Tämä voi kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta onko kenelläkään joku elin tai lihasryhmä kasvanut omasta mielestä tarpeettoman paljon niin että on tieten tahtoen vähentänyt tai jopa lopettanut sen treenaamisen tai kehittämisen, vaikka intoa riittäisikin.
Vai onko niin ettei joku elin tai lihas voi koskaan olla liian iso?
Sali asiaa...
14
250
Vastaukset 14
- tonou
(tipahdin tuolilta ja sätkin naurusta lattialla)
Kirjoitan varpailla tämän tekstin, joten siinä voi olla vähän virheitä, sillä en näe mitä teen. - Serpico
iso suhteessa muihin. Hanskat (eli hauikset) ottaa ärsykettä suhteellisen helposti, samoin epäkkäät.
- au-liskot
sinullakin ohuet kintut ?!
missä te treenaatte sitä "vekotinta" ? Mä olen vasta-alkaja tuolla sali piireissä ja siksi kysyn, niin voiko jossain salilla kehittää "sitä" vai onko se niin kuin vähän kotiläksyt. Ja mikä olis hyvä laite siihen.
Kiitos vastauksista etukäteen.- venyttelijä
ainakaan mitään venytyslaiteita käyttää. itellä ei enää seiso kunnolla. Mutta tulipahan kokeiltua.
- Serpico
Ai sä et ole tyytyväinen vekottimesi kokoon. Mitähän neuvoisi. Eiks jotkut ruiskuta saliinia eli suolaliuosta injektioneulalla sinne paisuvaiskudokseen tai jotain?
Serpico kirjoitti:
Ai sä et ole tyytyväinen vekottimesi kokoon. Mitähän neuvoisi. Eiks jotkut ruiskuta saliinia eli suolaliuosta injektioneulalla sinne paisuvaiskudokseen tai jotain?
ensin ja kerro sitten miten kävi. Mä oon heti valmis kokeilee jos tolla konstilla saa kalun pienemmäksi.
- Serpico
modelli kirjoitti:
ensin ja kerro sitten miten kävi. Mä oon heti valmis kokeilee jos tolla konstilla saa kalun pienemmäksi.
Mulla ei ole kiinnostusta. Mutta sua kiinnostaa, mistä asiasta todistaa se, että otit sen alunperin puheeksi. Alkoks sua jotenkin ärsyttää nyt? Mua kiinnostaa rintalihasten treenaaminen. Tuntuu että treeni ottaa vain olkapäihin.
- au-liskot
Serpico kirjoitti:
Mulla ei ole kiinnostusta. Mutta sua kiinnostaa, mistä asiasta todistaa se, että otit sen alunperin puheeksi. Alkoks sua jotenkin ärsyttää nyt? Mua kiinnostaa rintalihasten treenaaminen. Tuntuu että treeni ottaa vain olkapäihin.
ollut kuvakin sellaisesta venytystilanteesta !11!!
Serpico kirjoitti:
mä siirryi just pohkeisiin ja tuntuu että tää menee ihan reisiin.
- au-liskot
meidän mutsilla on kauheen iso hauis !11!! vaikka se on muuten aika itikka. Jos se yhtään tekee käsillään mitään, niin sen selkä ja kädet näyttää siltä että parempi juosta ja lujaa !11!!
Vaikka nyt hän galapagossaarilla. Tulee takaisin vuonna 2015.
Hra I h g, nosteleeko mutsi laisinkaan painoja? - MMies
MULLA ON ESINAHKA TREENATTU LIIKAA SE ON JO, KUIN NORSUN ALAHUULI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471472Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1821191Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1051127- 69835
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57822Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51771Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.49760Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28741Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee663696- 51679
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30637Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32622- 9615
- 84598
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20593kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14585- 31561
- 43553
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56544- 32534