Mitä ihmettä noi enkeli höpinät oikein on?

Kuinka rikki ihmisen pitää mennä, että alkaa uskomaan moisiin höpinöihin. Siis on oikein olemassa sellainen enkelihoitaja-koulutus mikä on tarkoitettu siis sinulle, "joka haluat oppia enkeleistä enemmän ja oppia tekemään enkelihoidon auttaaksesi itseäsi ja kanssaihmisiäsi."

Itse rinnastaisin tuollaisen tilan johonkin kehon kemiaaliseen epätasapainotilaan, sama kuin olisit kovan juopotteluputken seurauksesta sekaisin. Aamulla herätessäsi ja kurkistaessasi baarikaappiin, toteat vaan että taas on viinakeiju käynyt tyhjentämässä kaapin tai täyttänyt sen ja itse et tapahtumista muista mitään.

Enkelihoitaja-koulutus kestää noin nelisen viikkoa käsittäen yhden viikonlopun lähiopetuksen sekä itsenäisen kotona tapahtuvan opiskelun.

21

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On tämä LAMA:.!1#%?+

      .

      "No kun meillähän on tämä LAMA niin tarvitaan Dalai LAAMAA"

      har!

      .

      • No se laama höpinä on taas aivan omassa kastissan, tämä laaman valinta hässäkkä ei ole aivan ihmis järjellä selitettävissä. Mutta kuinka monta miestä on lähtenyt mukaan tuohon enkelibisnekseen?


    • Mitä sä pelkäät?

      Pidän alkoholisteja, narkkeja ja vapaana mellastavia mt-potilaita pelottavampina kuin enkeleiden kanssa juttelua.

      Ensimmäiset tahtovat aina pahaa itselle ja toiselle ja tämä jälkimmäinen ryhmä auttaa ensin itseään, vahingoittamatta ketään.

      Mistä sun halveksunta tulee?

      • Halveksuntaa koko rahalla, en minä ole henkilöynyt tässä mitään muuta kuin itseäni. Mutta nyt kun kysyit niin vastaan, että kuka tuonkin hömpän on keksinyt on luultavasti sillä rikastunut muiden heikkojen kustannuksella ja luultavasti lisännyt mukaan lähtiöiden vinoutumaa entisestään.


      • Mitä sä pelkäät?
        modelli kirjoitti:

        Halveksuntaa koko rahalla, en minä ole henkilöynyt tässä mitään muuta kuin itseäni. Mutta nyt kun kysyit niin vastaan, että kuka tuonkin hömpän on keksinyt on luultavasti sillä rikastunut muiden heikkojen kustannuksella ja luultavasti lisännyt mukaan lähtiöiden vinoutumaa entisestään.

        Kyl Alko ja huumemyyjät tienaa enemmän ja nopeammin kuin enkelikouluttajat.

        Enkelikoulutus kuulostaa siltä että joku on astunut isoihin saappaisiin, mutta meneekö siinä muuta kuin oma maine? En tidä? Selvinpäinhan siinä kai ollaan?

        Toisin kuin hc- alkkis ja narkki.

        Mutta totta toinen puoli: toisen hädällä ei saisi rahastaa. Mutta sanotaan, että jos sinä juttelet kotona omille enkeleillesi, niin eihän siinä mene rahaa maksuna. Pitää vain osata kuunnella :)

        Ja onko Alkolla eettistä myyntipolitiikkaa? Että onnettomille ja surullisille ei saa myydä? Mut enkeleille saa jutella aina.


      • Mitä sä pelkäät? kirjoitti:

        Kyl Alko ja huumemyyjät tienaa enemmän ja nopeammin kuin enkelikouluttajat.

        Enkelikoulutus kuulostaa siltä että joku on astunut isoihin saappaisiin, mutta meneekö siinä muuta kuin oma maine? En tidä? Selvinpäinhan siinä kai ollaan?

        Toisin kuin hc- alkkis ja narkki.

        Mutta totta toinen puoli: toisen hädällä ei saisi rahastaa. Mutta sanotaan, että jos sinä juttelet kotona omille enkeleillesi, niin eihän siinä mene rahaa maksuna. Pitää vain osata kuunnella :)

        Ja onko Alkolla eettistä myyntipolitiikkaa? Että onnettomille ja surullisille ei saa myydä? Mut enkeleille saa jutella aina.

        Alko antaa sentään vaihtoehdon, kyllä minäkin enkeleille juttelen mutta tiedän ainakin sen mistä se johtuu. Henkinen tai fyysinen krapula ei juuri poikkea toisistaan millään tavoin, molemmat ovat konkreettisia silloin kun sitä pukkaa. Ja saahan viinapullollekin jutella, mikä käsittääkseni on todistettavasti olemassa.


      • Mitä sä pelkäät?
        modelli kirjoitti:

        Alko antaa sentään vaihtoehdon, kyllä minäkin enkeleille juttelen mutta tiedän ainakin sen mistä se johtuu. Henkinen tai fyysinen krapula ei juuri poikkea toisistaan millään tavoin, molemmat ovat konkreettisia silloin kun sitä pukkaa. Ja saahan viinapullollekin jutella, mikä käsittääkseni on todistettavasti olemassa.

        Ihmisellä on vapaa tahto ja jokainen on vastuussa omista päätöksistään. Siihen ei puutu alko eikä kukaan muukaan, ellei itse toisin päätä.


        *pus, pus* :)


      • Mitä sä pelkäät? kirjoitti:

        Ihmisellä on vapaa tahto ja jokainen on vastuussa omista päätöksistään. Siihen ei puutu alko eikä kukaan muukaan, ellei itse toisin päätä.


        *pus, pus* :)

        NIIN? Luuletko että ne "enkelihoidot ja vastaanotot ovat ilmaisia, niin että ketähän siinnä pistetään halvalla....darra jooga ym. ämmien kotkotukset, hävetkää! Mulla on 1 enkeli ja se on navan alapuolella ja se antaa naisille siivet.


      • Mitä sä ...?
        modelli kirjoitti:

        NIIN? Luuletko että ne "enkelihoidot ja vastaanotot ovat ilmaisia, niin että ketähän siinnä pistetään halvalla....darra jooga ym. ämmien kotkotukset, hävetkää! Mulla on 1 enkeli ja se on navan alapuolella ja se antaa naisille siivet.

        Ok, sä tarkoitit maksullisia manipulaatioita.

        Mä en. Vaan ihan tapaamisia ja pohdintaa omien kotienkuleiden kanssa.


    • Tänäpäivänä ihmiset ovat stressaantuneita ja kaikki eivät välitä alkoholista, he turvautuu henkisiin palveluihin.
      Ja tämä joukko on mittava, itsekkin kuulun erääseen ryhmään facebookissa jossa teemme tulkintoja maksutta toisillemme.

      Tämä on oiva liike/bisnesidea tänäpäivänä, koska avuntarve on kattaamaton.

      Modelli nostaa nyt itselleen enkelikortin aivan ilmaiseksi.

      http://www.valonpolku.com/enkelikortit/

      • Sinusta olisin uskonut aivan viimeiseksi.... :D


      • Mitä ihmettä?

        Enkelihypnoosia 65e/ tunti ?

        Nyt liikutaan arveluttavalla rajalla.

        Mä tarkoitin lähinnä juttelua, tapaamisia, positiivista ajattelua ja meditointia.
        Hypnoosia?
        Ei toimi.


      • Mitä ihmettä? kirjoitti:

        Enkelihypnoosia 65e/ tunti ?

        Nyt liikutaan arveluttavalla rajalla.

        Mä tarkoitin lähinnä juttelua, tapaamisia, positiivista ajattelua ja meditointia.
        Hypnoosia?
        Ei toimi.

        Minut toimitetiin kerran tai velvoitettiin käymään psykiatrilla erään tapauksen johdosta, mihin en ollut edes millään lailla osallinen, mutta kuitenkin tapaamani psykiatri kiitti oikein kädestä koska suostuin tapaamaan hänet, hän vielä mainitsi aamulla vetäessään vaatteita päälle, että parasta terapaa ikinä.


      • Mitä ihmettä?
        modelli kirjoitti:

        Minut toimitetiin kerran tai velvoitettiin käymään psykiatrilla erään tapauksen johdosta, mihin en ollut edes millään lailla osallinen, mutta kuitenkin tapaamani psykiatri kiitti oikein kädestä koska suostuin tapaamaan hänet, hän vielä mainitsi aamulla vetäessään vaatteita päälle, että parasta terapaa ikinä.

        ok, siis sä olet se hoitava osapuoli?

        No ni, se on hyvä että ihminen tykkää työstään.


      • Mitä ihmettä? kirjoitti:

        ok, siis sä olet se hoitava osapuoli?

        No ni, se on hyvä että ihminen tykkää työstään.

        Joo! Menin siitä niin hämilleni että unohdin pyytää maksun:D


      • voi siuta
        modelli kirjoitti:

        Joo! Menin siitä niin hämilleni että unohdin pyytää maksun:D

        Hyväntekeväisyys kannattaa.

        "kun antaa, niin saa...." - tai jotain.


      • voi siuta kirjoitti:

        Hyväntekeväisyys kannattaa.

        "kun antaa, niin saa...." - tai jotain.

        Oot sä "tollanen"? :D


      • Kylmä minä
        modelli kirjoitti:

        Oot sä "tollanen"? :D

        En oikeastaan.

        Mä yritän vain ymmärtää. Tää palsta on sellanen Zoo- kierros, katselen maisemia ja lainailen viisaiden sanoja. Sitä sanotaan small- talk iksi.
        Tiiätkö sellaista, "niin, niin ..." -kommentteja.

        Mä luulen että miehet ovat enenmmän erikoistuneet tuohon antamisen filosofiaan. Ja jotta saisi, pitää kai vedota erilaisiin "antamisen ilo"- lainauksiin?

        En tiiä. Miehet on vähän arvoitus.


    • rose

      siskoni juuri vastaavasti tuota käyttänyt

    • NeitoEnkeli

      Enkelihoitaja kuulostaa hienolta tässä synkässä mustassa maailmassa. Enkelit antaa ihmisille lohtua ja hyvää oloa, mitä pahaa siinä on. Sitä paitsi, varmasti myös parempaa seuraa kun useimmat ihmiset...häh hää :) :) ;)

      • hööömmmm---

        hööömmm enkeli

        har-ha-rha-hra-hra-hra-hra-rha-hra-har

        .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      66
      5187
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      54
      3451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      147
      2577
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2106
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      87
      1774
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1257
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1229
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1182
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      90
      1179
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1126
    Aihe