus kirjoitti:

        Monestikaan ihminen ei voi hallita uniaan, joten siinä mielessä ihminen on uniensa kanssa vähän kuin syyntakeeton.

        Jokaisessa maassa on omat omituset pykälänsä, Amerikan yhdysvalloissakin eri osavaltioilla hyvinkin erilaiset lait. Utahin mormonivaltiossakin mies saa ottaa
        vaimoja mielinmäärin ja Etelä-Afrikassa apartheid poliitikan aikaan valkoihoiselle
        miehelle annettiin raipparangaistus seksin harjoittamisesta mustan naisen kanssa.
        Siis lakien noudattaminen on useinkin typeryyttä.
        Naisen kehitysvaiheet ovat yksilökohtaisia. Suomalainen purkka-liisa kokee itsensä
        sukukypsäksi jo silloin. kun aloittaa tupakoinnin ja siiderin ryystämisensä
        murkkuikäisenä. Kiinnostus purkka-liisoihin ei ole enää pedofiliaa, vaan
        _efebofiliaa_
        Jos pyhiin kirjoihin uskomista on niin Neitsy Maria synnytti Jeesuslapsensa
        14 vuotiiaana.....siis Pyhä Henki on hässinyt 13kesäistä tyttöä!

        Nykyajan pissiksille on tärkeätä parantua neitsyydestään varhain ja etsivätkin
        kokeneen herrasmiehen, kuten herra modellin opettamaan seksin salaisuudet
        Sellaine tietenkin saa kokemattomat vili.-pojat kateellisiksi, heillä kun pököttää
        herkeämättä, mutteivat saa vielä kokea naista.


      • teewarit kirjoitti:

        Jokaisessa maassa on omat omituset pykälänsä, Amerikan yhdysvalloissakin eri osavaltioilla hyvinkin erilaiset lait. Utahin mormonivaltiossakin mies saa ottaa
        vaimoja mielinmäärin ja Etelä-Afrikassa apartheid poliitikan aikaan valkoihoiselle
        miehelle annettiin raipparangaistus seksin harjoittamisesta mustan naisen kanssa.
        Siis lakien noudattaminen on useinkin typeryyttä.
        Naisen kehitysvaiheet ovat yksilökohtaisia. Suomalainen purkka-liisa kokee itsensä
        sukukypsäksi jo silloin. kun aloittaa tupakoinnin ja siiderin ryystämisensä
        murkkuikäisenä. Kiinnostus purkka-liisoihin ei ole enää pedofiliaa, vaan
        _efebofiliaa_
        Jos pyhiin kirjoihin uskomista on niin Neitsy Maria synnytti Jeesuslapsensa
        14 vuotiiaana.....siis Pyhä Henki on hässinyt 13kesäistä tyttöä!

        Nykyajan pissiksille on tärkeätä parantua neitsyydestään varhain ja etsivätkin
        kokeneen herrasmiehen, kuten herra modellin opettamaan seksin salaisuudet
        Sellaine tietenkin saa kokemattomat vili.-pojat kateellisiksi, heillä kun pököttää
        herkeämättä, mutteivat saa vielä kokea naista.

        Noinhan se varmaan on, mutta ajatus ei ole rikos, kuten ei ole myöskään mielipiteensä kertominen rikos. Ainakaan vielä.

        Laeista, noinko se taipuu?, ne ovat yhteiset pelisäännöt ja niiden mukaan mennään, vaikka olisivatkin typeriä. Ilman niitä on anarkia ja vahvimman laki.


    • up

      up

    • HÄHÄ!

      Häivy setämies!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      62
      4769
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      51
      3192
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2422
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2006
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      79
      1598
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1217
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1145
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1121
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1118
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1096
    Aihe