Kuka sai 20€ palkankorotuksen...

Työstä saatava korvaus -käsite, on niin monimutkainen, ettei sitä voi enää opettaa lapsille, ei kotona, ei peruskoulussa, vaan siihen tarvitaan vähintään korkeakoulututkinto mieluummin kaksi, niin ja ulkomailla. Työnsuorittaja saa palkansa yleisten sopimusehtojen perusteella ja "toimarit" X-tekijän mukaan vaikka eivät osaisi muuta kuin näytellä "toimaria" jolla on näyttelemiseen tarvittavat MBA, TAB, LL.M, LL.B, BBA jne.

jk. mä oon tän palstan "toimari"

21

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,

      Et sä ainakaan.

      • Mitä sinulle sanoo nimet? Harri Sailas, Matti Vuoria, Merja Ailus, Harri Lemmetti, Lasse Heiniö, Satu Huber, Päivi Huotari, Kari Välimäki, Pasi Strömberg, Leena Rantanen, Jan-Erik Stenman ja Hannu Tarkkonen.


      • äimänkäki
        modelli kirjoitti:

        Mitä sinulle sanoo nimet? Harri Sailas, Matti Vuoria, Merja Ailus, Harri Lemmetti, Lasse Heiniö, Satu Huber, Päivi Huotari, Kari Välimäki, Pasi Strömberg, Leena Rantanen, Jan-Erik Stenman ja Hannu Tarkkonen.

        Kuuluuko noi johonkin kerhoon?


      • äimänkäki kirjoitti:

        Kuuluuko noi johonkin kerhoon?

        Kyllä kuuluu, he kuuluvat sellaiseen kerhoon missä päätetään lääkäreiden, kuin myös kirkon etiikasta "vakuutan kunniani ja omantuntoni kautta" ei paina näissä piireissä, vaan raha.


    • Euro-määräinen tasakorotus eriarvoistavien prosenttikorotusten sijaan! Vau, tästähän makoilevat stallarit ovat haaveilleet jo ainakin 70-luvulta. Ja nyt, Kokkarijohtoisena ja EK:n vallan riivamana aikana tuo upea ihme vihdoin on totta. Vieläkö joku väittää, ettei Kokoomus ole työväenpuolue? Mitä häh?

      Ps. Soitan pankkineuvojalleni jo huomenna, miten tuo raha kannattaisi panna poikimaan.

      • Kokoomus ei ole kenenkään puolue se vaan tuottaa jotain kreikkalaistyyppistä kehitystä, joka on ollut vallalla Suomessakin viime vuosikymmenet: julkista byrokratiaa paisutetaan säälimättä, jotta voitaisiin perustaa yhä uusia suojatyöpaikkoja ja palkkiovirkoja poliitikoille ja puolueaktiiveille.


      • modelli kirjoitti:

        Kokoomus ei ole kenenkään puolue se vaan tuottaa jotain kreikkalaistyyppistä kehitystä, joka on ollut vallalla Suomessakin viime vuosikymmenet: julkista byrokratiaa paisutetaan säälimättä, jotta voitaisiin perustaa yhä uusia suojatyöpaikkoja ja palkkiovirkoja poliitikoille ja puolueaktiiveille.

        No ei ole vielä tarpeeksi, kun Jykä ei ole vieläkään soittanut ja tarjonnut suojatyöpaikkaa. Vai onko sinulle jo tarjottu jotain?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No ei ole vielä tarpeeksi, kun Jykä ei ole vieläkään soittanut ja tarjonnut suojatyöpaikkaa. Vai onko sinulle jo tarjottu jotain?

        Ei ole, kun olen tälläinen lahjomaton, mutta se teikäläisten junailema kehitystuki Nokialle tässä vuosien varrella 200 milj, € oli aika hyvä, varsinkin kun se meni lyhentämättömänä USA:n.


      • tuskin näis
        modelli kirjoitti:

        Ei ole, kun olen tälläinen lahjomaton, mutta se teikäläisten junailema kehitystuki Nokialle tässä vuosien varrella 200 milj, € oli aika hyvä, varsinkin kun se meni lyhentämättömänä USA:n.

        Joissakin valtion yritystukiloissa on takaisinmaksuvelvoite?


      • modelli kirjoitti:

        Ei ole, kun olen tälläinen lahjomaton, mutta se teikäläisten junailema kehitystuki Nokialle tässä vuosien varrella 200 milj, € oli aika hyvä, varsinkin kun se meni lyhentämättömänä USA:n.

        No sitähän minä olen aina sanonut. Tuet olisi pitänyt antaa Allerille, että olisi minullekin riittänyt miljoonabonukset.


      • Hullu ukko
        tuskin näis kirjoitti:

        Joissakin valtion yritystukiloissa on takaisinmaksuvelvoite?

        Joo niin on. Mutta montako tapausta tiedät joissa sen pantu täytäntöön?


      • Bob-kok=liittovaltio
        modelli kirjoitti:

        Kokoomus ei ole kenenkään puolue se vaan tuottaa jotain kreikkalaistyyppistä kehitystä, joka on ollut vallalla Suomessakin viime vuosikymmenet: julkista byrokratiaa paisutetaan säälimättä, jotta voitaisiin perustaa yhä uusia suojatyöpaikkoja ja palkkiovirkoja poliitikoille ja puolueaktiiveille.

        .

        Bob-kok muuten peittelee sitä että se ajaa demokratiavajetta ja liittovaltiota!!!!1!!!!!!!!!!!!!11!11

        Har!

        .


      • Bob-kok=liittovaltio kirjoitti:

        .

        Bob-kok muuten peittelee sitä että se ajaa demokratiavajetta ja liittovaltiota!!!!1!!!!!!!!!!!!!11!11

        Har!

        .

        Pikku Myy lähtee alas kellariin tutkimaan, kuka vieras on ja löytää tämän. Haisuli istuu keittiössä tuolilla, kun Muumipappa tulee paikalle ja huomaa, että vieras on Merirosvo-Haisuli, jonka hän on tuntenut nuoruudessaan.


    • määmy

      Kaikki duunarit ja pomot taas 100*20 €.

      Mihi tuhlais?

    • makkarapotut X 1

      Kakskymppiä on raha, jolla aukee jo grillikioskin luukku.

      • Ja Kalliossa sillä saa 6 tuoppia.


    • Hullu ukko

      Myyntimiehellä ei ole yleiskorotuksia. Palkkaa tulee sen mitä saat myytyä:

    • Jaa-a. Kyllä tässä firmassa missä minä olen työnsuorittajana voi kuka tahansa neuvotella itse omasta palkastaan, vaikka toimarin tai hallituksen puheenjohtajan kanssa. Arvelisin, että noin 10%...15% työntekijöistä saa huomattavasti (15..25%) enemmän kuin ns. taulukkopalkan.

      Jos työsuorittajatkin luopuisivat irtisanomissuojastaan, niin todennäköisesti palkoista olisi helpompi neuvotella. Huonon ja/tai liian kallin toimarin voi potkia pihalla milloin vaan olipa sen työkokemus tai koulutus minkälainen tahansa.

    • -Palstan Miehet-

      20€ palkankorotus, se on ihan sama vaikka jättäisi antamatta/saamatta.

      Sama kun saisi jonkun mitalin rintapieleen. Työnsankari. Vittuilua lähentelevä.

      Ottaen huomioon, että kaikki mahdolliset palvelut ja hyödykkeet, niiden hinnat hyppivät ihan eri sfääreissä. Vaikkapa esimerkiksi uutisissa ollut "Maakaapelointi nostamassa sähkön siirtohintaa kymmeniä prosentteja", jossa kerrottiin sähköyhtiöiden vetävän kaapeleitaan maan alle, josta syystä sähkön siirtohintojen, jotka ovat sikatörkeänkalliit jo nyt, nousisivat 25-30% entisestään.

      Samaan aikaan polttoaineet kallistuu ja hip hei uusi käyttöön perustuva autoverokin on tuloillaan, jonka en usko vähentävän autoilusta syntyviä kuluja edes vahigossakaan, koska mitä järkeä sitä muutoin olisi uudistaa?

      Ruoan hinnat ovat taivaissa.

      Ainiin, mutta se 20e palkan korotus tulee ja pelastaa. Hirveen tyytyväinen olen tähän kaikkeen, mitään en tarvii. Hurraa. http://www.youtube.com/watch?v=uKpwcb6AS_Y

      • Niinpä! Nämä uutiset ponnahtavat aina esiin sen jälkeen kun ollaan sovittu 0-linjasta:D Kannattais työntekijäpuolenkin oppia läksynsä ja sitoa palkan korotukset optiopohjaiseen palkkaukseen. Eli jos sopimusten jälkeen hinat alkavat nousemaan, niin palkat nousevat saman verran prosenteissa.


    • siisoz sentään

      20 egee: ei heilauta mihkään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5503
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3684
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2725
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2166
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      103
      1980
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1299
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1277
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1268
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1222
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1136
    Aihe